TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10241 Skrevet 4. desember 2012 JackyDrew: Kvifor er det lite lurt å fylle bensin på ein dieselbil? bensin har en lavere tenningstemperatur og et annet kompresjonsforhold. du brenner foringer og kammere, samt glødere. husk, diesel er olje. Sakone: er du på dealern med noen på kg?
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10242 Skrevet 4. desember 2012 i Jeg angrer av og til på at jeg ikke tok sjansen og dro da jeg kom inn på universitet i Australia i 2005, men lot forelskelsen velge at jeg skulle flytte til Østlandet istedet. Samtidig vet jeg at om jeg hadde dratt hadde jeg ikke hatt det livet jeg har nå, og selv om det er sykt slitsomt til tider så elsker jeg livet mitt og menneskene jeg har rundt meg. Så, nja, jeg angrer, men kun i korte øyeblikk EDIT: Jeg leste denne litt fort, overså at det sto i år. I år angrer jeg på at jeg lot et forhold pågå for lenge, så jeg ble unødvendig såret og ting ble mye mer komplisert enn det hadde behøvd å bli. alkasil: Spiser du mye frukt? Hvilken er favoritten? Sakone: Hvilken historisk person kunne du tenke deg å leve livet til? Nei, men favoritten er kiwi. Jackcrews: Til hvem var den siste tekstmeldingen du sendte?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10243 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: Kuleste pattedyr, kuleste fugle, kuleste reptil, og kuleste amfibie. Pattedyr: Blåkval Fugl: Kjøttmeis Reptil: Gekko Amfibie: Frosken som fys seg ned om vinteren Daybreak: Går du på journalistskulen i Volda?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10244 Skrevet 4. desember 2012 gunfreak: sykle eller gå tur? Jeg har aldri sykkla mye, foreldrene mine var typiske "funker det er det bra nok" så jeg hadde altid kjipe dårlige sykler mens vennene mine hadde sykkler til 10 000+ Så jeg hadd aldri sykkle mye, eneste sykkelen jeg hadde var min første BMX, sånn liten hvit en, var alt for liten for meg, men digget å bruke den, men den ble stjålet. Nå har jeg ikke hatt sykkel på 15 år, så i teroen, en fin sykkel tur med sikkelig sykkel i skogen, best, men i praksis. gå tur. Jack, du vet du ikke kan være ekte petrol head uten å ha eid en alfa? Sakone: beste sci fi film? Adele: ditt favoritt plagg? Stjerner: hvor mange pushups kan du ta?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10245 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Stjerner: hvor mange pushups kan du ta? uff, armane mine er vorten så dårleg dei siste åra. Eg sleit dei ut då eg bar mini, har aldri trent dei opp att. Er ingen treningsfreak. Klarar rundt 20 *tester* ja, klarte 20. Klarar 100+ situps. Du skulle spørt meg om det...... Loren: Pepsi max eller cola? Calavi: Likar du kaviar? Noz: Siste du var forelska? Sakky: Kva er det du har gjort med avatarbiletet ditt? Eg finn ikkje ut av det!! Endret 4. desember 2012 av Stjerner og planeter
Daybreak Skrevet 4. desember 2012 #10246 Skrevet 4. desember 2012 ... Daybreak: Går du på journalistskulen i Volda? Nei,eg tek ei bachelorgrad i sosialt arbeid og skal verte sosionom. Alkasil: Er det noko dyr du verkeleg fryktar?
Gjest NozMonster Skrevet 4. desember 2012 #10247 Skrevet 4. desember 2012 Noz: Kor gamal er du? (trur eg har spurt før,men hugsar ingenting ) 26 gunfreak: er du glad i google? hunter: er du medlem noen sted eller i noe? i så fall hvor/ i hva? (utenom KG såklart )
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10248 Skrevet 4. desember 2012 Nei,eg tek ei bachelorgrad i sosialt arbeid og skal verte sosionom. Alkasil: Er det noko dyr du verkeleg fryktar? Ikke som jeg tror man kan møte på her i Norge.. Jo veps. Og hoggorm. Loren: Hva er det første du begynner å gå med når det blir kaldt, votter, skjerf eller lue?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10249 Skrevet 4. desember 2012 Jackcrews: Til hvem var den siste tekstmeldingen du sendte? til min bror. jeg skrev, "lol, u suck lololol." han svarte "fuuuuuu" sånn er vi. alkasil: røde eller grønne epler?
Gjest NozMonster Skrevet 4. desember 2012 #10250 Skrevet 4. desember 2012 Noz: Siste du var forelska? det har jeg bare vært en gang, og det fant jeg ut da jeg var sammen eksen. Da fant jeg virkelig ut hva ekte kjærleik er! Har ikke klart å forelske i noen andre etter det selvom det er 4 år siden det ble slutt. Drue: har du fått noen venner fra kg? gorgon: om du hadde blitt bedt med ut av en dame herfra, som du via bildetrådene har sett er pen- ville du ha blitt med ut da`?
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10251 Skrevet 4. desember 2012 (endret) til min bror. jeg skrev, "lol, u suck lololol." han svarte "fuuuuuu" sånn er vi. alkasil: røde eller grønne epler? Røde Noz: Hvilken farge liker du best på klær? Endret 4. desember 2012 av alkasil
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10252 Skrevet 4. desember 2012 Jack, du vet du ikke kan være ekte petrol head uten å ha eid en alfa? jo, det kan man. jeg hadde en annen italiener, 84/85 328. (nei, de er ikke så dyre - ja, altså. la oss ikke prate om deleprisene.) noz: hva er best - halloween eller valentines?
KristineS Skrevet 4. desember 2012 #10253 Skrevet 4. desember 2012 Kristines1990: Driver du med noen såkalte "nerdete" aktiviteter? Tja, vil tro at det at jeg spiller WoW teller Ellers sier jeg ikke nei takk til et Star Wars-maraton i ny og ne. Ellers er jeg generelt språknerd noe som kan være småfrustrerende rundt de meg i perioder da jeg er litt for "flink" å pirke på det som evt. sies feil. kristines: Beste tv-serier House topper lista. Ellers ser jeg på det meste, men typiske jenteserier er i mindretall. Både Dexter, Heroes, the big bang theory og doctor who kommer høyt opp. Ellers er animasjonsserier gøy og både Family guy, South Park, the Simpsons og Futurama er så godt som sett igjennom. For å balansere ut dette kan jeg "dessverre" melde at de eneste seriene jeg følger for øyeblikket er Once upon a time og Glee ... Stjerner og planeter: Hva var middagen i dag? Nozmonster: Neste reisemål?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10254 Skrevet 4. desember 2012 gunfreak: er du glad i google? Jeg har ikke noe super forhold til det, bruker det når jeg glemmer hvordan jeg staver en engelsk ord, når jeg skal finne noe som selger et produkt jeg er ute etter, og så klart til å finne naken bilder av kjendisdamer(og nei jeg fant ikke et av deg ) Nozzy: hvorfor lurer du? Stjerner: hvor mange situps kan du ta?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10255 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner og planeter: Hva var middagen i dag? mexicansk gryterett Drue. Er det pen med tanga på damer? Gunfrik: Kva er spesielt med havhesten? JackDrew: har du sengeplass i bil(ane) din(e)?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10256 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: hvor mange situps kan du ta? 100+ Drue: Når vert puppane for store?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10257 Skrevet 4. desember 2012 JackDrew: har du sengeplass i bil(ane) din(e)? bare lastebilen. plass for to, har to køyer. i broncoen har jeg telt og liggeunderlag. Gunfrikk: beste fps?
Gjest loren Skrevet 4. desember 2012 #10258 Skrevet 4. desember 2012 loren: Hvis du kunne vært en ekte prinsesse, ville du vært det? Nei... Jeg er særdeles lite prinsessete, og hadde gått på veggen om jeg måtte sulla rund og smila og vinka til folk og kalt det jobb... Dessuten sier sønnen min at jeg er for pen til å være prinsesse ^^ Loren: Hvordan går det med din nye pc? Blir dere venner? Joda, det går seg til Uvant med win8, men liker det :D loren: Er du sterk i håndbak? Nei,jeg er særdeles svak sånn i grunn. loren: blir kid'en din fornærmet om du ikke alltid ser hva'n har tegnet? Jada... "Ååååååå, Ser du ikke at det er en løve, eller?" osv.... Noz: fortsatt intet eksamenssvar? Stjerner: Hadde du ei fin helg? Anoia: Hvilken tvkanal ser du oftest på?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10259 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har aldri sykkla mye, foreldrene mine var typiske "funker det er det bra nok" så jeg hadde altid kjipe dårlige sykler mens vennene mine hadde sykkler til 10 000+ Så jeg hadd aldri sykkle mye, eneste sykkelen jeg hadde var min første BMX, sånn liten hvit en, var alt for liten for meg, men digget å bruke den, men den ble stjålet. Nå har jeg ikke hatt sykkel på 15 år, så i teroen, en fin sykkel tur med sikkelig sykkel i skogen, best, men i praksis. gå tur. Jack, du vet du ikke kan være ekte petrol head uten å ha eid en alfa? Sakone: beste sci fi film? Adele: ditt favoritt plagg? Stjerner: hvor mange pushups kan du ta? Kjoler! Sakone: Ja, hva har du gjort med avataren din?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10260 Skrevet 4. desember 2012 JackCrews: din største sorg i livet? at jeg har sveket meg selv så jævlig ofte og ikke fullført de få enkle tingene jeg burde ha gjort. adele: kan man egentlig få nok kokosboller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå