kråkefjas Skrevet 12. juli 2012 #1001 Skrevet 12. juli 2012 Kate Upton fikk endelig praktisk bruk for sin utsultede kropp. Flair: Er du rusa? 2
Aldrisur Skrevet 12. juli 2012 #1002 Skrevet 12. juli 2012 Ikke noe utenom det vanlige... Jobbe på kontor, trene på Elixia, skrive her. Blant annet Aldrisur: Hva med deg da? Samme som deg - jobbe, trene og skrive her. Du verden for noen framtidsutsikter! Gunvald, jeg orker ikke lete - hva har skjedd med rumpa di?
skruf Skrevet 12. juli 2012 #1003 Skrevet 12. juli 2012 Høres ut som en god kveld... På badet liker jeg dusjen min aller best. Har flere innstillinger som hjelper kropp og sinn. Fra lett massasje til regnskogeffekt. Blir noen lange dusjer innimellom... Gunvald: Din beste helaften ever? maya76: Hva slags ost foretrekker du til hva slags vin? Jeg liker en herlig blåmuggost som heter Kraftkar, med littegranne ripsgele på toppen, sammens med en fyldig Rioja... (denne kraftkaren er en lokal ost fra Tingvollost som begynner å bli veldig norgeskjent......ble bl.a benyttet under fredsprisen sist... flere og flere butikker i større byer har begynt å ta den inn)
Sweet77 Skrevet 12. juli 2012 #1004 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Flair: Alder? og hvOr hadde du reist om penger ikke var et hinder og hva hadde du gjort? Alder: Har svart før :gjeiper: Reise: I så fall måtte det blitt til månen. Min er også kaffemaskinen... Flair: Hva er det siste du kjøpte? En veldig lekker kjole Flair: Er du rusa? Nei - hva med deg? Endret 12. juli 2012 av Flair
Sweet77 Skrevet 12. juli 2012 #1005 Skrevet 12. juli 2012 Kate Upton fikk endelig praktisk bruk for sin utsultede kropp. VG kan melde at for første gang i historien greide en person kunststykket å rømme opp ei pipe på 20x20 cm i vill panikk. Flair: Er du rusa? Sorry, trodde vi snakket Kate Middleton Må visst komme meg til legen for en ny Se & Hør-oppdatering... 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2012 #1006 Skrevet 12. juli 2012 Fant det ikke. Orket ikke lete lenger enn til side 42.
Gjest Ludovie Skrevet 12. juli 2012 #1007 Skrevet 12. juli 2012 Ja, jeg drømmer ofte. Det er en person jeg har noe uoppgjort med, som jeg har drømt om jevnlig i ganske mange år nå, for å nevne en ting. Ludovie: en gang for alle, teller størrelsen? På hva da? Ludovie. Hva ønsket du deg til jul når du var liten som du aldri fikk? En blå kassettspiller som sto utstilt i et butikkvindu i nærheten av hvor jeg bodde. Badabing: Hvor lenge har du vært veggis?
Cuddlegirl Skrevet 12. juli 2012 #1008 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Musekatt eller Cuddlegirl: Hva er ekstremt likt med dere to personlighetsmessig, og hva er veldig ulikt? Hmm, vi liker samme type mat, har samme stil når det gjelder klær, liker som regel samme type gutter/menn, har samme interesser og tenker veldig likt når det gjelder ting. Det som er ulikt er vel kanskje ikke så mye, men det vi har hørt er vel at hun liker å planlegge, ha kontroll og tenker mer over det hun gjør. Jeg er litt mer spontan og gjør mye uten å tenke over konsekvensene. Også har vi hørt at jeg smiler mer, selvom jeg ikke vet om det er sant. Cuddlegirl: Hvor ville du aller helst bodd i dette landet? Njaa, liker meg jo allerede veldig godt i Bergen, men hadde jo vært litt gøy å prøvd både Oslo og Trondheim bare for å ha prøvd det. Evilposelos: En bruker du har sansen for her? Endret 12. juli 2012 av Cuddlegirl
Sweet77 Skrevet 12. juli 2012 #1009 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Sorry, trodde vi snakket Kate Middleton Må visst komme meg til legen for en ny Se & Hør-oppdatering... Kråkefjas: du får bare bygge deg større pipe! Endret 12. juli 2012 av Flair
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1010 Skrevet 12. juli 2012 Gunvald: Din beste helaften ever? Middag i Wien med ex, etterfulgt av en fantastisk Strauss-konsert er vel en rimelig sterk kandidat, men jeg setter vel allikevel en knapp på hjemmekveldene med småen og hennes mor. Flair: jeg gir deg 2 millioner kroner som startkapital for en bedriftside eller investeringsplan du måtte ha. Fortell meg hva du ville brukt dem på. Ville det vært en lønnsom bedrift eller rett og slett veldedige organisasjon?
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1011 Skrevet 12. juli 2012 Fasting Drue: Hvor glad er du i deg selv på en skala fra 1-10? Stort sett rundt 9-10. Noen dager i blant er jeg nede på 5-6. Hunterlady: snorker du? BM2: Hvis du måtte ha valgt en av disse egenskapene hos din framtidige partner, hadde du valgt dårlig ånde, eller illeluktende dåse?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1012 Skrevet 12. juli 2012 Gunvald, jeg orker ikke lete - hva har skjedd med rumpa di? Jo, nå skal du høre. Bud glemte glidemiddel. Neida. Jeg var litt entusiastisk når jeg løp ned en steinrøys og tråkket over. Skled noen meter på mine edle skinker og kuttet meg på noe jernskrot og idiotiske steiner. Akkurat i dette øyeblikk mobbes jeg på det groveste av mine kollegaer. de spiller barracuda - ass up. Bandit: din dyreste drosjeregning?
pinar Skrevet 12. juli 2012 #1013 Skrevet 12. juli 2012 Fasting drue Hvem er dine favoritt karakterer i Twin Peaks og Six feet under?
SemperFi Skrevet 12. juli 2012 #1014 Skrevet 12. juli 2012 (endret) SemperFi: Ferie ved sjøen, fjellet eller stranda? Da blir det sjøen på meg, Dra båten ut på det stille hav og nyte solsteken mens man har fiskesnøre festet til tåa. Eller bare ligge i skjærgården og sole seg mens man hører på bølgeskvulp og mågeskrik. SemperFi : Har du møtt noen i virkeligheten som du har blitt kjent med på KG ? Bare ei venninne av storesøsteren min, men hun kjente jeg før jeg kom meg på KG. Kanskje i fremtiden, hvem vet? SemperFI: Vestlig turist i Iran her og nå. Er det trygt? Ja, mange gode turist reisemål som er trygt. Jeg tror verden har fått feil inntrykk av Iran. Iranere er veldig vennlige og gjestfrie folk. Iranere fortjener virkelig ikke det styret som er der nå ... Bare dumt at resten av verden er såpass passive. Og idiotisk at britene, amerikanerne, tyskerne og franskmennene blandet seg inn i Iran for 37 år siden, det var de som fikk mullaene til Iran ... Gunvald. Er du en god menneskekjenner? Karpuzi. Hvor mange pølser kan du spise på en god dag? Mayona76. Hender det at du feller tårer når du ser på filmer som er triste eller rører deg? Wednesday. Hva irriterer deg mest? Yvonne. Har du sluttet på treningsenteret? Endret 12. juli 2012 av SemperFi
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1015 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Fasting drue Hvem er dine favoritt karakterer i Twin Peaks og Six feet under? Sheriff Harry i TP. Han har så snille øyne. Six Feet var litt vanskeligere. Det må bli Billy eller Nate. Begge har sine ups and downs. Nate er en person man kanskje kjenner seg litt igjen i? Billy er bare rå. Hva synes du Karpuzi? Har du sett Breaking Bad eller? Gunvald: Soloen i another brick in the wall pt.2, eller soloen i beat it? Jeg heller mot Beat it. Endret 12. juli 2012 av Fasting Drue
Gjest norah Skrevet 12. juli 2012 #1016 Skrevet 12. juli 2012 norah: er du en romantiker? foretrekker du roseblader på senga, eller å bli overraska med en boks hockeypulver etter middag? Roseblader på senga? Thanks but no thanks. Men jeg liker å få blomster i gave altså. Jeg er nok den som synes personlige ting er langt mer romantisk enn det vanlige klisset - jeg skyr Valentines Day som pesten, men hadde blitt ekstremt sjarmert om vedkommende la merke til noe jeg var interessert i og gav noe relatert til det i gave/som overraskelse/som date. Mye heller en konsertdate med øl enn fireretters på en intetsigende restaurant, selv om jeg selvsagt hadde satt stor pris på begge deler. Kan jeg forresten bytte ut hockeypulveret med sjokoladefondant? Lutetium 71: De tre dårligste filmene du har sett noensinne, og hvorfor de var så dårlige Yvonne: Du kan velge èn, og bare en politisk sak du kan få fullt gjennomslag for på alle punkter. Hvilken velger du og hvorfor?
Wednesday Skrevet 12. juli 2012 #1017 Skrevet 12. juli 2012 Wednesday: fortell om det mest impulsive du noensinne har gjort Det må være når jeg bestemte meg for å flytte til USA, og dro 3 dager senere! Ble der i 2 år Gunvald : Hvor mange langvarige/seriøse forhold har du hatt ?
Gjest norah Skrevet 12. juli 2012 #1018 Skrevet 12. juli 2012 Fasting drue Hvem er dine favoritt karakterer i Twin Peaks og Six feet under? Ååååååååhhhhh......den har jeg så lyst å svare på....
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2012 #1019 Skrevet 12. juli 2012 Gunvald. Er du en god menneskekjenner? Absolutt. Jeg jobber med å grave frem andre menneskers hemligheter, og jeg tar sjeldent feil. Dog, jeg suger på å forstå kvinner. I alle fall de jeg ender i forhold med. SemperFi: din mest brutale selvopplevde hendelse?
Gjest Fasting Drue Skrevet 12. juli 2012 #1020 Skrevet 12. juli 2012 Kan jeg forresten bytte ut hockeypulveret med sjokoladefondant? Nei. Sjokoladefondant går under samme kategori som roseblader på senga. Du kan bytte ut hockepulveret med en fox, en kjempeklump (rød el. svart), eller en double dip. Hva sier du? Norah: hvem er dine favorittkarakterer i twin peaks og six feet under? Yvonne: blir du imponert over menn som legger ned dolokket etter seg? begrunn svaret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå