Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråt du da du så The Notebook? (Hoho måtte bare :fnise: )

Tro det eller ei.... men jeg har faktisk ikke sett den filmen ennå.

*ashamed*

Dreamdrops: Gir du penger til tiggere?

Skrevet

Sakone: Jeg har merket at noen japanere virker veldig lyse i huden, altså europeer lyse, mens andre virker brunere(type spanjol) Er dette en ny ting, jeg har hørt at viss japanske damer prøver å vikre mer vestlige, gjør de noe med huden, eller er det bare at noen japanere er veldig lyse i huden?

Det avhenger lit av hvor i Japan de er fra. Men det er ikke tvil om at det noen japanere som vil være veldig lyse i huden. Du kan fort se i Japan kvinner som går med paraply om sommeren for å holde solen unna.

Lillesiren: Hvilken kategori i Trivial Pursuit er du veldig god på? (f.eks geografi, naturfag, osv)

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops:Hvor høy er du? er du fornøyd med høyden din?

Ikke for å være kjip, men Adele og Sakone; still spørsmål til noen andre enn hverandre også :gjeiper:

Og svar på spørsmål: Jeg er 169-170 cm. Fornøyd med høyden min jeg, klager ikke :)

Gunfreak: Når begynner du å pynte til jul/når pyntet du?

Lillesiren: Gleder du deg til Hobbiten den 12. desember? I doo! :fnise:

Rainbow: Er du en sjalu person? Hva gjør deg sjalu?

HL: Er høye heler noe du klarer å gå i, eller holder du deg helst til lave sko?

JackCrews: Den mest skuffende Beckfilmen?

Hogwash: Dine 3 yndlingsband?

• Liker 2
Skrevet

Fraglene og Thomas og vennene hans!

For det første, det heter japaner! Japaneser er en hunderase.

Hmm, det kan være vanskelig, men ofte ser man forskjell. Er vanskelig å forklare fysiske trekk, men det ville du nok kunne lagt merke til når du bor der og ser de ulike folkene :)

Men ofte kan det være vanskelig, og da ser man gjerne på klærne, koffert, osv.

adele.bethune: Hvordan ser man forskjell på en hedmarking og en opplending?

281853_2224369335784_5688792_n.jpg

Du må se på kroppsspråket, hvordan personen ser ut osv. Opptrer personen i flokk eller går den alene?

Opplendingene er flokkdyr. Også er de litt rednecks. Hører du plutselig noe av Vazelina, ja, da vet du at en gjeng med opplendinger på vei. Kroppslukta er litt så som så. Siden de er flokkdyr, er de litt opptatt av hygiene. Men siden de bor på feil side av Mjøsa, så er de solariumsbrune - sola kommer jo aldri på denne sida.

En hedmarking går som regel alene. Du har jo så klart noen som går i flokk, men dette er uhyre sjeldent. En hedmarking driter i hvordan andre ser på den. Siden de fleste hedmarkinger er bønder, har de dårlig hygiene, og uttaler ofte vanskelige ord som "gutua", "kaku" og "fisjesprøtt". Også "kjæm dom i hau" veldig mye. Den største feilen man kan gjøre, er å begynne å snakke med en hedmarking. Da er man stucked.

Moralen er: Ligg unna både hedmarkinger og opplendinger. De er som byll - noe man ikke vil ha.

Sakone: ble du noe smartere av dette?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Tro det eller ei.... men jeg har faktisk ikke sett den filmen ennå.

*ashamed*

Dreamdrops: Gir du penger til tiggere?

:O :O ! Last den ned nå! Jeg kommer og sjekker!

Nei, det gjør jeg aldri. Og det er fordi at en hadde fortalt til pappa en gang at det kan gå utover karmaen din om pengene du gir, blir brukt til noe dårlig.

Siden da har jeg ikke gitt dem en krone. Tenk om det er sant :sjenert:

Calavi: Den diggeste frokosten?

Skrevet

281853_2224369335784_5688792_n.jpg

Du må se på kroppsspråket, hvordan personen ser ut osv. Opptrer personen i flokk eller går den alene?

Opplendingene er flokkdyr. Også er de litt rednecks. Hører du plutselig noe av Vazelina, ja, da vet du at en gjeng med opplendinger på vei. Kroppslukta er litt så som så. Siden de er flokkdyr, er de litt opptatt av hygiene. Men siden de bor på feil side av Mjøsa, så er de solariumsbrune - sola kommer jo aldri på denne sida.

En hedmarking går som regel alene. Du har jo så klart noen som går i flokk, men dette er uhyre sjeldent. En hedmarking driter i hvordan andre ser på den. Siden de fleste hedmarkinger er bønder, har de dårlig hygiene, og uttaler ofte vanskelige ord som "gutua", "kaku" og "fisjesprøtt". Også "kjæm dom i hau" veldig mye. Den største feilen man kan gjøre, er å begynne å snakke med en hedmarking. Da er man stucked.

Moralen er: Ligg unna både hedmarkinger og opplendinger. De er som byll - noe man ikke vil ha.

:fnise:

Adele: Hvilken farge er det på scooteren din?

Skrevet

Ikke for å være kjip, men Adele og Sakone; still spørsmål til noen andre enn hverandre også :gjeiper:

Pff jeg stiller rikelig med spørsmål til alle. Bare å se mine siste spørsmål det.

Men jeg har en tendens til å stille spørsmål til de jeg ser logget på i tråden nederst.

Gidder jo ikke vente 2 dager på svar ^^

Gunfreak: Du svarte ikke på dataspørsmålet! Men her har du enda et! Er du fasinert av verdensrommet?

• Liker 1
Skrevet

Sakone: Jeg har merket at noen japanere virker veldig lyse i huden, altså europeer lyse, mens andre virker brunere(type spanjol) Er dette en ny ting, jeg har hørt at viss japanske damer prøver å vikre mer vestlige, gjør de noe med huden, eller er det bare at noen japanere er veldig lyse i huden?

siren: har du dager du bare er gretten og sur?

Adele: jakter du, siden du bor "ute i skauen"

Jeg jakter ofte på sko, om det telles?

Vel.. Du er kjip. Skjerp deg. :fnise:

Dreamdrops: Kelly Clarkson eller Christina Aguilera?

Skrevet

Sakone: ble du noe smartere av dette?

Ja, og du er helt riktig med det bildet, var faktisk slik jeg så for meg deg!

Dreamdrops: Hva kunne du tenke deg å lære mer om?

• Liker 1
Skrevet

Jeg jakter ofte på sko, om det telles?

Vel.. Du er kjip. Skjerp deg. :fnise:

Dreamdrops: Kelly Clarkson eller Christina Aguilera?

Trodde jeg var ganske kul jeg :sukk: I alle fall her jeg sitter i badekåpen min! Jaja..

Hahah, ingen av dem.

Sakone: Hvor høy er du?

Skrevet

:fnise:

Adele: Hvilken farge er det på scooteren din?

Hahahaha!! Verste er at jeg kjører rundt på en scooter! :smoke:

Den er sølvgrå. Vi har vært sammen 7 år nå. Jeg elsker scooteren min :lillesky:

Jeg husker min første tur med den. Uten at pappa visste om det, så klart. Kjørte ned til sentrum. Holdt på å kræsje i panikk med en bil. Jeg har aldri vært så redd før, med tanke på at jeg ikke hadde førerkortet enda. Og enda verre, siden jeg bodde i et lite tettsted at pappa skulle få høre om det..

564954_4130119618350_1466396950_n.jpg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Er du god på data?

God og god, jeg kan bygge en pc i hvertfall og driver å kontunelig oppgraderer den, dårligere på software delen.

Pynter ikke til jul, det er bare meg i leiligheten og den er full nok fra før av, tilbringer jo mye av julen hos foreldrene mine og deter det jo pynt til taket.

Gunfreak: Du svarte ikke på dataspørsmålet! Men her har du enda et! Er du fasinert av verdensrommet?

NÅ har jeg svart på data sprøsmålet, hadde bare greid å ikke se det.

Ja veldig intersert i verdensrommet, både menneskelig utforsking av rommet, og det rene vitenskaplige, rundt cosmologi og astrofysikk, det kan tidvis være ganske vakkert og poetisk.

Sakone: kan du data?

Sakone: er du intersert i verdensrommet?

Adele: disse skoene du jakter på? er dette ville sko, eller domestikerte.

Skrevet

Dreamdrops: Hva kunne du tenke deg å lære mer om?

Jus! Jeg vet ikke hvorfor, jeg er bare veldig jusinteressert. Var det kanskje litt for bredt? Er så mye jeg vil lære om, så et vanskelig spørsmål synes jeg.

Gorgon: Det faget du var dårligst i på vgs?

Arabella: Hva ønsker du deg til jul i år?

Skrevet

Trodde jeg var ganske kul jeg :sukk: I alle fall her jeg sitter i badekåpen min! Jaja..

Hahah, ingen av dem.

Sakone: Hvor høy er du?

Jeg er 168. Ikke akkurat ofte jeg møter noen lavere enn meg. Men er faktisk en i klassen min som er lavere!

adele.bethune: Hva er mest hedmarsk med deg?

Lillesiren: Flaueste du har opplevd?

JackCrews: Hvor gammel var du da du fikk bilinteresse?

Dreamdrops: Er du glad i matematikk?

Gunfreak: Synes du ostepop lukter godt?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hvilken kategori i Trivial Pursuit er du veldig god på? (f.eks geografi, naturfag, osv)

Naturfag.

Og svar på spørsmål: Jeg er 169-170 cm. Fornøyd med høyden min jeg, klager ikke :)

Lillesiren: Gleder du deg til Hobbiten den 12. desember? I doo! :fnise:

Rainbow: Er du en sjalu person? Hva gjør deg sjalu?

HL: Er høye heler noe du klarer å gå i, eller holder du deg helst til lave sko?

JackCrews: Den mest skuffende Beckfilmen?

Hogwash: Dine 3 yndlingsband?

Jeg har ikke sett Ringenes herre i det hele tatt, så deler nok ikke din iver der;)

umulig å nevne bare en.

pet shop boys - I'm with stupid

stage dolls - love don't bother me

michael jackson - smooth criminal

prodigy - smack my bitch up

og den beste:

lillesiren: sangen du mestrer best i singstar?

Hm..Jeg har nesten aldri sunget i singstar, så denne får jeg evt. komme tilbake til:P

siren: har du dager du bare er gretten og sur?

Adele: jakter du, siden du bor "ute i skauen"

Hm, det kan nok hende, men ikke ofte. Latteren sitter som oftest veldig løst.

Gunfreak: Når var sist du sto opp kl 7 om morgenen?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Synes du ostepop lukter godt?

Nja, lukter ikke godt, og jeg vasker henda godt etter å ha spist det, men ingen ting er perfekt. Så jeg overlever.

Sakone: du som er 168, hva syns du om alle disse trådene om at damer må ha høye menn, har dette påvirket ditt dateing liv?

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha!! Verste er at jeg kjører rundt på en scooter! :smoke:

Den er sølvgrå. Vi har vært sammen 7 år nå. Jeg elsker scooteren min :lillesky:

Jeg husker min første tur med den. Uten at pappa visste om det, så klart. Kjørte ned til sentrum. Holdt på å kræsje i panikk med en bil. Jeg har aldri vært så redd før, med tanke på at jeg ikke hadde førerkortet enda. Og enda verre, siden jeg bodde i et lite tettsted at pappa skulle få høre om det..

564954_4130119618350_1466396950_n.jpg

Er det bare jeg som tenker på en jævla stein fyr når jeg ser den smileyen? :smoke:

Ooh, likte scooteren da. Faste følgesvenner det der! Bare at jeg solgte min i våres.. For å ha råd til russetiden.. :sjenert: Jaja, til mitt forsvar brukte jeg den ikke så mye på den tiden!

Swarovski: Selger du smykkene du lager?

Skrevet

God og god, jeg kan bygge en pc i hvertfall og driver å kontunelig oppgraderer den, dårligere på software delen.

Pynter ikke til jul, det er bare meg i leiligheten og den er full nok fra før av, tilbringer jo mye av julen hos foreldrene mine og deter det jo pynt til taket.

NÅ har jeg svart på data sprøsmålet, hadde bare greid å ikke se det.

Ja veldig intersert i verdensrommet, både menneskelig utforsking av rommet, og det rene vitenskaplige, rundt cosmologi og astrofysikk, det kan tidvis være ganske vakkert og poetisk.

Adele: disse skoene du jakter på? er dette ville sko, eller domestikerte.

Når vi snakker på dette med å fordele på spørsmål...

Det spørs når Dreamdrops angriper deg også nå :fnise:

Men ja. Skoene. Noen er ville. Andre er lette å temme. De pleier jeg å ha som kjæledyr :) De er så fiiiine! :rodmer:

Lillesiren: Om du fikk 10 000 kr, ville du farget håret ditt i en crazy farge? Feks lilla?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Når var sist du sto opp kl 7 om morgenen?

Par uker siden, eller det var vel ca. 6:30. Men det skal sies at da hadde det vel gått noen år siden sist.

Siren: Kjekk norsk mann, eller sexy italiener?

Skrevet

Jeg er brukbar flink. Drevet en del med programmering også :)

Jeg synes verdensrommet er spennende, og liker å se programmer om det på tv, men ikke noe særlig utover det.

Sakone: du som er 168, hva syns du om alle disse trådene om at damer må ha høye menn, har dette påvirket ditt dateing liv?

Jeg har aldri hatt noe problem med det høyden min i forhold til kjærlighetslivet mitt. Jeg tror ikke det kommer til å bli et problem heller. Jeg ser det også som lite sannsynlig at jeg ville blitt fysisk tiltrukket av en dame på 190 også så.

adele.bethune: Hva er det lengste du har kjørt med scooteren din?

kristines1990: har du noen fobier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...