Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest20
Skrevet

Yvonne: Er denne på grunn av deg? :yvonne:

Du stjal spørsmålet mitt! :trist:

Skrevet

Yvonne: Er denne på grunn av deg? :yvonne:

Jepp. Den kom til ære for meg fordi jeg nyforelska modde en gang i tiden. ;)

Lydia: Er du en lydig person?

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Tekola
Skrevet

Du stjal spørsmålet mitt! :trist:

Det var ikke meningen å stjele det! Jeg skulle ha quotet deg da jeg så Yvonne i tråden, unnskyld! :kose:

Lydia: Er du langsint? Hva skal til for at du tilgir noen?

Skrevet

Aldrisur: For eller imot pelsoppdrett?

For! :vimse:

Ha-ha kødda! :hoppendeglad:

• Liker 3
Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia. Er du morgengretten?

Nei, men jeg er veldig stille fordi jeg er så trøtt. Sier ingenting, spiser ingenting, gjør egentlig ingenting. :fnise:

Lydia: Er du en lydig person?

Absolutt ikke! Jeg gjør akkurat som jeg vil. ;)

Det var ikke meningen å stjele det! Jeg skulle ha quotet deg da jeg så Yvonne i tråden, unnskyld! :kose:

Alt i orden. :klemmer:

Lydia: Er du langsint? Hva skal til for at du tilgir noen?

Det kommer litt an på hva som ligger bak. Jeg får ofte dårlig samvittighet hvis jeg ikke tilgir noen, uansett hva det gjelder, så gir jeg det litt tid så tilgir jeg bortimot alt.

Jepp. Den kom til ære for meg fordi jeg nyforelska modde en gang i tiden. ;)

Yvonne: Hvem er modde?

Aldrisur: Har du, eller har du noensinne hatt et kallenavn? I så fall, hva?

yes2yes: Har du noen søsken? Hvilket forhold har du til dem?

Fasting Drue: Drømmer du ofte? Om hva?

Yme: Hva er de fem viktigste tingene i livet ditt?

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

Nei, men jeg er veldig stille fordi jeg er så trøtt. Sier ingenting, spiser ingenting, gjør egentlig ingenting. :fnise:

Det kommer litt an på hva som ligger bak. Jeg får ofte dårlig samvittighet hvis jeg ikke tilgir noen, uansett hva det gjelder, så gir jeg det litt tid så tilgir jeg bortimot alt.

Ja, jeg drømmer ofte. Det er en person jeg har noe uoppgjort med, som jeg har drømt om jevnlig i ganske mange år nå, for å nevne en ting.

Ludovie: en gang for alle, teller størrelsen? :tunge1:

Endret av Fasting Drue
Skrevet

Hi-hi ja, men hvis jeg forteller det her, så vet jo alle vennene mine hvem som er Aldrisur - og det er ikke særlig ok. :icon_lol:

Hunterlady: Hva ønsker du deg mest av alt i livet?

Hannee: Ditt livs drømmereisemål?

Skrevet

Arabella: kunne du tenke deg å gå på date med Giacomo_P? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort?

Giacomo_P: kunne du tenke deg å gå på date med Arabella? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort?

:smilorange:

Det kunde jeg gjerne ha gjort, men jeg liker ikke ordet date.

Vi skulde ha begyndt med Champagne i bibliotekbaren på Hotel Bristol, derefter et overdådig måltid på Theatercaféen, og siden longdrinks på en liden fasjonabel bar som jeg ikke vil avsløre navnet på her (jeg har en bortimod personlig bartender som er helt perfekt, og jeg vil ikke dele ham med hvem som helst).

Hva natten vilde udarte til, kan man bare spekulere i, men skulde man tenke seg at vi leide en suite noe sted, vilde det være naturlig med noen gode oster og en smule portvin den påfølgende formiddag.

Noz: Tror du virkelig at moren din ikke skjønte at du var fuld, i den historien du nyss fortalte? Kanskje hun ikke orket å konfrontere deg?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz. Hva er det rareste du har sett/opplevet på T-banen/toget?

det er ikke så lenge siden da jeg satt på toget- klokka var sen ettermiddag/ tidlig kveld. Jeg gikk på toget, og på vei inn i togkupeen ser bakhodet til en gutt. Da jeg var rett bak han, så ser jeg at han sitter med snoppen UT AV BUKSA :sjokkert: Han vender litt på hodet og ser meg rett inn i øya, men han slutta jo faen ikke å runke før det hadde gått ganske mange sekunder (som virka som fler timer :P ) . Jeg sier ganske høyt "HAAHAAAA" før jeg satte meg på sete ovenfor han- bare så han skulle bli flauest mulig :tunge1:

Noz: Tror du virkelig at moren din ikke skjønte at du var fuld, i den historien du nyss fortalte? Kanskje hun ikke orket å konfrontere deg?

jupp, det tror jeg!

Jeg har ganske mange liknene historier, og for noen få år siden, så fortalte jeg henne alt jeg gjorde som tenåring, bare for å understreke at det ikke er så lurt å være naiv i dagens samfunn, pluss for at hun skulle forstå hvordan verden har forandret seg siden hun vokste opp på landet for 60 år siden.

hun hadde vist ingen idè hva som foregikk.......

Lydia: hva liker du å se på på fjernsynet?

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

Bandit: Yndlingsartisten din?

Noz: Om du kunne forandre noe ved deg selv, hva hadde det væft?

Kaffimor: Jobber eller studerer du?

Lydia: 3 sanger som du har hørt mye i det siste.

Musekatt: 3 positive og 3 negative ting ved deg selv.

SemperFi: Ferie ved sjøen, fjellet eller stranda?

BM2: Hvor lenge varte det siste forholdet ditt?

Fysikeren: Hvor i landet bor du?

HunterLady: Hvem fikk du sist tekstmelding fra?

Yme: Har du lyst på barn?

Melly666: Hva er grunnen for brukernavnet ditt?

SvampeLura: Har du vært på noe ferie i år?

Aldrisur: Hvor mange barn har du?

Endret av Cuddlegirl
Gjest HunterLady
Skrevet

Hunter. Hva er det frekkeste noen har sagt til deg, og hva svarte/gjorde du tilbake?

Hmm. Jeg tror det må ha vært da eksen kalte meg for junkie pga fortiden min. Det var i en diskusjon og han var irritert på meg, men det såret veldig å høre dette fra akkurat han, spesielt siden han visste utmerket godt om fortiden min og hvordan jeg kom meg vekk fra den.

Ellers har jeg blitt kalt for stygg, ludder, horete osv av diverse kvinnemennesker opp gjennom årene. Men det er ikke så ille. Det verste er når noen du bryr deg mye om kommer med disse frekkhetene.

Hunterlady: Hva ønsker du deg mest av alt i livet?

At jeg finner en som jeg kan elske av hele mitt hjerte og at han elsker meg like høyt eller mer tilbake.

HunterLady: Hvem fikk du sist tekstmelding fra?

Eksen.

Musekatt eller Cuddlegirl: Hva er ekstremt likt med dere to personlighetsmessig, og hva er veldig ulikt?

Fasting Drue: Hvor glad er du i deg selv på en skala fra 1-10?

Yme: Gleder du deg til jeg kommer på besøk?? :)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Yndlingsartisten din?

Eric Clapton. Fantastisk, rett og slett fantastisk.

Cuddlegirl: Hvor ville du aller helst bodd i dette landet?

NozMonster: Dersom du måtte være en av de andre brukerne her, hvem ville du valgt?

HunterLady: Hvem ser du mest opp til her i verden?

Bud: Hvilken brus bruser mest?

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

Lydia: hva liker du å se på på fjernsynet?

Det varierer. Elsker «Paradise Hotel», da. :nigo:

Jeg ser veldig sjelden på TV, men følger blant annet med på «The Walking Dead» og «Breaking Bad». Ellers kan det hende at jeg ser på noen programmer som går på TV2, TV Norge og Viasat 4. «Ekstrem Oppussing USA», «Top Model USA», «The Simpsons» og sånt.

Lydia: 3 sanger som du har hørt mye i det siste.

Huff, jeg som har elendig musikksmak!! Men «Daylight», «Silver moon» og «Be Alright».

HunterLady: Hvorfor skal du møte Yme?

Endret av Lydia
Skrevet

Wednesday. Liker du sirkus, eller missliker du at de holder dyr i fangenskap?

Det har jeg aldri tenkt noe særlig på, men nå når du sier det merker jeg at jeg ikke liker det :closedeyes:

SemperFi : Har du møtt noen i virkeligheten som du har blitt kjent med på KG ?

Noz : Hvis du kunne gått 10 år tilbake i tid, ville du forandret på noe eller gjort noe annerledes ?

BM2 : Hvorfor "BM2" ?

Skrevet

BM2. Hvorfor ble det slutt mellom deg og din forrige kjæreste?

Kommer litt an på hvordan en definerer kjæreste. Siste relasjon var kortvarig. Bare 6 måneder, men like fullt ansett som en forpliktende relasjon. Det var sågar en plan om at jjeg skulle treffe henens foreldre i hennes hjemland. Den relasjonen gikk over da hun feide over en annen fyr bak ryggen på meg, løy grensleøst mye for meg i noen uker, dumpet meg og så ble gravid med fyren snaue to måneder senere. Hennes argumenter var for lav, for smalskuldret, feil kultur og alt for seriøs (jeg røykte ikke dop elelr hang med grisefete kunstnertyper).

Men om vi regner samboerskap så ble det slutt på grunn av aldersforskjell, at hun pulte en fyr bak ryggen på meg og løy om det, at hun sms-flørtet med fyren rett fremfor ansiktet mitt m.m. Argumentene hennes var at jeg ikke hadde god nok økonomi til at jeg og hun kunne kjøpe bolig sammen (hun var student) pluss at det ville ta for mange år før vi kunne flytte hjem til hennes hjemsted. Samtidig som mine barn og elendige økonomi stod i veien for hennes drøm om å oppleve verden. Hun grein som et lite barn da jeg tok siste gjenstand ut fra vår felles leilighet og vendte henne ryggen.

Så du kan velge hvilken historie som er det svaret du var på jakt etter.

Jaktdama: Steikt ris med kylling. Med eller uten reker?

Skrevet

BM2: Hvor lenge varte det siste forholdet ditt?

6 måneder eller 2 år. Alt etter hva du regner for siste forhold.

SemperFI: Vestlig turist i Iran her og nå. Er det trygt?

Skrevet

BM2 : Hvorfor "BM2" ?

Da jeg var her som Brutal mann (ja det er meg Anonym Bruker! Hei så flink du er :nigo::roll:) så ble jeg bare omtalt som BM. Så nå som jeg er tilbake så tenkte jeg at BM2 var like så greit. Lizzm...

Bandit: Har du alle filmene på DVD?

Skrevet

MiniMjau: Hvordan kom du fram til det søte brukernavnet? :hjerter:

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Om du kunne forandre noe ved deg selv, hva hadde det væft?

Vet ikke om du mener personlighet eller utseendemessig nå, så da sier jeg en ting av hver.

Personlighet: Skulle ønske at jeg kunne forandre meg til å være en flinkere og bedre venn.

Utseende: Skulle øsnke jeg hadde mye lengre ben, så jeg ikke ser så klumpete ut!

Noz : Hvis du kunne gått 10 år tilbake i tid, ville du forandret på noe eller gjort noe annerledes ?

ja, absolutt... flere ting! Men jeg prøver å ikke tenke på det, og heller ta nytte av erfaringer jeg har gjort. Det hjelper lite å angre på 10 år gamle ting :)

Lydia: Hvorfor hører du på musikken du tydeligvis synes er så dårlig? er ikke det litt teit å høre på sanger man ikke liker da? :klo:

Wedneysday: Om du fikk plukke èn sjokolade fra sjokoladehylla i butikken akkuratt nå, hvilken vill du ha valgt?

(banditt- jeg svarer på spm ditt etter å ha tenkt meg litt om)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...