Gjest Gunfreak Skrevet 27. november 2012 #9661 Skrevet 27. november 2012 ja, selvfølgelig de nest høyeste jeg har! gunfreak: du får ikke med deg nesten-kjæresten din på julebordet da? Hun har litt lyst, og jeg vil veldig at hun skal, men det kommer ann på tid og råd. Desuten må hun passe på meg, så jeg ikke gjør noe dumt på julebordet :D Nozzy: ønsker du at noen genmodifiserer sjiraffer så du bli ca. like store som en stor hund, så du kan eie en og la den bo hos deg? Og ville puddelen din bli sjalu på mini sjiraffen?
Gjest Anon Skrevet 27. november 2012 #9662 Skrevet 27. november 2012 Anon: Hva er den fineste julegaven du har kjøpt foreløpig i år? Hm, jeg har egentlig ikke kjøpt julegaver enda. Kjøpte en potteplante til meg selv da, hvis det teller? Hahah. Du da Sakone? Og hva er den fineste gaven du har fått?
Gjest Sakone Skrevet 27. november 2012 #9663 Skrevet 27. november 2012 Hm, jeg har egentlig ikke kjøpt julegaver enda. Kjøpte en potteplante til meg selv da, hvis det teller? Hahah. Du da Sakone? Og hva er den fineste gaven du har fått? Ja det må jo telle!! Har ikke handlet noe enda selv Fineste gaven jeg noen gang har fått, hmm det vet jeg faktisk ikke(husker ikke). Siste årene har det stort sett gått i penger av min mor og far, som jeg igjen har brukt på reiser til Japan osv, så jeg setter alltid stor pris på det:) Anon: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år sånn ca? loren: Er du ekstra glad i dag? Guybrush: Hva er det aller mest nerdete du har i en av dine samlinger?
Gjest Anon Skrevet 27. november 2012 #9664 Skrevet 27. november 2012 Anon: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år sånn ca? Oi, hmm. 10.000? Har ikke mye klær, kjøper heller ikke mye klær, men jeg kjøper litt klassiske plagg av kvalitet så da blir det litt dyrt. Sakone: Gleder du deg til jul? DrManhattan: Hvor gammel er du?
Gjest NozMonster Skrevet 27. november 2012 #9665 Skrevet 27. november 2012 Nozzy: ønsker du at noen genmodifiserer sjiraffer så du bli ca. like store som en stor hund, så du kan eie en og la den bo hos deg? Og ville puddelen din bli sjalu på mini sjiraffen? Nei, jeg gjør ikke det! er veldig imot tukling av gener og kloning og å avle frem ting som ikke bør avles frem! BM2: Er du i tråden her enda? Gorgonzola: Lenge siden jeg har sett noe til deg nå- hva har du drevet med i den siste tiden? dreamdrops: Er du en person som bare elsker dessert og klarer å spise det selv om du er stappmett?
Gjest Sakone Skrevet 27. november 2012 #9666 Skrevet 27. november 2012 Sakone: Gleder du deg til jul? Jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamener og få litt ferie uten å tenke på skole ^^ Også blir det koselig å besøke min mor, min søster kommer også på besøk, ser henne veldig sjelden. Også har vi kalkun på julaften, noe jeg elsker, så det gleder jeg meg til. Anon: Gleder du deg til jul ? Noz: Gleder du deg til Hobbiten?
Gjest loren Skrevet 27. november 2012 #9667 Skrevet 27. november 2012 loren: Er du ekstra glad i dag? Ja, men også sykt spent, nervøs og trøtt Noz: Har du kjole til julebordet i januar, eller har du ikke funnet/bestemt deg enda?
Adele Skrevet 27. november 2012 #9668 Skrevet 27. november 2012 Sånn objektivt sett, og uforskyldt, så ville det vært at jeg gjorde dårlig jobb innen revisjon og ble stilt ansvarlig og deretter fått fengselsstraff. Det forekommer en sjelden gang. Ellers.... hmmm...Jeg er generelt glad i juss og lovverket, og holder meg innenfor det. Så det var vanskelig å finne ut hva det skulle vært. Så tror jeg nøyer meg med første svar. adele.bethune: Er du glad i husarbeid? Jeg elsker det!! Not.. Helst håper jeg at jeg en dag får nok penger til å skaffe meg en butler. Noz: Kråke eller skjære?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. november 2012 #9669 Skrevet 27. november 2012 dreamdrops: Er du en person som bare elsker dessert og klarer å spise det selv om du er stappmett? Nei faktisk ikke! Jeg er aaltfor glad i middag, og ikke så veldig glad i is og kaker, så da spiser jeg meg alltid stappa på middag også orker jeg aldri dessert I så fall liker jeg bedre å spise en brødskive med brunost til dessert eller noe HL: Har du klar kjole til KG-julebordet eller?
Guybrush Skrevet 27. november 2012 #9670 Skrevet 27. november 2012 (endret) Guybrush: hvilken kanal og avis velger du når du skal se/lese nyheter? Hmm, jeg skummer gjennom vg, dagbladet, aftenposten, DN, Adressa, Nettavisen hver dag - samt noen amerikanske i ny og ne. Nyheter på tv ser jeg faktisk ikke - er jo bare en tabloid kjapp presentasjon av dagens nyheter som jeg allerede har fått med meg. Glemmer aldri da jeg satt og leste på CNN akkurat da fly 1 gikk inn i twin towers. Slo over på tvkanalen og så fly 2 live akkurat i det det skjedde..... Guybrush: Hva er det aller mest nerdete du har i en av dine samlinger? Hmmm evil dead limited edition sone 1 i necronomicon utgave? Evt mine disney sone 1 nummererte tin-editions. Eller hehe - toppen av kransekaka er sikkert Babylon5 boksen min. Spesialbestilt lakkert metallboks som veier 4 kilo med nesten 100 dvdplater og alt mulig annet tjafs oppi. Adele: hvem har du på "lista" di? (personer man har lov å være utro med hvis man får sjansen) Endret 27. november 2012 av Guybrush
Adele Skrevet 27. november 2012 #9671 Skrevet 27. november 2012 *snipp* Adele: hvem har du på "lista" di? (personer man har lov å være utro med hvis man får sjansen) Hehe, ingen kommentar.. Guybrush: Hvem er på din?
Guybrush Skrevet 27. november 2012 #9673 Skrevet 27. november 2012 Hehe, ingen kommentar.. Guybrush: Hvem er på din? Hmmm, er det ikke et krav at man må ha noen å utarbeide en slik liste sammen med ? Jeg tror muligens jessica alba hadde kommet høyt oppe på en teoretisk liste iallefall. Sannsynligheten er jo såpass mikroskopisk også at eihver jente hadde sikkert akseptert den - hehe. Badabing: hva var den beste/morsomste/kjæreste leken du hadde da du var liten? adele: hvis jeg skulle hatt deg inn til intervju (jobb) og du absolutt ikke har lyst på jobben men må svare ærlig. Hva ville du sagt om deg selv for å ikke få jobben?
Adele Skrevet 27. november 2012 #9674 Skrevet 27. november 2012 Hmmm, er det ikke et krav at man må ha noen å utarbeide en slik liste sammen med ? Jeg tror muligens jessica alba hadde kommet høyt oppe på en teoretisk liste iallefall. Sannsynligheten er jo såpass mikroskopisk også at eihver jente hadde sikkert akseptert den - hehe. Badabing: hva var den beste/morsomste/kjæreste leken du hadde da du var liten? adele: hvis jeg skulle hatt deg inn til intervju (jobb) og du absolutt ikke har lyst på jobben men må svare ærlig. Hva ville du sagt om deg selv for å ikke få jobben? Hehe, var på et jobbintervju for 1.5 måned siden. Prøvde å svartmale meg selv mest mulig, men fikk allikevel jobben. Husker ikke helt hva jeg sa, men var veldig ærlig iallefall. Som at jeg er veldig skravlete med kunder, og at jeg glemmer ting veldig fort - og derfor tar på meg flere oppdrag som ikke alltid blir gjort. Sakone: Hvorfor er du så stille?
Gjest Sakone Skrevet 27. november 2012 #9675 Skrevet 27. november 2012 Sakone: Hvorfor er du så stille? Jeg er ikke stille, det er bare du som ikke lytter godt nok etter. adele.bethune: Stønner du høyt? gunfreak: er du kilen?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. november 2012 #9676 Skrevet 27. november 2012 gunfreak: er du kilen? Før trodde jeg at jeg bare var kilen under føttene, men fant ut nylig at jeg er kilen visse andre steder, viss jeg blir kysset der. Ja adele: stønner du høyt?
Adele Skrevet 27. november 2012 #9677 Skrevet 27. november 2012 Jeg er ikke stille, det er bare du som ikke lytter godt nok etter. adele.bethune: Stønner du høyt? gunfreak: er du kilen? Mine sengehemmeligheter deler jeg ikke med gud og hvermann Miaw: Hva likte du best å se på da du var mindre?
Adele Skrevet 27. november 2012 #9678 Skrevet 27. november 2012 (endret) Før trodde jeg at jeg bare var kilen under føttene, men fant ut nylig at jeg er kilen visse andre steder, viss jeg blir kysset der. Ja adele: stønner du høyt? Stønner verre enn en stukken gris. Man vil ikke ha en runde med meg altså! Loren: Hva gleder du deg mest til akkurat nå? Edit: Sakone er så sinnsykt klageperson, så jeg må velge en person som er online. Sakone: Hvorfor er du så klagete? Gunfreak: Om du skulle vært med på Halloweenfest, hva ville du mest sannsynligvis kledd deg ut som? Endret 27. november 2012 av adele.bethune
Gjest NozMonster Skrevet 27. november 2012 #9679 Skrevet 27. november 2012 Noz: Har du kjole til julebordet i januar, eller har du ikke funnet/bestemt deg enda? jeg har en kjole jeg har brukt en gang som jeg har planer om å bruke, så sant jeg plutselig ikke tilfeldigvis bumper bortpå en ny kjole innen den tid! Noz: Kråke eller skjære? pest eller kolera sier du? hihiih.... jeg klarer ikke velge, for begge de to er like irriterende fordi de lager så mye lyd utenfor soveromsvinduet mitt guybrush: har du noen gang klina (eller gått lenger) med en kjendis? mortem: kan jeg klare å overtale deg til å bli med på julebordet? adele: om du går inn på "my summery" på e-bay, hvor mange kjøp står det at du har unnagjort? Miaw: hva driver du med om dagen?
Adele Skrevet 27. november 2012 #9680 Skrevet 27. november 2012 (endret) jeg har en kjole jeg har brukt en gang som jeg har planer om å bruke, så sant jeg plutselig ikke tilfeldigvis bumper bortpå en ny kjole innen den tid! pest eller kolera sier du? hihiih.... jeg klarer ikke velge, for begge de to er like irriterende fordi de lager så mye lyd utenfor soveromsvinduet mitt guybrush: har du noen gang klina (eller gått lenger) med en kjendis? mortem: kan jeg klare å overtale deg til å bli med på julebordet? adele: om du går inn på "my summery" på e-bay, hvor mange kjøp står det at du har unnagjort? Miaw: hva driver du med om dagen? HEHEHEHE, jeg ler meg i hjel.. Men det står 92. Men vet at det er to stk som er gått ut av den listen.. Så - 94 kjøp Noz: Mest kleine program på tv? (Ja, jeg ser på reprise av Jakten på kjærligheten as we speak) Endret 27. november 2012 av adele.bethune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå