Gjest Lillesiren Skrevet 26. november 2012 #9601 Skrevet 26. november 2012 Med =) Tror hjemmepresset juice av appelsin og mango topper lista. Sakone: Hvordan endte du opp på kg? Lillesiren: Første du legger merke til hos menn? Legger merke til, som i fanger min interesse, må jeg si humor og selvsikkerhet(må for all del ikke forveksles med selvopptatthet) loren: Gleder du deg til jul?
KristineS Skrevet 26. november 2012 #9602 Skrevet 26. november 2012 Kristines1990: The Simpsons eller Family Guy? Definitivt The Simpsons =) Men både Family Guy, Futurama og South Park er gjengangere på tven. Sånn blir det når typen har komplette sesonger av alt Guybrush: Peneste kjendisdame? adele.bethune: Beste julegaven du har fått?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9603 Skrevet 26. november 2012 Definitivt The Simpsons =) Men både Family Guy, Futurama og South Park er gjengangere på tven. Sånn blir det når typen har komplette sesonger av alt Guybrush: Peneste kjendisdame? adele.bethune: Beste julegaven du har fått? Den jeg har brukt mest, er en varmeflaske fra min søster. Ellers husker jeg ærlig talt ikke alt hva jeg har fått (but then again, så glemmer jeg ting veldig fort). Lillesiren: Hvilket telefon synes du er den beste?
Gjest loren Skrevet 26. november 2012 #9604 Skrevet 26. november 2012 loren: den beste sjokoladen? Kindersjokolade eller den nye stratosen med hvit sjokolade inni.. gaaad, I like! Og jeg ble inspirert av ditt spørsmål, loren: verste sjekketriks DU har mottatt? Åh, det må være i 8. klasse, da en av guttene i klassen lurte på om jeg ville bli med ut og se på stjernene da vi var på klassetur... Vi gikk ut, satte oss utenfor hytta vi var på og så opp.. Det var skyer, så man så ikke en eneste stjerne, likevel sier han, mens han legger arma rundt meg "Ser du Orion?" .. Han prøvde det samme på fem jenter iløpet av turen. I etterkant er det jo bare litt søtt, men han ble kalt Orion av oss jentene i alle årene på ungdomsskolen Loren: Hva er det spesielle tallet? Haha, her lurte jeg på hva du mente før jeg kom på mitt engasjement i et par tråder forrige uke Tallet er min alder delt på 3 x 2,5. Ja, den ene teller bare som halv. Juhu jeg her min egen formel ^^ Loren: Hvordan går julebord-planleggingen? Jeg funderer fortsatt på saken.. Kanskje jeg må skaffe fake leg? Jeg synes det går greit, dere er en lite kravstor gjeng Venter på svar på hvor tidlig på kvelden vi kan komme, og det hadde vært fint å se deg der og loren: bamser eller dukker? Dukker, lekte mest med det av de to da jeg var lita, men fint lite egentlig da jeg som regel hang opp ned i et tre eller noe sånt. Drue: Hvor lenge har du kjent samboeren din? Sakone: Om du skulle valgt en annen utdanning, hvilken ville du valgt? adele.bethune: Hvilken sang får deg til å smile omtrent uansett hvilket humør du er i?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9605 Skrevet 26. november 2012 Kindersjokolade eller den nye stratosen med hvit sjokolade inni.. gaaad, I like! Åh, det må være i 8. klasse, da en av guttene i klassen lurte på om jeg ville bli med ut og se på stjernene da vi var på klassetur... Vi gikk ut, satte oss utenfor hytta vi var på og så opp.. Det var skyer, så man så ikke en eneste stjerne, likevel sier han, mens han legger arma rundt meg "Ser du Orion?" .. Han prøvde det samme på fem jenter iløpet av turen. I etterkant er det jo bare litt søtt, men han ble kalt Orion av oss jentene i alle årene på ungdomsskolen Haha, her lurte jeg på hva du mente før jeg kom på mitt engasjement i et par tråder forrige uke Tallet er min alder delt på 3 x 2,5. Ja, den ene teller bare som halv. Juhu jeg her min egen formel ^^ Jeg synes det går greit, dere er en lite kravstor gjeng Venter på svar på hvor tidlig på kvelden vi kan komme, og det hadde vært fint å se deg der og Dukker, lekte mest med det av de to da jeg var lita, men fint lite egentlig da jeg som regel hang opp ned i et tre eller noe sånt. Drue: Hvor lenge har du kjent samboeren din? Sakone: Om du skulle valgt en annen utdanning, hvilken ville du valgt? adele.bethune: Hvilken sang får deg til å smile omtrent uansett hvilket humør du er i? Jeg skal være mer kravstor.. Lover. Veel.. Det må vel være sånne feelgood-sanger. De gjør meg i godt humør iallefall. Sakone: You want some cheese to that whine?
Guybrush Skrevet 26. november 2012 #9606 Skrevet 26. november 2012 Guybrush: Peneste kjendisdame? Ehhh den blir litt vanskelig. Tror jeg må skrive opp 2-3 stk isåfall Summer Glau Leighton Meester Emma Stone Dreamdrops: hvilken låt skammer du deg mest over å like ? Drue: har du savna meg ? :D
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9607 Skrevet 26. november 2012 Sakone: Om du skulle valgt en annen utdanning, hvilken ville du valgt? Da ville jeg valgt juss, med fordypning i forretningsjuss og skatterett^^ loren: Hva mest har senga adele.bethune: er kinky gjort ? Drue: det du i
Gjest loren Skrevet 26. november 2012 #9608 Skrevet 26. november 2012 loren: Hva ville du gjort med 1 million? Spandert en ferie på familien (mamma, pappa, søstre, svogere, nieser, nevø, mini og kjæreste), resten hadde gått til egenkapital i bolig så jeg kunne kjøpt en leilighet i området mini skal gå på skole. Juhu, så spennende er jeg. loren: Gleder du deg til jul? Både og for å være ærlig. Jeg skal for første gang siden han ble født feire uten sønnen min, og det tror jeg blir spesielt. Nettopp fordi jeg ikke skal være med mini skal jeg heller ikke være i Norge, så jeg gleder meg veldig til en uke med sol og strand sammen med kjæresten Arabella: Har du en film du kan se om igjen og om igjen uten å bli lei? Hvis du har det, hvilken er det?
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9609 Skrevet 26. november 2012 Sakone: You want some cheese to that whine? I need some wine to listen to you whine yes^^ Rawr adele.bethune: Hva er god humor for deg?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9610 Skrevet 26. november 2012 Da ville jeg valgt juss, med fordypning i forretningsjuss og skatterett^^ loren: Hva mest har senga adele.bethune: er kinky gjort ? Drue: det du i Det er en kink med en y. Ok. Nå begynner dette å bli litt internt. Guybrush: Om du fikk muligheten, ville du helst dratt til månen eller Mars?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9611 Skrevet 26. november 2012 (endret) I need some wine to listen to you whine yes^^ Rawr adele.bethune: Hva er god humor for deg? Hehe. Altså. Jeg som har så lav terskel på humor har vel egentlig ikke mye å si på dette spørsmålet. Sakone: Hvilken dinosaur ville du helst vært? Edit: du whiner så sinnsykt. Endret 26. november 2012 av adele.bethune
Guybrush Skrevet 26. november 2012 #9612 Skrevet 26. november 2012 Det er en kink med en y. Ok. Nå begynner dette å bli litt internt. Guybrush: Om du fikk muligheten, ville du helst dratt til månen eller Mars? Månen. Hadde aldri gidda å sitte stuck på en liten blikkboks i flere år frem og tilbake. Hadde dødd av kjedsomhet og mangel på sosial interaksjon. For ikke å glemme å være i sølibat så lenge??!! Månen blir jo som en kjapp pitstop på butikken til sammenligning Sakone: noen gang blitt anklagd for å være en yarichin ? 1
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9613 Skrevet 26. november 2012 *your Hehe. Altså. Jeg som har så lav terskel på humor har vel egentlig ikke mye å si på dette spørsmålet. Sakone: Hvilken dinosaur ville du helst vært? Jeg ville vært Velociraptor slik den er fremstilt i Jurassic Park. Men det er jo feil, for den har egentlig fjær og en del annet som er feil. Men raptoren i Jurrasic Park er awesome. adele; hva med deg? Noz: Hvordan skal du feire nyttårsaften?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9614 Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg ville vært Velociraptor slik den er fremstilt i Jurassic Park. Men det er jo feil, for den har egentlig fjær og en del annet som er feil. Men raptoren i Jurrasic Park er awesome. adele; hva med deg? Noz: Hvordan skal du feire nyttårsaften? Jeg ville vært en T-rex, for da hadde jeg sluppet å gjort planken, push ups osv. Det hadde vært digg. Loren: hva skjer a? Edit: La til et bilde Fordi den er så awesome! Endret 26. november 2012 av adele.bethune
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9615 Skrevet 26. november 2012 Sakone: noen gang blitt anklagd for å være en yarichin ? Haha hvor ha du lært slike uttrykk?! Nei det har jeg nok aldri gitt, så suksessfull har jeg ikke vært hos damene haha. Daybreak: Har du en bok du skriver alle avtaler i og planlegger ting?
Daybreak Skrevet 26. november 2012 #9616 Skrevet 26. november 2012 Haha hvor ha du lært slike uttrykk?! Nei det har jeg nok aldri gitt, så suksessfull har jeg ikke vært hos damene haha. Daybreak: Har du en bok du skriver alle avtaler i og planlegger ting? Nei, faktisk ikkje. Men det burde eg kanskje hatt så gløymsk som eg er? Stjerner og planeter: Nokon grunn til du har det brukarnamnet du har?
Guybrush Skrevet 26. november 2012 #9617 Skrevet 26. november 2012 Haha hvor ha du lært slike uttrykk?! Nei det har jeg nok aldri gitt, så suksessfull har jeg ikke vært hos damene haha. Når man har deltatt på dataingeniørstudier er anime, manga, jpop og alt mulig annet like normalt som bowling og kino er for andre Uansett om du vil eller ei Og silke ting kan man jo fint bil anklagd for av sjalu grinete folk uavhengig av suksessrate :D Stjerner: når så du sist stjerner ? av typen imaginære
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9618 Skrevet 26. november 2012 Jeg ville vært en T-rex, for da hadde jeg sluppet å gjort planken, push ups osv. Det hadde vært digg. Edit: La til et bilde Fordi den er så awesome! HAHA det var awesome!!!
Gjest loren Skrevet 26. november 2012 #9619 Skrevet 26. november 2012 Jeg ville vært en T-rex, for da hadde jeg sluppet å gjort planken, push ups osv. Det hadde vært digg. Loren: hva skjer a? Edit: La til et bilde Fordi den er så awesome! awww, stakkar T-Rex! Akkurat nå? Nå skal jeg sove, har nestnestsiste uke på skole denne uka - snart er jeg ferdiiiiiig (Ja, jeg har lite annet enn skole i hodet de ukene jeg er på skolen ) adele.bethune: ditt favorittsitat? (Om det er det som står i signaturen din, velg det neste på lista :-) ) dreamdrops; Hva hører du på akkurat nå?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. november 2012 #9620 Skrevet 26. november 2012 Nei, faktisk ikkje. Men det burde eg kanskje hatt så gløymsk som eg er? Stjerner og planeter: Nokon grunn til du har det brukarnamnet du har? Nei, ingen god grunn. Laga det i 2003. Det er leeenge sidan. Eg huska ikkje kva tankar eg hadde bak det. Stjerner: når så du sist stjerner ? av typen imaginære No er eg litt usikker på kva du meiner. Sånne "Donaldstjerner" eller "starstruck" (?)?. Eg er ei kløne på glattisen så ifjor tryna eg fleire gonger. Starstruck var eg då eg såg ein grisedeilig mann på eit bilete. Han kjem ofte inn i hovudet mitt Guy: Er du av utanlands opprinning? Sakko: Sjekker du damer på KG? Loren: Har du vore på Strømmen storsenter etter utbygginga? Og kan du fortelja meg i kva rettning dei har bygd ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå