Gjest Gunfreak Skrevet 26. november 2012 #9581 Skrevet 26. november 2012 I know, men det er allikevel litt forskjell på de to Synes jeg da Jeg ler meg nesten i hjel av Pixar, men synes Disney kan være veldig sentimentalt.. Min favorittserie må vel være enten Vampire Diaries eller Gossip Girl, som jeg kommer på i farta Gunfreak: Sier du hvitost eller gulost? Jeg sier gulost og mener all som sier noe annet skal dø en lang og smertefull død. Gunfreak: hva kaller kjæresten din seg på kg? Det er semi hemmelig, og vi er ikke kjærester, ikke enda i hvertfall. Adele: hva sier du? 1
Adele Skrevet 26. november 2012 #9582 Skrevet 26. november 2012 Jeg sier gulost og mener all som sier noe annet skal dø en lang og smertefull død. Det er semi hemmelig, og vi er ikke kjærester, ikke enda i hvertfall. Adele: hva sier du? Hehe. Jeg kommer fra bygda, og de fleste her sier "Kvitost!". Den er jo ikke hvit? Den er gul, for guds skyld!! Sakone: Mest turn-on?
miaw Skrevet 26. november 2012 #9583 Skrevet 26. november 2012 Kaffemor Miaw Hva var den beste hendelsen sommeren som var? Den beste hendelsen var den tiden i Mai hvor jeg hadde masse fri, været var nydelig i Oslo, og jeg og mine venner hadde bare mange fine sene kvelder med grilling, øl, konserter og utflukter
miaw Skrevet 26. november 2012 #9584 Skrevet 26. november 2012 miaw: Er det miaw som i mjau, eller Mia W som i navn? Eller noe helt annet? Miaw som i mjau jeg liker katter. 2
miaw Skrevet 26. november 2012 #9585 Skrevet 26. november 2012 (endret) Er jeg så forutsigbar altså? Miaw: Hvor mange timer på facebook er du hver dag cirka? Det var et ubehagelig spørsmål... Bruker alt for mye tid der inne! Dersom jeg har fri, så blir det gjerne 2 timer... Cindi: Hva er det beste med å være på KG? Endret 26. november 2012 av miaw 1
KristineS Skrevet 26. november 2012 #9586 Skrevet 26. november 2012 Kristines1990: Har du interesse for hestar? Du kan si det Jobber på en besøksgård med ansvar for hestekurs for barn, barneridning og forskjellig annet. Er forrytter på ei av fjordhoppene på gården og stotrives med det. Utprega turrytter, men etter jeg begynte å jobbe på gården har det blir masse kjøring og. Noe jeg synes er skikkelig gøy!
Cindi Skrevet 26. november 2012 #9587 Skrevet 26. november 2012 Det var et ubehagelig spørsmål... Bruker alt for mye tid der inne! Dersom jeg har fri, så blir det gjerne 2 timer... Cindi: Hva er det beste med å være på KG? At man kan lære at folk av og til er like treige i oppfattelsen som en selv. Hehe! Sikter til "ting jeg var litt treig med å skjønne"-tråden. Og at man kan stille spørsmål som man ikke ville turt å stille høyt til kollegaer eller venner. Miaw: Har du en favorittkatterase?
miaw Skrevet 26. november 2012 #9588 Skrevet 26. november 2012 (endret) Miaw: Har du en favorittkatterase? Maine Coon! Den største katterasen. De er så herlige! Men jeg er også veldig glad i norsk skogkatt Adele: Du har så fint et navn! Er du fornøyd med det selv? Endret 26. november 2012 av miaw
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2012 #9589 Skrevet 26. november 2012 Minner om rettningslinjene for tråden, hvor man skal ha med minst et spørsmål når man svarer på spørsmål selv. Tekola, mod.
Gjest Lillesiren Skrevet 26. november 2012 #9590 Skrevet 26. november 2012 Lillesiren: Har du noen tatoveringer? I så fall, hvor/hva? Nope! Kanskje med tid og stunder:)? Cindi: Hva synes du virker kjipest med å være småbarnsmor?
Gjest Lillesiren Skrevet 26. november 2012 #9591 Skrevet 26. november 2012 Nå er det så lenge siden jeg har vært her, at jeg måtte lage en skikkelig liste over nick. Selvsagt så alfabetisk som jeg fikk den til lillesiren: Har du mye å gjøre for tiden? Ja. Jeg har eksamen neste onsdag, prosjektframføring 17 desember, prosjektinnlevering 21 desember, pluss at jeg er blitt satt som prosjektkoordinator i et forskningsprosjekt som (i teorien) skal være ferdig før jul *svelg*(siste er en deltidsjobb, ikke en del av studiet). (Merker faktisk pulsen stiger merkbart idet jeg skriver dette her). Swarovski: Favorittantrekket ditt? Dreamdrops: Trives du i den nye jobben din:)?
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9592 Skrevet 26. november 2012 Sakone: Mest turn-on? Generelt synes jeg det er veldig turn-on hvis jenta viser iniativ, er leken og åpen^^ Mynona: Du bedriver dagene med siden du ikke er her i tråden?!
Cindi Skrevet 26. november 2012 #9593 Skrevet 26. november 2012 Nope! Kanskje med tid og stunder:)? Cindi: Hva synes du virker kjipest med å være småbarnsmor? Frykten for å miste barna. Adele: vanlig gran eller edelgran?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9594 Skrevet 26. november 2012 Maine Coon! Den største katterasen. De er så herlige! Men jeg er også veldig glad i norsk skogkatt Adele: Du har så fint et navn! Er du fornøyd med det selv? Jeg heter dessverre ikke Adele i det reelle liv, men kall meg gjerne det altså - kjært barn har mange navn, sier man. Mitt ekte navn er jeg fornøyd med, OM man sier det rett. Ellers høres det så bonde ut. Frykten for å miste barna. Adele: vanlig gran eller edelgran? Gran er gran, kan man si. Men jeg orker ikke det å komme hjem til totalforandret leilighet, så jeg må nok si edelgran. Nei, vanlig gran! Åh, nei! Jeg klarer ikke å velge Aner ikke en gang forskjell på de to typene.. Lillesiren: hvorfor ikke Storesiren? HEHEHEHE :-)
Gjest Lillesiren Skrevet 26. november 2012 #9595 Skrevet 26. november 2012 Lillesiren: hvorfor ikke Storesiren? HEHEHEHE :-) Du syns det hadde vært mer beskrivende;)? Nei, tja, syns vel egentlig Lillesiren høres bedre ut:) Sakone: Hva syns du så langt om kg-jentene her inne? 1
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9596 Skrevet 26. november 2012 (endret) Du syns det hadde vært mer beskrivende;)? Nei, tja, syns vel egentlig Lillesiren høres bedre ut:) Sakone: Hva syns du så langt om kg-jentene her inne? Hmm... De jeg har fått god kontakt med synes jeg er fantastiske Tror jeg har funnet noen som jeg ser på som mulighet for langsiktig vennskap også Ellers må jeg jo si at det er mye rart man leser her på KG.... adele.bethune: Hva synes du om KG-guttene? Endret 26. november 2012 av Sakone
Adele Skrevet 26. november 2012 #9597 Skrevet 26. november 2012 (endret) Hmm... De jeg har fått god kontakt med synes jeg er fantastiske Tror jeg har funnet noen som jeg ser på som langsiktig vennskap også Ellers må jeg jo si at det er mye rart man leser her på KG.... adele.bethune: Hva synes du om KG-guttene? Klysete jævler hele gjengen! Neida.. De er så koselige så! Kristines1990: Juice med eller uten fruktkjøtt? Edit: Glemte å fete ut brukernavn Endret 26. november 2012 av adele.bethune
KristineS Skrevet 26. november 2012 #9598 Skrevet 26. november 2012 Kristines1990: Juice med eller uten fruktkjøtt? Med =) Tror hjemmepresset juice av appelsin og mango topper lista. Sakone: Hvordan endte du opp på kg? Lillesiren: Første du legger merke til hos menn? 1
Gjest Sakone Skrevet 26. november 2012 #9599 Skrevet 26. november 2012 Sakone: Hvordan endte du opp på kg? Søkte på noe skolegreier i google, KG dukket opp, jeg tittet innom, sjekket mest utdanningsforumet, før jeg fant ut at det var mye spenstig og underholdende her, og ende til slutt opp med å bli aktiv^^ loren: Hva ville du gjort med 1 million? adele.bethune: Merry cheeeeesemas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan ser julemenyen ut?
Adele Skrevet 26. november 2012 #9600 Skrevet 26. november 2012 Søkte på noe skolegreier i google, KG dukket opp, jeg tittet innom, sjekket mest utdanningsforumet, før jeg fant ut at det var mye spenstig og underholdende her, og ende til slutt opp med å bli aktiv^^ loren: Hva ville du gjort med 1 million? adele.bethune: Merry cheeeeesemas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan ser julemenyen ut? Det han ikke tør å si, er at han prøvde å sjekke opp noen chicks her.. Neiirrraaaa. "You want cheese on that cheeseburger?" Tidligere år har det vært medisterkaker med surkål og poteter med brun saus. I år kommer jeg til å tenke litt mer på kostholdet siden jeg er blitt så treningsfreak de siste månedene (mer enn jeg var). JackCrews: Facebook eller Twitter? Kristines1990: The Simpsons eller Family Guy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå