Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise: Har det veldig bra FruN! (Spørsmålet ditt får meg til å tenke at det ikke virker som om jeg har det bra?)

FruN: Hva hadde du gjort dersom du vant 3 mill. i lotto? :hoppe:

Har ingen formening om at du ikke skulle hatt det bra :) Bare lurte :klemmer: Er så koselig å se deg rundt omkring :jepp:

Om jeg hadde vunnet 3 mill i lotto, hadde jeg betalt ut bilene våre, tatt en skikkelig ferietur, og mulig lagt inn litt mer egenkapital i leiligheten. Og kjøpt meg nye klær :fnise::lur:

Rumle: Har du en favorittblomst?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Cuddlegirl: Er du ei som bare til kose?

Hmm, har du glemt et ord i spørsmålet?

Kaffemor: Hvilken musikk liker du?

Svampelura: Bor du alene eller med foreldre/samboer/veninner?

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Nei, har sånn fænsi telefon med damnyouautocorrect på... Til er med andre ord vil...

Skrevet (endret)

Nei, har sånn fænsi telefon med damnyouautocorrect på... Til er med andre ord vil...

I see. ;)

Nei, jeg vil mye annet og! Å kose er bare en av de.

Karpuzi: Hvor gammel er du?

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Kaffemor: Hvilken musikk liker du?

Svampelura: Bor du alene eller med foreldre/samboer/veninner?

Jepp, jeg bor alene :)

HunterLady: Hvor gammel er du?

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Fasting Drue: Hva foretrekker du, gi eller få ting?

Foretrekker i grunn å få ting, så lenge jeg slipper å fake en reaksjon. Jeg gir kun bort én julegave hvert år, forresten, og får tilsvarende. Fornøyd med det.

norah: er du en romantiker? foretrekker du roseblader på senga, eller å bli overraska med en boks hockeypulver etter middag?

Skrevet (endret)

Jeg vet hvem det er. :D

Karpuzi: Hvor viktig er giftemål for deg?

Hehe, ikke veldig viktig. Ikke noe jeg tenker på akkurat nå hvertfall. Kanskje en dag :)

Karpuzi: Hvor gammel er du?

26 :ninja:

Yme Moussaka eller kjøttboller?

Endret av Karpuzi
Skrevet

Rumle: det lengste du har syklet på en tur?

Skrevet (endret)

Havbris: Har du noen uvaner?

Opptil flere. Røyker, sjekker at kaffetrakter er slått av minst 2 ganger før jeg forlater huset, - og mye mer som sikkert ikke er spesielt flatterende!

Tonje: Er du student - eventuelt på hvilket fagområde?

Endret av Havbris
Skrevet

Havbris: Varer ærlighet alltid lengst? Hva er din høyst personlgie betraktning rudt dette tema?

Jeg tror på ærlighet - men ikke for enhver pris. En må vite hva en vil med sin ærlighet - og hva det gjør med andre mennesker. Hvis det skader et annet menneske veldig mye kan det være at man får vurdere hvor viktig det er å lette hjertet eller samvittigheten. Det man sier skal være sant, men en trenger ikke nødvendigvis si alt som sant er. Det er forskjell på det å være ærlig og det å snakke tankene sine.

Skrevet (endret)

Rofl: Hvorfor brukernavnet?

Det jeg kom på i farten når jeg skulle lage bruker her. Kunne ikke bruke det jeg vanligvis bruker for det er så lett gjenkjennelig :ninja:

Rofl: Du kan invitere tre forfattere hjem på middag, hvem ville det vært? (Du trenger ikke ta hensyn til om de er levende eller døde)

Så vanskelige og bra spørsmål du kommer med!

Douglas Adams - Han virker som en klokk og meget morsom fyr :)

Lee Child - Så jeg kan få vite hvorfor i all verden han kunne selge rettighetene til bøkene sine til Tom Cruise!!!

James Lee Burke - Fordi han skriver så fantastisk bra og det hadde nok vært meget kjekt å møte han i virkeligheten.

Tekola: En bok du har lest du gjerne skulle ha sett blitt gjort om til en film/serie og hvorfor?

Nozze: Etter den episoden med venninnen din som drakk ble du da mer skeptisk til å drikke?

HL: Har du noen gang løst en Rubix cube?

Tonje: Var du fornøyd med været du fikk i Bergen?

Endret av Rofl
Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady: Hvor gammel er du?

24 :)

Svampelura: Hvor gammel trodde du jeg var?

HL: Har du noen gang løst en Rubix cube?

Jeg har aldri forsøkt, men er sikker på at jeg får det til. Jeg har derimot blitt fortalt at hjernen min er som en rubiks kube, dersom det er av interesse. :opplyser:

Aldrisur: For eller imot pelsoppdrett?

NozMonster: Skrev du dagbok som barn/tenåring? :

Mammamora90: Er du mamma?? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozze: Etter den episoden med venninnen din som drakk ble du da mer skeptisk til å drikke?

ja, så abolsutt. i en liten periode ihvertfall. Neste gang jeg var ordentlig dritings var 3 år senere- altså som 16 åring. Da var jeg på fest hos min daværende kjæreste og jeg ble skjenka på en hel haug med sprit etter at jeg hadde drukket opp ølen min :overrasket: Det eneste jeg husker fra hele den kvelden er at venninnen min spydde i SKOEN til typen sin ..hahhaaaa... ooog at jeg bokstavligtalt ramla inn døra hjemme- åpna opp døra mens jeg lente meg til den og falt rett på gulvet. kom meg ikke opp heller, bare lå å kava.. Mamma er så innmari naiv ( helt makeløst naiv..), så hun sier "er du litt trøtt Noz? jeg synes du ser trøtt ut jeg. jeg tror du skal gå å legge deg nå. du kom hjem litt senere enn du egentlig skulle! " .....hun merka faktisk aldri at jeg var så dritings! hehehee...

Jaa, jeg gjorde det.. på hele ungdomsskolen skrev jeg- skikkelig detaljert og greier! Jeg opplevde en hel masse spennende galskap på den tiden, og jeg angrer sååå innmari på at jeg faktisk kasta dagbøkene mine første gang jeg skulle flytte ut!! Skulle ta en skikkelig ryddesjau og tenkte at jeg ikke gidder å ha noe som bare tar plass! Jeg er en iiiiiiiiiidioooot!! Husker jeg leste den en siste gang før jeg kasta den og der var det mye som jeg hadde glemt, så jeg kan ikke forstå at det er mulig å være så dum som jeg var da jeg kasta den! :sur:

Semper: Hva er planene for helgen?

Hunter: Har sønnen din sagt noe morsomt, sånn ala "fra barnemunn", som du vil dele med oss? (om du skjønner hva jeg mener....)

BM2: Hvor mange år er du?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunter: Har sønnen din sagt noe morsomt, sånn ala "fra barnemunn", som du vil dele med oss? (om du skjønner hva jeg mener....)

(jeg kasta også dagbøkene mine. SÅ DUM!!!)

Sønnen min er ikke så språklig ennå og danner ikke lange setninger. Men han gjør likevel mange morsomme/sære ting. Dette er litt groteskt egentlig, men jeg synes det er veldig moro. Dersom han blir irritert på meg f.eks når han leker med bilene sine og er dypt konsentrert, mens jeg forsøker å stjele kos og nuss fra han. så ser han på meg med irriterte øyne og sier strengt "SOVE!". Så legger han en pute over ansiktet mitt og legger seg oppå den sånn at jeg skal være stille.

Jeg får forsøke å avvenne han med dette når han blir større. :biggrin:

Semperfi: Foretrekker du te eller kaffe?

Skrevet

24 :)

Svampelura: Hvor gammel trodde du jeg var?

Jeg har aldri forsøkt, men er sikker på at jeg får det til. Jeg har derimot blitt fortalt at hjernen min er som en rubiks kube, dersom det er av interesse. :opplyser:

Aldrisur: For eller imot pelsoppdrett?

Mammamora90: Er du mamma?? :)

Muligens i 30 årene hehe ;)
Gjest Tekola
Skrevet

Så vanskelige og bra spørsmål du kommer med!

Douglas Adams - Han virker som en klokk og meget morsom fyr :)

Lee Child - Så jeg kan få vite hvorfor i all verden han kunne selge rettighetene til bøkene sine til Tom Cruise!!!

James Lee Burke - Fordi han skriver så fantastisk bra og det hadde nok vært meget kjekt å møte han i virkeligheten.

Tekola: En bok du har lest du gjerne skulle ha sett blitt gjort om til en film/serie og hvorfor?

Godt du ikke synes at det bare er fælt! :fnise:

Jeg skulle gjerne sett Lord of the Rings og Harry Potter som tv-serier. Etter å ha kikket kjapt innom Game of Thrones så tror jeg at det er en mye bedre sjanger for sånne verk enn en film er.

Jeg skulle også likt å se en ordentlig film av Eragon, for den har innmari bra potensiale, men filmen var så dårlig at jeg skrudde av halvveis, og jeg ser så godt som alltid ferdig filmer.

En nyinnspilling av en tv-serie av Narnia-bøkene hadde heller ikke vært å forakte! :hjerter_rundt:

Karpuzi: Hjemmet ditt brenner og du får lov til å redde ut fem ting, hvilke blir det?

Skrevet

SemperFi: Er det noe du angrer på?

På en måte angrer jeg på at jeg ikke begynte å studere med en gang. Men jeg tjenestegjorde og jobbet noen år. Mange av mine venner ønsker min erfaring på akkurat dette, men om jeg kunne gått tilbake i tid ville jeg gått rett på utdanning.

SemperFi: Behersker du persisk?

Jeg snakker Farsi. Det gjør jeg alltid med mine foreldre og søsken. Mine søstre snakker norsk til meg, men hos meg klikker det ikke, jeg må snakke Farsi tilbake. :fnise:

Jeg kan lese og skrive, men er ikke helt stødig. Jeg skulle gjerne gjort større innsats der, men tiden strekker ikke alltid til, dessverre.

Semper: Hva er planene for helgen?

Det blir jobb fra 06-0900 på kaia, så trener jeg et par timer før jeg sikkert stikker ned på bystranda eller Hamresanden med venner, ellers blir det ut på sjøen med venner. Været bestemmer litt over planene mine. :sleep:

(jeg kasta også dagbøkene mine. SÅ DUM!!!)

Sønnen min er ikke så språklig ennå og danner ikke lange setninger. Men han gjør likevel mange morsomme/sære ting. Dette er litt groteskt egentlig, men jeg synes det er veldig moro. Dersom han blir irritert på meg f.eks når han leker med bilene sine og er dypt konsentrert, mens jeg forsøker å stjele kos og nuss fra han. så ser han på meg med irriterte øyne og sier strengt "SOVE!". Så legger han en pute over ansiktet mitt og legger seg oppå den sånn at jeg skal være stille.

Jeg får forsøke å avvenne han med dette når han blir større. :biggrin:

:laugh:

Semperfi: Foretrekker du te eller kaffe?

For det meste te, men etter at jeg begynte på universitetet har jeg blitt mer og mer glad i kaffe. To timer med fysikk fra 8-10 så seks timer med matte, da MÅ man ty til midler for å holde øynene oppe. :rulle:

Lydia. Er du morgengretten?

Ludovie. Hva ønsket du deg til jul når du var liten som du aldri fikk?

Noz. Hva er det rareste du har sett/opplevet på T-banen/toget?

Hunter. Hva er det frekkeste noen har sagt til deg, og hva svarte/gjorde du tilbake?

Wednesday. Liker du sirkus, eller missliker du at de holder dyr i fangenskap?

BM2. Hvorfor ble det slutt mellom deg og din forrige kjæreste?

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Arabella: kunne du tenke deg å gå på date med Giacomo_P? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort?

Giacomo_P: kunne du tenke deg å gå på date med Arabella? Hvis ja, hva skulle dere ha gjort?

:smilorange:

Skrevet (endret)

BM2: Hvor mange år er du?

Nærmere femti enn tretti...

Bond: Stirred or shaken?

Endret av BM2
Skrevet

Yvonne: Hva er favorittordet ditt?

Kattepus. Elsker kattepuser. :)

Arabella: Te eller kaffe?

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...