Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: håhåi, så du har en ting for gamle menn, gjerne vise, med skjegg? (the plot thickens!)

heheee... for skjegg ihvertfall :P

jack: har du noe spesielt som du tiltrekkes av da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lite. Han får gå med det han vil! Har hintet på at jeg skulle likt at han går med skjorte i bursdager, men han liker ikke å gå med skjorte, så da skal han få slippe!

Ville bare nevne at Pixar er kjøpt opp av Disney, så de er for så vidt nå samme kompani :)

Hm, vanskelig spørsmål.. Jeg kan ikke bare svare en! Må stå mellom CSI Las Vegas, Modern Family, Castle eller The Mentalist. Bedre svar får du ikke :fnise:

Adele: Hva er din yndlingsserie?

Bandit: De verste skrivefeilene du vet om?

Sakone: Er du flink til å skille da og når, eller går det mest i når?

I know, men det er allikevel litt forskjell på de to ;) Synes jeg da :) Jeg ler meg nesten i hjel av Pixar, men synes Disney kan være veldig sentimentalt..

Min favorittserie må vel være enten Vampire Diaries eller Gossip Girl, som jeg kommer på i farta :)

Gunfreak: Sier du hvitost eller gulost?

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: når du sover sammen med mannebein, ligger du for deg selv eller klenger du i søvne?

Ligger for meg selv. Får "sponk" dersom han ligger for nært eller at vi må ligge hud mot hud. Liker å ha min side av sengen i fred, fordi jeg knør veldig mye og skifter liggerstilling hver minutt.

HunterLady: Two and a half men med eller uten Charlie Sheen?

MED!

Adele.bethune: Hvilket dopapir foretrekker du?

Daybreak: Hva er det særeste du har spist?

• Liker 1
Skrevet

Jepp,men merkelig nok så avtar de med alderen din,forstå det den som kan...

Tja,det varierer nok litt,men nå ser jeg nok desidert mest Pixar da,elsker filmene

deres,spesiellt Wall-E ligger nært hjertet mitt,en av de vakreste filmene jeg har sett,

både visuellt og historiemessig.....prøver å finne tid til å se filmen Brave her om dagen,

ikke like lett å få tiden til å strekke til desverre....

Adele Bethune: Bakgrunn for nick?

Dette har jeg nevnt her inne før, men kan gjenta meg på nytt :)

I 2009 kjedet jeg meg en februarkveld. Så fant jeg ut at jeg skulle google franske navn, og trolle folk litt på Facebook. Etter det har jeg bare blitt kalt Adele av noen folk. :)

Kan legge til at AB også er initialene mine.. :)

Dreamdrops: Fragglene eller Muppets?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

I know, men det er allikevel litt forskjell på de to ;) Synes jeg da :) Jeg ler meg nesten i hjel av Pixar, men synes Disney kan være veldig sentimentalt..

Min favorittserie må vel være enten Vampire Diaries eller Gossip Girl, som jeg kommer på i farta :)

Ja jeg vet :) De har sin egen stil. Jeg er fullstendig forelska i Toy Story f. eks! Har masse Toy Story-ting til og med :fnise:

Jeg tok akkurat opp Gossip Girl etter en lang pause faktisk, så sitter og ser det nå :)

Dreamdrops: Fragglene eller Muppets?

Hva?

Loren: Hvordan går julebord-planleggingen? :) Jeg funderer fortsatt på saken.. Kanskje jeg må skaffe fake leg? :ninja:

Skrevet

Ligger for meg selv. Får "sponk" dersom han ligger for nært eller at vi må ligge hud mot hud. Liker å ha min side av sengen i fred, fordi jeg knør veldig mye og skifter liggerstilling hver minutt.

MED!

Adele.bethune: Hvilket dopapir foretrekker du?

Lambi. Uten tvil.

Miaw: Hva liker du best - blondiner eller brunetter?

Skrevet

Sakone: Er du flink til å skille da og når, eller går det mest i når?

Jeg prøver å være flink, men av og til tar jeg meg selv i å ha skrevet feil.

Sakone: Har du noen ting fra barndommen som betyr mye for deg? Tenker på ting som leker, bamser, bøker osv..

Jeg har gode minner med Bobseybarna, og teknisk lego ^^

loren: bamser eller dukker?

Skrevet

Hva?

Loren: Hvordan går julebord-planleggingen? :) Jeg funderer fortsatt på saken.. Kanskje jeg må skaffe fake leg? :ninja:

Først av alt - skaff fake leg!! :biggrin:

Så.. Hvem liker du best?

Disse?

6404.fraglene.jpg

eller disse?

muppets.jpg

Skrevet

jack: har du noe spesielt som du tiltrekkes av da?

damer med skjegg. og hår på brystet.

ELLER.

jeg tiltrekkes veldig av fine øyne, pene ben, redheads og søt stemme. gjerne med nordnorsk dialekt svingende rundt.

Sakone: hva er turnoff for Dem?

Skrevet

...

Kjem ikkje på at eg har ete så mykje rart, kanskje det må bli halvsteikt oksetunge eller pølsebrød med ketsjup og agurk. Er eigentleg ganske normal i matvanane mine.

Sakone: Verste daten du har hatt?

Jack: Kva er favoritt-bilmerket?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Først av alt - skaff fake leg!! :biggrin:

Så.. Hvem liker du best?

Disse?

6404.fraglene.jpg

eller disse?

muppets.jpg

Er ganske dårlig på sånt :fnise: Men vi får se! I så fall får jeg vært med til kl 22 før jeg må hjem å se på barnetv.

Egentlig ingen, men om jeg må velge, blir det de siste! Fordi Kermit er kul.

Miaw: Er du et smykkemenneske?

Skrevet

Sakone: hva er turnoff for Dem?

Hårete fitte. Sorry til de damene som liker det, men er super turnoff for meg.

Sakone: Verste daten du har hatt?

Hmm, må ærlig si jeg ikke har hatt noen dårlig date.

adele.bethune: Hva er en god kysser i dine øyne?(Hva gjør han, og hva gjør han ikke)

Skrevet

Jack: Kva er favoritt-bilmerket?

tusenkroners-spørsmålet. alle merker har noen sorte får og elendige modeller. noen har bare langt fler av dem. så er det merker som deler så mye komponenter og plattformer med andre biler at det blir teit å si at man ikke liker det og det merket - men elsker den tredje, som i bunn og grunn er den samme bilen. dette gjelder virkelig idag, siden det egentlig eksisterer veldig få genuine biler.

og det er litt av grunnen til at jeg foretrekker eldre biler.

skal jeg ha ny bil, så er det egentlig bare Mazda som produserer jevnt over gode modeller, uansett klasse. men jeg er allikevel veldig glad i Volvo som har noen modeller jeg lett forelsker meg i.

av eldre biler, så er det nesten umulig å velge noen klar favoritt. også her har jeg syndet mye med både Volvo og Mazda, men så er det jo bare det at det er så mye annet gøy. Dodge/Mopar fra 60-70tallet feks. Chevrolet sine galemathias-biler fra 80tallet. Ford og deres under-merker som feks Lincoln og Mercury, ai ai. Aston Martin, det blir knapt penere.

Men så er det jo da det ene merket som jevnt over alltid får øyet mitt, uansett hvilket tiår den er produsert - Cadillac! Jeg har vært innom 70 og 90-tallet, og 2012 - og virkelig hengt meg opp i DeVille fra 50-tallet. det finnes ikke sjanse for at jeg får nok.

min nåværende spenning er hva pris den aller siste og totalt nye modellen ATS vil koste her i Norge, siden Cadillac plutselig har bestemt seg å bygge en bra bil for det europeiske markedet. noe helt annet enn de heller elendige Catera og BLS.

Daybreak: tog eller fly?

Bandit: hvis du fikk valget - hvilken Aston Martin ville du hatt?

Skrevet

Hårete fitte. Sorry til de damene som liker det, men er super turnoff for meg.

Hmm, må ærlig si jeg ikke har hatt noen dårlig date.

adele.bethune: Hva er en god kysser i dine øyne?(Hva gjør han, og hva gjør han ikke)

En som kysser meg tilbake. Jeg hater følelsen av å kline med veggen.. Og som ikke smører hele ansiktet mitt med spytt. ;)

Daybreak: Mest besøkte internettside?

Skrevet

...

Daybreak: tog eller fly?

Det går for det same eigentleg, men må eg velje så fly sidan det tek kortare tid.

...

Daybreak: Mest besøkte internettside?

Må vel vere dei som er oppe heile tida det då; facebook, youtube, twitter, forumhest,KG,voldarideklubb.no,pottermore.com og ordnett.no

Noz: Hending du gler til nett no?

Skrevet (endret)

Kom på noen spørsmål jeg ville stille jeg og :P

Daybreak: Så du interesserte deg for hester. Noen favorittrase, isåfall hvilken og hvorfor?

Dreamdrops: Hvilke andre språk enn norsk behersker du?

Endret av kristines1990
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hending du gler til nett no?

hvis jeg klarte å forstå dette riktig, så spør du meg om hvilke hendelser jeg gleder meg til?

isåfall er svaret:

til 6.desember, for da skal jeg på danskebåten-julebord med klassen

til 13. -17. desember, for da kommer barndoms-bestissen min hjem fra kr.sand

til 4. januar, for da er det KG-julebord.

jeg gleder meg også til å få resultatet av min aller første høyskoleeksamen... karakteren er rett rundt hjørnet nå!

hvis jeg misforsto spørsmålet ditt, så må du nesten forsøke igjen :fnise:

daybreak: ser du for deg at du i fremtiden bor i landlige strøk, eller vil du flytte til et urbant strøk?

• Liker 1
Skrevet

...

Daybreak: Så du interesserte deg for hester. Noen favorittrase, isåfall hvilken og hvorfor?

...

Ja,eg har jo nokre raser eg likar meir enn andre. Er vel ikkje nokon utprega favorittar, men er veldig glad i dølahesten, tinkeren, haflingaren, connemara, fjording, paso finoen, kaldblods og mustang. Tykkjer alle hestar er flotte å sjå til, men dei fleste av dei eg har ramsa opp er kald i hovudet og veldig allsidige som kan brukast til det meste rett og slett utan å dø av skrekk av "den skumle postkassa". Ingen regel utan unntak sjølvsagt. Paso finoen er heit i hovudet, men utruleg flott å sjå på, og mustangen er jo ei klasse for seg sjølv sidan det er ei halvvill hesterase.

hvis jeg klarte å forstå dette riktig, så spør du meg om hvilke hendelser jeg gleder meg til?

isåfall er svaret:

til 6.desember, for da skal jeg på danskebåten-julebord med klassen

til 13. -17. desember, for da kommer barndoms-bestissen min hjem fra kr.sand

til 4. januar, for da er det KG-julebord.

jeg gleder meg også til å få resultatet av min aller første høyskoleeksamen... karakteren er rett rundt hjørnet nå!

hvis jeg misforsto spørsmålet ditt, så må du nesten forsøke igjen :fnise:

daybreak: ser du for deg at du i fremtiden bor i landlige strøk, eller vil du flytte til et urbant strøk?

Du forstod det heilt rett,Noz :)

Eg tenkjer vel kanskje noko midt i mellom, ein tettstad/mindre by som har kort veg til landlege strøk :)

Kristines1990: Har du interesse for hestar?

Bandit: Kva er favorittfilmen (filmane) din(e)?

Skrevet

Cindi: Liker du ananas på pizza?

Nei, i grunn ikke.

JackCrews: Har det noe å si for deg om dopapiret henger innover mot veggen, eller utover mot deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...