Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

JackCrews: hvorfor liker du ikke katter?

et pokkers styr med disse dyrene, ute og sloss i tide og utide. pisser og driter i blomsterbed og sandkasser. når de er "i humør" så sitter de og rauter som de overkåte pelsdottene de er, til stor underholdning for en stakkar som gjerne prøver sove.

ormekurer, pelsknuter, diverse sår-rensing etc etc. dyret kommer og går når det vil, og er omtrent like lydig som en ugle.

legger seg i senger, sofaer og gud vet hvor etter å ha rullet seg i sand og faenskap, drar inn lus ofg

klapp den på ryggen i et dårlig øyeblikk, og du sitter der med x antall heklekroker kylt inn i din egen hånd, før utysket biter og ræmjer.

like forbasket så mener droget at den har rett til å stjele maten som måtte finne på å ligge på benken.

så er det jo steike gøy å rive ned alt som måtte stå i hyller og vindu av pynt og blomster, for ikke å snakke om å drite i potteplantene til han stakkaren som skulle være så dum å eie det som i kattens øyne er et yndig dass.

jeg skal aldri mer ha katt.

Dreamdrops: hvor mye bestemmelsesrett har du over din kjæres kleskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JackCrews: Sover du naken eller bruker du pyjamas?

Sover helst i t-skjorte og underbukse, pysj blir for varmt. jeg føler meg egentlig ikke bekvemt med å sove naken når jeg er alene.

HL: når du sover sammen med mannebein, ligger du for deg selv eller klenger du i søvne?

Stjerneplanet: på Finnegan's, hva drikker frøkenen der?

Skrevet

JackCrews: Fått PM av nokre hyggelege folk i det siste?

Det har vært en del hyggelig korrespondanse med en og annen person der, jah. er vel ikke langt unna før jeg faktisk må rydde i PM-boksen, for første gang på (jeg måtte regne) seks år.

Jellybønn: kick eller elektrisk start?

Skrevet

Jellybean: Har du trua på kjærleiken?

Tro det eller ei,jeg har faktisk det,selv om den virker temmelig uoppnåelig

til tider....leste en plass at alle har en person som er den rette for akkurat

de der ute i den vide verden.....kunststykket er bare å finne

vedkommende....

Jelly: har du noen merkelige merker/arr på kroppen som du ikke aner opprinnelsen til?

Sorry,så ikke denne før no nettopp,ferdes ytterst sjelden inne i denne tråden,trodde

ærlig talt de aller fleste av dere hadde latt meg gått i glemmeboken for lenge

siden.....men bedre sent enn aldri går jeg ut ifra.

For å svare på spm. ditt......nei,vet hvor alle kommer ifra,selv om jeg nok har mer enn mange

andre,med tanke på all kroppskunsten min.. :sjenert:

Noz: Hva utdanner du deg til å bli,og hvor lenge er det til du er ferdig med utdanningen?

Daybreak: Evner du å sette fingeren på nøyaktig hva det er med hest som appellerer

så mye til deg?

Stjerner og Planeter: Merker du noenganger at elevene dine er litt for opptatt av

utenomfaglige syssler som facebook osv. Er dette ett stort problem? Ikke?

Skrevet

JackCrews: Din yndlings Beckfilm? Ja, du kan bare nevne en.

Money Man! Jeg elsker de episodene hvor Gunvald er litt brutal, føler jeg kan assosiere til karakteren da ^^

Swarovski: Dine fem beste leseopplevelser?

Skrevet

Det har vært en del hyggelig korrespondanse med en og annen person der, jah. er vel ikke langt unna før jeg faktisk må rydde i PM-boksen, for første gang på (jeg måtte regne) seks år.

Jellybønn: kick eller elektrisk start?

Har faktisk begge deler på sykkelen min,må tilstå at det nok

er den elektriske som blir benyttet mest siden du slipper

(stort sett) unna fysiske utskeielser der.....

Meeen,det er jo kicken som unektelig nok er den som ser mest

mannelig og kul ut når den brukes da...hender seg jeg tar den under

vurdering om det befinner seg noen eksemplarer av det motsatte kjønn

i nærheten som fortjener en oppvisning i (host,host) maskulinitet.... :ler:

JackCrews: Hvor mange ganger har du bytta nick nå?

Hvorfor blir du aldri fornøyd med ett?

Skrevet

Har faktisk begge deler på sykkelen min,må tilstå at det nok

er den elektriske som blir benyttet mest siden du slipper

(stort sett) unna fysiske utskeielser der.....

Meeen,det er jo kicken som unektelig nok er den som ser mest

mannelig og kul ut når den brukes da...hender seg jeg tar den under

vurdering om det befinner seg noen eksemplarer av det motsatte kjønn

i nærheten som fortjener en oppvisning i (host,host) maskulinitet.... :ler:

JackCrews: Hvor mange ganger har du bytta nick nå?

Hvorfor blir du aldri fornøyd med ett?

helt enig med deg, kick er kult - men ikke verd å dra på seg lyskestrekk x antall ganger for dagen.

jeg gjør det for å irritere dreamdrops! ^^

(evt, jeg har null forklaring. ser ingen grunn til å holde seg på en fast, egentlig heller)

den jeg har nå passer bare veldig godt om dagen, intet mer spennende

adele: liker du sangeren adele? ja, altså, musikken hennes.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerneplanet: på Finnegan's, hva drikker frøkenen der?

Eg drikk helst raudvin, men på ein god kveld så kan eg drikka Guinness, Grolsch og Kilkenny. Sistnemte er best.

Stjerner og Planeter: Merker du noenganger at elevene dine er litt for opptatt av

utenomfaglige syssler som facebook osv. Er dette ett stort problem? Ikke?

Det er inga problem for mine elevar kan knapt skru på ei datamaskin. Høgare opp er det inga problem for slike sider er sperra. Hos meg er utanomfaglege syslar å danse på gulvet, skifte våte kle og plystre ;)

JellyBean78: Fått gåve i dag?

Noz: Bur du i Oslo?

Jack: Farge på labber/sokker?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Jack: Farge på labber/sokker?

ex gjorde det der lett for meg. sorte. alle sammen, minus 3 par som er slike med rolling stones-motiv fra dressmann

Nåz: favoritt-personen fra Kardemommeby?

Skrevet

...

Er 22 og bor i Oslo. Hva med deg?

...

Kvinne, 21 år, Volda.

...

Daybreak: Evner du å sette fingeren på nøyaktig hva det er med hest som appellerer

så mye til deg?

....

Kor skal ein byrje? Vel for det første er det utruleg flotte og majestiske dyr (av utsjånad), dei er der alltid for deg, uansett om dagen er grå eller sola skin, det er ikkje berre ein besteven, men også ein trimkamerat, og du kan eigentleg gjere det meste med ein hest, får ei utruleg kjensle av fridom av å sitje på eit hest i full galopp og kjenne vinden i andletet, for ikkje å snakke om meistringskjensla av å kontrollere eit dyr på 400-500 kg og oppover :)

Adele.bethune: Er du ny her på KG?

Swarovski: Yndlingshobby?

Skrevet

Tja som en objektiv heterofil mann så får jeg vel svare følgende:

Ryan Gosling, spesielt i Crazy, stupid love.

Jude Law, spesielt i The holiday

adele.bethune: Hva er det mest romantiske kjæresten din har gjort for deg?

Han kommer titt og stadig hjem med blomster til meg..

helt enig med deg, kick er kult - men ikke verd å dra på seg lyskestrekk x antall ganger for dagen.

jeg gjør det for å irritere dreamdrops! ^^

(evt, jeg har null forklaring. ser ingen grunn til å holde seg på en fast, egentlig heller)

den jeg har nå passer bare veldig godt om dagen, intet mer spennende

adele: liker du sangeren adele? ja, altså, musikken hennes.

Adele er flink, hun :)

Lydia: Svart eller hvitt?

Sakone (eller Såkornet om du heller foretrekker det): blokk- eller små bokstaver?

Loren: Hva er det spesielle tallet? ;)

Noz: Pip eller Sylvester?

Jelly: Hva ler du mest av - Disney eller Pixar?

Dreamdrops: Favoritt tv-serie?

HunterLady: Two and a half men med eller uten Charlie Sheen?

Skrevet

Adele.bethune: Er du ny her på KG?

Swarovski: Yndlingshobby?

Meldte meg inn i januar i år. Men ble ikke aktiv før i septemberish. Så.. Kan vel egentlig anse meg som ny enda.. :)

Stiller ikke spørsmål i dette innlegget, da det kom en del spørsmål i forrige :) Om det er ok?

Skrevet

Sakone (eller Såkornet om du heller foretrekker det): blokk- eller små bokstaver?

Jeg foretrekker små bokstaver. Blokk eller caps, høres bare ut som skriking. Det kan så klart brukes for å understreke noe, men hele setninger i blokk er sykt plagsomt!

Gunfreak: Hvilket emne kan du veldig lite om? (i motsetning til alt du kan mye om)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg foretrekker små bokstaver. Blokk eller caps, høres bare ut som skriking. Det kan så klart brukes for å understreke noe, men hele setninger i blokk er sykt plagsomt!

Gunfreak: Hvilket emne kan du veldig lite om? (i motsetning til alt du kan mye om)

SÅ DU LIKER IKKE STORE BOKSTAVER!!! :fnise:

Jeg har lyst til å si matte, men det handler jo ikke om å kunne men forstå, og jeg kan div prinsipper, jeg greier bare ikke regne dem, så jeg får si filosofi, har bare en viss basis kunnskap, men syns mye filosofi er bare kverulering, selv foretrekker jeg harde fakta fra vitenskap.

Sakone: Kan du noe om filosofi?

Skrevet

SÅ DU LIKER IKKE STORE BOKSTAVER!!! :fnise:

Jeg har lyst til å si matte, men det handler jo ikke om å kunne men forstå, og jeg kan div prinsipper, jeg greier bare ikke regne dem, så jeg får si filosofi, har bare en viss basis kunnskap, men syns mye filosofi er bare kverulering, selv foretrekker jeg harde fakta fra vitenskap.

Sakone: Kan du noe om filosofi?

Mye vil jeg ikke si at jeg kan, har jo hatt ex,phil på universitetet, men er jo mange år siden^^

Men er en del filosofi jeg synes er interessant. F.eks Gadamar og hans virke innen hermeneutikken.

Arabella: Har du drevet med noen sport før(eller nå)?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Hva utdanner du deg til å bli,og hvor lenge er det til du er ferdig med utdanningen?

jeg er ferdig utdannet Vernepleier om 3 og et halv år :)

kan nesten ikke vente!

Noz: Bur du i Oslo?

nei, men ikke så langt unna.

Nåz: favoritt-personen fra Kardemommeby?

Tobias i tårnet!

En vis mann med langt skjegg :rodmer:

Han er best!

Noz: Pip eller Sylvester?

Pip! den er så søøøøøt!

Drue: Du feirer jo ikke jul, men gjør du noen julete ting for det? for.eks å bake pepperkaker eller drar på julemarked?

Bandit: hvordan har helgen vært?

Endret av NozMonster
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: hvor mye bestemmelsesrett har du over din kjæres kleskap?

Veldig lite. Han får gå med det han vil! Har hintet på at jeg skulle likt at han går med skjorte i bursdager, men han liker ikke å gå med skjorte, så da skal han få slippe!

Dreamdrops: Favoritt tv-serie?

Ville bare nevne at Pixar er kjøpt opp av Disney, så de er for så vidt nå samme kompani :)

Hm, vanskelig spørsmål.. Jeg kan ikke bare svare en! Må stå mellom CSI Las Vegas, Modern Family, Castle eller The Mentalist. Bedre svar får du ikke :fnise:

Adele: Hva er din yndlingsserie?

Bandit: De verste skrivefeilene du vet om?

Sakone: Er du flink til å skille da og når, eller går det mest i når?

Skrevet

Tobias i tårnet!

En vis mann med langt skjegg :rodme:

Han er best!

Noz: håhåi, så du har en ting for gamle menn, gjerne vise, med skjegg? (the plot thickens!)

Skrevet (endret)

Calavi: Hva skal du ha til middag i dag?

I dag spiste jeg bakt potet med kryddersmør, mais og bacon :)

Sakone: Har du noen ting fra barndommen som betyr mye for deg? Tenker på ting som leker, bamser, bøker osv..

Endret av Calavi
Skrevet

JellyBean78: Fått gåve i dag?

Jepp,men merkelig nok så avtar de med alderen din,forstå det den som kan...

Tja,det varierer nok litt,men nå ser jeg nok desidert mest Pixar da,elsker filmene

deres,spesiellt Wall-E ligger nært hjertet mitt,en av de vakreste filmene jeg har sett,

både visuellt og historiemessig.....prøver å finne tid til å se filmen Brave her om dagen,

ikke like lett å få tiden til å strekke til desverre....

Adele Bethune: Bakgrunn for nick?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...