Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2012 #9481 Skrevet 24. november 2012 (endret) Noz: Kor mange sjiraffar har du? aner ikke... det er alltid noen jeg glemmer å telle om jeg prøver å telle dem. sånn som skoene mine for.eks, som jeg har pakket bort nå for vinteren.. Minst et par hundre vil jeg si... kanskje 3.. Hva googla du? Are Drue? Nei, jeg har skjult meg fra alle sånne lister. jeg dauer av deg Drue! Noz: hvor mange enheter må du drikke for å bli full? Noe har skjedd, for jeg tåler nesten ingenting lenger. Jeg blir snurrete av 3 halvvlitere Noz: Har du noen gang gått til alternativ behandling? Ja. Akupunktur. Det var helt genialt for min del ihvertfall! Ble kvitt kronisk (!) urinveisinfeksjon og fikk redusert (sterke!) migreneanfall fra ca 200 anfall i året til ca 10 Sakone: Har du noe tro på alternativ behandling/medisin? har du selv prøvd noe? Drue: Hva synes du om chiauaua`er og den typen der? jack: Nevn 5 ting som irriterer deg i hverdagen. Mortem: hva skulle du ønske du kunne/få/greie/klare akkuratt nå? Lydia: hvorfor skulle ikke denne tråden leve enda? Endret 24. november 2012 av NozMonster
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9482 Skrevet 24. november 2012 Drue: hvitt eller gult gull? (nei, dette er ikke et frieri) Pissgult! Jo mørkere, desto bedre. Drue: Hva synes du om chiauaua`er og den typen der? Nei, ass. Det er ikke helt meg. Jeg liker dachser, og drømmer om å ha en svart korthåra som heter Willy. (Men det forblir en fantasi - jeg kommer aldri til å få meg hund). Noz: hvilken sommer-OL-gren-sport gir den beste kroppen? Du kan svare ett for kvinner og ett for menn. HL: hadde du blitt med Leo Ajkic hjem?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2012 #9483 Skrevet 24. november 2012 jack: Nevn 5 ting som irriterer deg i hverdagen. 1) råkjørere 2) dumme politikere (og de er det en del av) 3) bompenger 4) kø 5) posten, og deres form for "effektivitet". Noz: den beste giraffvitsen? Sukkerspinn: den beste Admiral P-sangen? HL: den beste roxette-videoen? Sakone: den beste gamestation? adele: den beste fornærmelsen? loren: den beste sjokoladen? drüe: den beste trusen? (vis gjerne med bilde)
Adele Skrevet 24. november 2012 #9484 Skrevet 24. november 2012 1) råkjørere 2) dumme politikere (og de er det en del av) 3) bompenger 4) kø 5) posten, og deres form for "effektivitet". Noz: den beste giraffvitsen? Sukkerspinn: den beste Admiral P-sangen? HL: den beste roxette-videoen? Sakone: den beste gamestation? adele: den beste fornærmelsen? loren: den beste sjokoladen? drüe: den beste trusen? (vis gjerne med bilde) Beste fornærmelsen er så personlig. En fornærmelse kan funke på en, og nødvendigvis ikke på en annen.. Og jeg ble inspirert av ditt spørsmål, loren: verste sjekketriks DU har mottatt?
Cindi Skrevet 24. november 2012 #9485 Skrevet 24. november 2012 Cindi: Hva skulle du ønske at du klarte deg uten? Bekreftelse. Skulle ønske jeg var flinkere til å gi litt f***. Jeg er alt for redd for å såre andre, selv om de tråkker på meg, tygger på meg og spytter meg ut igjen etterpå. Så stiller jeg like mye opp igjen en uke senere, og lar meg fortsatt tråkke på. Så jeg skulle ønske jeg klarte meg uten behovet for bekreftelse av andre, at det ikke var så viktig for meg om andre likte meg eller ei. Noz: Hvordan reagerer du når du blir urettferdig behandlet?
Gjest Gjest20 Skrevet 24. november 2012 #9486 Skrevet 24. november 2012 (endret) Lydia: hvorfor skulle ikke denne tråden leve enda? Vet ikke. Cindi: Hva synes du om KG? Endret 24. november 2012 av Lydia
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2012 #9487 Skrevet 24. november 2012 Noz: hvilken sommer-OL-gren-sport gir den beste kroppen? Du kan svare ett for kvinner og ett for menn. Menn: Basketball, ingen over og ingen ved siden av! Damer: Turn, dog litt mer usikker på den.. Noz: den beste giraffvitsen? Jeg regner med at du mener ifra sjiraffvitseboken som jeg fikk av Giacomo Det må nesten bli "hvorfor ha sjiraffen så lang hals?" .......Fordi den har så stinkende føtter! Dreamdops: er du kroppsfiksert? 2
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2012 #9488 Skrevet 24. november 2012 Jeg regner med at du mener ifra sjiraffvitseboken som jeg fikk av Giacomo Det må nesten bli "hvorfor ha sjiraffen så lang hals?" .......Fordi den har så stinkende føtter! veldig off topig i tråden - men du skulle vært der, grisetidlig på morgenen da gia leste opp giraff-vitser. to overtrøtte idioter som lo seg halvt fordervet. good times! ^^
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2012 #9489 Skrevet 24. november 2012 (endret) Noz: Hvordan reagerer du når du blir urettferdig behandlet? det kommer veldig ann på hva det gjelder. som oftest så blåser jeg vel bare i det. jeg er altfor flink til å blåse i det meste som gjelder meg selv Cindi: i det forige innlegget, hvor du svarer på spm mitt.... hvem er det du beskriver der? ikke....vennene dine håper jeg? (jack- han fortalte meg om det! ) Endret 24. november 2012 av NozMonster
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9490 Skrevet 24. november 2012 NozMonster: har du lyst til å fortelle om den gangen du gjorde noe som det viste seg du skulle angre på, og som du har uttalt at du aldri mer kommer til å gjøre?
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2012 #9491 Skrevet 24. november 2012 NozMonster: har du lyst til å fortelle om den gangen du gjorde noe som det viste seg du skulle angre på, og som du har uttalt at du aldri mer kommer til å gjøre? hvorfor skal jeg det? 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. november 2012 #9492 Skrevet 24. november 2012 Dreamdops: er du kroppsfiksert? Nei det vil jeg ikke si at jeg er Drua: Hva er dine planer for i kveld? Noz: Har du noen blomster/planter i huset nå? I så fall, hva slags? Stjerner og planeter: Har du eget julesengetøy?
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9493 Skrevet 24. november 2012 hvorfor skal jeg det? Assa, det er et spørsmål (hva skjedde?), men du trenger ikke å fortelle om det hvis du ikke vil. Dream: hva synes du om Dexter? (serien)
miaw Skrevet 24. november 2012 #9494 Skrevet 24. november 2012 (endret) miaw: hvilken sommer-OL-gren-sport gir penest kropp? På menn er det fotball! Fashionistaen: Anser du deg selv som en person som er over gjennomsnittet opptatt av fashion? Endret 24. november 2012 av miaw
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2012 #9495 Skrevet 24. november 2012 Noz: Har du noen blomster/planter i huset nå? I så fall, hva slags? nei, har ingen. Har heller aldri hatt, med untak av noen få buketter jeg har fått. Assa, det er et spørsmål (hva skjedde?), men du trenger ikke å fortelle om det hvis du ikke vil. sender deg en PM jeg Drue! HUnter: har du noen andre planer i løpet av oslo-oppholdet enn julebordet? 1
Cindi Skrevet 24. november 2012 #9496 Skrevet 24. november 2012 Vet ikke. Cindi: Hva synes du om KG? Synes det er et fint tidsfordriv når jeg trenger å få tankene mine bort fra hverdagen. Også overrasker det meg hvor ofte jeg egentlig er innom her, selv om jeg ikke alltid skriver. Cindi: i det forige innlegget, hvor du svarer på spm mitt.... hvem er det du beskriver der? ikke....vennene dine håper jeg? Hovedsaklig søsteren min, som nettopp har gjort det ovennevnte. Er litt berørt av det akkurat nå og da, for har hatt en forferdelig helg, i et forsøk på å stille opp for henne. Noz: Hvis du skulle våknet opp i morgen i en annen kropp og vært berømt for noe, hva ville du valgt at var tingen du var berømt for?
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9497 Skrevet 24. november 2012 Drua: Hva er dine planer for i kveld? Jeg har brokkolisuppe med god kraft i trykkokeren, som jeg skal spise med chorizo, mens jeg ser på siste episode av Dexter, selvfølgelig ikke aleine. Lydia: ranger topp 3 mest allrighte KG-brukere.
Cindi Skrevet 24. november 2012 #9498 Skrevet 24. november 2012 Dream: hva synes du om Dexter? (serien) Drue: Hvorfor kunne du ikke spurt meg om dette?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. november 2012 #9499 Skrevet 24. november 2012 Assa, det er et spørsmål (hva skjedde?), men du trenger ikke å fortelle om det hvis du ikke vil. Dream: hva synes du om Dexter? (serien) Tenker du på den lille gingerkiden med russisk aksent som bor i en lab? Neida! Men jeg kan ikke uttale meg, jeg har ikke sett noe på Dexter Drua: Hva synes du om Modern Family? Adele b: Den beste mannlige vokalisten gjennom tidene? Miaw: Den fineste fargen? JackCrews: Og du som sa at du ikke skulle endre nick før jul! Men spm ja: Noe "alle" liker som du ikke liker? (Unntatt alkohol)
Gjest Gjest20 Skrevet 24. november 2012 #9500 Skrevet 24. november 2012 (endret) Lydia: ranger topp 3 mest allrighte KG-brukere. For et håpløst spørsmål. Det er så mange hyggelige folk her. Men hvis jeg må velge mellom de jeg har hatt litt kontakt med, så må det bli Rumle, Hikken, Giacomo_P og Rainbow81. Kjenner ikke så veldig mange, da. Dreamdrops: Hva synes du om å være atten? Endret 24. november 2012 av Lydia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå