Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kattemenneske. Jeg er ikke spesielt glad i hunder...

Rød, såklart.

Jeg tar ikke mobilbilder hver dag. Idag har jeg tatt 3

Noz og adele. bethune Hvor mye av det dere kjøper på ebay blir dere egentlig fornøyd med?

Hehe, jeg er stort sett fornøyd, men nå i det siste har jeg mottatt mye drittvarer. Noen ganger stemmer det med at pris og kvalitet går hånd i hånd, men det er ikke alltid. Takk og lov har jeg fått solgt skoene jeg kjøpte, og muligens solgt skjørtet også. :)

Swarovski: Hvor gammel er du egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Hvem kommer etter Merkur? :biggrin:

Etter Merkur kjem Venus.

Sakko: Siste bok du las?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du er da ikke utenforstående her. Men du er ikke så flink til å svare på alle spørsmålene du får :fnise:

Drue: Du har heller ikke svart på spm jeg stilte deg. Noen grunn til det? :fnise:

Nei, sant det. Jeg må ta meg sammen. Dessuten må jeg finne ut hvordan man multipliserer, jeg mener multisiterer ;).

For å svare på det du spør om navnet mitt, så ble jeg oppkalt etter bestemødrene mine, ettersom jeg var den førstefødte. Mine fire søsken fikk ett navn bare, uten noen oppkalling. Fra jeg var nyfødt så å si, ble jeg kalt noe annet. Dette navnet ble min egentlige identitet. I voksen alder gjorde jeg alvor av å registrere det. Det er nesten ingen som har visst at jeg egentlig het noe annet.

Sist jeg undersøkte i Ssb, var det 17 av oss med dette navnet. Etternavnet mitt er relativt vanlig, men sammensetningen fornavn og etternavn er det bare jeg som har :).

Imli: Korleis gjeng det? Har du byrja med joleførebuingar? :fnise:

Endret av Arabella
Skrevet

Nei, sant det. Jeg må ta meg sammen. Dessuten må jeg finne ut hvordan man multipliserer, jeg mener multisiterer ;).

Haha, eg trur du er meir enn nok god på multiplisering. Når det gjeld multisitering trykkjer du på "multisvar" svar gong du vil sitere eit innlegg. Då kjem det tilslutt opp "Svar på 3 siteringer" (eller noko i den duren)

Skrevet

Noen favorittrett kan jeg faktisk ikke si jeg har da jeg har veldig mye forskjellig jeg er glad i som ikke kan sammenlignes.

Er veldig glad i å lage mat, men føler ikke jeg har noe spesielt jeg er flinkere på enn annet. Ikke av middag ihvertfall. Er flinkere på baking og der er det til nå cupcakes og ordentlig gode grovbrød som topper lista =)

Når jeg tenker meg om er nok en av favorittrettene mine som jeg og synes jeg lager en god variant av selv club sandwich. Godt brød som ristes med masse av hjemmelaget hvitløksmajones, deretter salatblader, tomat, rødløk, sprøstekte baconskiver, en tynn omelett og tykke saftige kyllingskiver. Mmm... Nå tror jeg jeg kom på hva som blir middagen i morgen :P

adele.bethune: Hva er det du har vært mest fornøyd med som er kjøpt på ebay?

Swarovski: Hvilken del av deg selv liker du minst, og best, og hvorfor?

Det må være denne eller denne :) Eller dette jeg kjøpte til pappa :)

Mitt spørsmål går tilbake til deg, kristines1990: hva er det beste du vet?

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, eg trur du er meir enn nok god på multiplisering. Når det gjeld multisitering trykkjer du på "multisvar" svar gong du vil sitere eit innlegg. Då kjem det tilslutt opp "Svar på 3 siteringer" (eller noko i den duren)

Takk, da skal jeg forsøke det :).

Skrevet

Jeg er ikke kjent i disse trakter på kg, og jeg har kun snoket tre sider tilbake, så om jeg stiller spørsmål som har blitt stilt en tre-fire ganger før, tilgi meg! :)

Sakone: Hva var favoritten når det kom til barne-tv?

adele. bethune: Når pleier du å stå opp dagen derpå?

Stjerner og planeter. Lærte du først, svømme eller sykle?

Gunfreak: Hvilken sang beskriver humøret du er i i dag?

Noz: Hvilken hårfarge trives du best med?

Hunter lady: Hvilken farge dominerer i klesskapet ditt bortsett fra svart?

Skrevet

Sakone er du interesert i sengoku perioden?

Jeg har jo hatt en del japansk historie på universitetet samt lest en haug av bøker, og jeg synes ALL japansk historie er fasinerende!

Sakko: Siste bok du las?

1Q84 av Murakami Haruki. (Sett bortifra pensumbøker)

Jeg synes Fragglene var alle tiders! Også må jeg si at jeg har veldig veldig stor sans for Lokomotivet Thomas og vennene hans!

adele.bethune: Har du en ting du er veldig flink på?

Calavi: Hvilket emne liker du å debattere/diskutere(gjerne blant venner)

Skrevet

HEY! Du føljer ikkje spelereglane!! :opplyser:

Kvah? Neeeineinei. Det er du som ikkje følger spelereglane.

Calavi: hva slags melk drikker du?

Skrevet

Mitt spørsmål går tilbake til deg, kristines1990: hva er det beste du vet?

Har masse jeg synes er godt. Men jeg tror nykokt krabbe en fin sommerkveld med godt brød, sitron og god vin til er noe av det beste. Så godt og så enkelt!

Stjerner og planeter: Hvilke hobbyer har du?

Skrevet

HedvigR: Har du en favorittvin?

Falling Feather. Mye av grunnen er at den ikke gir meg migrene dagen etter ;)

Calavi: Hvordan vil du beskrive humoren din?

Skrevet

eg lærte å svømmer først. Det var då eg var seks år. Sykling då eg var rundt sju.

Drue: Ferdig med praksis? Og kjenner du at du ha tatt rett val?

Skrevet

Stjerner og planeter: Hvilke hobbyer har du?

sosialt, familie og venner. Eg er megakjedeleg på hobbyar....

Hedvig: Tek du lærarutdanning?

Skrevet (endret)

Er nok ikke et spesielt emne som går igjen, men vi diskuterer ofte bøker eller nyhetsbildet generelt. Vi er også litt overfladiske, så mote er nok noe vi diskuterer ofte også..

Kvah? Neeeineinei. Det er du som ikkje følger spelereglane.

Calavi: hva slags melk drikker du?

Sjokolademelk? Neida, er ikke veldig glad i melk, men jeg kjøper alltid H-melk. Real deal!

Falling Feather. Mye av grunnen er at den ikke gir meg migrene dagen etter ;)

Calavi: Hvordan vil du beskrive humoren din?

Har nok litt tørr humor. Elsker sarkasme og ironi. Ler godt av Chandler i friends f.eks... :)

HedvigR: Hvor mange ganger om dagen, ca går du på toalettet? :fnise:

Sakone: Hvilken kvalitet ved deg tror du dine venner setter mest pris på?

Drue: Hva er det værste du vet når det kommer til husarbeid?

Arabella: Hvilken måned i året er din favoritt? Hvorfor?

Endret av Calavi
Skrevet

Drue: Ferdig med praksis? Og kjenner du at du ha tatt rett val?

Helt klart. Nå har jeg vært i jobb i skole før, så jeg har aldri tvilt på valget mitt. Men jeg har funnet ut at jeg aller helst vil jobbe på en vgs. Utrolig deilig og spennende på samme tid. Faglig sett er jeg nemlig overkvalifisert til å undervise på lavere trinn. De var veldig fornøyd med meg der jeg hadde praksis, så vi får se om det ikke åpner seg noe der.

Drue: Hva er det værste du vet når det kommer til husarbeid?

Godt spørsmål. Har tenkt på dette i en times tid nå, og funnet ut at det må bli å rydde i sokkeskuffen.

Loren: har du lyst til å legge om til ordentlig trøndersk igjen?

Skrevet (endret)

Jeg er ikke kjent i disse trakter på kg, og jeg har kun snoket tre sider tilbake, så om jeg stiller spørsmål som har blitt stilt en tre-fire ganger før, tilgi meg! :)

adele. bethune: Når pleier du å stå opp dagen derpå?

Noz: Hvilken hårfarge trives du best med?

Jeg drikker så sjeldent, at jeg sjeldent må ligge hele dagen dårlig.

Men har jeg vært ute, så kanskje 12-13, kanskje?

Jeg har jo hatt en del japansk historie på universitetet samt lest en haug av bøker, og jeg synes ALL japansk historie er fasinerende!

1Q84 av Murakami Haruki. (Sett bortifra pensumbøker)

Jeg synes Fragglene var alle tiders! Også må jeg si at jeg har veldig veldig stor sans for Lokomotivet Thomas og vennene hans!

adele.bethune: Har du en ting du er veldig flink på?

Jeg er barn av Lucky Næroset-generasjonen, så fått trykt inn i løpet av barneskolen at kreativitet er nøkkelen til alt. Så flink på å tenke annerledes! :)

Stjerner: Fortell om din aller beste opplevelse.

Endret av adele.bethune
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Eier du egen leilighet?

Nope bare fattig leieboer

Calavi: same to you!

HedvigR: er du en nerd(la merke til nerde referansen din om stormtroopers)

• Liker 1
Skrevet

Stjerner: Fortell om din aller beste opplevelse.

Bortsett frå å bli mor til verdens snillaste gut, så var det den dagen eg tok avgjersla og stakk frå eksen. Om mogleg er livet mitt vorten 100000000 gongar betre! Ellers så set eg pris på små ting som å sove lenge, ein god diskusjon eller ein god raudvinsfest!

Gunfreak: korleis kapra du dama?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hvilken del av deg selv liker du minst, og best, og hvorfor?

Tenker du på kroppen? eller på hvem jeg er som person?

Uansett så er det et vanskelig spørsmål, som blir besvart forskjellig avhengig av hva slags dag jeg har. Jeg er generellt sett ikke noe flink til å se mine gode sider. Og det er jo en av de tingene jeg liker minst. Livet hadde vært lettere hvis jeg ikke var så kritisk til meg selv.

Swarovski: Hvor gammel er du egentlig?

Jeg er egentlig 33 år. ;)

Adele.bethune: Hvor gammel trodde du jeg var?

Cuddlegirl: Hva er favoritt iskremen?

Gjest HunterLady
Skrevet

(ja, heler er jo et must! men jeg tenkte mer på type sko.. støvletter? du gidder vel ikke ta med deg pumps?)

Om jeg gidder??! Jeg tar sikkert med meg 3 par pumps. Minst! :danse:

Støvletter har jeg alltid med også, men jeg har i det siste syntes at støvletter ser så grusomt ut sammen med kort kjole. Jeg vet ikke hvorfor, fordi jeg har alltid pleid å bruke det før.. Er bare noe i speilet som ikke stemmer når jeg kombinerer støvletter med kort finkjole!

Easy one.. Brunt! :)

Drue: Favorittsyltetøy?

Adele.Bethune: Har du noen sære påleggskombinasjoner som du liker?

Gunfreak: Hvor lykkelig er du på en skala fra 1 til 10?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...