Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 22. november 2012 #9361 Skrevet 22. november 2012 NMS: Hva står brukeren din for? Har nemlig opparbeidet meg noen teorier.. Not Much Said? Nille Må Skyte? Nesa Mestrer Snøen? NerdMedSverd, min tidligere bruker. Planen var å ha kg pause, men holdt ikke ut lenge. Oi, sorry! Har jo møtt deg også. Søteste kg-brukeren, wink wink. Adele Bethune: Høyeste summen du har svidd av på ebay? Sakone: Hører du på mye musikk fra japan? Noen favoritter? Tonje: Hva synes du om at Disney skal fikse Star Wars film? 1
Gjest Steve Cook Skrevet 22. november 2012 #9362 Skrevet 22. november 2012 Er ikke noe som heter for mye vin, din tulling! Steve Cook: Har du hengt på KG lenge uten å lage deg bruker, eller er du helt ny? Jeg hadde en bruker for lenge siden, men da skrev jeg kun på et ganske sært underforum Sakone: hvem fra kvinneguiden har du møtt?
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9363 Skrevet 22. november 2012 Sakone: Hører du på mye musikk fra japan? Noen favoritter? Hører en god del faktisk. Favorittbandet i Japan er Spitz, elsker stemmen hans og er så fine melodier! Ellers elsker jeg Oda Kazumasa, han har så fantastisk behaglig stemme! Og Nakajima Miyuki. En av verdens beste låtskrivere! Ellers er det mye annet bra synes jeg Swarovski: Er du en impulsiv person?
Gjest Swarovski Skrevet 22. november 2012 #9364 Skrevet 22. november 2012 Seriøst.. Jeg brukte lang tid på å finne tråden der du kan bytte brukernavn, for så å se at jeg leste hele innlegget ditt feil... Bahhaha. Humor er ikke så greit i skriftlig form alltid Og nei, jeg kommer nok ikke til å bytte navn (i motsetning til andre oppmerksomhetshorer som bytter hver uke ). Jeg ser det som min mission å informere folk om ting som glitrer og skinner. Med andre ord Swarovski krystaller Men nå har jeg sporet av igjen. Back on track: Meningen med livet er å være lykkelig, og legge igjen de sporene man ønsker for fremtidige generasjoner. Eller så er det å oppdage alt som oppdages ønskes. Eller så er det å finne noe du er glad for hver eneste dag. Osv. Med andre ord... jeg har ingen anelse :gjeiper: Steve Cook: hvilket underforum er sært? Calypso: Setter du deg på det innerste eller det ytterste setet på bussen/toget? 1
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9365 Skrevet 22. november 2012 Sakone: hvem fra kvinneguiden har du møtt? Jeg har møtt loren og Noz. Ellers gleder jeg meg veldig til julebordet for å hilse på flere :D Calypso: Er du glad i å danse? 1
Adele Skrevet 22. november 2012 #9366 Skrevet 22. november 2012 (endret) NerdMedSverd, min tidligere bruker. Planen var å ha kg pause, men holdt ikke ut lenge. Adele Bethune: Høyeste summen du har svidd av på ebay? Sakone: Hører du på mye musikk fra japan? Noen favoritter? Tonje: Hva synes du om at Disney skal fikse Star Wars film? Haha, så gøy! Svar på spørsmål: Virkelig? Are you kidding me? Jeg er nødt til å gå igjennom 10 sider, og regne ut valutaen! Redigerer dette innlegget når jeg vet svaret. Edit: Det dyreste jeg har kjøpt kostet inkl. frakt 34.94 USD. Varen finner du her Edit 2: Glemte å legge ved spørsmål! Sakone: Hvor ser du deg selv om fem år? Endret 22. november 2012 av adele.bethune
Gjest Swarovski Skrevet 22. november 2012 #9367 Skrevet 22. november 2012 Swarovski: Er du en impulsiv person? Njaei. Jeg kan være impulsiv. Og jeg er ikke vanskelig å dra med på en spontan ferietur f.eks. Samtidig så liker jeg kontroll. Og liker å vite hva som kommer til å skje, og hva som kan skje. Jeg prøver å legge av meg litt av den kontrollfreak- greiene mine. Men det er ikke så lett Svar på spørsmål: Virkelig? Are you kidding me? Jeg er nødt til å gå igjennom 10 sider, og regne ut valutaen! Redigerer dette innlegget når jeg vet svaret. Ehrrm... og du lurer på hvorfor du er kjent som ebay dama? Karpuzi: Er NMS tilgitt for å ha glemt å nevne deg? Loren: Hvor mye gleder du deg til at KG julebordet er over, og du slipper å planlegge mer?
Adele Skrevet 22. november 2012 #9368 Skrevet 22. november 2012 Ehrrm... og du lurer på hvorfor du er kjent som ebay dama? I see what you did there. Men det er "bare" ti artikler per side. Og på siste siden er det bare to ting
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9369 Skrevet 22. november 2012 Sakone: Hvor ser du deg selv om fem år? Da jobber jeg i et revisjonfirma, har fått statsautorisasjon, eier egen leilighet, forhåpentligvis bor jeg sammen med drømmedama ^^ adele.bethune: Hva er det flaueste du har opplevd? Noz: Er drømmen din å ri på en sjiraff/giraff? Drue: Hvor gammel er du egentlig, hører du er ung, men er så vanskelig når jeg ser profilbildet ditt, innbiller meg alltid at du er 50+ ^^
Adele Skrevet 22. november 2012 #9370 Skrevet 22. november 2012 (endret) Da jobber jeg i et revisjonfirma, har fått statsautorisasjon, eier egen leilighet, forhåpentligvis bor jeg sammen med drømmedama ^^ adele.bethune: Hva er det flaueste du har opplevd? Noz: Er drømmen din å ri på en sjiraff/giraff? Drue: Hvor gammel er du egentlig, hører du er ung, men er så vanskelig når jeg ser profilbildet ditt, innbiller meg alltid at du er 50+ ^^ Hmm.. Jeg vet ikke hvem som er verst. Men kan ta opp to av de: Da jeg var rundt 14 år, skulle jeg besøke mamma (hun bor på Vestlandet). Jeg begynte å komme i tenåringskrisa, og trodde jeg var såååååå fiiiiin!!! Hele verden kretset seg rundt meg altså! Da vi hadde tre kvarter pause på Tyinkrysset, skulle jeg vise meg for de kjekke guttene på bussen, og gikk inn i restauranten der, mens jeg vrikket på hoftene. Tenkte jeg skulle på do for å fikse sminken min, og oppdaget til min store forskrekkelse at glidelåsen på skjørtet mitt var åpent, og alle hadde sett trusa mi. Det var 3.5 lange timer til jeg skulle av den bussen igjen.. I nyere tid er vel da jeg jobbet på toget, og kommenterte til kollegaen min om de driiiitkule guttene, og hvor tragisk de oppførte seg (satt på huk under kassen før jeg skulle komme med reklame for kafeen), og oppdaget da jeg reiste meg at guttene jeg nettopp hadde kommentert satt i kafevognen, og jeg hadde presset inn på mikrofonknappen, så ALLE på toget hørte det. Fy faen. Det var forferdelig. Noz: Hva skjer i helga? Endret 22. november 2012 av adele.bethune
pinar Skrevet 22. november 2012 #9371 Skrevet 22. november 2012 Karpuzi: Er NMS tilgitt for å ha glemt å nevne deg? Jeg er ikke langsur Oi, sorry! Har jo møtt deg også. Søteste kg-brukeren, wink wink. Og som du vet så kan jeg og drikke (rød)vin. Karpuzi: Hvordan går eksamenstiden for deg? Litt sånn her... Karpuzi: Hvordan er livet for tiden? Tja. Det går. swarovski- Hva er dine tanker om nynorsk? Hikken Er du på høyre eller venstre siden politisk?
Gjest Drue Skrevet 22. november 2012 #9372 Skrevet 22. november 2012 Drue: Hvor gammel er du egentlig, hører du er ung, men er så vanskelig når jeg ser profilbildet ditt, innbiller meg alltid at du er 50+ ^^ Gammal til sinns. Jeg er i tjueåra. adele: hvem var den siste du fikk PM av? stravinskij: er det en gitarsolo du skammer deg over å like f.eks. fordi resten av låta er så vilt dårlig?
Gjest Eurodice Skrevet 22. november 2012 #9373 Skrevet 22. november 2012 (endret) Gammal til sinns. Jeg er i tjueåra. Ledetråd: George Orwell Endret 22. november 2012 av Arabella
Adele Skrevet 22. november 2012 #9374 Skrevet 22. november 2012 (endret) Gammal til sinns. Jeg er i tjueåra. adele: hvem var den siste du fikk PM av? stravinskij: er det en gitarsolo du skammer deg over å like f.eks. fordi resten av låta er så vilt dårlig? Det var loren! Drue: Hvorfor har du bilde av GullAdam i avataren din..? Endret 22. november 2012 av adele.bethune
Gjest Drue Skrevet 22. november 2012 #9375 Skrevet 22. november 2012 Drue: Hvorfor har du bilde av GullAdam i avataren din..? Fordi jeg har hørt at mange damer her på KG har lyst til å kline med ham. Tenkte det gir inntrykk av at jeg er attraktiv. Sakko: Du er japaner. Beste sushien i Oslo? (ikke Alex) Stjerner: Vokste brøda dine veldig da du var gravvid? 1
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9376 Skrevet 22. november 2012 (endret) Sakko: Du er japaner. Beste sushien i Oslo? (ikke Alex) Beste sushien i Oslo(og hele Norge), er Sato Dining!!! http://www.japanesediningsato.no/ Den drives av norges eneste japanske sushikokk! Vil også anbefale annen japansk mat de har på menyen. Gunfreak: Du som kan så mye om krigshistorie, har du også kjennskap til japansk krigshistorie, og da gjerne før 1.verdenskrig? Endret 22. november 2012 av Sakone
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. november 2012 #9377 Skrevet 22. november 2012 Stjerner: Vokste brøda dine veldig da du var gravvid? Då reknar eg med du meinar daiene? Nei, dei vokste ikkje noko særleg. Eg har alltid hatt gigapupper. Har same str som eg hadde før eg vart gravid og som eg har hatt dei 20 siste åra. Drue: Vil du kline med damene på KG då? Sakko: Antrekk på julebord?
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9378 Skrevet 22. november 2012 Sakko: Antrekk på julebord? Dress så klart! Kan ikke være mann og komme i noe annet!! JackCrews: Hva mener du er den beste filmprestasjonen noen sinne av en skuespiller/skuespillerinne? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. november 2012 #9379 Skrevet 22. november 2012 Jack; Når gråt du sist av en film? (her er det ikke snakk om å grine av latter eller at filmen er så dårlig at du begynner å grine. ) Jeg husker ikke når jeg så den, men filmen "mitt liv som hus" traff. Karpuzi: hvor mange mobilbilder tar du hver dag?
Gjest Gunfreak Skrevet 22. november 2012 #9380 Skrevet 22. november 2012 (endret) Beste sushien i Oslo(og hele Norge), er Sato Dining!!! http://www.japanesediningsato.no/ Den drives av norges eneste japanske sushikokk! Vil også anbefale annen japansk mat de har på menyen. Gunfreak: Du som kan så mye om krigshistorie, har du også kjennskap til japansk krigshistorie, og da gjerne før 1.verdenskrig? Jeg kjenner en del til Sengoku perioden, eller samuraienes siste storhets tid, veldig kul periode å lese om og lære om, Adele: hva liker du minst av treninga du holder på med? Endret 22. november 2012 av Gunfreak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå