Gjest loren Skrevet 22. november 2012 #9341 Skrevet 22. november 2012 loren: er kjæresten din god i senga? Jeg har tidligere i denne tråden sagt at jeg ikke svarer på spørsmål relatert til sexlivet mitt. Sukkerspinnet: Er du like glad i rosa som det ser ut som ut ifra profilbildet ditt?
Gjest Steve Cook Skrevet 22. november 2012 #9342 Skrevet 22. november 2012 Jeg har tidligere i denne tråden sagt at jeg ikke svarer på spørsmål relatert til sexlivet mitt. Chillax! Åmfolades. loren: cola eller fanta?
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9343 Skrevet 22. november 2012 Sakone: hva har du gjort i helgen? Umm nå svarte jeg så sent på denne tråden at jeg har glemt det... Men tror ikke jeg gjorde mye vettugt for å si det slik ^^ Sakone: Har du planer om å bruke japan-kunnskapene dine i fremtiden? Jeg har ikke spesifikke planer om å bruke det. Men ettersom jeg havner i revisjonsbransjen kan det fort bli til at man får bruk for kunnskapen hvis selskapet som skal revideres har datterselskaper i Japan f.eks. Sakone: Hva pleier du å spise på julaften? Det avhenger litt hvor jeg er, men i år skal jeg til min mor på julaften, og da skal vi ha kalkun. Og kalkun er den soleklare favoritten! :D Sakone: har du sett From up on Poppy Hill? Ser den går på Bergen Kino fra helgen av, og er fristet til å proppe meg med smertestillende og dra og se den. De sammenligner den med Totoro Ja jeg har sett den. Så faktisk at den fikk ganske god kritikk i morgenutgaven av aftenposten idag. Men jeg vil absolutt ikke sammenligne den med Totoro. Det er jo sønnen til Miyazaki Hayao som har regissert den, og det er litt mindre magi enn i Hayao's filmer. Men jeg synes likevel det var en av de bedre Ghibli-filmene som ikke er regissert av Hayao. Alt i alt så er det en film jeg anbefaler, hvis man har sans for Ghibli-filmer adele.bethune: Hva er din store drøm? Thorn: Har du sett alle Ghibli-filmer? Eventuelt hvilke liker du best av de du har sett?
Gjest loren Skrevet 22. november 2012 #9344 Skrevet 22. november 2012 Chillax! Åmfolades. loren: cola eller fanta? Helt i orden, siden kjæresten også er bruker her synes jeg det er greit å holde noen deler private Må nok bli Cola. Sakone: Har dere noe juletradisjoner du vil føre videre til egne barn når du får det?
Cindi Skrevet 22. november 2012 #9345 Skrevet 22. november 2012 Cindi: Snikleser du denne tråden? Jeg snikleser mange tråder. Ofte så kan jeg lese, også orker jeg ikke kommentere fordi brått er tråden blitt sykt lang og det føles tiltak å skulle lese gjennom alle sidene. Swarovski: Var det samtlige som var pålogget du spurte der?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 22. november 2012 #9346 Skrevet 22. november 2012 NMS: Dine favorittfilmer? Utrolig vanskelig å velge en favorittfilm, det er egentlig umulig. Kanskje Lost in Translation eller The Seventh Seal. Av filmer jeg har sett i det siste likte jeg veldig godt Double Indemnity, Gummo, 12 Angy Men og Sans soleil. NSM: Hvem på KG har du møtt i virkeligheten ? Har så vidt hilst på Drue. Plutselig så jeg han i samme forelesning som meg. Har også møtt Hedvig, men det var gjennom diskusjon.no og med flere venner derfra pluss litt for mye vin. NMS: ASL? Er 22 og bor i Oslo. Hva med deg? Pepperbiff: Hva er ditt flaueste øyeblikk? Anon: Betyr signaturen din noe? Loren: Hva hører du på akkurat nå?
HedvigR Skrevet 22. november 2012 #9347 Skrevet 22. november 2012 Er ikke noe som heter for mye vin, din tulling! Steve Cook: Har du hengt på KG lenge uten å lage deg bruker, eller er du helt ny?
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9348 Skrevet 22. november 2012 Sakone: Har dere noe juletradisjoner du vil føre videre til egne barn når du får det? Når jeg var liten, hadde vi mye tradisjoner, super mye julepynt og alt slikt, min stefar var veldig glad i det. Men om det er noen tradisjoner jeg vil ta vare på... hmm.. julaften og 1.juledag synes jeg bør være familietid. Altså ikke la ungene stikke ut og henge med venner og slik. Pakker åpnes sammen, en og en pakke, etter middagen. Men jeg tror jeg er veldig fleksibel egentlig. Jeg er ikke så veldig knyttet til tradisjoner, så ville nok vært veldig åpen til hva min eventuelle samboer ønsket. kaffemor: Hva liker du best å bruke din egentid(fritid) på?
Adele Skrevet 22. november 2012 #9349 Skrevet 22. november 2012 (endret) adele.bethune: Hva er din store drøm? Thorn: Har du sett alle Ghibli-filmer? Eventuelt hvilke liker du best av de du har sett? Du må jo gi beskjed at jeg har fått et spørsmål her da! Har jo ikke sett i denne tråden før nå..! Men min drøm.. Hmm.. Det må vel være å få tatt en bachelorutdanning, og få en god lederjobb. Også drømmer jeg om en datter med krøllete brunt hår (ikke fordi jeg har det), og en villa.. Sukk. Edit: nå fikk jeg klage fra Sakone, siden jeg ikke spurte en annen bruker om et spørsmål. Er det mulig? Virkelig.. Sååå. Okei. HedvigR: Heter du virkelig Hedvig? Endret 22. november 2012 av adele.bethune
HedvigR Skrevet 22. november 2012 #9350 Skrevet 22. november 2012 HedvigR: Heter du virkelig Hedvig? Jepp Rofl: Hvilken dialekt innen engelsk liker du best? Pepperbiff: Var du litt redd for hva jeg skulle spørre deg om? 1
Gjest Swarovski Skrevet 22. november 2012 #9351 Skrevet 22. november 2012 Så flink du var, ser ut som det fikk tråden litt i gang igjen også Jeg er et listemenneske, og bittelitt kontrollfreak, så alt som er oversiktlig er fint Swarovski: Hvem ser du opp til, og hvorfor? Ja, får håpe tråden livner litt skikkelig til igjen. Liker denne tråden Og jeg er lik. Lister er kjekt, og kontroll er enda kjekkere Hvem jeg ser opp til er litt verre. Jeg har ikke noen spesielle "idoler". Men generellt sett så ser jeg opp til mennesker som gjør det de drømmer om, og jobber hardt for å få det til. 20JBergen, og der følte jeg som om jeg var tilbake på barneskolen på msn og jippi :D Jeg vil gjerne ha Gordon Ramsey på besøk hjem til meg! Skal faktisk på en av restaurantene hans i New York snart, men det er jo ikke helt det samme.. Maten er nok rågod da, gleder meg Haha, og jeg følte meg som på videregående med msn og chatting Og så heldig du er som skal innom en av restaurantene hans. Regner med det er god mat der ja Swarovski: er du heeeelt sikker på at jeg ikke får klippe helipad av håret mitt igjen? Darlin' du kan klippe håret ditt akkurat som du ønsker. Det er ditt hår, du bestemmer. MEN, visse "frisyrer" vil adstedkomme masse erting/mobbing fra meg, samt at jeg vil nekte å gå ved siden av deg på åpen gate Swarovski: Var det samtlige som var pålogget du spurte der? Neida, jeg gjorde det litt vanskeligere for meg selv. Jeg gikk igjennom de siste 200 sidene i denne tråden for å finne ut hvem som har svart og stilt spm, og dermed har vist litt interesse for tråden Var derfor det tok så lang tid. Slimda: Trodde du på julenissen da du var liten? Cindi: Hvilket underforum er det gøyest å sniklese? Adele.buthene: Hvor mange av årets julegaver blir kjøpt på ebay?
Minya Skrevet 22. november 2012 #9352 Skrevet 22. november 2012 minya: menn med hockey - hot or not? Eh.. MacGyver er hot. Så og si alle andre med hockey? Not. Definitivt not. Jack; Når gråt du sist av en film? (her er det ikke snakk om å grine av latter eller at filmen er så dårlig at du begynner å grine. )
Adele Skrevet 22. november 2012 #9353 Skrevet 22. november 2012 Adele.buthene: Hvor mange av årets julegaver blir kjøpt på ebay? For det første: buthene? Så, over til spørsmålet ditt: Åh, jeg ler!! Er det virkelig sånn at jeg begynner å bli sett på som Ebay-dama? Meeen. Det er faktisk ikke så veldig mange julegaver fra ebay, men en del til samboers julekalender NMS: Hva står brukeren din for? Har nemlig opparbeidet meg noen teorier.. Not Much Said? Nille Må Skyte? Nesa Mestrer Snøen?
pinar Skrevet 22. november 2012 #9354 Skrevet 22. november 2012 Har så vidt hilst på Drue. Plutselig så jeg han i samme forelesning som meg. Har også møtt Hedvig, men det var gjennom diskusjon.no og med flere venner derfra pluss litt for mye vin.
Gjest Swarovski Skrevet 22. november 2012 #9355 Skrevet 22. november 2012 For det første: buthene? Så, over til spørsmålet ditt: Åh, jeg ler!! Er det virkelig sånn at jeg begynner å bli sett på som Ebay-dama? Meeen. Det er faktisk ikke så veldig mange julegaver fra ebay, men en del til samboers julekalender NMS: Hva står brukeren din for? Har nemlig opparbeidet meg noen teorier.. Not Much Said? Nille Må Skyte? Nesa Mestrer Snøen? Jeg visste det var noe som ikke stemte med det navnet...men fant liksom ikke ut av det. Uuuunnskyld!! Og neida, du er sikkert ikke blitt ebay dama, men siden jeg henger i samme tråden, så kan jeg jo ikke unngå å se at du er aktiv der HedvigR: Har du en favorittvin? Sakone: Når begynte filminteressen din for fullt, og hvordan begynte den? 1
Adele Skrevet 22. november 2012 #9356 Skrevet 22. november 2012 Jeg visste det var noe som ikke stemte med det navnet...men fant liksom ikke ut av det. Uuuunnskyld!! Og neida, du er sikkert ikke blitt ebay dama, men siden jeg henger i samme tråden, så kan jeg jo ikke unngå å se at du er aktiv der Jeg tilgir deg, under tvil Neida, no harm taken
Gjest Swarovski Skrevet 22. november 2012 #9357 Skrevet 22. november 2012 Jeg tilgir deg, under tvil Neida, no harm taken Hjelper det hvis jeg sier at swarovski gjerne blir forandret til swaroski, svarowski, swarowksi og alle mulige andre varianter?
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #9358 Skrevet 22. november 2012 Sakone: Når begynte filminteressen din for fullt, og hvordan begynte den? Jeg begynte å bli interessert i film på ungdomskolen. Da hadde jeg en kamerat som var SYKT interessert i film, hadde syk samling, kunne alt av regissører, produsenter, skuespillere osv. Så da ble det jo til at jeg også begynte å samle litt, og se mye Så jeg hadde en fin samling vhs filmer^^ Nå skal det jo sies at filmene som ble laget på midten av 90-tallet var sykt bra da! Karpuzi: Hvordan går eksamenstiden for deg?
Adele Skrevet 22. november 2012 #9359 Skrevet 22. november 2012 (endret) Hjelper det hvis jeg sier at swarovski gjerne blir forandret til swaroski, svarowski, swarowksi og alle mulige andre varianter? Seriøst.. Jeg brukte lang tid på å finne tråden der du kan bytte brukernavn, for så å se at jeg leste hele innlegget ditt feil... Endret 22. november 2012 av adele.bethune
Slimda Skrevet 22. november 2012 #9360 Skrevet 22. november 2012 Slimda: Trodde du på julenissen da du var liten? Jeg må ærlig innrømme at det husker jeg ikke. Bestefar var jo innom en gang iblant med nissekostyme og sånt, så jeg trodde sikkert når jeg var veldig liten. Men det var aldri noe gråting fordi nissen ikke eksisterte. Tror jeg. Swarovski: Meningen med livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå