TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2012 #9321 Skrevet 21. november 2012 Med tanke på hvor mye penger jeg brukte på det, burde jeg si storbjeff, men siden angsten stoppet meg fra å være med på et eneste spill, har jeg ikke et så godt forhold til det, hjalp heller ikke at jeg mista nesten alt gearet jeg hadde ved et innbrud og da orket jeg ikke brukte tid og penger på starte opp igjen, har fremdeles noen WW2 uniformer og våpen igjen, samt første rifla jeg kjøpte mest som et minne. Har ikke fulgt med på airsoft verden de siste 5 åra, eneste jeg vet er at gassvåpen har blitt veldig populære de siste våpene. Hadde jeg hatt ubegrensa med penger, hadde det vært gøy å starte igjen, nå som mye av angsten er borte. Men det er alt for dyrt. I hvertfall med det nivået vi har i norge. Jack, hva med deg? er jo en del ekte veteraner som holder på med det. jeg har egentlig ikke dannet meg noe mening rundt det. jeg liker replikaer sånn generelt, og det å bygge noe så nært virkeligheten som mulig er gøy. som "game", så synes jeg nok paintball har litt mer for seg. det skal svi litt når man først blir truffet. stjernepluto: hva synes du om å kjøre hamarøya i februar?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. november 2012 #9322 Skrevet 21. november 2012 stjernepluto: hva synes du om å kjøre hamarøya i februar? Det syns eg ikkje noko om! Iallefall ikkke svingen ved Nordkil! Den er skummel.eigentleg unansett årstid. Men det er fantastisk fint der om somaren! Arabella: Er du interessert i astronomi? Mynona: Kor går neste tur?
Gjest loren Skrevet 21. november 2012 #9323 Skrevet 21. november 2012 loren: Har du møtt foreldrene til kjæresten din, og har han møtt dine? Nei, ikke enda. Hans bor langt sør i landet, mine bor i Trøndelag, han bor også på Sørlandet og jeg bor på Østlandet, så det er ikke sikker det er gjort på et øyeblikk ;P Loren: Noen spesiell grunn til at du er glad i alfabetet? Så flink du var, ser ut som det fikk tråden litt i gang igjen også Jeg er et listemenneske, og bittelitt kontrollfreak, så alt som er oversiktlig er fint loren: hva er det beste nicket jeg har hatt? Liker det du har nå, og avataren Skal du virkelig sjarmere meg bør du bytte til JackSparrow Loren: Hva er grunnen til at du valgte en fredag til julebordet? Jeg har tenkt på å dra, men jeg jobber på lørdagen, og jeg tror ikke jeg kommer til å ha lyst å dra dit uten å drikke så mye jeg vil, og jeg kan ikke drikke så mye jeg vil når jeg skal jobbe på lørdagen. Tar det som et spm her istedet for tråden, så det ikke blir så mye mer klaging der Fordi da det var snakk om dag, tror det var i fjasetråden, så var det flere som nevnte at de ikke ønsket lørdag for å ikke "bruke opp" helga si på folk de ikke kjente fra før.. Håper du kommer en tur allikevel :-) Jo fler, jo bedre Loren: Har du møtt mange fra KG? I såfall, hvem? Jeg har møtt fem stk. Semper, Noz, Gjesten, Sakone og Gunfreak :-) Swarovski: Hvem ser du opp til, og hvorfor? kaffemor: Hvordan havnet du på KG første gang? Stjerner og planeter: Har du bestilt billetter til januar?
Gjest Swarovski Skrevet 21. november 2012 #9324 Skrevet 21. november 2012 Swarovski: Hvor lang tid tok det deg å skrive den lista? Det tok meg nok nærmere 4 timer Men det blei en fin liste da!! Og litt morsomt at det har vært 100 brukere innom tråden de siste 200 sidene. Jeg synes det er ganske bra jeg Jeg vil helst ha alt selv, så egoistisk er jeg! Skjønner jeg godt. Jeg får prøve å få jack til å bli sugardaddyen min i stedet for... swarovski: menn med hockey - hot or not? NOT Pepperbiff: ASL? Og hvis du kunne velge en hvilken som helst kokk til å komme hjem till deg og lage middag; hvem ville du valgt? JackCrews: kvinner med hockey - hot or not?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. november 2012 #9325 Skrevet 21. november 2012 Stjerner og planeter: Har du bestilt billetter til januar? Eg skulle til Oslo den helga uansett så dei er bestillt for lenge sidan! Gunfreak: Kva yrke draumer du om?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2012 #9326 Skrevet 21. november 2012 JackCrews: kvinner med hockey - hot or not? greit, jeg tar et hint. frisøren på lørdag. lover. honey, det er ikke håret ditt jeg er interessert i! holder det at jeg liker litt hår å floke til? sukkerspinning: beste varg veum-filmen? facebook: hvilken av innleggene her er det du linker til?
HedvigR Skrevet 21. november 2012 #9327 Skrevet 21. november 2012 Hedvig: Hvorfor bestemte du deg å ta utdanningen som tar nå? Hvorfor valgte du 5-10 framfor 1-7? Jeg har hatt lyst å bli lærer i mange år. 5-10. var egentlig et ganske lett valg, jeg har ikke så lyst å drive med den første utdanninga, for meg er det mye artigere å lære elevene litt mer kompliserte ting. Og så synes jeg barn i ungdomsskolealder for det meste er helt herlige, skikkelig spennende alder!! Mye som skjer. Slimda: Hvor i Norge ville du aldri bodd? Pepperbiff: Hvem heier du på i Farmen nå? 1
Slimda Skrevet 21. november 2012 #9328 Skrevet 21. november 2012 Kautokeino, og området rundt der. Flatt, øde og jævlig kjipt. Jeg føler meg trist uten fjell og fjorder. HedvigR og Pepperbiff: Stolteste øyeblikk i deres liv?
Gjest Gunfreak Skrevet 21. november 2012 #9329 Skrevet 21. november 2012 Gunfreak: Kva yrke draumer du om? Biologi spesielt Zoologi. Stjerner: Esler eller Hester, hva liker du best?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. november 2012 #9330 Skrevet 21. november 2012 Stjerner: Esler eller Hester, hva liker du best? Oj! Det var litt av eit spørsmål. Det eg veit om esler er at dei er sta. Det er eg og. Dei er små. Det er eg og. Hester er store og finare enn esler.. Nei, eg veljer esel. Personegheit framfor utsjånad! Loren: Er plassen bestemt?
Pepperbiff Skrevet 21. november 2012 #9331 Skrevet 21. november 2012 Pepperbiff: ASL? Og hvis du kunne velge en hvilken som helst kokk til å komme hjem till deg og lage middag; hvem ville du valgt? 20JBergen, og der følte jeg som om jeg var tilbake på barneskolen på msn og jippi :D Jeg vil gjerne ha Gordon Ramsey på besøk hjem til meg! Skal faktisk på en av restaurantene hans i New York snart, men det er jo ikke helt det samme.. Maten er nok rågod da, gleder meg Pepperbiff: Hvem heier du på i Farmen nå? Nei, vettuka, jeg vet ikke helt nå faktisk. Jeg liker den yngre garden, har fått totalt avsmak for Jon og Ragnhild selv om jeg likte begge i begynnelsen,. ( stjele mat fra andre, fysjameg) Jeg liker Knut, Endre og faktisk Andreas. Ja, han har en del syke meninger, men han jobber faktisk hardt på gården og gjør ikke sånne tulleting. Han tror jeg når langt, er sterk og smart. Hmm, Slimda: hvis du skulle tatt høyere utdanning, hva ville det ha vært?
Gjest loren Skrevet 21. november 2012 #9332 Skrevet 21. november 2012 Oj! Det var litt av eit spørsmål. Det eg veit om esler er at dei er sta. Det er eg og. Dei er små. Det er eg og. Hester er store og finare enn esler.. Nei, eg veljer esel. Personegheit framfor utsjånad! Loren: Er plassen bestemt? Det blir på Dattera til Hagen på Grønland Og overnatting på casa del loren om du trenger alkasil: jobber eller studerer du? Evt hva jobber du med/studerer du? =)
Slimda Skrevet 21. november 2012 #9333 Skrevet 21. november 2012 Slimda: hvis du skulle tatt høyere utdanning, hva ville det ha vært? Enten vitenskapelig utdanning som fysikk, eller lærerutdanning. Kanskje begge to, og reist rundt i landet og økt den vitenskapelige kunnskapen til alle. Pepperbiff: Hvorfor Pepperbiff?
Pepperbiff Skrevet 21. november 2012 #9334 Skrevet 21. november 2012 Kautokeino, og området rundt der. Flatt, øde og jævlig kjipt. Jeg føler meg trist uten fjell og fjorder. HedvigR og Pepperbiff: Stolteste øyeblikk i deres liv? Tror det må være når jeg tok avdelingssjefen i hånden, fikk tjenesteuttaelse som var svært god i den andre + en kommentar om at jeg faktisk har gjort en forskjell for andre i min førstegangstjeneste. Da var jeg stolt har vært et hardt, men bra år. Gunfreak: hvilket forum er du mest deg selv på, dette eller diskusjon?
alkasil Skrevet 21. november 2012 #9335 Skrevet 21. november 2012 alkasil: jobber eller studerer du? Evt hva jobber du med/studerer du? =) Jeg jobber som det jeg har studert, og har gjort det i to år. Jeg vil ikke si hva det er, men det er delvis innen helse, og jeg jobber med mennesker og service. Pepperbiff: har du dyr?
Gjest Gunfreak Skrevet 21. november 2012 #9336 Skrevet 21. november 2012 Gunfreak: hvilket forum er du mest deg selv på, dette eller diskusjon? Jeg er vel egentlig meg selv på begge forumene, men det er jo mer persjonlig her på KG, så folk er bedre kjemt med meg her. På diskusjon er jeg for det meste på spill eller historie forumet, og ikke på disse snikk snakk offtopic delene. pepperbiff er du på diskusjo.no
Sukkerspinnet Skrevet 21. november 2012 #9337 Skrevet 21. november 2012 Biologi spesielt Zoologi. Dette er fagfelt, ikke yrker. En som har studert biologi er gjerne biolog, og en som har studert zoologi er gjerne zoolog. Jack: Fikk du mms?
Gjest Gunfreak Skrevet 21. november 2012 #9338 Skrevet 21. november 2012 Dette er fagfelt, ikke yrker. En som har studert biologi er gjerne biolog, og en som har studert zoologi er gjerne zoolog. Ja men mer spesifik kan jeg ikke være før jeg har bestemt meg, det er så mange "yrker" som bruker dette som grunnlag.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2012 #9339 Skrevet 21. november 2012 Jack: Fikk du mms? Yep, soldat! det der kledde du! ^^ Swarovski: er du heeeelt sikker på at jeg ikke får klippe helipad av håret mitt igjen?
Gjest Steve Cook Skrevet 21. november 2012 #9340 Skrevet 21. november 2012 loren: er kjæresten din god i senga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå