Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak: beste albumet ever.

Den er vansklig, jeg har jo min egen favoritt, men beste som i en av de viktigste laget må nok være The Velvet Underground & Nico

Jack: kan du i hvertfall pase på at du altid har jack i nicket ditt, så jeg bare kan kalle deg jack, så jeg slipper å lære å stave alle disse rare nickene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HedvigR: Hvor mange kjoler har du?

Rundt ti tror jeg, muligens noen flere, men de blir i så fall ikke brukt lenger. Er veldig glad i kjoler, men litt for dårlig på å bruke de til hverdags, i hvert fall på høsten og vinteren!!

HedvigR: Hender det du blir oppgitt over alle de håpløse tingene unge folk bekymrer seg om her på KG?

Huff ja, særlig på Samliv-forumet!! Men det gjelder ikke bare unge folk da, når jeg tenker meg om. Men av og til skulle jeg ønske jeg kunne få folk her til å slappe litt mer av, og bare ta ting litt mer med ro. Livet blir så mye bedre da.

Swarovski: Hvor lang tid tok det deg å skrive den lista? :fnise:

Pepperbiff: Hvorfor joiner du ikke her mer? ;)

Endret av HedvigR
Skrevet

Jack: Går ut frå det var eit personleg tilbod berre til meg? :gjeiper:

superkapitalist som jeg har blitt, så går jeg nok til høyeste bud - men jeg er mottakelig for spesielle handelsavtaler og muligheter!

stjärnor och planeter: favorittplaneten?

Skrevet

Sukkerspinnet: Å ha en sugardaddy høres meget praktisk ut. Tror du Gia har råd til flere damer, eller vil du ha han for deg selv?

Jeg vil helst ha alt selv, så egoistisk er jeg!

sukkerspinn: vondt i tåen?

Er bedre nå :)

Jack: Hvem er gøyest - Emil eller Pippi?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

superkapitalist som jeg har blitt, så går jeg nok til høyeste bud - men jeg er mottakelig for spesielle handelsavtaler og muligheter!

Det var no billeg!!

stjärnor och planeter: favorittplaneten?

Pluto (fordi han var ein planet også vart han ekskludert..)

Gunfreak og Lurifix: Alder? og har de jobb? Evt kva?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Den er vansklig, jeg har jo min egen favoritt, men beste som i en av de viktigste laget må nok være The Velvet Underground & Nico

Jack: kan du i hvertfall pase på at du altid har jack i nicket ditt, så jeg bare kan kalle deg jack, så jeg slipper å lære å stave alle disse rare nickene dine?

det var tanken, alle kalte meg jo fremdeles jack uansett hva jeg gjorde - så greit - jeg er jack. jack of all trades.

minya: menn med hockey - hot or not?

swarovski: menn med hockey - hot or not?

Skrevet

Jack: Hvem er gøyest - Emil eller Pippi?

likte ingen av dem. bønder hele gjengen. og svenske. brrr.

stjerneplaneten: jeg er jo ganske billig, dah.

Arabellums: for at jeg skal få kalle meg en ekte trucker - nevn de tre viktigste personlige effektene/dingsene jeg må ha (foruten lastebilen, såklart)

Skrevet

stjerneplaneten: jeg er jo ganske billig, dah

tydligvis ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady: Har du en favorittfilm eller favorittsjanger innenfor film?

Jeg har ingen absolutt favorittsjanger, men de beste må være såkalte "mindtwisters" som f.eks Donnie Darko og The Butterfly Effect. Ellers, som nesten er i samme kategori, er science fiction, som f.eks A.I: Artificial Intelligence (dette er en av de store favorittene mine!).

Komedier liker jeg også veldig godt fordi de er så lett å se, men sjeldent jeg kommer over noe virkelig bra i den gården.

Favorittfilmer er de jeg har nevnt pluss:

- Requiem For a Dream

- Black Hawk Down

- Batman-filmene

- James Bond-filmene

- The Mission

- A Beautiful Mind

- Gjøkeredet

- Girl Interrupted

NMS: Dine favorittfilmer?

Arabella: Favorittkake?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak og Lurifix: Alder? og har de jobb? Evt kva?

27, nei ingen jobb, ingen sikkelig utdannesle.

HunterLady,

Liker du BHD pga. de kjekke mennene i uniform, eller fordi du liker tøffe tetosteron flyte krigsfilmer?

Gjest HunterLady
Skrevet

27, nei ingen jobb, ingen sikkelig utdannesle.

HunterLady,

Liker du BHD pga. de kjekke mennene i uniform, eller fordi du liker tøffe tetosteron flyte krigsfilmer?

Nei, jeg liker selve filmen. Synes den er fantastisk og viser mange bra psykologiske aspekter. :)

Skrevet (endret)

Pepperbiff: Hvorfor joiner du ikke her mer? ;)

Hmm, godt spørsmål! Jeg leser flere tråder, og er her ofte hver dag, men føler vel ikke at jeg har kommet helt inn i KG-verdenen helt enda. Kanskje det blir litt mer nå :)

Hedvig: Hvorfor bestemte du deg å ta utdanningen som tar nå? Hvorfor valgte du 5-10 framfor 1-7?

NSM: Hvem på KG har du møtt i virkeligheten :) ?

Endret av Pepperbiff
Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella: Favorittkake?

Jeg er ikke spesielt glad i kaker, men skal jeg velge noe, må det bli noe med nøtter, ostekake kanskje.

Stjerner og planeter: Er du interessert i astronomi?

Skrevet

Stjerner og planeter: Er du interessert i astronomi?

nei, det er eg ikkje.

Jack: Kor mange timar brukte du Narvik- Bergen?

Skrevet (endret)

Thought-Fox: Jeg har fått med meg at du leser endel dramatikk, men liker du også å se teater? Isåfall, hva er det beste du har sett så langt?

Dette er egentlig et litt vanskelig spørsmål, for jeg vil gjerne like teater, men dessverre har jeg aldri fått helt taket på det. Cinemateket frister alltid mye mer enn et hvilket som helst teaterstykke.

Thought-Fox: Bruker du ofte raggsokker på vinteren?

Ja, jeg bruker ullsokker året rundt.

Arabella: Jeg har sett at du er interessert i språk. er du interessert i litteratur også?

Endret av Thought-Fox
Skrevet

nei, det er eg ikkje.

Jack: Kor mange timar brukte du Narvik- Bergen?

rekorden er 22ognoe timer, flaut nok satt i en Audi S4.

det vanlige er 23-24. kjører stort sett i ett strekk, kun pause for bensin, piss og fanta.

gunfreak: airsoft ; storbjeff eller lamt?

Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak: airsoft ; storbjeff eller lamt?

Med tanke på hvor mye penger jeg brukte på det, burde jeg si storbjeff, men siden angsten stoppet meg fra å være med på et eneste spill, har jeg ikke et så godt forhold til det, hjalp heller ikke at jeg mista nesten alt gearet jeg hadde ved et innbrud og da orket jeg ikke brukte tid og penger på starte opp igjen, har fremdeles noen WW2 uniformer og våpen igjen, samt første rifla jeg kjøpte mest som et minne. Har ikke fulgt med på airsoft verden de siste 5 åra, eneste jeg vet er at gassvåpen har blitt veldig populære de siste våpene. Hadde jeg hatt ubegrensa med penger, hadde det vært gøy å starte igjen, nå som mye av angsten er borte. Men det er alt for dyrt. I hvertfall med det nivået vi har i norge.

Jack, hva med deg? er jo en del ekte veteraner som holder på med det.

Skrevet

Jack: Går ut frå det var eit personleg tilbod berre til meg? :gjeiper:

Kaffemor: Drikk du mykje kaffi?

NMS: ASL?

Ja, eller ikke så mye som nicket kanskje skulle tilsi. Drikker minst en kopp om dagen, ofte mer.

Loren: Har du møtt mange fra KG? I såfall, hvem?

Skrevet (endret)

eg kjørte til Hamarøy på 15 timar frå Lillehammer. Min rekord. 23 timar høyres vanvittig ut.

Skrevet (endret)

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...