Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg ville leke deilig, vel! Ville dra deg med til tråden her, og nå er du min!!!! :nigo:

(men altså: i en museluktdebatt hadde jeg og du hadde vært på lag mot norah sin abc-teori).

KateW: har du noen gang lukka øynene og fantasert om noen andre under sex?

Aha, det forklarer jo saken. :nigo:

Nei, det har jeg aldri gjort, faktisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe idag ^^

Benedicte22: Har du noen gøye planer for helgen?

Poker og vin med gutta imorgen. Men idag skal jeg bare sitte på skolen og lese til eksamen.

Xaphan: Har du blitt kvitt sideflesket siden sist?

Skrevet

Jeg er her stort sett hver dag. :) Men som regel får jeg bare tittet innom KG en liten stund av gangen, og akkurat denne tråden må man ha litt tid på seg for å komme gjennom. ;) Men ellers synes jeg det går i ett om høsten. Heldigvis har jeg høstferie om en uke! :)

Mermaid Blues: sikkert kjedelig spørsmål (siden du sikkert har fått det før), men hvem er favorittforfatterne dine? Og hvem/hva gjorde at du fikk en så sterk interesse for litteratur at du ville studere det? Hva er drømmejobben?

Wow, spørsmål til meg :) Og absolutt ikke kjedelig :)

Min favoritt romanforfatter er uten tvil George Orwell, og i det siste har jeg blitt mer og mer begeistret for Philip Roth og James Baldwin, samt at Dostojevskij, Vesaas, Gogol, Charles Dickens og Victor Hugo har vært favoritter lenge. Av dramatikere er favorittene Edward Bond, Sarah Kane, Mark Ravenhill, Martin Crimp, Ödön von Horvàth, Ibsen, Sofokles og Brecht.

Jeg tror interessen for litteratur stammer fra da jeg var veldig lita - moren min var student fra jeg ble født til jeg var rundt 4-5, og siden hun stadig hadde nesa i ei bok skulle jo ikke jeg være noe dårligere ;) Jeg er også oppkalt etter en romanfigur, og jeg fikk alltid massevis av bøker som barn så jeg tror det lå litt i kortene egentlig. Merkelig nok oppdaget jeg ikke teater før jeg var tenåring. Grunnen til at jeg studerer litteratur akkurat nå er egentlig litt tilfeldig, hovedfaget mitt er teater/dramaturgi, men her i Skottland er studiene lagt opp slik at vi må ha to andre fag ved siden av hovedfaget de første to årene, og da var det helt naturlig å velge litteratur :)

Min store drøm er å bli dramatiker (samt et luftslott om å få en teatersjef-periode i Trondheim eller Bergen) og jeg skriver så mye jeg kan ved siden av studiene. Realistisk sett er dramatiker vanskelig å leve av, så jeg utdanner meg til dramaturg og regissør slik at jeg har spennende arbeid også i skrivetørke.

Spørsmål tilbake til Badabing: Jeg har inntrykk av at du er glad i film :) Hvis du må velge bare en, hvilken er din absolutte favorittfilm og hvorfor?

Lille-pus: hvor mange katter har du, og hva heter de? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Lydia: Hva gjør du for å ha det best mulig? (man er selv ansvarlig for egen lykke)

Mynona: du som er så glad i andre land- du har ikke vurdert å flytte til utlandet dat? isåfall hvilket land?

Mermaid Blues: Hvordan reagerer du om fremmede folk prater til deg på bussen, i butikken ect? (for.eks prater du tilbake? isåfall på den måten som at du er interessert/synes det er greit å snakke, eller snakker du på en måte for å avslutte samtalen raskt- eller noe helt annet?)

Dreamdrops: er du en jente som alltid har egne meninger, eller hender det at du "mener" det som er forventet/ mest akseptert at du skal si og mene? kom gjerne med eksempler.

Drua: har du planer om å komme på julebordet?

HunterLady: har du opplevd noe morsomt eller morsomt-pinlig under akten som du vil dele med oss?

Sakone: hva har du gjort i helgen?

kosemose: kunne du ha vært surrogatmor? (for noen du er veldig glad i? ... for noen ukjente? )

Skrevet

Drua: har du planer om å komme på julebordet?

Veit ikke helt. Men jeg skal ringe Are å høre om han kommer.

Benedicte: hvilken smiley her på KG er mest oppbrukt? og hvilken synes du er den ekleste?

Selv synes jeg denne :wow: er utrolig ekkel. Også synes jeg det er utrolig gay når gutter/menn bruker denne ----> :rodmer:

Skrevet

kosemose: kunne du ha vært surrogatmor? (for noen du er veldig glad i? ... for noen ukjente? )

Surrogatmor? For å være ærlig så måtte jeg tenke litt for å skjønne hva du faktisk spurte om her. Først så tenkte jeg at du tenkte på om jeg ville vært helgeavlaster for et hyggelig og ganske søtt barn (som har sluttet med bleier) eller en hjemløs liten katt eller hund... men det er vel ikke å være surrogatmor? For du mener å gå gravid&føde en baby for et homofil vennepar, eller for noen ukjente av idealistiske for idealistiske eller økonomiske årsaker?

:skratte:

nei.

Skrevet

James Baldwin

Oi, det er ikke så ofte jeg ser noen nevne ham som en av sine favorittforfattere, men veldig bra valg. Du har tydeligvis ganske bra smak. :)

Mermaid Blues: Hvilke enkeltverker har hatt størst betydning for deg, og hvorfor?

Badabing: Hvilke(t) album har du likt best hittil i 2012?

Gunfreak: Var det noe spesielt som utløste historieinteressen din?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Var det noe spesielt som utløste historieinteressen din?

Vansklig å si, var ikke så intersert på ungdomskolen, fikk så vitt 4 siste året, men likte liksom krigs filmer og slike ting, Men på vgs begynnte jeg å like det, brukte de første timene i historie på å lese gjennom pensum boka, Det står jo faktisk ikke så mye i de bøkene, stor skrift, masse bilder osv,

Resten av året besto historie timene av meg og læreren som snakket sammen mens resten av klassen hørte på, jeg fant at historie kom naturlig for meg og jeg forsto det uten alt for mye stress.

Men det startet virklig når jeg var 18, da ventet jeg på at et spill skulle komme ut, et spill on Napoleons Krigene, og tenkte jeg skulle lese meg oppp og spurte på forumet til spillet hvilke bøker de anbefalte, De anbefalte Campaigns Of Napoleon, så jeg bestillte den, frem til det punket hadde jeg aldri frivillig lest en bok, alle bøker jeg hadde lest var i regi av skolen, så jeg kjøpte denne boka, ikke den leteste boka å beggyne med, den var 1200 sider lang, og hadde div franske ord nå og da, men kom gjennom den, og da var jeg solgt, ikke bare på historie men lesing, det var den boka som fikk meg til å begynne å lese. Nå har jeg 30 historie bøker, samt div andre fiksjons bøker. Så det var vel det som starta det.

Mermaid Blues: Hvor har du det bilde i avataren din fra?

Skrevet

Yme: Har du hatt lyst på dama til en kompis?

Kanskje da jeg var liten, sånn rett etter jeg hadde kommet i puberteten eller noe.

Mann42: Hva er den aller kuleste gjenstanden du eier, som du greier bære.

Skrevet

Mermaid Blues: Hvordan reagerer du om fremmede folk prater til deg på bussen, i butikken ect? (for.eks prater du tilbake? isåfall på den måten som at du er interessert/synes det er greit å snakke, eller snakker du på en måte for å avslutte samtalen raskt- eller noe helt annet?)

Jeg synes stort sett det er kjempetrivelig, og slår gjerne av en prat :) Jeg bor i Skottland, og her er det også mye mer vanlig å slå av en prat om vær og vind med vilt fremmede på gata enn jeg opplevde det i Norge, så det passer meg veldig bra. Jeg pleier også å skravle ivei med drosjesjåfører, osv.

Og, anektdote: For 8 år siden var det ei jente som tilfeldig stoppa meg på gata for å spørre om jeg hadde lighter. Det hadde jeg, og hun er i dag en av mine beste venninner :)

Oi, det er ikke så ofte jeg ser noen nevne ham som en av sine favorittforfattere, men veldig bra valg. Du har tydeligvis ganske bra smak. :)

Mermaid Blues: Hvilke enkeltverker har hatt størst betydning for deg, og hvorfor?

Takk :) Jeg skal innrømme at jeg felte noen tårer da jeg leste Another Country :sjenert:

Både emosjonelt og ifht inspirasjon må det være Nineteen Eighty-Four av George Orwell, Cleansed og Blasted av Sarah Kane, Saved av Edward Bond, samt Shopping and Fucking og Some Explicit Polaroids av Mark Ravenhill som utpeker seg mest. Brecht må også nevnes, men der er det mer dramaturgisk metode som er av betydning for meg fremfor enkeltstykker (Veldig glad i Mutter Courage, dog). Å lese stykkene til Ravenhill og Kane for første gang var som et lynnedslag for meg, og det eneste jeg klarte å tenke i ukesvis etterpå var: "Det er DETTE jeg skal drive med". Det var helt naturlig å oppsøke Bond og Orwell, siden de to har vært massive inspirasjonskilder for Kane (feks Cleansed er full av referanser til 1984), og jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår henne :)

Mermaid Blues: Hvor har du det bilde i avataren din fra?

Det er en uoffisiell "logo" for bandet Placebo, som ble vanvittig populær etter at de hadde brukt symbolet på et singel-cover. Fansen likte det så godt at det ble tatt i bruk som et kult-symbol og en måte å gjenkjenne andre fans på, uten at bandet egentlig har brukt det noe særlig i ettertid.

Noz-Monster: Dersom du måtte velge kun en type pålegg på brødskiva et helt år, hva hadde det blitt?

Thought-Fox: Jeg har fått med meg at du leser endel dramatikk, men liker du også å se teater? Isåfall, hva er det beste du har sett så langt?

Gunfreak: Hva ønsker du deg til jul?

Gjest Swarovski
Skrevet

Nå er det så lenge siden jeg har vært her, at jeg måtte lage en skikkelig liste over nick. Selvsagt så alfabetisk som jeg fikk den til :tongue:

O___o: Har du en sang du lytter til hver gang du er trist?

2ne2: Hva ønsker du deg eller mest til jul?

alkasil: Hvis det blir vanlig med ferieturer til månen; ville du dratt?

Anoia: Er du like mørk og ”vampete” som på bildet/avataren ditt?

Arabella: Du har nevnt flere ganger at du har et veldig unikt navn. Var det noen spesiell grunn til at foreldrene dine valgte det navnet?

Auroressa: Tror du på et liv etter døden?

Badabing: Er det noe du skulle ønske du hadde gjort annerledes i fortiden din?

BaconSnacks: Er baconsnacks det aller beste ”godteriet”?

Bandit: Tror du at poden kommer til å bli profesjonell fotballspiller? Og med tanke på alle skadene i fotball; ønsker du det?

Benedicte22: Hva skal du ha eksamen i?

brutal mann/BM2: Har du bilde av dine egne lepper og bart? Hvis ja, så må jeg nok ta en pause i julefeiringa for å se hele brutal mann i bildetråden…:rodmer:

Bud: Hvor lenge synes du man bør være sammen før man forlover seg?

BusteMartePinn: Hvor mange kjæledyr har du hatt. Og har du hatt et pinnsvin?

Cindi: Snikleser du denne tråden?

Claudette: Hva maler du? (landskap, portretter, osv)

Cordelia: Hvor viktig er advent for deg?

Cornflake-girl: Hvor er best av å spise: på restaurant eller hjemme. Og hvorfor?

Cuddlegirl: Hvordan går det med kjærligheten?

Cuntzilla: Kino eller teater?

Dai: Hva er det beste med høsten?

Daybreak: Hvor mye jobb er det med en hest?

Delirious: Hva er det beste tv programmet?

Dreamdrops: Hvilke steder MÅ du se før du dør?

Drue: Har du noen gang blitt gjenkjent på gata som gullAdam. Og ville du farget håret for å bli en levende plakat for Gulladam?

Error Sapiens: Hvor og når ville du helst levd?

EryMax: Du som sitter så ofte barnevakt; har du vurdert å jobbe i en barnehage?

Evilposelos: Er du A eller B menneske?

Fairydust: Var du glad i bøker da du var liten?

Fashionistaen: Har du blogg eller instagram for å vise frem og få inspirasjon når det gjelder klær?

Feminist1: Hva synes du om puppestuntet de brystopererte kvinnene hadde foran stortinget i sommer for å skaffe mer penger og kortere ventetid for nye brystproteser?

Feskboillen: Er du her fremdeles?

Flair: Hvis Høyre kommer til makten i norge; tror du nordmenn flest kommer til å merke noen forskjell i hverdagen?

Flanør: Har du barn?

Fresi: Hva er det beste som kan skje på en lørdagskveld?

Fysikeren: Har du noen spennende fremtidsplaner?

Giacomo_P: Du har møtt ganske mange fra KG. Er det noen som er annerledes enn du trodde?

"gjest": Du har sikkert fått høre mange ganger at du ligner på ho ene i ”forbindelser”. Er dere i slekt?

Gorgonzola: Blir du noen gang oppgitt over alle de rare problemene folk har på KG, eller blir du mest lattermild? Og hvilken tråd har du ledd mest av?

Gunfreak: Gir du et hint om hvem din ”kjære” er i "siste samleie"- tråden, og begynner nicket hennes på M? (Ja, jeg er skrekkelig nysgjerrig av meg, og jeg elsker jo som kjent KG romanser ;) )

Guybrush: Har du alltid bodd i Trondheim?

HedvigR: Hvor mange kjoler har du?

Herr Heftig: Er du fremdeles like heftig? ;)

Hikken: Hva er den beste sjokoladen?

Hogwash: Hvor mange dagbøker skriver du i her inne på KG?

Hunterlady: Har du forandret deg mye de siste par årene?

Høymann: Er du student? Evt hva studerer du?

JackCrews: Nå som du er tilbake i ditt elskede nordland, er det like fantastisk som du husker?

Kaffemor: Hva ville du helst hatt: en kaffeplantasje, vingård, bomullsplantasje eller en typisk norsk gård?

Karpuzi: Hvordan er livet for tiden?

KateW: Den beste filmen med Kate Winslet?

Katten: Yndlingsforfatter, og hvorfor?

Katyperry: Din beste konsertopplevelse?

Kosemose: Hvem føler du deg nærmest?

Kråkefjas: Har du begynt på julegavene, eller pleier du å vente til siste uka før jul før du kjøper inn alt?

Leopard: Hvilket land ville du helst levd i?

Lightbulb: Har du noen hobbier som du bruker mye tid/ressurser på?

Lilac: Fantastiske bukser? du har på bildet ditt. Hvor får man tak i noe sånt?

LillePus: Hvor mange timer i uka bruker du på å leke med kattene?

lillesiren: Har du mye å gjøre for tiden?

Lille solstråle: Får du høst eller vinterdepresjoner?

Loren: Hva er ditt favoritt reisemål?

Lurifix: Er du flinkest til å fikse ting eller lure folk? :tongue:

Lutetium 71: Hvor mange vitenskapelige blader abonnerer du på?

Mammamora90: Er du flink til å kaste/gi bort klær, eller har du et overfylt skap?

Maria-Marihøne: er du i god form for tiden?

Maya76: Hvordan går det på ”ferien” deres?

Mermaid Blues: Hva gjorde at du flyttet til skottland?

Minya: Trenger du smågodt/popcorn eller lignende på kino, eller vil du helst ikke spise noe mens du ser på film?

MockingJay: Bakgrunn for nicket?

Mortem: Har du hatt en emo periode, og hvor lenge varte den?

Musekatt: Hvor på KG trives du best?

Mynona: Hva har vært din beste reise, og hvorfor?

nattjenta: Hva skal til for å få deg til å smile?

NerdMedSverd: Har du en spesiell klesstil?

Nica: Er du en god kokk? Og hva er favorittoppskriften din?

Norah: Er det noen bøker som har forandret livet ditt i mindre eller større grad?

NozMonster: Har du fått sjiraff-antrekket ditt fra ebay? Og bruker du det ofte?

Pene sko: Hvor mye tror du kles/sko/osv samlingen din er verdt?

Puserjenta: Savner du sommeren?

Rainbow81: Hvor mange bøker leser du i løpet av en måned? Og er det noen bøker som du ikke har lest ferdig fordi de er så dårlige. Eller MÅ du lese de ferdige uansett?

Raindrops: Er du fornøyd med sexlivet ditt for tiden?

Raven Emerald: Hva savner du mest med Norge? (jeg innbiller meg at du bor i danmark)

Rubies: Favoritt realityserie?

Sakone: Har du planer om å bruke japan-kunnskapene dine i fremtiden?

Sebastianen: Har du noen gang vurdert å bli statsminister i Norge. Og hva ville vært dine viktigste saker da?

SemperFi: På en skala fra 1 til 10; hvor kjipt er det med avstandsforhold?

Silfen: Er det noe du er ekstra opptatt av for tiden?

Singha: Bakgrunnen for nicket ditt?

Skreppamedleppa: Liker du (din opprinnelige) hårfarge?

Solsenga: Er det noe du savner for tiden?

s-quark: Ønsker du deg en hvit jul?

Stjerner og planeter: Tror du at det finnes liv i andre galakser?

Stronger: Er du glad i blomster?

Stueloff: Hvor ofte skifter du hårfarge?

Sukkerspinnet: På vegne av meg og Noz: Er du kjæreste med Rofl? :fnise:

Svampelura: Når på dagen spiser du middag?

Søgni: Har du noen juletradisjoner som MÅ gjøres hver jul?

Tarandus: Hvor glad er du i jul?

Tekola: Kommer du til å gjøre som mariah carey, og gifte deg med din kjære hvert eneste år?

Thorn: Synes du filmer basert på bøker blir like bra som bøkene de er basert på?

Thought-Fox: Bruker du ofte raggsokker på vinteren?

Tinnmannen: Forsvant du helt fra KG?

Tonje!: Hvor ser du deg om 10 år?

_Tvillingjenta_: Har du søsken?

Vampen: Hender det at du glemmer tiden fordi du blir så opptatt av en diskusjon på KG?

Viernes: Hva er favoritt temaet ditt på KG?

Wednesday: Hvordan går det med ungen din? Er trassalderen i full gang?

Zaphireh: Hvor mye forberedelser skal til før du går ut døra for å hente posten? (altså, går du ut i bare badekåpa, eller trenger du fullt lag med sminke og ”ordentlige” klær)

Yme: Tror du at du får delt ut de 100 kronene til noen?

• Liker 5
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: er du en jente som alltid har egne meninger, eller hender det at du "mener" det som er forventet/ mest akseptert at du skal si og mene? kom gjerne med eksempler.

Jeg har mine egne meninger jeg! Så enkelt er det egentlig :)

Dreamdrops: Hvilke steder MÅ du se før du dør?

Nice liste, Swarovski!

Jeg må til Australia, Cuba, Sør-Afrika, Fiji-øyene, Mauritzius, California, Thailand, India, Jamaica, Nederland og Italia. Sikkert fler og, men de jeg kom på :)

Også må jeg til Walk of Fame og se stjerna til Elvis, Roy Orbison og Buddy Holly.

Swarovski: Hva er årets julebordantrekk?

Sakone: Hva pleier du å spise på julaften?

Lillesiren: Har du noen tatoveringer? I så fall, hvor/hva?

Skrevet

...

Daybreak: Hvor mye jobb er det med en hest?

...

Ein kan seie det er ganske mykje, når eg hadde heilfôrhest,dvs tok meg av alt sjølv så brukte eg vel gjerne 4 timar i stallen, du skal både møkke, stelle hesten, sjekke at den har det bra, trene den, pusse utstyret, halde stallen i orden, lempe høy osv. Og ikkje minst,det er dyrt. Men alt dette veg opp for kor kjekt det, etter mi meining :)

Dreamdrops: Kva er den verste fysiske aktiviteten du kunne tenkje deg?

Swarovski: Er du redd for edderkoppar?

Jellybean: Har du trua på kjærleiken?

Skrevet

Thorn: Synes du filmer basert på bøker blir like bra som bøkene de er basert på?

Det var en helt absurd og superimponerende spørsmålsliste! :laugh:

Svaret mitt må bli et stort, rungende NEI! Det er morsomt at du spør, så sent på som søndag hadde jeg en diskusjon med venninnene mine om dette. De var helt enige om at jeg burde slutte å se filmer basert på bøker jeg elsker, for jeg blir alltid så skuffet og klager hver gang... Likevel gleder jeg meg kjempemye til Hobbiten og The Host kommer, forventningene er skyhøye!

Sender spørsmålet tilbake til deg, Swarovski! Kom gjerne med eksempler hvis noen har imponert deg :)

Sakone: har du sett From up on Poppy Hill? Ser den går på Bergen Kino fra helgen av, og er fristet til å proppe meg med smertestillende og dra og se den. De sammenligner den med Totoro :rodmer:

KateW: jeg mener å huske at du har/bruker korsetter, har du i så fall noen butikker å anbefale?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hva ønsker du deg til jul?

Ønsker meg egentlig bare en ting, og det er min kjære skal besøke meg en uke eller to i desember.

Gunfreak: Gir du et hint om hvem din ”kjære” er i "siste samleie"- tråden, og begynner nicket hennes på M? (Ja, jeg er skrekkelig nysgjerrig av meg, og jeg elsker jo som kjent KG romanser ;) )

Jeg gjorde kanskje det, ha begynner på M

Swarovski: Hvor har du gjemt deg så lenge?

BusteMartePinn Hvem er det bilde av på avataren din?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Imponerende liste Swarovski!

Noz-Monster: Dersom du måtte velge kun en type pålegg på brødskiva et helt år, hva hadde det blitt?

Lett! Ost og kaviar! (de går som hånd i hanske, så derfor sier vi at det er en type :fnise: )

NozMonster: Har du fått sjiraff-antrekket ditt fra ebay? Og bruker du det ofte?

Jaaaa :strix:

Den er mottatt, og ja, jeg bor i den hele tiden når jeg er hjemme!

Den er helt fantastisk!

Skal prøve å å lagt ut bilde i sjirafftråden :)

Hikken: smaker du forskjell på non stopper og seigmenner etter hvilken farge de er?

Rumle: du som er så glad i blomster- hva synes du om de kjøttetende variantene?

swarovski: Hva er den egenskapen du liker best med deg selv?

• Liker 1
Skrevet (endret)

JackCrews: Nå som du er tilbake i ditt elskede nordland, er det like fantastisk som du husker?

det er nesten bedre! jeg er roligere enn jeg har vært på lenge, og får slappet av. koser meg på jobb, og angrer bare bittert på at jeg ikke hev med meg det pokkers kameraet når jeg dro opp.

jeg ser forøvrig etter et passende småbruk, som avtalt!

gunfreak: beste albumet ever.

swarovski: er det nøye om småbruket jeg finner har innlagt vann/toalett? hvor langt fra sivilisasjonen er akseptabelt? på en skala på 1 til 10, hvor nødvendig er det med telefonforbindelse/dekning?

Endret av JackCrews
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hva er årets julebordantrekk?

Jeg har faktisk ikke kjøpt noe nytt ennå. Så det blir vel evt en eller annen litt mer pynta kjole. Evt så går jeg for en av de svarte, med mer pynta tilbehør. Har endel å ta av :sjenert:

Swarovski: Er du redd for edderkoppar?

Jeg er sånn at jeg skvetter til hvis jeg plutselig ser en stor edderkopp på gulvet. Men jeg har null problemer med å drepe den. Men jo større de er, jo mindre liker jeg de.

Det var en helt absurd og superimponerende spørsmålsliste! :laugh:

Svaret mitt må bli et stort, rungende NEI! Det er morsomt at du spør, så sent på som søndag hadde jeg en diskusjon med venninnene mine om dette. De var helt enige om at jeg burde slutte å se filmer basert på bøker jeg elsker, for jeg blir alltid så skuffet og klager hver gang... Likevel gleder jeg meg kjempemye til Hobbiten og The Host kommer, forventningene er skyhøye!

Sender spørsmålet tilbake til deg, Swarovski! Kom gjerne med eksempler hvis noen har imponert deg :)

Jeg er ganske lik deg. Jeg kan ikke huske en eneste film som er bedre, eller like bra som boken. Det verste er når de endrer ting helt. Feks filmen "the Firm". Avslutningen er jo helt annerledes. Holdt på å klikke da jeg så den. :kjefte:

Så nei, jeg har ikke noen gode eksempler. Selv om jeg har tilgitt LOTR filmene, sånn delvis i hvert fall :gjeiper:

Swarovski: Hvor har du gjemt deg så lenge?

Jeg har vært litt blå og ikke helt i "svare på masse spm og kose meg på KG" humør. Men jeg har da lusket litt rundt i korridorene her inne ;)

swarovski: Hva er den egenskapen du liker best med deg selv?

Jeg hater sånne spm, for jeg kommer aldri på noe.

Men jeg liker den siden av meg som klarer å kjempe videre, selv om jeg er langt nede.

swarovski: er det nøye om småbruket jeg finner har innlagt vann/toalett? hvor langt fra sivilisasjonen er akseptabelt? på en skala på 1 til 10, hvor nødvendig er det med telefonforbindelse/dekning?

Ja, småbruket MÅ ha innlagt vann og klosett. Så lenge posten kommer frem, og du handler matvarene,og forsørger familien, så kan jeg bo langt fra sivilisasjonen. Hvis en av de tingene ikke skjer, så kan jeg ikke være mer enn 3 mil fra sivilisasjonen. Og jeg MÅ ha innlagt bredbånd. Ellers kan du velge å vrake i steder :gjeiper:

Iskaffe: Hva er din favoritt drikke?

NozMonster: Hva er din beste side?

JackCrews: Hva er sannsynligheten for at du finner et småbruk som passer kriteriene mine?

Skrevet

JackCrews: Hva er sannsynligheten for at du finner et småbruk som passer kriteriene mine?

utfordrer du meg nå? hæ? hæ? HÆ? ^^, sannsynligheten er faktisk veldig stor. så vokt dine ord, honeybuns! ^^

cuddlegirl: savner du å tilfeldig spotte meg på bystasjonen?

swarovski: fortell alt du vet om narvik!

Skrevet

Nå er det så lenge siden jeg har vært her, at jeg måtte lage en skikkelig liste over nick. Selvsagt så alfabetisk som jeg fikk den til :tongue:

Minya: Trenger du smågodt/popcorn eller lignende på kino, eller vil du helst ikke spise noe mens du ser på film?

På kino er det obligatorisk med en pose Toffin og en flaske vann. :fnise: Popcorn bare i noen tilfeller, om HrMinya plutselig får lyst på.

Hjemme spiller det ingen rolle, som regel spiser vi noe middagslignende når vi ser film i helgene feks.

...øøøh... jeg kommer ikke på noe spørsmål akkurat nå.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...