Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady: Hvilken nettside "må" du innom daglig?

Ikke så veldig mange.. Facebook, KG, Gmail og It's Learning.. ;) Nyheter hører jeg på radio, og blogger leser jeg ca 1 gang i mnd eller sjeldnere.

Stjerne og planeter: Hva savner du mest akkurat nå?

Daybreak: Hva ville du spist hvis du måtte velge mellom hest og katt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drue: Kva ønskjer du deg mest til jul?

Ei tinnfløyte. (men jeg feirer ikke jul, så jeg får ikke gaver)

Drue: Når du fyller opp eit litermål med eit visst antal dl. Hender det at du skrur på springen og skrur den av igjen og vips så var det akkurat rett antal dl? (Vanvittig dårleg setning... )

Haha. Njaaa, det skjer. Er mer fornøyd når jeg får riktig temperatur uten å kjenne på det. (f.eks. de få gangene jeg baker med lunka vann).

Drue: Hva er du mest stolt over å ha oppnådd i livet ditt?

Nei, jeg veit ikke helt. Slo en kompis i fifa her om dagen, det var ganske stort. Men sånn av seriøse ting, så er jeg stolt av den jeg er, utdannelsen jeg har/holder på med osv. Jeg har nok ikke noen skikkelig milepæl i livet mitt, det har jeg ikke.

Men atte er hun svart i trådene også? Jeg ser henne iallefall i trådene... Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men regner med det har med filtype å gjøre, jeg skal prøve og fikse, kan ikke ha en deppa Drue! :fnise:

Nei ass, det er bare når du har sitert. Fortsatt svart.

-

Så du idol-spørsmålet?

Gunfreak: er du god til å kysse?

Skrevet

Daybreak: Hvilken dag er stort sett ukas beste?

Det trur eg må bli fredagar :)

Daybreak: Hva ville du spist hvis du måtte velge mellom hest og katt?

Om nokon tvinga det ned strupa ned, så seier dei at hestekjøt er godt,så hadde vel blitt det.

Sakone: Kva tenkjer du som din draumejobb?

Loren: Kva er planen for i morgon?

Alkasil: ASL?

Skrevet

hvordan går det med oppgaveskrivingen din karpuzi?

kommer du noen vei?

Eksamensoppgaven går ikke. Den frustrerer meg og jeg er i kaste bøker + data ut av vinduet modus.

Gunfreak Hvilken dialekt syns du er penest, for tiden?

Hunterlady Endte du med jobb i hjememsykepleien?

Skrevet

sakko: hvilken sang hadde du syngi på idol-audition?

Ooops, var ikke meningen å overse denne.

Men jeg er helt forferdelig til å synge, eneste teksten jeg kan, er bæ bæ lille lam, så da måtte det ha blitt den.

Sakone: Kva tenkjer du som din draumejobb?

Akkurat nå så er faktisk partner i et revisjonsfirma min drømmejobb, og ettersom jeg er "snart" ferdig utdannet som statsautorisert revisor, så er jo det en mulighet hvertfall.

Ellers hadde forretningsadvokat også vært spennende.

Jeg er veldig glad i juss/business ^^

loren: Du som er så glad i språk, ta denne testen fra norsk språkråd, og si hvor mange spm du klarer ^^ http://difi.alypaa.fi/game

Skrevet

Alkasil: ASL?

27, jente, Oslo

Hunterlady: Skal du på noen konserter fremover, og i så tilfelle hvilke(n)?

Skrevet

Nei ass, det er bare når du har sitert. Fortsatt svart.

Nå da?

Loren: Kva er planen for i morgon?

Skal på jobb, også har jeg lovet minien kakaodate, det er vel omtrent så langt vi har kommet ;P

Også kommer det sikkert en runde med "hjælp dette skulle vi hatt med"mailer fram og tilbake mellom meg og de andre gruppemedlemmene siden vi tenker å levere eksamen i morgen.

Karpuzi: Hvordan ser du for deg livet om fem år?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Hva liker du minst, en gigantisk oppvask (typisk middag for 12 og alle gryter/bakesaker som er brukt), eller å vaske badet?

Hater oppvask. HATER!!

Stjerne og planeter: Hva savner du mest akkurat nå?

Akkurat no? Voksenkontakt

Drue: Du veit Karius- og Baktusboka. Har du tru på at boka ville solgt like mykje om ein hadde bytta ut munnen til Jens med ei vagina og tenna med g-punktet? Altså i ein "vaksenbutikk"? :sjenert: ja, eg er der i dag...

Skrevet

Hater oppvask. HATER!!

Akkurat no? Voksenkontakt

Drue: Du veit Karius- og Baktusboka. Har du tru på at boka ville solgt like mykje om ein hadde bytta ut munnen til Jens med ei vagina og tenna med g-punktet? Altså i ein "vaksenbutikk"? :sjenert: ja, eg er der i dag...

You're such a dirty girl ^^

Skrevet

loren: Du som er så glad i språk, ta denne testen fra norsk språkråd, og si hvor mange spm du klarer ^^ http://difi.alypaa.fi/game

Tok den tre ganger, første gang klart jeg 6, andre gang 8 og siste gang fikk jeg full pott. Og ja, jeg hadde kommet til å spille til jeg fikk alle rett ;)

alkasil: Hører du på musikk akkurat nå, og evt hvilken?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady Endte du med jobb i hjememsykepleien?

Jeg er i hjemmesykepleien for tiden ja, men kun praksis. Ikke ferdig sykepleier riktig ennå! :)

27, jente, Oslo

Hunterlady: Skal du på noen konserter fremover, og i så tilfelle hvilke(n)?

I wish!! Men har hverken anledning, råd eller tid. For mye studier og "enslig mor"-opplegget begrenser det hele littegranne. Men skukke ønske jeg kunne dratt på Muse konserten! <3

Karpuzi: Hvilken eksamen har du?

Skrevet

alkasil: Hører du på musikk akkurat nå, og evt hvilken?

Nei, jeg snakket akkurat med kjæresten i telefonen.

Karpuzi: I hvilken måned har du bursdag?

Skrevet

Tenkte du på herremenn nå? :) Jeg hater svaret mitt, men synes Beckham er en klasse for seg :)

Dreamdrops: Samme tilbake til deg!

Det gjorde jeg :) Ah! Utenom min egen herremann må jeg si Ryan Gosling. Litt for digg egentlig :fnise: Nå er jeg til og med i en periode der jeg ser alle filmene hans... Jada, litt fjortis-aktig!

Jeg har en greie for Jack Sparrow.. :rodme: Akkurat passe gæærn og i mine øyne dritsexy :fnise:

Hihi, så jeg ikke den komme :fnise:

Loren: Det lengste du har vært på jobb i strekk?

Drua: Den ekleste frukten?

Skrevet

Hihi, så jeg ikke den komme :fnise:

Loren: Det lengste du har vært på jobb i strekk?

Jeg er kanskje litt forutsigbar der ja, men jeg troor ikke jeg er alene om å synes mr. Sparrow er ålreit ;):fnise:

Hmm, det lengste jeg har vært på jobb er rett over et døgn. Skulle egentlig ha kveldsvakt og så dagvakt dagen etter, nattevakta ringer ti min før han skulle vært der og sier han er syk :bond: (som om man ikke vet at man om ikke annet kommer for seint før kl 22:20 når man måtte dratt hjemmefra 22:00 for å rekke det uansett liksom!), jeg ringer rundt, men den første som kan komme kan først komme kl 2 på natta. Siden klokka da allerede var midnatt og jeg skulle være der igjen kl 07:30 tok jeg nattevakta selv (hvilende nattevakt vel og merke!). Så da var jeg på jobb fra kl 15:00 en dag til 15:30 dagen etter.

Dreamdrops: Hva er din drømmejobb?

Sakone: Hva er den verste egenskapen drømmedama kan ha, men som du kan leve med fordi hun er perfekt på alle andre områder? (ble det kronglete å skjønne hva jeg mente?)

Skrevet

Sakone: Hva er den verste egenskapen drømmedama kan ha, men som du kan leve med fordi hun er perfekt på alle andre områder? (ble det kronglete å skjønne hva jeg mente?)

Det var forferdelig vanskelig å velge den verste egenskapen jeg kan leve med. Så vanskelig at jeg ikke klarer å plukke ut noen. Men jeg er veldig tolerant, og så lenge hun ikke har noen egenskaper som totalt bryter mot mine prinsipper(f.eks åpenhet, ærlighet) så ville jeg nok tolert mange ting. Ingen er perfekte så^^

Men om jeg kommer på et bedre svar utover dagen så skal jeg oppdatere! ^^

Mynona:Hvordan skal du feire julen?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak Hvilken dialekt syns du er penest, for tiden?

Selv om jeg har fått en viss gladhet i den som brukes i Mosjøen, liker jeg fremdeles "generisk" østlands, så lenge det ikke er Vestkant dialekt.

Gunfreak: er du god til å kysse?

I følge henne jeg jeg kysset sist så ja, hun lurte på om jeg hadde øvd siden sist jeg kyssa henne, da jeg hadde blitt markant bedre på de 5 dagene siden sist vi kyssa.

Hvordan det vil du kysse meg og teste meg ut?

Karpuzi: Kommer du på julebordet?

Drue: ditt forhold til Israel?

Sakone: Viss du skulle spille en ballsport hvilken villet det være?

Skrevet

Sakone: Viss du skulle spille en ballsport hvilken villet det være?

Jeg er glad i biiljard! Men kan vel kanskje ikke regne det for ballsport ^^

Ville nok valgt dverg volleyball.

Kaffemor: Hva får deg til å smile?

Skrevet (endret)

Alle: Er det noen som er glad i Miyazaki's filmer(Studio Ghibli) ?

Drar opp et gammelt spørsmål bare for å si: jaaaah! :strix:

Tonari no Totoro er den søteste, herligste filmen som finnes (og nå vet jeg hva jeg skal gjøre på neste dagene, gå gjennom alle Ghiblifilmene jeg har tilgjengelig, minus Grave of the Fireflies, den er altfor trist...)!

Endret av Thorn
  • Liker 1
Skrevet

Drar opp et gammelt spørsmål bare for å si: jaaaah! :strix:

Tonari no Totoro er den søteste, herligste filmen som finnes (og nå vet jeg hva jeg skal gjøre på neste dagene, gå gjennom alle Ghiblifilmene jeg har tilgjengelig, minus Grave of the Fireflies, den er altfor trist...)!

Yay!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...