Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreamdrops: Bruker du noen gang "manneklær" (manne skjorte eller bukse)

Fått et par skjorter av pappa som det hender jeg bruker, men utenom det går det i mye feminint altså!

Solsenga: Den diggeste av de digge?

(Kreativt, men ja.. Haha :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady: Hvilken film som kommer gleder du deg mest til å se på kino?

Twilight. No doubt in my mind! ;)

HunterLady: Er ditt forbilde Lara Croft?

Absolutt ikke. Synes bare at hun hadde et kult våpen, og at bilde symboliserer en sterk kvinne! :)

Lurifix: Hvor hen i Finnmark? :)

Loren: Hva er Sempers beste kvalitet? Bare én!!

Alkasil: Hva synes du om Fotballfrue?

Skrevet (endret)

Lurifix: Hvor hen i Finnmark? :)

Porsanger :laugh:

HunterLady: Vært i FInnmark siden du spør?

Endret av Lurifix
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

LURIFIX!!

SPØRSMÅL!!!

Skrevet

Nattjenta Blir du med på KG julebord da?

nei, det er ikke noe for meg.

Lurifix: hva kjøper du når du skal kose deg?

Skrevet

Har ingen spørsmål :vetikke:

Omg. Skjerp deg. Følg retningslinjene (se førstesida) eller la være å svare. Eventuelt kan du vente en hel dag og multisitere alle spørsmål du har fått, med følgende (ett) obligatoriske spørsmål. Hva gjør du når du er på date, snakker kun om deg sjøl?

Stjerner: hender det at du har skum under puppene når du kommer ut av dusjen, sånn at du må inn igjen og skylle det bort?

Skrevet

Stjerner: hender det at du har skum under puppene når du kommer ut av dusjen, sånn at du må inn igjen og skylle det bort?

Nei, det hender aldri. Eg er nøye med å skylle meg. Men det er plass til skum under der (tenker at det var det du skulle fram til...;))

Sakone: Kor e du?

Nattjenta: Kvifor er ikkje julebordet noko for deg?

Skrevet

Nei, det hender aldri. Eg er nøye med å skylle meg. Men det er plass til skum under der (tenker at det var det du skulle fram til... ;))

Det visste jeg jo! :laugh:

loren: hvorfor har du et kølsvart profilbilde? Hver gang du har sitert meg, så blir jeg deppa av å se en helt svart rute ved siden av navnet ditt.

Nattjenta: hender det at du klikker inn på fremmede menns facebookkontoer, fordi de har et fint profilbilde? Fortell.

Skrevet

Solsenga: Den diggeste av de digge?

(Kreativt, men ja.. Haha :ler: )

Tenkte du på herremenn nå? :) Jeg hater svaret mitt, men synes Beckham er en klasse for seg :)

Dreamdrops: Samme tilbake til deg!

Drue: Kan du få for mye sex? :P

Gunfreak: Så utrolig hyggelig å lese om romansen!! Har du noe du vil dele med oss? Kommer vi til å få vite hvem den heldige er? Nysgjerrig! :fnise:

Yme: Har du hatt lyst på dama til en kompis?

Skrevet

Lurifix: hva kjøper du når du skal kose deg?

Litago/Tine sjokomelk

Omg. Skjerp deg. Følg retningslinjene (se førstesida) eller la være å svare. Eventuelt kan du vente en hel dag og multisitere alle spørsmål du har fått, med følgende (ett) obligatoriske spørsmål. Hva gjør du når du er på date, snakker kun om deg sjøl?

Bra du er thread police. Redigerte inn spørsmål. Aldri vært på date eller i en situasjon hvor jeg har måtte pratet om meg selv. ;)

Dårlig på spørsmål så jeg holder meg vanligvis unna denne tråden.

Gunfreak: Når blir du å gå ut i arbeid igjen?

Skrevet

Drue: Kan du få for mye sex? :P

Det var det spørsmålet, ja. Neeei, assa, jo..jeg er all about kvalitet, og ikke kvantitet. Har ikke mye sex, så ja, jeg kan helt klart "få" for mye (hater å bruke begrepet "få sex", men jeg skjønner hva du mener, altså).

Daybreak: hva synes du om nettdating?

Skrevet

Nattjenta: Kvifor er ikkje julebordet noko for deg?

jeg er ikke så veldig flink til å møte masse nye mennesker på en gang. er klønete, og driter meg som oftest ut. :laugh: er ikke så veldig sosial av meg heller, og liker meg best alene.

Nattjenta: hender det at du klikker inn på fremmede menns facebookkontoer, fordi de har et fint profilbilde? Fortell.

haha, ja det har vell skjedd ett par ganger. Var på en kjøpe-bytte-salg side som gjelder byen jeg bor i, da jeg og en fyr "krangla" om en mobil i kommentarfeltet. Endte med at han gav seg, og jeg "vant". Litt etterpå gikk jeg innpå bildene hans, og så gjennom alt som var å se gjennom. Fant ut at han var ganske kjekk.

plutselig poka han meg litt etterpå, og vi holder på enda.

Solsenga: hva er det første du gjør når du våkner?

Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Gunfreak: Så utrolig hyggelig å lese om romansen!! Har du noe du vil dele med oss? Kommer vi til å få vite hvem den heldige er? Nysgjerrig! :fnise:

Viss du og andre er veldig Nysgjerring, ligger det hint rundt om på forumet. Så bare å forumet stalke noen av postene mine og du kan finne det ut.

Gunfreak: Når blir du å gå ut i arbeid igjen?

Håper å få noe form for arbeid i løpet av vinteren, skal snart snakke med navn persjonen min og håper å få i gang noe.

Lurifix: Finnes det en mann som enten er så kjekk eller så rik at du kunne giftet deg med han?

Stjerner: stikker du innom Oslo for å være med på julebordet?

Endret av Gunfreak
Skrevet

Daybreak: hva synes du om nettdating?

Hm,er ein smule skeptisk, men prøver jo det,så er jo open for det meste strengt tatt.

Nattjenta: Favorittmåltid?

Stjerner og planeter: Din perfekte dag?

Drue: Kva ønskjer du deg mest til jul?

Skrevet

Stjerner: stikker du innom Oslo for å være med på julebordet?

Åå, det hadde vore grådig artig. Har barnefri om det blir 4. 01. Men manglar sengeplass...

Stjerner og planeter: Din perfekte dag?

Sol, vener, born, grilling, raudvin og deilig kveldssommarluft!

Drue: Når du fyller opp eit litermål med eit visst antal dl. Hender det at du skrur på springen og skrur den av igjen og vips så var det akkurat rett antal dl? (Vanvittig dårleg setning... )

Lurifix: Er du homo/bi?

Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady: Vært i FInnmark siden du spør?

Har vært i Finnmark noen ganger ja. Er jo nesten derfra.. ;)

Drue: Hva er du mest stolt over å ha oppnådd i livet ditt?

Skrevet

Loren: Den diggeste filmkarakteren?

Jeg har en greie for Jack Sparrow.. :rodme: Akkurat passe gæærn og i mine øyne dritsexy :fnise:

Loren: Når har du tid til den colaen

Neste uke en gang? :) Jeg har miniuke og innlevering av gruppeeksamen denne uka, så det er en dårlig en, men har såvidt jeg husker ingen planer etter jobb neste uke :)

Loren: Hva er Sempers beste kvalitet? Bare én!!

At han er så engasjert i, og dedikert til det han driver med, det viser styrke og .. her har jeg mistet et ord... målbevissthet tror jeg blir riktigst på norsk :)

loren: hvorfor har du et kølsvart profilbilde? Hver gang du har sitert meg, så blir jeg deppa av å se en helt svart rute ved siden av navnet ditt.

Men atte er hun svart i trådene også? Jeg ser henne iallefall i trådene... Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men regner med det har med filtype å gjøre, jeg skal prøve og fikse, kan ikke ha en deppa Drue! :fnise:

HunterLady: Hvilken nettside "må" du innom daglig?

Sakone: Kunne du ført en samtale på tysk?

Lurifix: Liker du Lars Winnerbäck? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Skrevet

Sakone: Kunne du ført en samtale på tysk?

Nei desverre. Er veldig begrenset kunnskap jeg har i tysk i disse dager.

Arabella: Er du glad i shopping?

Skrevet

Jeg har en greie for Jack Sparrow.. :rodme: Akkurat passe gæærn og i mine øyne dritsexy :fnise:

Der er du ikke alene!

Alkasil: Hva synes du om Fotballfrue?

Jeg synes faktisk ikke så mye om henne. Det eneste jeg reagerer på er at hun er så utrolig opptatt av mat osv, når hun er så slank. Har fått med meg at hun lever lavkarbo, og skjønner ikke helt hvorfor. Har dog bare vært innom bloggen hennes en gang, men kommer nok til å gå inn igjen etter at jeg har skrevet dette :P

Daybreak: Hvilken dag er stort sett ukas beste?

Stjerner og planeter: Hva liker du minst, en gigantisk oppvask (typisk middag for 12 og alle gryter/bakesaker som er brukt), eller å vaske badet?

Solsenga: Hvordan har været vært hos deg idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...