Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle ikke jeg ha det greit seksuelt? :laugh:

:laugh: det var ikke meninga å insinuere at du manglet noe der altså :P det var mer det at det var ca det eneste jeg vet om Are ;p

Musekatt: er det snø der du er? Og om ikke, gleder du deg til den kommer?

Drue: Bruker du og kjæresten noen kallenavn/kosenavn på hverandre, eller bruker dere kun navn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak:fått noko napp med hatten?

Nei :sur: Nå skal det sies at jeg ikke har vært på steder man får napp heller da, trikkeholdplasser og rimi er ikke akuratt de beste sjekke stedene.

Stjernar og planetar: hadde jeg fått napp på deg med hatten min :fnise:

Sakone:Når du ikke har den onde ananassen på pizza, hva liker du å ha på da?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjernar og planetar: hadde jeg fått napp på deg med hatten min

Eg likar originale menn, så kanskje..

men eg registrerar at eg ikkje står på likarlista di i ein anna tråds så.....

Sakone: er japanske eller norske jenter penest?

Skrevet

Drue: Scater du, om dama spør om det?

Selvfølgelig scatter jeg! Gjør ikke du?

Drue: Bruker du og kjæresten noen kallenavn/kosenavn på hverandre, eller bruker dere kun navn?

Vi bruker kun navn. Eller, når jeg tenker om, har jeg et kallenavn som brukes i blant.

Gunfreak: bruker du stilongs om vinteren? har du funnet den fram?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: bruker du stilongs om vinteren? har du funnet den fram?

Jeg driver å mister superundertøyet mitt, hadde det i forifjord, men det forsvant under sommeren så i fjord vinter gikk jeg uten, usikker på om jeg skal bruke i år, blir det for kalt må jeg, men det er fremdeles alt for varmt for det nå, jeg blir veldig lett overoppheta, faktisk går jeg bare med t-skjorte under jakka ellers blir jeg for varm.

Drue: Feirer du jul?

loren Liker du å bruke kjoler eller fortekker du bukers.

Skrevet

Selvfølgelig scatter jeg! Gjør ikke du?

kva sine lyster, men nei...

Skrevet

loren Liker du å bruke kjoler eller fortekker du bukers.

Jeg føler meg veldig søt og feminin når jeg bruker kjoler :fnise: så jeg skulle ønske jeg var flinkere til å bruke det, bruker det en del på sommeren, men mindre på vinteren. Kanskje nå som jeg bytter jobb at jeg blir flinkere til å pynte meg litt i hverdagen :-)

Gunfreak: liker du å reise?

Noz: får du tid til eksamensskriving?

Skrevet

Daybreak: ONS-en har bremsespor i boxeren, hvordan reagerer du?

Godt spørsmål eigentleg, hiv på meg kleda og spring ut :ler: Haha, sann seriøst,springe ut døra hadde eg nok ikkje gjort,men funne på ei eller anna unnskyldning for å sleppe å gjennomføre den ONS-en hadde eg nok kome med. Fristar ikkje akkurat å vere intim med noko som har bremsespor..

Karpuzi, Pene Sko, Noz og Sakone: Kva er du mest redd for?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: liker du å reise?

mmm ehh øøø, både ja og nei, jeg liker og oppleve nye steder, men liker virklig ikke reisen, syns det med flyplasser og tog er er ektremt stressende, har noia for å ikke rekke ting osv.

Men nå med angsten er vel reise en nesten umulighet, selv om jeg vurderer litt å ta fly til bergen.

loren Når skal vi ta den Colan?

stjernar og planetar; kan du til gi meg at jeg glemte å nevne deg i tråden om hvem jeg liker, jeg glemte deg fordi du ikke er så mye i fjase tråden

Skrevet (endret)

stjernar og planetar; kan du til gi meg at jeg glemte å nevne deg i tråden om hvem jeg liker, jeg glemte deg fordi du ikke er så mye i fjase tråden

Eg tåler ufatteleg mykje så, ja, du er tilgitt! Hadde ikkje noko ambisjonar om å bli nemt der, så...Det er så mykje fjas der inne og vanskeleg å smette inn med noko...Men kjekt at de kosar dykk der!

Loren: Kor ofte vaskar du dongeribuksene dine? Og gjekk du på Rasta skule?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

loren Når skal vi ta den Colan?

Tja, det kan vi vel ikke bruke så lang tid på å få til? :) Jeg jobber i helga og har mini neste uke, så den uka er litt så där i fht sosialt liv, dessverre.

Loren: Kor ofte vaskar du dongeribuksene dine? Og gjekk du på Rasta skule?

Vasker de etter et par-tre dagers bruk, eller ved behov.

Nei, gikk på en mye mindre skole et helt annet sted i landet :)

NozMonster: Hva slags bil har du?

Gunfreak: Kjører du bil?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Kjører du bil?

Nei, har ikke lappen, får ikke lov til å ta den heller akurrat nå.

Drue; var det deilig å få tilbake gull adam avataren?

loren: gleder du deg til KG julebord?

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg føler meg veldig søt og feminin når jeg bruker kjoler :fnise: så jeg skulle ønske jeg var flinkere til å bruke det, bruker det en del på sommeren, men mindre på vinteren. Kanskje nå som jeg bytter jobb at jeg blir flinkere til å pynte meg litt i hverdagen :-)

Noz: får du tid til eksamensskriving?

njaaa.....jeg har desverre hatt det med å legge litt for mange planer på de dagene jeg egentlig har tid til å skrive :/

2 ting... å miste noen jeg er glad i, samt at jeg gruer meg til at min mor blir pansjonist fordi jeg er så redd for at det blir en alensom tilværelse for henne.

daybreak- det er ganske strigte regler i denne tråden, så jeg vil bare si at en regel er at hver person skal ha hvert sitt spørsmål :)

Loren- jeg ser for meg at du vil ta deg bra ut i hverdagskjoler. kanskje vi skal dra på kjoleshopping en gang?

maya: har dere noen formål med afrikaturen? eller er det bare kos og stas?

Drue- er vennene dine stort sett etnisk nordmenn, eller henger du mest med personer med en annen opprinnelse?

daybreak: har du opplevd noen spennende/interesang på kjærlighetsfronten i det siste som er verdt å fortelle om? :hoppe: har du noen i kikkerten?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva slags bil har du?

jeg har ikke bil, og har heller aldri hatt heller. Men jeg har veeeeldig lyst på en Opel Kadett :hoppe:

Hvis du tenker på fordi jeg sa jeg skiftet til vinterdekk, så var det på mamma sin (hun klarer ikke skifte dekk selv) :)

Semper: Teller du dager igjen til du skal møte Loren neste gang, når dere skilles? :)

Skrevet

daybreak- det er ganske strigte regler i denne tråden, så jeg vil bare si at en regel er at hver person skal ha hvert sitt spørsmål :)

daybreak: har du opplevd noen spennende/interesang på kjærlighetsfronten i det siste som er verdt å fortelle om? :hoppe: har du noen i kikkerten?

Beklager,det skal eg hugse på til seinare!

Og nei,mitt kjærleiksliv = dødt så det er lite å seie om :icon_lol:

Drue: Om du var gud for ein dag,kva hadde du gjort?

Maya: Kan lukke verkeleg kjøpast for pengar, i dine augo?

Skrevet

Pene Sko: Kva er du mest redd for?

Helt ærlig? Å dø ulykkelig alene. Jeg vil ikke ende som Markus i Gabriel Scott's "Kilden".

Daybreak: Falt av hesten nylig?

Skrevet

Sakone: rimmer du, om dama spør om det?

Selvfølgelig!

Sakone:Når du ikke har den onde ananassen på pizza, hva liker du å ha på da?

Som sagt ananas er utenkelig å ikke ha på en pizza. Utenom det er jeg glad i jalapenos, barbequesaus kan være godt, ellers er det hipp som happ om det er biff, eller kylling eller skinke egentlig. Helst ikke paprika da, men ellers plukker jeg den bare av ^^

Sakone: er japanske eller norske jenter penest?

Det er pene jenter i begge land :D

Jeg er mest redd for å ikke få den jobben jeg ønsker meg!

Ellers ville det vært trist å ikke kunne dele et liv med en man var glad i også.

Drue: Har du noen som helst begrensninger i ditt sexliv?

Skrevet

Sånn "bred østlending" (Sjøl istedet for selv osv) :)

Karpuzi: Hva med deg?

Det samme, østkant oslosk. Kan og si sjæl istdenfor selv :)

Karpuzi: Er du kjæreste av deg?

Nei. Jeg er nok litt avikende på sånt.

Karpuzi: Er du kreativ?

Nei egentlig ikke. Jeg kan ta litt bilder, og muligens være halvkreativ med mat. Men jeg kan ikke tegne, male, sy eller noe sånt :P

Karpuzi: Hva er din favorittfilm?

American beauty.

Folkemengder og å gå meg bort.

Sakone Jeg er jo helt enig i at ananas og pizza er et must. Hva mer kan væe på pizzaen?

Skrevet

Sakone Jeg er jo helt enig i at ananas og pizza er et must. Hva mer kan væe på pizzaen?

Skrev i innlegget over^^

Men som sagt, Jalapeno er veldig godt, kjøtt av et slag, kylling eller biff helst, en god saus, gjerne hvitløk, løk. Har ikke sansen for sjømatpizza da.

Hva med deg da Karpuzi?

Skrevet

Daybreak: Falt av hesten nylig?

Faktisk ikkje :fnise: sist gong eg falt av var i februar 2011. (bank i bordet,ellers gjer eg det vel neste gong!)

Gunfreak: Opplevd "den store kjærleiken"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...