Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solsenga Hvilken dialekt snakker du?

Sånn "bred østlending" (Sjøl istedet for selv osv) :)

Karpuzi: Hva med deg?

Drue: Hva er det morsomste du har gjort siden helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sakone: kva var din favoritt leke då du var liten?

Helt klart Teknisk Lego!

Sakone: Hvilken mobiltelefon har du, og er du fornøyd med den?

Jeg har iPhone 4. Fungerer veldig godt for meg, eneste sure er at det ikke er støtte for Java.

Sakone: Hva skal du på julaften i år?

Julaften i år skal jeg tilbringe hos min mor ^^

Sakone: Hvordan markerer du nyttårsaften?

Det varierer veldig, noen ganger er jeg med venner ute, andre ganger har jeg vært med familie. Noen ganger har jeg bare vært alene og ikke gjort noe.

sakone: hva ønsker du deg til bursdagen din nå snart?

En kjæreste? ^^

Ellers har jeg veldig lyst på iPad, tror ikke jeg får det til bursdag, så håper på det til jul ^^

Sakone Er du sånn kjærestete av deg?

Spørs hva du mener med kjæreste? Men jeg er glad i å ha kjæreste(har ikke det nå), og liker å gjøre ting sammen med kjæresten, og at kjæresten også er en slags bestevenn. Men setter også pris på at man ikke dulter på hverandre 24/7, viktig med litt tid for selv og andre også. Og jeg er veldig kosete ^^

Karpuzi: Er du kjæreste av deg?

Gjest LightBulb
Skrevet

Lightbulb: Din største draum?

Hmm, studere medisin med forskerlinje :)

Lightbulb: Hva synes du om at det nærmer seg vinter?

Synes det er helt greit. Håper bare vi får skikkelig sne her i år, og ikke bare slaps og klinkis.

Lightbulb: Hva er det villeste du har gjort?

Har ikke hatt så mye tid til villskap. Så denne må jeg tenke litt på :ler:

Skrevet (endret)

Loren: da du møtte semper første gang på bussholdeplassen etter mye chatting- hvordan hilste dere på hverandre? klemte dere, eller kjørte dere rett på med klinings? :fnise:

Haha, jeg har litt dårlig samvittighet for det møtet faktisk, stakkars gutten fikk ikke et håndtrykk en gang, han fikk liksom bare "hei", min kjære sønn var nemlig opptatt med å leke smurf med sin blå onepiece trukket igjen over hodet, og med å true med å ta neste buss :fnise:

loren: Du og Semper (nå er vi igang!), bruker dere navn eller brukernavnene fra kg? Haha

Haha, vi bruker navn, men tuller av og til med sånt som ".. ellers går jeg på KG og skriver at loren gjør sånn og sånn" :P Han har forresten et veldig fint og spesielt navn, så jeg liker å si det, haha, er det et tegn på at man soser litt i sin egen verden tro... :fnise:

Loren Hvordan havnet du i Oslo i utgangspunktet?

Jeg var 20 år og hadde truffet "den store kjærligheten" et par uker før, kombiner det med akkurat avsluttet fagprøve, frihet og en litt vel dårlig utviklet impulskontroll :rolleyes:

Karpuzi: Er du kreativ?

Sakone: Når er din neste eksamen?

Solsenga: Hvilke planer har du for i morgen?

Noz: Finnes det noe du ikke skjønner at folk gidder å bruke tida si på, evt hva?

Stjerner og planeter: Spiller du helt Monopol eller Trivial Pursuit?

Endret av loren
  • Liker 1
Skrevet

Sakone: Når er din neste eksamen?

20.november :)

Noz: Bryter du noen gang løfter?

Skrevet

Solsenga: Hvilke planer har du for i morgen?

Jobber på fredag, så tenkte å ta en god helgevask. Ellers blir det å male litt mer :) Spennende planer!

loren: Hva mer har du gjort på impuls som du i ettertid har små-angret deg litt for? ;)

Sakone: Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Spiller du helt Monopol eller Trivial Pursuit?

TP!TP!TP!

Gunfreak: Brukar du balsam?

Skrevet

Sakone: Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?

hvis jeg ser bort ifra alt sånt fjas og sånn fra barneskole og ungdomsskole, så fikk jeg min første forhold av betydning da jeg var 17.

loren: Er du kilen?

Gjest LightBulb
Skrevet

Sakone: Hva er favoritt matretten din?

Stjerner og planeter: Liker du å gå på ski?

Solsenga: Er du religiøs?

Loren: Driver du med noe idrett?

Skrevet

Solsenga: Er du religiøs?

Så langt unna man kommer :)

Lightbulb: Hva gjør du helst på en fridag?

Sakone: Har du blitt litt hekta på kg enda? :)

Gyubrush: (Ga du opp denne tråden?) Er du interessert i kunsthistorie?

loren: Har du lyst på flere barn?

Semper: Vil du ha barn? :fnise:

Noz: Er du glad for at det snart kommer snø? (Hvitt her nå!)

Skrevet

Drue: Hva er det morsomste du har gjort siden helgen?

Det har vært en tøff uke, så det er neimen ikke mye kult jeg har gjort. Men jeg ga to gitartimer i går, og det var gøy.

loren: er semper en ass-man eller en tit-man?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Finnes det noe du ikke skjønner at folk gidder å bruke tida si på, evt hva?

ja, så absolutt! Det er ofte jeg tenker akkuratt det- at hvorfor i alle dager gidder de å bruke tiden sin på dette her!?

Men jeg kommer ikke på hva det eeeer :bond:

har tenkt og tenkt nå....får heller komme tilbake til dette her!

Noz: Bryter du noen gang løfter?

Nei, eller- hvis jeg har migrene så måå jeg nesten gjøre det. Men jeg får skikkelig dårlig samvittighet alikevell... Men jeg fungerer virkelig ikke når jeg har migreneanfall :(

Drue: synes du denne tråden din egentlig har blitt ganske så kjedelig?

Gjest LightBulb
Skrevet

Så langt unna man kommer :)

Lightbulb: Hva gjør du helst på en fridag?

Da slapper jeg av med en god bok, ser på Tv-serier. Har jeg mye ork hender det jeg tar meg en tur ut :)

Skrevet

Drue: synes du denne tråden din egentlig har blitt ganske så kjedelig?

Ja, kanskje litt. Den har dabba litt av siden D-dagen. Men den har hatt nedgang før også :)

Da slapper jeg av med en god bok, ser på Tv-serier. Har jeg mye ork hender det jeg tar meg en tur ut :)

Gidder du å følge retningslinjene? Takk.

norah: får du lov av mannen din å spise middag hjemme alene hos andre menn? (f.eks. meg).

Skrevet

Ja, kanskje litt. Den har dabba litt av siden D-dagen. Men den har hatt nedgang før også :)

Gidder du å følge retningslinjene? Takk.

norah: får du lov av mannen din å spise middag hjemme alene hos andre menn? (f.eks. meg).

Haha....Wine, dine 69.

Du mener middag sammen med en mørkhåret kjekk mann med passelig skjeggvekst hvis kjæreste har rødt hår og myke former; hvilket er mine to favoritt turnons(estetisk sett) i verden?

Han hadde ikke reagert, men han burde nesten gjøre det. Spesielt om det ble servert noe sjokoladeaktig til dessert.

Floony: Tre favorittlåter gjennom tidene

Tonje!: Har du noen konsertplaner fremover?

Guybrush: Hva tenker du om skatteparadis? (er det helt ok siden du synes skatt likevel bare er ran?) Og hva føler du om at Ketil Solvik Olsen gir seg? Jeg synes faktisk det er oppriktig synd, han er jo et gullfunn for Frp.

Skrevet

loren: Hva mer har du gjort på impuls som du i ettertid har små-angret deg litt for? ;)

Jeg har sagt opp diverse jobber litt på impuls oppigjennom tida, og satsa på at det ordna seg, sa også opp leiligheten der vi bodde før uten å ha ny på plass, har nok kjent litt på små-anger/frykt innimellom der, men har alltid landa på beina, og angrer ikke i dag på noe av det jeg har gjort. :)

Det eneste jeg evt ville kommet til å angre på å ha gjort er om ting jeg gjør går utover andre.

loren: Er du kilen?

Ja, veldig, jeg sparker, slår og er generelt utrivelig om jeg blir kilt.

Loren: Driver du med noe idrett?

Nope, jeg er forferdelig lite sportslig...

loren: Har du lyst på flere barn?

Semper: Vil du ha barn? :fnise:

Jupp, jeg har lyst på fler, etterhvert, og Semper har lovet meg et fotballag :lur:

loren: er semper en ass-man eller en tit-man?

Burde ikke han få svare på det spørsmålet selv? :fnise:

:sexy::lur:

Drue: ER du Are, eller skulle du ønske du avr han? Det hørtes ut som han hadde det ganske greit sånn seksuelt sett på radioen :P

Skrevet

Drue: ER du Are, eller skulle du ønske du avr han? Det hørtes ut som han hadde det ganske greit sånn seksuelt sett på radioen :P

Hvorfor skulle ikke jeg ha det greit seksuelt? :laugh:

Sakone: rimmer du, om dama spør om det?

Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: Liker du å gå på ski?

Ski er meget oppskrytt! Nei!

Drue: Scater du, om dama spør om det?

Endret av Stjerner og planeter
Gjest Gunfreak
Skrevet

TP!TP!TP!

Gunfreak: Brukar du balsam?

Nei hodebunnen min liker ikke slike ting, så jeg bruker bare en spesial sjampo.

Stjernar og planetar: Hvor ofte går du til frisør?

Skrevet

Stjernar og planetar: Hvor ofte går du til frisør?

2-3 gongar i året.

gunfreak:fått noko napp med hatten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...