Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. oktober 2012 #9021 Skrevet 24. oktober 2012 (snart) 22, jente, Sunnhordland Hva med deg, Stjerner og planeter? Frå Sunnhordland og lik ikkje bergensk? eg er 34 og litt lengre nord enn deg Sakone: kva var din favoritt leke då du var liten?
Gjest LightBulb Skrevet 24. oktober 2012 #9022 Skrevet 24. oktober 2012 Frå Sunnhordland og lik ikkje bergensk? eg er 34 og litt lengre nord enn deg Sakone: kva var din favoritt leke då du var liten? Er fra Finnmark, bor i sunnhordland Synes bergensk er så grovt og masete. Ikke alle såklart, det finnes jo noen som snakker finere bergensk
Gjest loren Skrevet 24. oktober 2012 #9023 Skrevet 24. oktober 2012 Loren: Sommer, høst, vinter eller vår? Sommer. Jeg fryser så lett ellers i året også har jeg bursdag på sommeren :D Loren: kven passar mini når du jobbar kveld/natt? Hovedjobben min er på dagtid, og nattevakter tar jeg ikke på meg når mini er hos meg, bare når han er hos faren sin. Kveldsvakter prøver jeg også å unngå år han er hos meg, men hvis jeg tar på meg kveldsvakter når han er hos meg er han først med meg i noen timer, så kommer bestekameraten min og henter han i 19-tida og tar han med hjem og legger han og er hos han til jeg kommer hjem ca 23. Til den neste som leser tråden: Hva liker du best ved dette forumet? De av brukerne som er oppegående og det går an å ha en saklig diskusjon med uten å gå på person, og at om ikke forumet hadde vært hadde jeg sannsynligvis aldri møtt kjæresten min. Jeg misliker trøndersk! Loren: seier du tannkrem eller tannpasta? Tannkrem Stjerner: Sier du hvitost eller gulost? Sakone: Hvilken mobiltelefon har du, og er du fornøyd med den? Lightbulb: Hva er best av sjokolade og lakris?
Solsenga Skrevet 24. oktober 2012 #9024 Skrevet 24. oktober 2012 Solsenga: Ligger du i fosterstilling nå? ^^ Tror ikke jeg gjorde det akkurat da du skrev, men rett etterpå ihvertfall. Er så kaldt på soverommet Solsenga: kva er det beste som har hendt deg i dag? Våknet uthvilt kl 9, så hadde jeg god frokost med stekt egg og kakao. Og noe kos på tv. Fin morgenstund! Stjerner og planeter: Beste nyttårsaften; hvor var du og hva skjedde? loren: Hvor møtte du Semper? (Bortsett fra her ) Lightbulb: Hvilken film så du sist? Terningkast? Sakone: Hva skal du på julaften i år? Dreamdrops: Har du begynt på julegavene?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. oktober 2012 #9025 Skrevet 24. oktober 2012 Stjerner: Sier du hvitost eller gulost? Eg meinar at me ikkje har gul ost, så eg seier "kvitost". Loren: tannkost eller tannbørste?
Gjest LightBulb Skrevet 24. oktober 2012 #9026 Skrevet 24. oktober 2012 Lightbulb: Hva er best av sjokolade og lakris? Sjokolade! Liker ikke lakris. Lightbulb: Hvilken film så du sist? Terningkast? Anywhere but here. Helt grei terningkast 4.
Gjest loren Skrevet 24. oktober 2012 #9027 Skrevet 24. oktober 2012 loren: Hvor møtte du Semper? (Bortsett fra her ) Vi fikk kontakt via chatten på wordfeud, så fulgte facebook, skype osv... Vi møttes første gang på en bussholdeplass i Lørenskog Loren: tannkost eller tannbørste? Jeg sier egentlig tannkost på den opprinnelige dialekta mi, men er dialektskada og snakker som en blanding av alt mulig (bare spør Semper...), så etter å drivi med tannbørsting av mini de siste fem åra tror jeg jeg sier begge deler like mye... Lightbulb: Hva skal du på julaften? Sakone: Hvordan markerer du nyttårsaften?
Gjest LightBulb Skrevet 24. oktober 2012 #9028 Skrevet 24. oktober 2012 Lightbulb: Hva skal du på julaften? Sakone: Hvordan markerer du nyttårsaften? Da skal jeg kose meg på hytta med familie, spise god mat, se på TV og bare slappe av Er det noe du bare må se på TV i jula, Loren?
pinar Skrevet 24. oktober 2012 #9029 Skrevet 24. oktober 2012 Karpuzi: Hva er din beste side? Jeg vet faktisk ikke. Jeg er veldig flink til å lese mennesker og se sammenhenger i deres væremåte og atferd på. Jeg er flink til å fange opp små detaljer og sette de sammen, og jeg er flink til å se ting fra flere sider uten å være voldsomt bastant på noe. Lightbulb Hvor høy er du? Noz Hvorfor liker du ikke jul?
Gjest LightBulb Skrevet 24. oktober 2012 #9030 Skrevet 24. oktober 2012 Lightbulb Hvor høy er du? 166 cm Karpuzi: Hva er din favorittfilm? Til de som ønsker å svare: Hva spiser du/dere på nyttårsaften?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. oktober 2012 #9031 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Stjerner og planeter: Beste nyttårsaften; hvor var du og hva skjedde? nyttårsafta er meget oppskrytt for min del. var på nokre festar i ungdommen men det var ikkje noko særleg. Nyttårsafta 2000 satt eg åleina i protest mot alle pengane som vart skutt opp i veret....har inga favoritt nyttårafta... Lighybulb: er du glad i nyttårsafta? Endret 24. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest LightBulb Skrevet 24. oktober 2012 #9032 Skrevet 24. oktober 2012 nyttårsafta er meget oppskrytt for min del. var på nokre festar i ungdommen men det var ikkje noko særleg. Nyttårsafta 2000 satt eg åleina i protest mot alle pengane som vart skutt opp i veret....har inga favoritt nyttårafta... Lighybulb: er du glad i nyttårsafta? Glad i maten vi har da. Men resten bryr jeg meg ikke noe særlig om
Daybreak Skrevet 24. oktober 2012 #9033 Skrevet 24. oktober 2012 Lightbulb: Din største draum? Loren: Største tabba du har gjort? Solsenga: Om du kunne reise i tid,ville du reist til framtida eller til fortida?
Anoia Skrevet 24. oktober 2012 #9034 Skrevet 24. oktober 2012 Anoia: Hva kunne blitt bedre på dette forumet? Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg kunne i hvert fall tenke meg at KGs artikler kunne hatt et litt høyere nivå; jeg får liksom inntrykk av at målgruppen nå er hønsehjerner... Er det egentlig for mye å forlange at nettartikler hovedsaklig for kvinner dreier seg om mer enn hvordan å være sexy for partneren sin eller hvordan å ikke drite seg ut på jobb, eller er det kanskje for liten interesse for det? Det er jo de samme greiene om og om igjen, jeg ønsker meg noe nytt! Men det har vel forsåvidt lite med selve forumet å gjøre. Katten: Mener du virkelig at det er mulig å lese for mye? Lightbulb: Hva synes du om at det nærmer seg vinter?
Gjest NozMonster Skrevet 24. oktober 2012 #9035 Skrevet 24. oktober 2012 Noz: Når løp du sist? for 5 timer siden... løper stadigvekk jeg Noz Hvorfor liker du ikke jul? neeeej- alt dreier seg jo bare om mat, mat og atter mat og søtsaker.. jeg har ganske mange sære meninger, men jeg synes det er så utrolig irriterende at mat skal inngå i alle sosiale settinger... skal man kose seg, så inngår mat automatisk.. i jula så blir man invitert til den ene etter den andre for å spise, og det passer meg rett og slett ikke.... Også det med gaver..... jeg kjøper/lager ofte gaver til familien min ellers i året, fordi jeg har lyst og/eller finner noe som passer perfekt til akkuratt den personen.. i jula så kjøper man gave for å kjøpe gave... sakone: hva ønsker du deg til bursdagen din nå snart? solsenga: hva ønsker du deg til bursdagen din nå snart? swarovski: prater du dialekt? hvilken?
Gjest loren Skrevet 24. oktober 2012 #9036 Skrevet 24. oktober 2012 Er det noe du bare må se på TV i jula, Loren? Jeg må egentlig se både Reisen til julestjernen, Askepott og den Rock'n'roll Wolf som pleier å gå i romjula, så hvordan det skal gå denne jula hvor jeg er bortreist veit jeg ikke Loren: Største tabba du har gjort? Å bli i et par forhold for lenge, ikke uopprettelige tabber altså, men de har preget meg fordi. Noz: Hva slags person tror du Are er?
Solsenga Skrevet 24. oktober 2012 #9037 Skrevet 24. oktober 2012 Til de som ønsker å svare: Hva spiser du/dere på nyttårsaften? Kalkunfilet, NAM! Solsenga: Om du kunne reise i tid,ville du reist til framtida eller til fortida? Helt klart fortiden, men usikker på hvilket tiår... solsenga: hva ønsker du deg til bursdagen din nå snart? Hvordan det, tenker du å gi meg og Sakone gave?? Ny telefon- MED taster. Ellers synes jeg penger og gavekort er veldig kjekt jeg da. (Siden det ikke er noe spesielt jeg ønsker meg og fordi jeg alltid bruker bursdagspenger på julegaver). Daybreak: ONS-en har bremsespor i boxeren, hvordan reagerer du? Noz: Vil du ha barn? Lightbulb: Hva er det villeste du har gjort? Hunterlady: Du får ansvaret for kg-julebordet; Sånn ideelt sett, hvor mange kommer og hvor møtes dere? Karpuzi: Er det noen på kg du er litt ekstra nysgjerrig på? alkasil: Liker du berg- og dalbaner? Swarovski: Hvilke kriterier/ ønsker har du for utseende på kjæreste?
Gjest NozMonster Skrevet 24. oktober 2012 #9038 Skrevet 24. oktober 2012 Noz: Hva slags person tror du Are er? tja... si det? han er nok en stut med sterke, mange sære, meninger.. liker å ha ting på sin egen måte.. hvis han ikke får det, så blir han nok ganske så trassig. Han er også veldig glad i sex! ingen spesielle fetisjer utenom det "vanlige", men han har lang og mye erfaring! Noz: Vil du ha barn? ja, jeg lurer litt på det! har lenge sagt at jeg aldri vil ha det, men har innsett at jeg ikke har så mye annet å leve for. er du mamma solsenga? Loren: da du møtte semper første gang på bussholdeplassen etter mye chatting- hvordan hilste dere på hverandre? klemte dere, eller kjørte dere rett på med klinings? auroressa: vil du væme på kg- julebord?
Solsenga Skrevet 24. oktober 2012 #9039 Skrevet 24. oktober 2012 tja... si det? han er nok en stut med sterke, mange sære, meninger.. liker å ha ting på sin egen måte.. hvis han ikke får det, så blir han nok ganske så trassig. Han er også veldig glad i sex! ingen spesielle fetisjer utenom det "vanlige", men han har lang og mye erfaring! er du mamma solsenga? Lang hva? Håhå, nei jeg er nok ikke det. Men jeg ønsker meg to småtasser etterhvert! loren: Du og Semper (nå er vi igang!), bruker dere navn eller brukernavnene fra kg? Haha
pinar Skrevet 24. oktober 2012 #9040 Skrevet 24. oktober 2012 Karpuzi: Er det noen på kg du er litt ekstra nysgjerrig på? Hmm. Egentlig ikke. Som jeg kommer på. Solsenga Hvilken dialekt snakker du? Sakone Er du sånn kjærestete av deg? Loren Hvordan havnet du i Oslo i utgangspunktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå