Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. oktober 2012 #8921 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Stjerner: ser du dirty dancing i kveld? HÆ? KOR? KEM? KVA KANAL? NOOOOOOOOOOO JAJAJ, fekk med meg det viktigaste: Nobody puts Baby in a corner! Gunfreak: Din draumedate? Endret 21. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest loren Skrevet 21. oktober 2012 #8922 Skrevet 21. oktober 2012 HÆ? KOR? KEM? KVA KANAL? NOOOOOOOOOOO Fem, de er i siste sang nå
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. oktober 2012 #8923 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Fem, de er i siste sang nå ja, men det kjekkaste er jo no! Takk for at du sa i frå. Patrick er snasen!!! edit: Må holda meg til reglane eg og.. Gia: Er du dansk?. Endret 21. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Drue Skrevet 21. oktober 2012 #8924 Skrevet 21. oktober 2012 Drue: mulig du har svart før, men er du vokst opp her vi bor, eller er du tilflytter sånn som enkelte andre av oss? Tilflytter. Ekte utlending. Drue: Er du trist over at tråden din vart behandla idiotisk? Tja, nå kjenner jeg ikke saken så godt, men for å være ærlig så tror jeg sånne utblåsninger ofte kan være bra for alle parter. Sakone: har du noen gang voksa magen, pungen, ræva eller andre kroppsdeler?
Gjest Sakone Skrevet 21. oktober 2012 #8925 Skrevet 21. oktober 2012 Sakone: hva synes du om samferdselsbudsjettet? Det skal jeg innrømme å ikke ha sett vesentlig på. Men generelt er jeg for store økninger i alt som har med infrastruktur. Sakone: Du skriv du ville hatt med deg mac (?) på ei øde øy. Om Macen vart øydelagt og du måtte velje ein annan ting? MAC? Det kan aldri ha kommet ut av min munn! Jeg kan ha sagt pc. Om ikke pc, ville jeg hatt et piano:) Sakone: på en skala fra 1-10, hvor mye arbeid legger du i studiene? Helt klart 10! Dreamdrops: Jeg kan åpne en bh med en hånd i blinde. Er du imponert?
Gjest Sakone Skrevet 21. oktober 2012 #8926 Skrevet 21. oktober 2012 Tilflytter. Ekte utlending. Tja, nå kjenner jeg ikke saken så godt, men for å være ærlig så tror jeg sånne utblåsninger ofte kan være bra for alle parter. Sakone: har du noen gang voksa magen, pungen, ræva eller andre kroppsdeler? Aldri vokset meg, men shaver jo div områder regelmessig, og har shavet områder jeg ikke shaver til stadighet også ^^ Cuddlegirl: Hatt en fin helg?
Gjest Drue Skrevet 21. oktober 2012 #8927 Skrevet 21. oktober 2012 Aldri vokset meg, men shaver jo div områder regelmessig, og har shavet områder jeg ikke shaver til stadighet også ^^ Cuddlegirl: Hatt en fin helg? Fett, mann. Men kom igjen a, guff opp nivået på spørsmåla dine. Rimelig tørt akkurat nå. NozMonster: hva er det mest cheesy sjekketrickset du har falt for(/godtatt kun fordi fyren er digg)? 1
Gjest norah Skrevet 21. oktober 2012 #8928 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg hadde takket ja før puppene også, men må innrømme at etter puppene også ble stilt til disposisjon, så var svaret særdeles klart. Det blir et rungende JA! :D norah: Hva hadde du forventet at jeg skulle bringe med meg? Godt humør, kreativ og skamløs innstilling og skjeggvekst. Shava?! Har du ikke fått med deg at det er helskjegg som gjelder? norah: tar du saken i egne hender selv om du har regelmessig god sex? Ja man må da øve seg Dessuten er det gøy. Hogwash&Drue: Rams opp alle deres guilty pleasures 1
Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #8929 Skrevet 21. oktober 2012 Dreamdrops. Er det noe du må absolutt ha i kjøleskapet? Hm, egentlig ikke Pålegg er fint. Og melk. Helst egg og bacon også. Men ikke noe jeg alltid har der, egentlig. Jo! Saft Dreamdrops: ligner kjæresten din veldig på andre gutter du tidligere har vært forelsket i ? Jeg er forelsket for første gang nå. Vært betatt og likt gutter før, selvsagt, men forelsket? Nei Men kan ikke påstå at han ligner noe spesielt på noen av dem Til alle Er det noen som har sagt noe stygt om meg på PM? Nei, klart ikke Dreamdrops: Jeg kan åpne en bh med en hånd i blinde. Er du imponert? Egentlig ikke Vampen: Takk som tok opp det ingen av oss andre har "turt" å ta opp; det var på tide. Ja, tråden ble i noen sider "kuppa", men jeg tror det var høyst nødvendig. Nei, ikke alle har fått med seg noe, men jeg har også til tider merket negativt ladde spørsmål og indirekte spydigheter. Det er noe som er høyst unødvendig i en ellers så hyggelig tråd Silfen: Hvilke sider ved deg er mest "gammeldagse"? Drua: Den mest irriterende sangen som går på radioen for tiden? Stjerner og Planeter: Din topp 3 ønskeliste til jul?
Gjest Drue Skrevet 21. oktober 2012 #8930 Skrevet 21. oktober 2012 Ja man må da øve seg Dessuten er det gøy. Hogwash&Drue: Rams opp alle deres guilty pleasures Gjør du det da "i skjul" eller "i offentlighet"? Guilty pleasure innen musikk? Dette er min siste: Ellers har jeg en Guilty-P jeg tror du vil like, nemlig Thong Song. Jeg har til og med syngi/rappa den på karaoke. Jeg og entouraget mitt drepte bula (trodde vi), men da vi var ferdige sto publikum og måpte (på en ikke positiv måte). Stjerner: har du noen gang feilaktig drikki av en øl som noen har slippi en brukt prell i?
Gjest norah Skrevet 21. oktober 2012 #8931 Skrevet 21. oktober 2012 Gjør du det da "i skjul" eller "i offentlighet"? Guilty pleasure innen musikk? Dette er min siste: Ellers har jeg en Guilty-P jeg tror du vil like, nemlig Thong Song. Jeg har til og med syngi/rappa den på karaoke. Jeg og entouraget mitt drepte bula (trodde vi), men da vi var ferdige sto publikum og måpte (på en ikke positiv måte). Hahaha...thong song. Noe så talentløst. "Let me se that thoooong, oh baby, that thong thong thong thong thong". Om jeg leker med meg selv i offentlighet? Jaja, jeg pleier sette med ned på trikken uten undertøy ovenfor en tilfeldig kjekk mann, så lar jeg han få se litt av hva som skjuler seg under kjolen mens jeg leker litt og holder øyekontakt hele veien for jeg tar hånden hans og lar han kjenne selv :gjeiper: Neida, jeg regner med du mener om kjæresten må se på/vet om det? Det hadde faktisk ikke vært en sjangs i verden for at han ikke blandet seg inn i saken, men du satte meg faktisk på en god idè nå Drue: Prøver du å snike inn Xrated her? Du vet vi blir modda da, sant? Sakone: Du kan altså fjerne en BH i blinde, Hva mer kan du gjøre i blinde med suksess?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. oktober 2012 #8932 Skrevet 21. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Din topp 3 ønskeliste til jul? 1. ein mann 2. vinhylle 3. serviettholder Stjerner: har du noen gang feilaktig drikki av en øl som noen har slippi en brukt prell i? Ja, det har eg. Sidan dei fleste venane mine røykjer og ikkje eg veit jo ikkje eg kva ølflaska som vert brukt til askebeger.... Sakone: Det beste med jenter/damer?
BusteMartePinn Skrevet 21. oktober 2012 #8933 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg forstår virkelig ingenting, men merker denne tråden ikke er mitt sted lenger. Kos dere alle sammen 4
skruf Skrevet 21. oktober 2012 #8934 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg forstår virkelig ingenting, men merker denne tråden ikke er mitt sted lenger. Kos dere alle sammen Da er vi to:)
Giacomo_P Skrevet 21. oktober 2012 #8935 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg forstår virkelig ingenting, men merker denne tråden ikke er mitt sted lenger. Kos dere alle sammen Da er vi to:) Jeg tror jeg også er ferdig med denne tråden.
Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #8936 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg tror jeg også er ferdig med denne tråden. Ganske ferdig jeg også Kan hende jeg stikker innom av og til bare i så fall!
_Tvillingjenta_ Skrevet 22. oktober 2012 #8937 Skrevet 22. oktober 2012 Vært en heller rolig dag. Shavet trynet i dusjen istad, det var vel det mest krevende som har skjedd her i huset. Hva med deg da _Tvillingjenta_? Var en stille og rolig dag i går Så på film, gjorde noen oppgaver, snakket med Darlingen på tlf (hvilket, btw, er min bestevenninne, og ikke kjæresten :-p). Drue: Hvor er du fra? Preacher: Er du ikke edel nok til det da? Du kan jo trøste deg med at jeg ikke har noen planer om gjøre det med det første, så du har alltids tid til å gjøre deg klar Heheh
Pene sko... Skrevet 22. oktober 2012 #8938 Skrevet 22. oktober 2012 Til alle Er det noen som har sagt noe stygt om meg på PM? Nei. Mobbing og drittslenging er ikke annet enn et ynkelig og tragisk middel for å oppnå makt over et annet individ. Ingenting det står noe respekt av. 3
Gjest Drue Skrevet 22. oktober 2012 #8939 Skrevet 22. oktober 2012 Drue: Prøver du å snike inn Xrated her? Du kjenner meg. Jeg er en x-rated fyr. Jeg forstår virkelig ingenting, men merker denne tråden ikke er mitt sted lenger. Kos dere alle sammen Da er vi to:) Jeg tror jeg også er ferdig med denne tråden. Ganske ferdig jeg også Kan hende jeg stikker innom av og til bare i så fall! Rimelig douche't gjort å erklære seg ferdig med tråden. Nå skal jeg stille dere masse spørsmål bare på pur faen. For det er det dere sier, er det ikke? "Ikke still meg spørsmål som er så kule at jeg bare måååå svare". Drue: Hvor er du fra? Jeg er asiater. (Men nei, jeg har ikke liten pikk for det om). Maya76: har du noen gang lukke øynene og fantasert om en annen mens du har hatt sex? Pene Sko...: har du noen gang kasta en lapp med et småflørtete budskap til ei jente på lesesalen? Utdyp gjerne. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 22. oktober 2012 #8940 Skrevet 22. oktober 2012 Drue: Asia er et stort sted, med ca. 4 milliarder mennesker, og en fra Israel ligner ikke så mye på en fra japan, som igjen ikke ligner så mye på en fra India! Så spørsmålet er, kan du være noe mer nøyaktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå