Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

loren vil du ha cola eller pepsi

Jeg drikker helst enten vanlig cola eller Pepsi Max. :-)

Det er MANGE i danseband-kategorien, men Jenny Jenssen troner nok øverst!

Samme tilbake til deg, loren!

Jenny Jensen er en god kandidat, og forøvrig hele sjangeren ;) men selv tror jeg at jeg lander på donkeyboy.

Sakone:Hvilken norsk politiker synes du burde få totalforbud fra å uttale seg i offentlighet?

Arabella: spiller du noen spill på mobil/data, evt hvilke?

Endret av loren
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Da tror jeg ikke man har fulgt med. Jeg var utenforstående når jeg først la merke til det, og det er også flere her som har gitt uttrykk for å ha lagt merke til det som skjer i denne tråden. Uten å være koblet opp til ryktebørsen.

Jeg har merket at stemningen har forandret seg. Og det har kommet noen "stikk", som jeg har oppfattet som spydige. Men jeg aner vikrelig ikke verken hva eller hvem det gjelder. Mulig det er jeg som er ekstremt uoppmerksom, men jeg ante ikke at det var så alvorlig som dette.

• Liker 1
Skrevet

Sakone:Hvilken norsk politiker synes du burde få totalforbud fra å uttale seg i offentlighet?

Egentlig Audun Lysbakken. Men så viser det seg jo at dess mer han åpner kjeften dess mer synker oppslutningen til SV. Så da er det forsåvidt greit for meg.

Stjerner og planter: Har du noen spennende planer for neste uke?

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planter: Har du noen spennende planer for neste uke?

Jobb, husarbeid, skru opp ein ikeakommode, middagslaging og klesvask....

Gunfreak/Sakone: Hadde du klart deg ei veke i jungelen?

Skrevet

Jeg tror det blir vanskelig å fortsette tråden før noen moderator rydder opp og eventuelt splitter "saken" til en ny tråd. Jeg synes det er greit at dere tar opp problemene i plenum, i og med at det tilsynelatende angår flere.

Uansett, det blir så rart med små trivielle spørsmål innimellom når det er såpass med alvor i lufta.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har merket at stemningen har forandret seg. Og det har kommet noen "stikk", som jeg har oppfattet som spydige. Men jeg aner vikrelig ikke verken hva eller hvem det gjelder. Mulig det er jeg som er ekstremt uoppmerksom, men jeg ante ikke at det var så alvorlig som dette.

Denne tråden vokser jo med et ekstremt tempo, så det er ikke så rart at man ikke får med seg alt. Det var den første runden som gjorde det tydelig hvem det retter seg mot. Etter det har det vært mest uadresserte spydigheter. Så da vil jeg på ingen måte si at du har vært uoppmerksom.:) Det er en vilje her til raskt begrave det ubehagelige og gå videre. Det er greit nok, men det hjelper ikke når det fortsetter å blusse opp med jevne mellomrom. At det etterhvert er mest uadressert gjør det ikke noe bedre. De det gjelder skjønner jo fortsatt hva og hvem det er snakk om, selv om ikke alle andre gjør det. Så uadressert mobbing er like effektivt som adressert. Så får jeg bare beklage igjen, men jeg håper at det å sette søkelyset på det i klartekst, gjør at man slipper flere slike oppblussinger. Og for meg er det viktigere enn faren for å erte på meg noen.

• Liker 5
Skrevet

Nei., men jeg liker å konfrontere folk direkte, når de oppfører seg som idioter. Hadde du foretrukket det om jeg utførte en sjekk på deg, spredde funnene, kokelerte opp en masse rykter og drev med søte små mobbekampanjer for å ta deg? Isåfall, beklager. Det er deres greie, ikke min.

Du er vag, veldig vag.

Jeg har aldri beskyldt deg for alt. Jeg tror heller ikke du har sendt pm'er. Det jeg derimot vet er at du har hørt rykter, de samme ryktene som jeg også har fått pr pm, og denne "faktaen" har du brukt mot vedkommende i denne tråden, med spydige innlegg, påstander om at folk ikke er det de utgir seg for og annen moro. Nekter du på det? For det er det jeg har kritisert deg for, og mye av det ligger til offentlig beskuelse i denne tråden.

Det er forøvrig ikke så lenge siden det var en ny runde med spydigheter i denne tråden. Eller hva, Semper? Nå er det også slik at når man plutselig befinner seg midt i en dramatisk ryktelek av noe slag, så tar det litt tid å nøste opp i det. Jeg er ikke redd for en konfrontasjon, men jeg foretrekker å være sikker på det jeg konfronterer folk med. Når man er det, så kommer det. Men hvis du vil vite mer konkret hva jeg mener, så får du sende meg en pm. Jeg har nemlig ikke tenkt å dele det som svirrer rundt på ryktebørsen her.

Om en bruker mener jeg har vært spydig mot personen, så ser jeg ikke problemet med å komme til meg. Istedenfor løper personen til "mamma og pappa"?

En ting du burde være obs på, det er å ikke la deg lett manipulere.

Å huff og fy, prater jeg med damer? *sjokkert* Det er det verste jeg har hørt. Ikke bare det, men jeg prater appåtil med menn her inne òg. Det er skikkelig dobbeltmoralsk av meg.

Det jeg derimot ikke gjør, er å spre rykter, faenskap og forfølger brukere som ikke gjør som jeg vil - gjerne gjennom semiskjulte småstikk.

Når noen gjør ting jeg ikke liker - så tar jeg det opp i ansiktet deres, i klartekst.

Falske brukere, ja. Det er faktisk en av hovedgrunnene til at dette eksemplet måtte settes, for min del.

Ta deg en bolle. Jeg har ikke spredd rykter.

Du kommer inn og lager storm i et vannglass, og skriver random kritikk som "hvor mange damer måtte du sjekke opp på KG før du fikk deg napp". Seriøst, er du såpass patetisk? Lavmål.

Denne tråden vokser jo med et ekstremt tempo, så det er ikke så rart at man ikke får med seg alt. Det var den første runden som gjorde det tydelig hvem det retter seg mot. Etter det har det vært mest uadresserte spydigheter. Så da vil jeg på ingen måte si at du har vært uoppmerksom. :) Det er en vilje her til raskt begrave det ubehagelige og gå videre. Det er greit nok, men det hjelper ikke når det fortsetter å blusse opp med jevne mellomrom. At det etterhvert er mest uadressert gjør det ikke noe bedre. De det gjelder skjønner jo fortsatt hva og hvem det er snakk om, selv om ikke alle andre gjør det. Så uadressert mobbing er like effektivt som adressert. Så får jeg bare beklage igjen, men jeg håper at det å sette søkelyset på det i klartekst, gjør at man slipper flere slike oppblussinger. Og for meg er det viktigere enn faren for å erte på meg noen.

Ut ifra det jeg kan se, så er det du og katten som startet en "oppblussing". Og dette med anonym mobbing på forumet, så har du forsynt deg selv med en godt stykke av kaken.

• Liker 11
Skrevet

Til alle

Er det noen som har sagt noe stygt om meg på PM?

Skrevet

Til alle

Er det noen som har sagt noe stygt om meg på PM?

Nei. :)

• Liker 3
Skrevet

Tvillingjenta: foretrekker du å gå eller å sykle?

Sykle :)

Tvillingjenta: Hvilket annet sted i Norge kunne du gjerne bodd?

I et varmt land, Spania for eksempel :)

Bandit: Det er mye drama på gang nå.. Hva synes du om det?

Noz: Hva har du gjort i helga?

Presten: Vil du vie meg den dagen jeg skal gifte meg?

Sakone: Hva har skjedd i dag?

Skrevet

Sakone: Hva har skjedd i dag?

Vært en heller rolig dag. Shavet trynet i dusjen istad, det var vel det mest krevende som har skjedd her i huset. Hva med deg da _Tvillingjenta_?

Skrevet

Vært en heller rolig dag. Shavet trynet i dusjen istad, det var vel det mest krevende som har skjedd her i huset. Hva med deg da _Tvillingjenta_?

Shava?! Har du ikke fått med deg at det er helskjegg som gjelder?

norah: tar du saken i egne hender selv om du har regelmessig god sex?

Skrevet

Shava?! Har du ikke fått med deg at det er helskjegg som gjelder?

Jo, men det ble for upresentabelt hehe. Jeg foretrekker egentlig 2-3dagers selv. Skulle ønske jeg hadde det evig.

loren: Hva pleier du å ha på pannekakene dine? f.eks sukker, blåbærsyltetøy, bacon osvosv

Skrevet

Jo, men det ble for upresentabelt hehe. Jeg foretrekker egentlig 2-3dagers selv. Skulle ønske jeg hadde det evig.

loren: Hva pleier du å ha på pannekakene dine? f.eks sukker, blåbærsyltetøy, bacon osvosv

Trimmer er no' dritt? 2-3 dagersskjegg er forresten voldsomt oppskrytt. Bandittskjegg, kaller jeg det. Selv kjører jeg 10-17-dagersskjegg...og jeg er utlending med tett vekst.

Stjerner: beskriv den perfekte middagsdaten. Alt fra hva du har på deg, hva han har på seg, hva som spises, hva slags musikk som spilles, etc.

Skrevet

Vi får nesten ta oss en biff kveld sammen,

Det jeg liker aller best er en stor bakepotet, med litt hvitølks krydder/smør, Men ender ofte opp med bare pomfritt når jeg lager det hjemme, Er også glad i saus(selv om ekte biff spisere ikke bruker saus)

Og aller helst med en argentisnk mørk rødvin.

Solsenga: spiser du biff ofte?

Cordelia: du sier du kjører KG oslo treff? når er neste og hva må jeg gjøre for å bli invitert?

Sorry, aldri vært på noe KG treff, så det aner jeg ikke. :klo:

Hogwash: Har du en fin søndagskveld?

Skrevet

Presten: Vil du vie meg den dagen jeg skal gifte meg?

Selv om jeg er troende til det meste, så skal vi vel være enige om at du kan finne langt bedre prester til slike edle formål ;)

Sakone: hva synes du om samferdselsbudsjettet?

Skrevet (endret)

Jatakkaltmulig? Ikke samtidig da men :P jeg er veldig glad i pannekaker med bacon, eller flæsk som vi trøndere kaller det ;p

Men sånn som regel blir det jordbær- eller blåbærsyltetøy :-)

Drue: mulig du har svart før, men er du vokst opp her vi bor, eller er du tilflytter sånn som enkelte andre av oss? :P

Endret av loren
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: beskriv den perfekte middagsdaten. Alt fra hva du har på deg, hva han har på seg, hva som spises, hva slags musikk som spilles, etc.

:duskedame: Heiar på dei som tok tråden tilbake!!

No er ikkje eg så fan av middagsdate...Likar best bar og raudvin, men om det skulle skjedd så:

Eg har på meg kjole, heilt sikkert svart, pent sminka og høghæla sko. Han har dongeribukse (elskar dongeri på menn) og ei fin skjorte/gensar. Eg ville ete tapas med spansk raudvin. Musikken kunne vore latinamreikanske toner. Ikkje latinopop!

Sakone: Du skriv du ville hatt med deg mac (?) på ei øde øy. Om Macen vart øydelagt og du måtte velje ein annan ting?

Drue: Er du trist over at tråden din vart behandla idiotisk?

Loren: Får mini brus med eller utan sukker?

Skrevet

:duskedame: Heiar på dei som tok tråden tilbake!!

Loren: Får mini brus med eller utan sukker?

Jeg gir han heller sukker enn aspartam, men prøver å få han til å drikke mest mulig vann.

Stjerner: ser du dirty dancing i kveld?

Sakone: på en skala fra 1-10, hvor mye arbeid legger du i studiene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...