Gjest Gunfreak Skrevet 20. oktober 2012 #8781 Skrevet 20. oktober 2012 joda... men jeg synes det bare er dårlig gjort av å drive å lure uskyldige folk.. Nozzy, WTF skjedde, har ikke fått med meg dette!
Silfen Skrevet 20. oktober 2012 #8782 Skrevet 20. oktober 2012 Vampis: Som eksadmiral, hvem hadde du helst sett gå ned med skuta? 2
Silfen Skrevet 20. oktober 2012 #8783 Skrevet 20. oktober 2012 Gunfreak; hva syns du om mennesker som fysisk skader andre "bare fordi" og skryter av det i ettertid og mener de skadde fortjente det? 1
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #8784 Skrevet 20. oktober 2012 Forklar meg gjerne hvordan i helvete det er din sak? Og hvordan du rettferdiggjør å bli med på regelrette hetsekampanjer? Du kunne i det minste ha vært tøff nok til å ta det direkte med den det gjelder, privat, fremfor å spre det via tråder og spydige spørsmål og kommentarer til tredjepersoner. da kan jo du forklare når det ble din sak å bestemme hva jeg skal gjøre og ikke.... og desuten så er dette her laaaaaangt fra trådens tema... 1
TheHairyToothfairy Skrevet 20. oktober 2012 #8785 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg tenker ikke på historiene dine i Syndikat-tråden. Svaret er fremdeles nei. 1
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2012 #8786 Skrevet 20. oktober 2012 Vampis: Som eksadmiral, hvem hadde du helst sett gå ned med skuta? Jeg ser helst at alle sladrete intrigemakere og løgnhalser går ned med skuta. Så får det være opp til folk å ha selvinnsikt nok til å skjønne hvem jeg mener. 8
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #8787 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ser helst at alle sladrete intrigemakere og løgnhalser går ned med skuta. Så får det være opp til folk å ha selvinnsikt nok til å skjønne hvem jeg mener. du kunne kanskje hatt mot nok til å ta dette her opp med personen det gjelder heller, i stedenfor å skrive så nedlatende å sårende ting på et offentlig forum...? ............... 3
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2012 #8788 Skrevet 20. oktober 2012 da kan jo du forklare når det ble din sak å bestemme hva jeg skal gjøre og ikke.... og desuten så er dette her laaaaaangt fra trådens tema... Hehehe, ikke like gøy når DU får pes for oppførselen din? Litt hyggeligere når du er den som sprer dritten? Når du tar deg friheten å gå etter andre fordi du ikke liker oppførselen deres, så tar jeg meg friheten å gjøre nøyaktig det samme med deg. Forskjellen er bare at jeg tør å gjøre det direkte til deg, fremfor å drive med den spydige utgaven av hinteleken til andre brukere. Så, spørsmål, jeg følger reglene må vite, om dette ikke er trådens tema, hvordan var din lille kampanje det? 10
Gjest Gunfreak Skrevet 20. oktober 2012 #8789 Skrevet 20. oktober 2012 Gunfreak; hva syns du om mennesker som fysisk skader andre "bare fordi" og skryter av det i ettertid og mener de skadde fortjente det? Hadde jeg trodd på helvete ville jeg tror at disse var en av de få som forjente å gå dit. Jeg liker kjennerelt ikke slemme folk! Men de som fysisk skader noe med vilje og ikke angrer fortjener ikke å bli kalt mennesker! Silfen: Tror du det er mulig å være pasifist uten å ha dobble moral?
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2012 #8790 Skrevet 20. oktober 2012 du kunne kanskje hatt mot nok til å ta dette her opp med personen det gjelder heller, i stedenfor å skrive så nedlatende å sårende ting på et offentlig forum...? ............... Jeg skriver til deg, gjør jeg ikke? 5
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2012 #8791 Skrevet 20. oktober 2012 da kan jo du forklare når det ble din sak å bestemme hva jeg skal gjøre og ikke.... og desuten så er dette her laaaaaangt fra trådens tema... Neida, det er helt innen tema. Det er spørsmål som stilles i offentlighetens lys, istedet for kamuflert bak kulisser og flirende masker. Svaret er fremdeles nei. Preachy: Vet KG-fruene om at svaret ikke er nei? Gunfreak: Kan du historien bak The Rains of Castamere? 6
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #8792 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Hehehe, ikke like gøy når DU får pes for oppførselen din? Litt hyggeligere når du er den som sprer dritten? Når du tar deg friheten å gå etter andre fordi du ikke liker oppførselen deres, så tar jeg meg friheten å gjøre nøyaktig det samme med deg. Forskjellen er bare at jeg tør å gjøre det direkte til deg, fremfor å drive med den spydige utgaven av hinteleken til andre brukere. Så, spørsmål, jeg følger reglene må vite, om dette ikke er trådens tema, hvordan var din lille kampanje det? sarkasme vampen........... Jeg skriver til deg, gjør jeg ikke? hva har skjedd med deg vampen? dette her likner ikke deg i det hele tatt........... Endret 20. oktober 2012 av NozMonster 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. oktober 2012 #8793 Skrevet 20. oktober 2012 nei, nei ,nei Ikkje ta krangelen dykkar inn her! Det var så hyggeleg her....
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2012 #8794 Skrevet 20. oktober 2012 hva har skjedd med deg vampen? dette her likner ikke deg i det hele tatt........... Joda, det likner meg. Dette er den utgaven av meg som har gått lei av skjulte spydigheter, rykter, lyving og at grupper av brukere gjenger seg sammen for å ta en bruker som de mener de har noe på og "rett til å ta". Jeg kunne selvfølgelig ha tydd til samme type triks, men jeg foretrekker klar tale. 11
Gjest loren Skrevet 20. oktober 2012 #8795 Skrevet 20. oktober 2012 Semper: Det er tydelig at du føler deg bitter etter diverse avslag, men hvordan tar din signifikante andre at du investerer så mye tid og energi på de(n) som avslo deg? Hvis du oppriktig lurer på hva jeg mener om noe - hvorfor stiller du spørsmålet til en annen bruker? 3
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2012 #8796 Skrevet 20. oktober 2012 Hvis du oppriktig lurer på hva jeg mener om noe - hvorfor stiller du spørsmålet til en annen bruker? Fordi jeg ikke husker brukernavnet ditt. loren: samme spørsmål. 4
Gjest Gunfreak Skrevet 20. oktober 2012 #8797 Skrevet 20. oktober 2012 Gunfreak: Kan du historien bak The Rains of Castamere? Nope, vet ikke hva det er en gang!! Presten: Likte det du sa om Hi-power, den i .40 er mye bang for størrelsen, også enig i at 226/229 er fine, selv om jeg foretrekker 220 i .45. Men over til spørmålet, fikk du brukt den nye HK416 eller kom den etter din dit?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. oktober 2012 #8798 Skrevet 20. oktober 2012 Neida, det er helt innen tema. Det er spørsmål som stilles i offentlighetens lys, istedet for kamuflert bak kulisser og flirende masker. Preachy: Vet KG-fruene om at svaret ikke er nei? Gunfreak: Kan du historien bak The Rains of Castamere? Siden det bare er en, så regner jeg med at hun er veldig klar over det. Jeg klarer meg med en av gangen, vet man
Gjest Lillesiren Skrevet 20. oktober 2012 #8799 Skrevet 20. oktober 2012 Semper: Det er tydelig at du føler deg bitter etter diverse avslag, men hvordan tar din signifikante andre at du investerer så mye tid og energi på de(n) som avslo deg? Noz: Gjemmer du deg bevisst bak et uskyldig ytre for å komme unna med ondsinnede utsagn, eller er det underbevissthetens sluhet (av type Zaphod i HGttG)? WTF/Prestemannen: Er de semikvalmende historiene dine det nærmeste du kommer action med KG-fruene? Bandit: Du må velge mellom følgende: være et uskyldig offer for manipulasjon and plead not guilty, eller kaste korta og rope gris? Lillesiren: Hvordan føles det å være (skjønnlitterært?) forelsket i The Preacher? Guacemale_P: Hva misliker du mest: sjarmerende lystløgnere eller ærlige hæstkuker? Yes now the rains weep o'er his hall, and not a soul to hear. Jeg kjenner ikke til alle detaljene i denne konflikten, og velger å holde meg nøytral:)
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2012 #8800 Skrevet 20. oktober 2012 ThePreacher: jeg anså deg som en fyr jeg kunne stole på. Allikevel har jeg i senere tid fått en del interessante anonyme pm`er, som kommer med en del rykter og ting de har hørt om meg. Alle oppgir deg som kilde. Har du en forklaring? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå