Solsenga Skrevet 13. oktober 2012 #7981 Skrevet 13. oktober 2012 Hørtes ut som du har en fin kveld planlagt, hva står på menyen, og hvilken film? Pommes noisetter med bearnaisesaus, og cider Filmen er ikke bestemt enda, men det blir noe feelgood eller klissete! Kor håpar du det vert action? Vet ikke om jeg kommer til å følge med så veldig, men det er som regel Seksualitet og Samliv som er morsomst Stjerner og planeter: Leser du inne på x-rated? Sakone: Har du en film å anbefale? (Uansett sjanger!) Fashionistaen: Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar på morgenen?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7982 Skrevet 13. oktober 2012 Sakone: Har du en film å anbefale? (Uansett sjanger!) Hva med The Holiday? Om du ikke har sett den så er den å anbefale! Og hørtes deilig ut med den menyen! Misunnelig! Wednesday: Hva er favorittfargen på undertøy?
Anoia Skrevet 13. oktober 2012 #7983 Skrevet 13. oktober 2012 Sakone: Leser du tegneserier? Hvilken er best, i så fall? Nica: Hva synes du om portvin? Minya: Du blir bedt på maskerade; hva kler du deg ut som?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7984 Skrevet 13. oktober 2012 Sakone: Leser du tegneserier? Hvilken er best, i så fall? Jeg synes Lunch av Børge Lund er utrolig morsom! :D Guybrush: Hvilket av monkey island spillene liker du best?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7985 Skrevet 13. oktober 2012 Stjerner og planeter: Leser du inne på x-rated? Har ikkje gjort det til no. Bør eg det...mmm, no skal eg iallefall lese der!!! Sakone: Kvifor har du det nicket?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7986 Skrevet 13. oktober 2012 Har ikkje gjort det til no. Bør eg det...mmm, no skal eg iallefall lese der!!! Sakone: Kvifor har du det nicket? Jeg chattet en del på Japanske chatter før, og da er det greit å ha et nick som er lett å uttale for Japanere! :D Anoia: Hvilken forfatter har du mest sans for?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7987 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg chattet en del på Japanske chatter før, og da er det greit å ha et nick som er lett å uttale for Japanere! :D Foregjekk samtale på engelsk?
Wednesday Skrevet 13. oktober 2012 #7988 Skrevet 13. oktober 2012 Wednesday: Hvorfor 50'tallet? (Menns still) synes bare mennene var så stilige da Wednesday: Hvor mange øl skal du drikke i kveld?^^ èn! Wednesday: Hva er favorittfargen på undertøy? rosa ;p Sakone: hvem synes du er den peneste hollywood-kjendisen ? Anoia: har du noen fobier ?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7989 Skrevet 13. oktober 2012 Foregjekk samtale på engelsk? Nei, jeg snakker japansk Studert det på universitet i Japan i 2 år:) 1
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7990 Skrevet 13. oktober 2012 Sakone: hvem synes du er den peneste hollywood-kjendisen ? Jeg postet i den pene dametråden i starten, og da postet jeg Catherine Zeta Jones, nå begynner jo hun riktig nok å bli litt opp i årene, men synes hun er utrolig vakker! Og så Zooey Deschanel av de litt yngre :D Wednesday: Oppfølgingsspørsmål, hva er det mest sexy undertøyet på en kvinne, og en mann?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7991 Skrevet 13. oktober 2012 Nei, jeg snakker japansk Studert det på universitet i Japan i 2 år:) Sore wa, ōtō o kakunin suru megadesu!
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7992 Skrevet 13. oktober 2012 Sore wa, ōtō o kakunin suru megadesu! Den setningen ga ikke helt mening^^ hvertfall ikke ōtō og mega. nani ga kakunin shitai no ? nihongo ga hanaseru koto?
Wednesday Skrevet 13. oktober 2012 #7993 Skrevet 13. oktober 2012 Wednesday: Oppfølgingsspørsmål, hva er det mest sexy undertøyet på en kvinne, og en mann? på jenter synes jeg sorte blonder er sexy.. og pupper ser best ut i balconette BH ..på gutter foretrekker jeg boxer.. ;p Sakone: har du noen gang fått en lap dance ? fortell ! Solsenga: har du et plagg du er ekstra glad i, som du bruker mye? ...isåfall.. hva da?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7994 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Den setningen ga ikke helt mening^^ hvertfall ikke ōtō og mega. nani ga kakunin shitai no ? nihongo ga hanaseru koto? Nei, ein kan ikkje stole på google oversetter... Tagalog? Det skulle stå: Det er mega sjekkereplikk! Endret 13. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7995 Skrevet 13. oktober 2012 Nei, ein kan ikkje stole på google oversetter... Tagalog? Det skulle stå: Det er mega sjekkereplikk! Ja da ble det litt feil gitt. Japansk har jo helt motsatt setningsoppbygning fra norsk, så sjelden man egentlig får noe til å stemme i det hele tatt med google translate! men hyggelig at du prøvde deg da!
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7996 Skrevet 13. oktober 2012 Sakone: har du noen gang fått en lap dance ? fortell ! Nei, desverre Gi meg en, så har jeg noe å fortelle?^^ Stjerner og planeter: Snakker du noen flere språk?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7997 Skrevet 13. oktober 2012 Stjerner og planeter: Snakker du noen flere språk? Snakkar engelsk og spansk Sakone: Kva er det kjekkaste du ser på tv? Wednesday: Di beste matoppleving?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7998 Skrevet 13. oktober 2012 Snakkar engelsk og spansk Sakone: Kva er det kjekkaste du ser på tv? 3språklig er alltid bra! Mis padres no estan en la casa, hint hint ^^ Favorittseriene mine er Game of Thrones, Suits og Grey's Anatomy, av det som går nå på tv. Ellers ser jeg egentlig aldri på tv da, bare serier som jeg laster ned. Hva med deg? Puserjenta: Hvor mange land har du vært i?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7999 Skrevet 13. oktober 2012 3språklig er alltid bra! Mis padres no estan en la casa, hint hint ^^ Favorittseriene mine er Game of Thrones, Suits og Grey's Anatomy, av det som går nå på tv. Ellers ser jeg egentlig aldri på tv da, bare serier som jeg laster ned. Hva med deg? Puserjenta: Hvor mange land har du vært i? Grrrrr...... Eg ser "two and a half men"...men ser ekstremt lite tv... Sakone: Kva saknar du med Japan?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #8000 Skrevet 13. oktober 2012 Grrrrr...... Eg ser "two and a half men"...men ser ekstremt lite tv... Sakone: Kva saknar du med Japan? Jeg savner maten aller mest faktisk.. Var så SYKT mye god og variert mat der, ble aldri lei! Ellers savner jeg også tiden jeg bodde i Tokyo, var fantastisk by med masse spennende muligheter. Også savner jeg å kunne snakke japansk hver dag også. Stjerner og planeter: Hva har vært din beste utenlandsopplevelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå