Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erna Solberg og Siv Jensen (er ikkje så interessert i chickfight....)

Burgeren på Inside er rågod!!

Sakone: Er kg slik du hadde trudd?

Ja faktisk! Har alltid like å være på forumer siden jeg var ung, så har ikke fått noen sjokk her foreløpig. :)

Gunfreak: Er du like raskt på avtrekkern som Lucky Luke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALT for lite!

Med farger! Har bare mørkegrønne, lilla og brune :)

Sakone: Meldte du deg inn på kg fordi det var noe du lurte på og dermed måtte starte ny tråd?

Meldte meg inn fordi jeg søkte på ting i google og det kom stadig opp, og i tillegg så var det mange tråder her som ga meg litt latter når jeg kjedet meg noen kvelder i sommer. Så da var det bare å signe opp!

Wednesday: Hvor mange øl skal du drikke i kveld?^^

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Du skal kose deg skikkelig; hva spiser/ gjør du?

Eg kosar meg helst med vener , men om eg er åleina så har eg eit raudvinsglas, mjølkesjokolade og fjernkontrollen...

Sukkerspinnet: Di beste oppleving?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Er du like raskt på avtrekkern som Lucky Luke?

Jeg later som du snakker om våpen og ikke mine skills i senga :fnise:

Jeg er ganske god til å trekke en revolver og fyre av fort, har et custom made revolver belte, Men kan ikke garantere at jeg treffer noe.

Sakone: Etter alle komentarene på bilde ditt, har du vurdet å altid gå i dress?

Sukkerspinn: Har du vært i england?

Skrevet

Stjerner og planeter: Har du noen planer for kvelden?

Min plan er å eta pizza med mini, sjå tv og forhåpentligvis lese gode innlegg på kg....

Drue: Kor lang vert denne tråden?

Skrevet (endret)

Sakone: Etter alle komentarene på bilde ditt, har du vurdet å altid gå i dress?

Er "snart" utdannet som statsautorisert revisor. Kommer til å leve i dress resten av livet haha ^^

Stjerner og planeter: Hvis du kunne vært med i en Tv-serie, hvilken ville det vært?

Edit: Altså fiction serie, ikke reality.

Endret av Sakone
Skrevet

Sukkerspinnet: Syns du virkelig sukkerspinn er godt, eller valgte du det som nick av andre grunner? (For jeg syns sukkerspinn er helt pyton!)

Det er alteregoet mitt på blogg, twitter og flere forum. Kommer fra bloggnavnet. Spiser veldig lite sukkerspinn.

Sukkerspinnet: Di beste oppleving?

Har jeg egentlig ikke lyst dele her.

Alle: HVA ER GREIA MED ARE?

Skrevet

Stjerner og planeter: Hvis du kunne vært med i en Tv-serie, hvilken ville det vært?

Det måtte bli ein slik bli ny serie... Dulla med ein heil dag!

Gunfreak: Har du nokon gong hatt kort hår?

Sakone: Pleier du å bruke sjekkelinja: Eg er revisor vil du.....? Og får du napp?

Skrevet

Sakone: Pleier du å bruke sjekkelinja: Eg er revisor vil du.....? Og får du napp?

!!!!

Men aldri brukt en sjekkelinje i mitt liv, er ikke helt min stil hehe.

Og hadde jeg brukt den sjekkelinja der... så tror jeg heller at det ville blitt lite på meg.

Men sånn ærlig talt! Revisjon er veldig spennende yrke! Og det er helt annerledes i dag enn for 20 år siden f.eks. I dag handler det veldig mye om kundekontakt osv, som jo er veldig spennende.

Stjerner og planeter: Hadde noen fått napp hos deg med den sjekkelinja?^^

Skrevet

Drue: Favoritt norsk rett?

Jeg er veldig glad i fisk, og liker veldig godt en enkel torskeloin med kokte poteter, og dampede gulrøtter.

Drue: Hva skal du i kveld?

Jeg skal feire at en kamerat som har vært utenlands i noen måneder, er tilbake :) Hva med deg?

Drue: Hva er det beste og verste med sommeren?

Det beste må bli temperaturen, som gjør at man kan sitte på balkongen og spise mens man ser utover parken. Lettkledde mennesker er heller ikke feil :)

Det verste.... hmmm, bananfluer kanskje?

Drue: Kor lang vert denne tråden?

Imponerende at den har blitt så lang :)

Sakone: er du fotballinteressert? "Hvem" lag holder du med?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Har du nokon gong hatt kort hår?

Ja, hadde kjempe kort hår fra jeg var ca. 10 til jeg var over 20, Så hadde jeg kort men ikke super kort frem til jul i fjord, og siden har jeg bare latt det vokse.

Sånn var håret mitt mesteparten av livet mitt

http://i418.photobucket.com/albums/pp261/Gunfreak23/kina4-1.jpg

Og der var det langt, hadde ikke klippet meg på en stund der, var ofte mye kortere

Stjernar og planetar: Hvilken dialekt liker du minst.

Skrevet

Sakone: er du fotballinteressert? "Hvem" lag holder du med?

Må ærlig innrømme at jeg er 0 interessert i fotball. Var det som ung, men det er i gamle dager^^

Den gang holdt jeg med Blackburn og Vålerenga. Men synes det f.eks er hyggelig at lokallaget mitt Ull-kisa har kommet opp i 1.divisjon!

Drue: Har du et mål i livet du ikke har oppnådd men du fortsatt ønsker å nå?

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg er 0 interessert i fotball. Var det som ung, men det er i gamle dager^^

Den gang holdt jeg med Blackburn og Vålerenga. Men synes det f.eks er hyggelig at lokallaget mitt Ull-kisa har kommet opp i 1.divisjon!

Drue: Har du et mål i livet du ikke har oppnådd men du fortsatt ønsker å nå?

Så du er romeriking du også? Hyggelig :)

Ja, jeg har det, og det er å jobbe i radio (NRK).

Badabing: sier du "halla"? hvis ikke, hvorfor ikke?

Skrevet

Så du er romeriking du også? Hyggelig :)

Ja, flaut å si det, men er oppvokst på Jessheim. *shhhhhhh*

Skrevet (endret)

Edit: Altså fiction serie, ikke reality.

Ååå, ser så lite seriar...Friends?

Stjerner og planeter: Hadde noen fått napp hos deg med den sjekkelinja?^^

Tvilsomt.....men hadde nok gått inn i ein diskusjon om det var det beste du hadde å kome med....

Stjernar og planetar: Hvilken dialekt liker du minst.

Oslodialekta og dialektane rundt Oslo........ :redd:

Rubies: Syden eller storbyferie?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Hm, er ikke sikker jeg :klo: Jeg tror jeg sier hang mest, men kan hende jeg noen ganger sier hengte..

Hverken bil eller lappen

Har flere ganger prøvd å se på sport, forskjellige sports typer, men bir altid lei.

Eneste sporten jeg liker å utøve er basket, men er elendig i det.

Loren: hvor har de best kafe i Oslo?

Dreamdrops: du sier du ikke liker mannlige strippere, men stripper du noen gang for typen?

Svampelura: Liker du raske biler?

Lilesiren: pynter du deg ofte, liker du å ha litt flotte klær på deg i hverdagen?

Bryr meg egentlig ikke så mye, så lenge den går framover så går det greit :reise:

Dreamdrops: Hvordan bor du? (hus, leilighet, rekkehus, hybel o.l)

Skrevet (endret)

Noz, Fashionistaen og Drue: Har dere en eller annen slags bisarr trekant for tiden? Og HVEM er Are?

Endret av Flair
Skrevet

Jeg skal feire at en kamerat som har vært utenlands i noen måneder, er tilbake :) Hva med deg?

Jeg er alene hjemme, så her blir det Skal vi danse, god mat og drikke, stearinlys og etterhvert film :)

Ja, flaut å si det, men er oppvokst på Jessheim. *shhhhhhh*

Mener du JESSHEEEEIM - JE - JE - JESSHEEEIM?! :fnise: Hvor fornøyd er du forresten med nye stadionen?

Stjerner og planeter: Hvilke kategorier liker du best her på KG? Hvor håper du det blir action i kveld? ;)

Skrevet

Jeg er alene hjemme, så her blir det Skal vi danse, god mat og drikke, stearinlys og etterhvert film :)

Mener du JESSHEEEEIM - JE - JE - JESSHEEEIM?! :fnise: Hvor fornøyd er du forresten med nye stadionen?

HYSJ! ^^ Jeg har faktisk ikke sett den nye stadioen, flyttet vekk for 10 år siden :)

Hørtes ut som du har en fin kveld planlagt, hva står på menyen, og hvilken film?

Flair: Hva skjedde på den mest romantiske dagen i ditt liv?

Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: Hvilke kategorier liker du best her på KG? Hvor håper du det blir action i kveld? ;)

Før var eg mykje på sex, samliv og single, men så oppdaga eg snikk-snakk....

Kor eg håpar? Ikkje noko spesiell plass. Om du tenkjer på biletetrådane så er ikkje det noko for meg...

Kor håpar du det vert action?

Endret av Stjerner og planeter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...