Rubies_ Skrevet 13. oktober 2012 #7921 Skrevet 13. oktober 2012 Nei, gjør du? Jeg vet ikke. Pleier nesten aldri å huske hva jeg har drømt. Aphrodite: Har du tatt kveld?
Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #7922 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg vet ikke. Pleier nesten aldri å huske hva jeg har drømt. Åja Nei, jeg husker alltid mine. Kan til tider være slitsomt! Fant faktisk en drømmebok fra 2010; fikk høre at det var lurt å skrive ned drømmene sine. Vel.. Jeg ga opp etter noen uker. Jeg drømmer jo så mye at det tok så lang tid å skrive alle ned Rubies: 3 ord som beskriver deg best?
Rubies_ Skrevet 13. oktober 2012 #7923 Skrevet 13. oktober 2012 Åja Nei, jeg husker alltid mine. Kan til tider være slitsomt! Fant faktisk en drømmebok fra 2010; fikk høre at det var lurt å skrive ned drømmene sine. Vel.. Jeg ga opp etter noen uker. Jeg drømmer jo så mye at det tok så lang tid å skrive alle ned Rubies: 3 ord som beskriver deg best? Shitt! :gjeiper: Bra innsats uansett. Hmmm. Jeg har fått høre at jeg er: Rastløs, hyggelig og genuin. Dreamdrops: Nevn èn egenskap du liker med deg selv, og forklar hvorfor.
Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #7924 Skrevet 13. oktober 2012 Dreamdrops: Nevn èn egenskap du liker med deg selv, og forklar hvorfor. Jeg liker at jeg er utadvendt. Jeg kommer lett i kontakt med andre og elsker å bli kjent med nye mennesker. Dropper spørsmål fordi jeg hopper i halmen! (Håper jeg blir tilgitt av Drua). Natta 1
Sukkerspinnet Skrevet 13. oktober 2012 #7925 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Krebs' cyklus? Dette er det lenge siden jeg har tenkt på. Det kan være jeg husker galt, men er det ikke 4 ATP fra glykolysen, hvorav to forbrukes, og hver cyklus produserer én ATP? For hvert glukosemolekyl går cyklusen to ganger. Derved går det vel to ind, og to ud (hvis du ikke regner med de to som forbrukes). Dette er sikkert unøyaktig. Jeg husker ikke detaljene lenger. Ja, den! Jeg mistet alltid en ATP på veien når jeg regnet på det. Sukkerspinnet: rosa hår eller rosa undertøy? Du velger! På meg? Undertøy, vel! Bandit: Skal vi... Endret 13. oktober 2012 av Sukkerspinnet
Gjest Aphrodite Skrevet 13. oktober 2012 #7926 Skrevet 13. oktober 2012 Aphrodite: Har du tatt kveld? Nei, ikke helt enda. Men vurderer det snart. Er ikke så mye liv her idag. Rubies_: den verste fjortisdrinken som finnes overalt på jord? DU KAN BARE NEVNE EN!
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #7927 Skrevet 13. oktober 2012 Gia: du som er litt mester kokk, hvilken storfe biff syns du er best? holder du til den gammle indrefile?
Giacomo_P Skrevet 13. oktober 2012 #7928 Skrevet 13. oktober 2012 Gia: du som er litt mester kokk, hvilken storfe biff syns du er best? holder du til den gammle indrefile? Jeg tror jeg går for indrefilet av Hereford-kveg. Er jeg mesterkokk? Bare glad i å lave mad, tror jeg. Entrecôte er forøvrig et veldig greit alternativ, hvis man skal spare lidt penger. Prædikeren: Tror du Valentina Teresjkova var et godt kone-emne?
Gjest Drue Skrevet 13. oktober 2012 #7929 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Si lampe, så bruker du samme L som du brukte i lampe, når du sier ball. Det er Østfold-L. Lampe-eksempelet er en ok forklaring for folk som ikke er opptatt av detaljer, men den L'en vi snakker om i Østfold er nok mer en retrofleks lys l, noe som egentlig ikke lar seg gjennomføre uten vokal foran. Prøv å uttale ord som farlig (retrofleks l). Du merker forskjell på den L'en og L'en i "lampe"? Det er rl-lyden som betegnes som Østfold-L. Drua: Uttaler du ord som professorer, alligatorer, mentorer, riktig? Alle disse ordene skal nemlig rime på "kontorer" om du skal uttale dem helt korrekt Veldig få som fortsatt gjør det, så også få som vet det. Haha, nei langt i fra. Og dessuten mener jeg (og språkrådet, for den saks skyld) at det ikke er noe som er riktig og galt slike sammenhenger. Ja, faktisk. I dag må jeg innrømme at jeg har sett jævla deilig ut i hele dag, og det har jeg fått respons på Noen ganger så elsker jeg menn og blikkene deres Liker du blikkene til utlendinger også? (jfr. nozmonsters beskrivelse av utlendinger som stirrer) Drue: jeg kjenner en... sånn.. som du vil ha. En sånn Are! Sant? Fortell! Jeg og NozMonster sliter med nattesøvnen fordi vi lurer på hvem det er. Stjerner og p: hva slags dialekt snakker du? Jeg har ikke sett deg skrive i dialekt-tråden. Utfordr meg gjerne med en skriftlig målprøve Endret 13. oktober 2012 av Drue
Gjest NozMonster Skrevet 13. oktober 2012 #7930 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Sant? Fortell! Jeg og NozMonster sliter med nattesøvnen fordi vi lurer på hvem det er. ja, det kan du banne på apppphhhhroooo : hvem er are!?! svar da! hallooooooooooooo? er du heeeer? ................................... Endret 13. oktober 2012 av NozMonster
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7931 Skrevet 13. oktober 2012 Stjerner og p: hva slags dialekt snakker du? Jeg har ikke sett deg skrive i dialekt-tråden. Utfordr meg gjerne med en skriftlig målprøve Eg haR skReve fleRe gangaR koR eg kommaR fRa. Åsså må eg beklage fåRR manglne spørsmålstilling. Eg vaR på dRua i gåR. Noz: Kor lenge har du vore på kg?
Gjest Drue Skrevet 13. oktober 2012 #7932 Skrevet 13. oktober 2012 Eg haR skReve fleRe gangaR koR eg kommaR fRa. Åsså må eg beklage fåRR manglne spørsmålstilling. Eg vaR på dRua i gåR. Noz: Kor lenge har du vore på kg? Jeg har bare sett at du har skrevet vestlandet. Delvis vill gjetning, Ullensvang? Jeg skjønte at du var på drua. Hehe Aphrodite: henger du med mange folk fra Skedsmo? Jeg går ut i fra at hjemmebrentvennene din er fra Skedsmokorset, stemmer det? Det må være det eneste stedet i Skedsmo de drikker hjemmebrent.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7933 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har bare sett at du har skrevet vestlandet. Delvis vill gjetning, Ullensvang? Jeg skjønte at du var på drua. Hehe Aphrodite: henger du med mange folk fra Skedsmo? Jeg går ut i fra at hjemmebrentvennene din er fra Skedsmokorset, stemmer det? Det må være det eneste stedet i Skedsmo de drikker hjemmebrent. Det skulle vera "dRuo" . Nei eg er ikkje frå U. HB blir ikkje berre drukke på Skedsmo. Kva med trøndelag? Og vestlandet...? Drue: Treng du lite søvn?
Gjest Drue Skrevet 13. oktober 2012 #7934 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Det skulle vera "dRuo" . Nei eg er ikkje frå U. HB blir ikkje berre drukke på Skedsmo. Kva med trøndelag? Og vestlandet...? Drue: Treng du lite søvn? Druo, ja, og "beklaga", regner jeg med? Ok: Suldal? Nei, dette blir chat, altså. Hvis jeg bomma nå, så får vi ta det videre på PM. Jeg trenger ikke mye søvn, men jeg foretrekker å sove i minst åtte timer. Sakone: har du fått mange friere på PM etter at du la ut bilde her om dagen? Endret 13. oktober 2012 av Drue
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7936 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Sakone: har du fått mange friere på PM etter at du la ut bilde her om dagen? Nei ^^ Men var hyggelig med oppmerksomheten i bildetråden Drue: Skal du drikke deg dritings og bli rundhjult i FIFA i kveld?^^ Endret 13. oktober 2012 av Sakone
Gjest NozMonster Skrevet 13. oktober 2012 #7937 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Noz: Kor lenge har du vore på kg? siden 19. februar 2011... <------ der er beviset det Giacomo: liker du/pleier du å lese avisen? (papirutgaven vel og merke) Endret 13. oktober 2012 av NozMonster
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7938 Skrevet 13. oktober 2012 siden 19. februar 2001... <------ der er beviset det Tja 10 års forskjell på 2001 og 2011 ^^
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. oktober 2012 #7939 Skrevet 13. oktober 2012 siden 19. februar 2011... <------ der er beviset det Giacomo: liker du/pleier du å lese avisen? (papirutgaven vel og merke) eg er på mob så eg ser det ikkje... Sako: Fekk du pm etter du la ut biletet?
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #7940 Skrevet 13. oktober 2012 eg er på mob så eg ser det ikkje... Sako: Fekk du pm etter du la ut biletet? Det gjorde jeg Stjerner og Planeter: Ettersom jeg er ganske ny her, og er i læringsprossesen, hva er den mest interessante siden ved deg som person?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå