TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7861 Skrevet 12. oktober 2012 ThePreacher: Hvilken julebrus er best? Jeg liker egentlig ikke julebrus, men til forsvar så er jeg veldig glad i Eventyrbrus ThePreacher: De 3 beste sommerlåtene? Gia: De 3 beste julesangene? 1. Gyllne Tider - Sommartider 2. Roxette - How Do You Do 3. UB40 - Kingston Town la meg forøvrig dele et klipp hvor jeg og gia feirer jul: http://www.youtube.com/watch?v=RAEqsnOQrxY Gia: var det gøy å kjøre bil? Swarovski: dyreste julegaven du har kjøpt?
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7862 Skrevet 12. oktober 2012 Bor 15 min fra Oslo S, men likevel mer landlig enn byaktig :-) (tolker du nicket mitt litt og legger til litt på det finner du ut hvor) Tok'n. Det er jo min hood Stjerner og planeter: skal du legge ut bilde av deg selv? Are: er du ofte med på juntafil?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. oktober 2012 #7863 Skrevet 12. oktober 2012 Stjerner og planeter: skal du legge ut bilde av deg selv? synd du eg bør det? Are: Kven er du?
Giacomo_P Skrevet 12. oktober 2012 #7864 Skrevet 12. oktober 2012 Gia: Hvor mange øl har du budsjettert med til meg når vi skal ut? Jeg overlader til regnskabsavdelingen å få oversikt i efterkant. Gia: De 3 beste julesangene? -O, Helga Natt -Noël Blanc -Petit Papa Noël Gia: var det gøy å kjøre bil? Det var du som kjørte.....var du så fuld at du ikke husker det? Berner og Maneter: Hvem i denne tråden vil du ta med til et romantisk aftenbad på en strand i fransk polynesia?
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7865 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) synd du eg bør det? Are: Kven er du? Ja! Det synes jeg loren: er semper bra fars- og ektemannmateriale? Endret 12. oktober 2012 av Drue
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. oktober 2012 #7866 Skrevet 12. oktober 2012 Berner og Maneter: Hvem i denne tråden vil du ta med til et romantisk aftenbad på en strand i fransk polynesia? Er litt usikker på om denne er til meg... Er du forkjøla? Eg syns Presten, Drua og Gio høyres reflekterte ut. Kunne godt tenkt meg å diskutert med dei ansikt til ansikt. Men om det hadde vorte romantisk..? Presten: Var det lov å snika inn eit dikt på nynorsk i dikttråden din? ("ikke gå til ham" gjekk rett i hjarterota!)
Cleopatra Skrevet 12. oktober 2012 #7867 Skrevet 12. oktober 2012 Det er faktisk hunden jeg ikke vet om jeg liker. Den bjeffer på alt og alle (eller burde jeg si ingen og ingenting?), og virker i det hele tatt litt.. Nervøs, kanskje? Men det kan jeg vel ikke klandre den for :-p Men samtidig er den jo litt god også da, blir glad når han ser meg og hopper opp i fanget for å kose Jeg klarer bare ikke den gneldringa hans..! Noz: Kanskje vi skal danne et anti-heksforbund? Svampelura: Hvilket stjernetegn er du født i? Jeg er født i tyren Gunfreak: Har du bil? I såfall, hvilken?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7868 Skrevet 12. oktober 2012 Presten: Var det lov å snika inn eit dikt på nynorsk i dikttråden din? ("ikke gå til ham" gjekk rett i hjarterota!) Jeg likte diktet ditt! Få flere! NUH! DOIT DOIT DOIT! "ikke gå til ham" er spilt inn og SKAL med på album. true story, forøvrig. alle sangene mine er forøvrig stort sett det. katyperry: er du varm eller kald? er du ja eller nei? inn eller ut?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. oktober 2012 #7869 Skrevet 12. oktober 2012 Er litt usikker på om denne er til meg... Er du forkjøla? Eg syns Presten, Drua og Gio høyres reflekterte ut. Kunne godt tenkt meg å diskutert med dei ansikt til ansikt. Men om det hadde vorte romantisk..? Presten: Var det lov å snika inn eit dikt på nynorsk i dikttråden din? ("ikke gå til ham" gjekk rett i hjarterota!) Gløymte Bandit! Han ville eg hatt med og!
Gjest loren Skrevet 12. oktober 2012 #7870 Skrevet 12. oktober 2012 loren: er semper bra fars- og ektemannmateriale? Oi, det var tidlig å skulle svare seriøst på ;p Men jeg kan si at jeg har kyssa for mange frosker til å gå inn i noe jeg ikke har trua på. Var det et bra nok svar? Drue: jasså, din hood? Hvilken side av motorveien da? Svampelura: hvis du skal velge mellom en tur i skogen eller en tur i båt, hva velger du?
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7871 Skrevet 12. oktober 2012 Drue: jasså, din hood? Hvilken side av motorveien da? Vest, seff! Du da? Gorgonzola: har du noen gang opplevd at junior ikke reiser seg? Fortell.
Gjest loren Skrevet 12. oktober 2012 #7872 Skrevet 12. oktober 2012 Vest, seff! Du da? Haha, jeg har alltid av en eller annen grunn tenkt på det som nord og sør for veien, så jeg ble i tvil, også ble jeg forvirra av Oslo øst og østmarka og i det hele tatt, du må ikke forvirre meg en sen kveld midt i flytting! ;p men har konkludert med at jeg flytter fra øst til vest denne helga ThePreacher: hva fikk deg til å melde deg inn på KG?
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7873 Skrevet 12. oktober 2012 Haha, jeg har alltid av en eller annen grunn tenkt på det som nord og sør for veien, så jeg ble i tvil, også ble jeg forvirra av Oslo øst og østmarka og i det hele tatt, du må ikke forvirre meg en sen kveld midt i flytting! ;p men har konkludert med at jeg flytter fra øst til vest denne helga ThePreacher: hva fikk deg til å melde deg inn på KG? Haha, godt gjort å bli forvirra av ditt eget spørsmål Stjerner: er du singel?
Sukkerspinnet Skrevet 12. oktober 2012 #7874 Skrevet 12. oktober 2012 Gia: Kan du forklare hvor mange ATP som går inn/kommer ut av sitronsyresyklusen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. oktober 2012 #7875 Skrevet 12. oktober 2012 Stjerner: er du singel? meget singel!!
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. oktober 2012 #7876 Skrevet 12. oktober 2012 Gorgonzola: har du noen gang opplevd at junior ikke reiser seg? Fortell. At det var??? Du vet like godt som meg at sånt aldri hender ekte tøffe-tøffe-macho- gutter som oss. Aldri. De stakkars pinglemennene som ikke greier å få den opp bare dama ser på dem/den eller sier noe til deg/den er ingenting å samle på. Snakk om drittsekkoppførsel, tenk hvor mindreverdig hun vil føle seg?! Hæh?!?! Tenner han ikke på meg eller??? Drue, min gode mann, du vet like godt som meg at det skjer selv den beste, ofte mer enn én gang men det er for faen ikke klima eller anledning til å prate om slikt, hverken på KG (spesielt ikke på KG) eller andre steder i verdens såkalt mest likestilte land som selvsagt ikke er, og ikke vil bli, likestilt - og takke faen for det. Ja, jeg har opplevd det, og ikke minst opplevd hvilke sårende, irrasjonelle, navlebeskuende og håpløse reaksjoner det avstedkommer. Jeg husker én gang (ONS) hvor jeg slikka dama "over the top" fem-seks ganger og allikevel fikk bebreidelseskommentarer herfra til evigheten ("du synes ikke jeg er sexy eller?") Da var det spektakulært morsomt å våkne, dagen derpå, skamknulle furien så heftig at om jeg hadde funnet frem spiker, planker og hammer så hadde hun brølt "korsfest meg nå-for faen", avsluttet med å sprute ned trynet hennes og plumpet ut med noe sånt "joda, du er sexy, spesielt nå". Deretter kledde jeg på meg og forlot kåken mens jeg ropte "drit i kaffen, drit i å ringe meg". Stas Aphrodite: Helt ærlig, evner du å stille deg foran et speil og IKKE lete etter feil eller irritere deg over dem?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7877 Skrevet 12. oktober 2012 ThePreacher: hva fikk deg til å melde deg inn på KG? En god venninne, Midnattsol, lurte meg inn her for mange herrens år siden. Jeg dukket opp igjen nå i vår da jeg ble singel samtidig som en tidligere samboer gikk bort. Jeg er ikke så flink til å sove fra før av, og når jeg får så mye å tenke på som jeg fikk nå sist - så var KG en fin plass å plassere fokus på. Tiden var lit rett, jeg har fått noen veldig gode venner her inne i det siste, jeg har til og med funnet troen på at det finnes kvinner der ute som er i stand til å leve med noe så kompleks som meg. Jeg har fått mye underholdning, og som mange sikkert legger merke til så multitasker jeg mye med KG i bakhånd. Nå er jeg klar over at ut over vinteren så blir det mindre tid, men jeg dukker nok opp igjen. Her inne foregår så mye hysterisk vanvittig dumt drama at en slik fandenivoldsk fjott som meg lett finner underholdning. Stjerneplaneten: skriver du mye dikt?
Gjest Nica. Skrevet 12. oktober 2012 #7878 Skrevet 12. oktober 2012 Nica: Noe du gleder deg til:)? Gleder meg til bursdagsfest i morgen, det blir gøy! ThePreacher: Spiller du noen instrument?
Wednesday Skrevet 12. oktober 2012 #7879 Skrevet 12. oktober 2012 Aldri smakt noen drinker... Men det måtte blitt noe søtt tenker meg Wednesday: Har du en favoritt som du kan anbefale? redheaded slut! den er såå god!! hvis du liker jäger da? Wednesday: Klø eller stryke på ryggen? alt til sin tid Wednesday: I hvilken tidsalder var mannemoten stiligst? helt klart 50-tallet !! Stjerner og planeter: hvilke 3 kvaliteter er viktigst for deg i en (potensiell) partner ? Drue: hvor er gull-Adam ???
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7880 Skrevet 12. oktober 2012 ThePreacher: Spiller du noen instrument? Jeg spiller fra før gitar (jeg suger på akustisk, rocken har ødelagt meg). Jeg spiller også piano, trommer og jeg greier meg såvidt på en bass. I tillegg så vet jeg hvordan et trekkspill fungerer, jeg kan spille munnharpe - og trommevirvel - jeg spiller også hardingfele. I tillegg begynner jeg bli relativt stødig på vokal, jeg har sjokkerende nok funnet rett person til å lære meg alt jeg mangler, her på KG! Uten musikk ville livet vært urettferdig. loren: er du fra kristiansand? hva synes du om byen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå