Giacomo_P Skrevet 12. oktober 2012 #7841 Skrevet 12. oktober 2012 Gia: Beskrive din verste fylle episode, noengang! I dare you!! Den verste tror jeg ikke jeg kan fortelle, for det er mye jeg ikke husker. Men av de jeg husker, prøver vi med denne: Jeg våknet lidt bakis og skakis. Hvordan det hele nå gikk til, var jeg på liden høflighedsvisitt på infeksjonsmedisinsk på Ullevål, før all sort angst blev druknet i generøse mengder velmenende drikke, og jeg kjendte livet vende tilbake helt ud i fingerspidsene, og jeg hadde noen timer med klare tanker foran meg, før ånden i flasken igjen vilde senke seg over eksistensen. Jeg er ikke helt sikker på hvorledes det hele kom i stand, men av en eller anden grund havnet jeg i et familiejuleselskab hos en venn. Efter å ha spist to(!) crabsticks, gikk det en hel del flasker musserende vin ned i kroppen. Samt at min venns stefar kom med cognacen. For å slippe å høre på hva han snakket om, tok jeg lidt ekstra hardt i. Det var da det slo meg at kameratens mor egentlig var gandske snasen (jeg har ikke hatt den opplevelsen før angjeldende kveld, og i hvert fald ikke siden). Selv om jeg var usedvanlig charmerende, førte mystisk nok ingen fremstød helt dit jeg vilde, men jeg var heldigvis fuld nok til ikke å registrere omgivelsenes reaksjoner. Forsmådd vaklet jeg ud i gangen, og ringte på hos naboen. Hun var mindst like pen, men satte av en eller anden uforstãelig grund ikke pris på å blive kysset heftig på munden, og det til trods for at jeg ikke spurte om lov (liker ikke kvinner menn med utilbørlig høy selvtillid?) Jeg forvildet meg tilbake til selskabet, og følte meg av en besynderlig grund rammet av en noget trykkende stemning. En hånd greb meg i armen, og sa: "Nu går vi på byen". Hvordan vi kom oss til byen har jeg ingen erindring om, men jeg husker vagt at kroppen beveget seg i foruroligende stor hastighed, og at sne trengte ind under klærne. Det spilte ingen rolle, for jeg var usedvanlig kjekk akkurat den kvelden. På ett eller andet udested på Frogner dukker det opp venner. Samt lillesøsteren til én av dem. I likhed med meg selv, var også hun overjordisk vakker den kvelden. Jeg drakk meg til mod, og blev kraftig avvist (ved ikke kvinner sitt eget bedste?) Jeg drakk meg lidt mere til mod, og fandt ud at hun hadde venninder med. Én efter én påbegyndte jeg seiersrunden. Jeg husker ikke hvor mange de var, men det var nok et anseelig antall. Efter et kort (?) intermezzo av sort tomhed, kom jeg til meg selv inde på en 7-elevenkiosk (?) sammen med deler av angjeldende jenteflokk. Jeg kjøbte pølse (som vilde alle andre steder end ind i munden), og var spendt på hvor de skulde ta meg med. Efter nok et intermezzo av beksort intethed stod jeg igjen ude på gaden. Ingen frykt, jentene var der stadig. Til min store forskrekkelse hadde de begyndt å opptrede med en noe fiendtlig tone. Sort igjen! Jeg husker forskrekkelsen over at unge jenter kunde ha så kraftige armer, da jeg bryskt blev dyttet ind i en taxi (?), og noen fortalte hvor jeg skulde kjøres. Veldig sort. Jeg våkner med dundrende bulk i kasketten og en anger som hele bondestanden må ha sendt med ekspresspost. Og det er mens jeg bare husker omtrendt hvor mye jeg har drukket. Så begynder det å demre. Den ene skoen min er borte. Studielånet har vokst. Husnøklene ligger i kjøleskabet. Naboene sender merkelige blikk, og undgår meg. Jeg har sort angst. De neste seks månedene mødte jeg til stadighed jenter som oppførte seg rart. Replikkvekslingen var alltid den samme: "....eh...vi har vel kanskje mødtes før....?" "Ja, tenk! Vi HAR faktisk det!". (Tonefaldet var alltid sarkastisk). En riktig solskindshistorie (Det findes nok noen som er betydelig verre, men jeg tror ikke de skal postes her). Busty Martini: Burde jeg melde meg ind i Juvente? 3
Anoia Skrevet 12. oktober 2012 #7842 Skrevet 12. oktober 2012 Anoia: Hvilken drikke hadde du levd på, utenom vann? Te! (Som strengt tatt for det meste er vann, men det gjelder jo stort sett all drikke.) BusteMartePinn: Hva slags musikk danser du til? Cuddlegirl: Gjemmer du deg bak en pute når det kommer skumle scener på film?
Cuddlegirl Skrevet 12. oktober 2012 #7843 Skrevet 12. oktober 2012 Cuddlegirl: Gjemmer du deg bak en pute når det kommer skumle scener på film? Haha ja! Blir nesten alltid helt ekstremt skremt når det gjelder skrekkfilmer. Holder meg ofte for ørene eller skrur ned lyden når de værste scnene kommer, mens jeg kniper igjen øynene. Rhine: Hvordan er du når du er full?
Giacomo_P Skrevet 12. oktober 2012 #7844 Skrevet 12. oktober 2012 Giacomo: Jeg tegner med tusj og har kommet i skade for å gi den vevre skogsnymfen min armen til en svær tømmerarbeider Hva skal jeg finne på? Gjør tableauet om til en kjærlighedsscene, og foren hende med en tømmerarbeider med den vevre armen til en skognymfe. Afro-pjekkerten: Nå skylder du meg en fyldehistorie. Kom med den!
Gjest Aphrodite Skrevet 12. oktober 2012 #7845 Skrevet 12. oktober 2012 Afro-pjekkerten: Nå skylder du meg en fyldehistorie. Kom med den! Bitch! Vi kan ta den teiteste. Den er nesten litt morsom. Stod opp en lørdagsmorgen og hadde besøk av ei venninne fra Skedsmo. Bestevenninna mi på den tida skulle ha hjemmealenefest. (Jeg var rundt 15..) Og jeg var gira på å møte min første fyll. Dagen ble først tilbringet på cafe og litt shopping til kvelden. Jeg kjøpte meg en fin og nydelig kjole som var litt for kort, men skitt au. Dagen gikk og klokka ble 7. Vi begynte å stelle oss, og drakk litt før vi dro. Min gode venninne fra Skedsmo hadde med noe 96(!!!) som hun hadde stjelt av faren sin. Så vi "varmet" opp med den. Jeg merka at jeg ble litt i ørska, men det gikk fint. Vi skulle gå opp til venninnnen min sin fest. På veien opp der bor min farmor (den er en lang bakke oppover) og jeg gikk innom min farmor med alkoholånde til tusen og sa at jeg elskte katta hennes og hvis hu ikke var grei med den så banka jeg henne. Så gikk turen videre. Jeg kom på festen og begynte å shotte. Jeg husker ikke hvor mye alkohol jeg fikk i meg den kvelden, men vi kan si at jeg har aldri drukket så mye i ettertid. Jeg ble ordentlig full og fant ut at det å leke ringepigge var en lur ide. (Det var vinter og kjempe kaldt ute) så jeg fant meg et hus. Men jeg glemte å løpe og spydde på trappa deres istedet for. Så løp jeg. Ikke et av mine store øyeblikk for å si det sånn. Så gikk jeg tilbake til den berømte hjemmealene festen. Og fikk enda mer innabords. Så begynte jeg å kline med en mann(gutt?) som var 12 år eldre enn meg. Og han prøvde seg virkelig. Han ville kose og han tok meg med opp på soverommet så jeg skulle "sove" ut rusen. Jada, jeg la meg til å sove. (Venninna mi fra Skedsmo lå i grøftekanten med snø i trusa og sov) Så sovnet jeg, og han skulle .. ja, vi forstår greia. Men så våknet jeg og fikk et øyeblikk der jeg vil si jeg var helt klar. Så jeg slo han med mitt favoritt kampsport teknikk RETT i nesa, så du hørte en knekk lyd og han begynte å blø og nesa knakk. Så hylte han og skreik og bærte seg og tok taxi hjem. Jeg lå og sov til kl 04. Så dro jeg hjem. Med noen ganske sinte foreldre når jeg spydde ut gulvet deres. Jeg fant venninna min på veien hjem. Hu fikk lungebetennelse. Jeg ble servert bløtekake av mamma og pappa når jeg våknet med hangover. Jeg fortjente det. Og jeg er glad det enda så bra som det gjorde. Hvordan jeg kom meg hjem? Jeg vet ikke. Jeg vil tro jeg gikk. Jeg våknet opp med med kjolen på meg og spy i håret. Og jeg blir fortsatt gjenkjent av et par av venninne til han ekle gubben som jeg slo inn nesa på. Jeg er mishandleren. Jeg kan leve med det. Og jeg drakk ikke på flere år. (Det finnes flere bilder av meg på denne festen som min bestevenninne har enda. Fy i helvete, som jeg så ut. Og jeg var helt borte) Alt i alt; jævla idiotisk fyll. Og jeg har ALDRI vært så full igjen. Og jeg brekker meg hver gang jeg lukter 96 med pæresmak. BusteMartePinn: er det fint med rosa striper i kritthvit hår? :D 2
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7846 Skrevet 12. oktober 2012 helt utav topic og mot reglene - men kan dere for guds skyld NÅ forstå hvorfor jeg ikke drikker? 2
Gjest Aphrodite Skrevet 12. oktober 2012 #7847 Skrevet 12. oktober 2012 Men jeg var 15. Jeg skjønte jo ikke mine begrensninger
Gjest NozMonster Skrevet 12. oktober 2012 #7848 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) ååååååhhhhhhhhh skulle akkurat til å trykke på post- knappen, så forsvant ALT jeg hadde skrevet! gidder ikke finne innleggene igjen, meeeeeen til cuddelgirl: ja, jeg har fått nye sjiraffting, men jeg fårke overført bildene til datan min fra telefonen, fordi den kabelen er teit og plutselig bare bestemte seg for å slutte å virke! Til alle som ikke skjønte Are-spørsmålet: det er tydelig at dere ikke leser så godt her ja http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> Drue spurte meg om " kjenner du en Are som henger på KG? http://forum.kvinneg...howtopic=694307 " sååå da ble jeg så grusomt nyskjerrig på hvem denne Are er ! Raindrops: hva er det vanskeligste spørsmålet du har måtte svare på i det virkelige liv? Endret 12. oktober 2012 av NozMonster 1
Guybrush Skrevet 12. oktober 2012 #7849 Skrevet 12. oktober 2012 Noz: hva synes du om at Kongen på twitter annonserte følgende: "hvis det hadde hett Farrijs, hadde det blitt Sjirraf baklengs. Sjirrafen er lang. Sjirrafen er stilig. Sjirrafen skal på neste riksvåpen"
Gjest NozMonster Skrevet 12. oktober 2012 #7850 Skrevet 12. oktober 2012 Noz: hva synes du om at Kongen på twitter annonserte følgende: "hvis det hadde hett Farrijs, hadde det blitt Sjirraf baklengs. Sjirrafen er lang. Sjirrafen er stilig. Sjirrafen skal på neste riksvåpen" jeg har fått den artikkelen slengt i fleisen mange ganger nå, folk har ringt meg for å fortelle meg det og sendt meg tekstmeldinger om at jeg må skjekke ut dette her jeg synes det er veldig hyggelig at folk tenker på meg når de ser noe sjiraffgreier! og desuten så synes jeg at jeg burde fått mitt eget riksvåpen. Og det jeg synes aller mest, er at vår Harald Rex er drittøff... TIPP TOPP TOMMELOPP guybrush: fortell oss om en rampete ting du har gjort i voksen alder..
Sukkerspinnet Skrevet 12. oktober 2012 #7851 Skrevet 12. oktober 2012 Sukkerspinnet: Er du en dårlig taper? Ja. Sukkerspinnet: er det deilig å gruse meg i wordfeud? Ja. Sukkerspinnet: er kjeksen sjokoladeterapi god? Ja. Gia: Hvor mange øl har du budsjettert med til meg når vi skal ut?
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7852 Skrevet 12. oktober 2012 Dreamdrops: Vet kjæresten din at du er på KG? Det vet han! Dreamdrops: Hvis vi to skulle ha en disney helaften( ), hvem to filmer skulle vi sett? OG BARE TO FILMER. IKKE FLERE Greeit, to! Det må bli Toy Story 2 og Pinocchio. Noe ala dette. Men nå er det veldig lyst igjen. Jeg farget det for to dager siden. Men før jul skal jeg (hvis jeg er like tøff som nå) farge det slik Så fin naturlig hårfarge! Og den rødfargen synes jeg virkelig er fin! Vet ikke om jeg hadde kledd det, men hadde vært gøy å prøve. Tror ikke jeg tør da Redd for at det ikke skal se ekte ut/at jeg ikke skal kle det. ThePreacher: Hvilken julebrus er best? Guybrush: Jeg er kjeempe fornøyd med min nye Toy Story-yoyo Hva er den barnsligste tingen du har i huset som er din og ikke gutten sin? Cuddlegirl: Hender det at du går rundt i dine egne tanker på senteret/i sentrum/andre steder og tenker "Hm, kanskje det der er en fra KG?" om folk du ser?
katyperry Skrevet 12. oktober 2012 #7853 Skrevet 12. oktober 2012 katyperry: Gruer du deg til vinteren? Hva blir det verste? JA! Jeg gruer meg mest til å måke bil og skrape is...
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2012 #7854 Skrevet 12. oktober 2012 Gunfreak. Spiller du fotball? Spillte fotball når jeg var mye yngre og var ektremt dårlig til det, var heller ikke noe super fan, de to sesongene jeg spillte gadd jeg ikke kjøpe fotball sko en gang. Har elendig kordinasjon, så jeg er elendig i alle ballspill Gunfreak: Bor du i en by eller på landet? Født og oppvokst i Oslo, og blir vel her til jeg DØR!! Loren: samme spørsmål til deg! Afromanjenta: Kan du forte deg å farge håret rødt!!!
Cuddlegirl Skrevet 12. oktober 2012 #7855 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Cuddlegirl: Hender det at du går rundt i dine egne tanker på senteret/i sentrum/andre steder og tenker "Hm, kanskje det der er en fra KG?" om folk du ser? Haha ja, det har faktisk skjedd ganske ofte. Etter jeg plutselig fikk øye på ThePreacher i Bergen, har jeg begynt å tenke på at mange av de jeg går forbi hver dag, faktisk kan være folk på KG. Ganske rart å tenke på. Bare bra ingen vet hvem jeg er, så slipper jeg å være redd for at noen plutselig kommer bort å spør om jeg er Cuddlegirl. Gunfreak: Er du flink til å lage mat? Endret 12. oktober 2012 av Cuddlegirl
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7856 Skrevet 12. oktober 2012 Haha ja, det har faktisk skjedd ganske ofte. Etter jeg plutselig fikk øye på ThePreacher i Bergen, har jeg begynt å tenke på at mange av de jeg går forbi hver dag, faktisk kan være folk på KG. Ganske rart å tenke på. Bare bra ingen vet hvem jeg er, så slipper jeg å være redd for at noen plutselig kommer bort å spør om det er Cuddlegirl. Hihi, så det er ikke bare meg altså ThePreacher: De 3 beste sommerlåtene? Gia: De 3 beste julesangene?
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2012 #7857 Skrevet 12. oktober 2012 Gunfreak: Er du flink til å lage mat? Tja, ikke noe mesterkokk, men jeg liker å lage mat, kan liksom lage hjemmelaget mat, kjøttkaker, fikseboller i hvit saus, er god på å lage div sauser, jeg lager ikke noe fancy mat da Cuddlegirl: Skal du flytte til Oslo noen gang? Dreamdrops: Pizza eller kebab?
Gjest Lillesiren Skrevet 12. oktober 2012 #7858 Skrevet 12. oktober 2012 det kommer an på hvor pervo kvinnen jeg er med er. eventuelt om jeg er idiot nok til å skru på en audi. Lillesiren: hvor pervo er du? evt, har du en audi? Hehe, som nevnt har jeg ikke lappen engang, så nei og nei;) Guybrush: planer for helga? Nica: Noe du gleder deg til:)?
Cuddlegirl Skrevet 12. oktober 2012 #7859 Skrevet 12. oktober 2012 Tja, ikke noe mesterkokk, men jeg liker å lage mat, kan liksom lage hjemmelaget mat, kjøttkaker, fikseboller i hvit saus, er god på å lage div sauser, jeg lager ikke noe fancy mat da Cuddlegirl: Skal du flytte til Oslo noen gang? Nå var ikke det planen min nei, men jeg er jo ganske spontan så hvem vet? Rofl: Hvilken matbutikk handler du mest på?
Gjest loren Skrevet 12. oktober 2012 #7860 Skrevet 12. oktober 2012 Loren: samme spørsmål til deg! Bor 15 min fra Oslo S, men likevel mer landlig enn byaktig :-) (tolker du nicket mitt litt og legger til litt på det finner du ut hvor) Semper: hva vil du anbefale som middag en lørdag man er sliten og trenger noe enkelt og greit? Gunfreak: liker du best å se på sport eller å være utøver? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå