Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

ThePreacher: Snorker du? :fnise:

Yep. Til og med hatt sånn snorkeoperasjon. For dere som vurderer det; drit i det. De gjør bare ting verre.

Min ex ga meg så mye juling i løpet av en natt for at jeg skulle snu meg, at jeg våknet opp med blåmerker her og der. Selv husket hun ikke en skitt morgenen etter.

Vi var et lykkelig par, æresord!

Mari Kontrari: er du fra Bergen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerneplaneten: kan du traktere noe instrument?

munnspill :rødme:

tekstene? kor?! kom igjen!?!?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Anoia: hvis du skulle spille en rolle i en ny Discworld-film, hvem ville du spilt?

Hmmmm...

Aller helst ville jeg nok ha spilt Angua, men Ingrid Bolsø Berdal er jo perfekt i rollen allerede ;)

Om jeg hadde vært en god del eldre ville jeg ha spilt Granny Weatherwax!

Og så tror jeg det hadde vært skikkelig gøy å spille en Igorina :fnise:

Hvem ville du spilt? :)

Cuddlegirl: Festen er i ferd med å dø ut; hva er ditt partytriks for å få stemningen opp igjen?

Sukkerspinnet: Er du en dårlig taper?

Wednesday: I hvilken tidsalder var mannemoten stiligst?

Skrevet

Dreamdrops: hvilken disney film er den ultimate disney film? :blomst:

Forventer du ærlig talt at jeg bare skal svare en? :hakeslepp::fnise:

Toy Story 1, 2 & 3, Pinoocchio, Aristokattene, Et kongerike for en lama, Mulan, Min bror bjørnen, Jungelboken, Robin Hood, Askepott, Tornerose, Løvenes Konge og Monsterbedriften, for å nevne noen! En du liksom.. :sjenert:

BusteMartePinn: Hvilken personlighet i Ole Brumm ligner mest på din?

Gjest Aphrodite
Skrevet

Toy Story 1, 2 & 3, Pinoocchio, Aristokattene, Et kongerike for en lama, Mulan, Min bror bjørnen, Jungelboken, Robin Hood, Askepott, Tornerose, Løvenes Konge og Monsterbedriften, for å nevne noen! En du liksom.. :sjenert:

Du, din tulling :fnise: Bare en ja....... Hahahaha.

BusteMartePinn. favorittsjokolade?

Anoia: vil du ha en hvit eller sort mobil? :fnise:

Skrevet

Hmmmm...

Aller helst ville jeg nok ha spilt Angua, men Ingrid Bolsø Berdal er jo perfekt i rollen allerede ;)

Om jeg hadde vært en god del eldre ville jeg ha spilt Granny Weatherwax!

Og så tror jeg det hadde vært skikkelig gøy å spille en Igorina :fnise:

Hvem ville du spilt? :)

Death! Selvfølgelig!

Sukkerspinnet: er det deilig å gruse meg i wordfeud?

• Liker 1
Skrevet

Bustemartepinn: Vil du beskrive drømmebryllupet ditt?

BusteMartePinn: Drømte du om bryllup når du var liten? Vet du allerede hvordan du vil ha det? :)

Jeg tror jeg vil ha det så tradisjonelt som mulig. Har ikke planlagt det noe veldig men jeg vil gjerne ha i en stor, fin, gammel, kirke. Klassisk hvit kjole, bli fulgt ned midtgangen av pappa. Og så hadde det kanskje vært fint å få leid et gods eller en herregård eller noe til festen. Ha alle til middag, og så kanskje dra på bryllupsreisen et par dager etterpå eller noe. Jeg tror jeg kommer til å være så herpet dagen derpå at det er greit å få et par dager hvile før vi drar til Aruba. Eller noe sånt. Lang flytur.

BusteMartePinn: har du smykker du alltid går med? hva da i såfall?

Jeg har veldig ofte perleøredobber, de er jeg veldig glade i :) Ellers går jeg veldig lite med smykker. Ikke ringer heller, jeg henger de alltid fast i ting eller så har jeg så tynne fingre at de bare faller av. Er de for små får jeg bare panikk for at de skal sitte fast også, så det funker ikke det heller.

BusteMP: har du for vane å rote til døgnrytmen din?

Ja, den blir fryktelig håpløs så fort jeg får sjansen, og så hater jeg meg selv hver gang jeg plutselig må opp tidlig igjen.

PusteBarteMinn: klar for en ny natt med fjas og moro?

Hvis jeg blir liggende og stirre i taket er det godt mulig jeg ramler innom fjasetråden ja :) Det har vel egentlig allerede skjedd, så svaret er ja.

BusteBarteBinn: blitt bøtelagt noengang?

Aldri. Jeg liksomgråt meg vekk fra en parkeringsbot da jeg hadde glemt å trekke lapp da. Noen ganger er det litt ålreit å være liten og blond :P

Noz: Er du veldig betatt av en som heter Are eller noe slikt?

Preacher: Har du noen gang snakket deg vekk fra en bot? Hva er den største boten du har fått, og for hva?

Skrevet

BusteMartePinn: Hvilken personlighet i Ole Brumm ligner mest på din?

Tigergutt :danse: Jeg er kanskje i overkant propell av og til.

Skal jeg liksom bare velge eeeeeeeeeee.. neida :)

Det er Cuba. Namnamnamnam. Men jeg er egentlig ikke noen veldig sjokoladeperson, jeg er mer smågodt.

AfroDorte: (nok et resirkulert et) Hvilken sang skulle du aller helst ønske at du hadde kunnet ta æren for å ha skrevet?

Skrevet

Preacher: Har du noen gang snakket deg vekk fra en bot? Hva er den største boten du har fått, og for hva?

Jeg ble stoppet av US Highway Patrol for noen år siden, på tur sammen med min daværende kjæreste. Jeg hadde ligget noen miles over grensen, og konstabelen kommer frem til førersiden og ber om førerkort og registration. Jeg viser ham førerkortet mitt og det blir litt frem og tilbake fordi dette er et eurostandard-kort - som han aldri har sett før. Pluss litt frem og tilbake med forsikringsdokumenter og registrering fordi bilen nettopp var kjøpt og skulle sendes ut av USA, og DMV hadde greid å skrive 30. februar på utgangsdato på papirene. Godt jobbet, det.

Men av en eller annen grunn er fyren veldig medgjørlig og sier mest "yes yes" og ønsker meg til slutt en god reise videre. Litt forfjamset over at jeg slapp unna med såpass *kremt* høy fartsoverkskridelse , henvender jeg meg til min kjære som sitter i passasjersetet med en GameBoy og spiller. Jeg skal til å kommentere at han slapp meg unna sikkert fordi vi var norske, da jeg så den åpenbare årsaken. Der satt min temmelig flotte kjæreste med en ganske iøyefallende kløft dandert med flott kastanjefarget langt hår, som han hadde hatt god utsikt nedi fra det åpne targataket. Ikke rart han ga pokker i meg. Fruen hadde ikke fått med seg en ting.

Største "boten" er vel den jeg nylig fikk, fra kemneren. Flere mangfoldige tusen i "straffeskatt" pga en bagatell - ser for meg retten i løpet av det neste året.

Gia: din største redsel?

Skrevet

Gia: din største redsel?

Visse familiemedlemmer.

Afrosnøtta: Hva er ditt forhold til flodsvin?

Gjest Aphrodite
Skrevet

AfroDorte: (nok et resirkulert et) Hvilken sang skulle du aller helst ønske at du hadde kunnet ta æren for å ha skrevet?

AfroDorte ja. Hahaha :fnise:

Å, den er faktisk veldig vanskelig.. Men det må enten være denne Jessie J – Who You Are eller Roxette – It Must Have Been Love. To sanger jeg er kjempe glad i. Eller nei!!! Det er denne Daughtry – Life After You, jeg elsker Chris Daughtry og ja jeg vil gifte meg med han :rodmer: Den sistnevnte er absolutt favorittsang gjennom alle år :rodmer:

Sukkerspinnet: er kjeksen sjokoladeterapi god?

Gjest Aphrodite
Skrevet

Afrosnøtta: Hva er ditt forhold til flodsvin?

Likt mitt forhold til deg. Tolk det som du vil :fnise:

BusteMartePinn: er det finest med lyst eller mørkt hår på vinteren?

Noz: Liker du dette :ol: veldig godt?

Gia: Beskrive din verste fylle episode, noengang! I dare you!!

Skrevet (endret)

Cuddlegirl: Festen er i ferd med å dø ut; hva er ditt partytriks for å få stemningen opp igjen?

Nei.. daa.. Svinger vi sammen en awesome drikkelek, skifter til en partysang og drar alle med opp for å danse! :biggrin:

AfroDorte ja. Hahaha :fnise:

Å, den er faktisk veldig vanskelig.. Men det må enten være denne Jessie J – Who You Are eller Roxette – It Must Have Been Love. To sanger jeg er kjempe glad i. Eller nei!!! Det er denne Daughtry – Life After You, jeg elsker Chris Daughtry og ja jeg vil gifte meg med han :rodmer: Den sistnevnte er absolutt favorittsang gjennom alle år :rodmer:

Må bare meddele av Daugtry - Life after you er jeg og en stor fan av. Hører på den nå faktisk. :5:

Dreamdrops: Vet kjæresten din at du er på KG?

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Du, din tulling :fnise: Bare en ja....... Hahahaha.

Anoia: vil du ha en hvit eller sort mobil? :fnise:

Den har jeg nå er svart, og jeg er veldig fornøyd med den, tror ikke jeg kommer til å bytte den ut med en hvit en ;)

Giacomo: Jeg tegner med tusj og har kommet i skade for å gi den vevre skogsnymfen min armen til en svær tømmerarbeider :forvirret: Hva skal jeg finne på?

Aphrodite: Hva gikk den siste drømmen du husker ut på?

Gjest Aphrodite
Skrevet

Må bare meddele av Daugtry - Life after you er jeg og en stor fan av. Hører på den nå faktisk. :5:

Ja, jeg elsker Daughtry! Himla kjekk og fine sanger. :rodmer:

Aphrodite: Hva gikk den siste drømmen du husker ut på?

Jeg ble spist opp av en geit. Ikke så veldig morsom drøm :fnise:

Cuddlegirl: Handler du masse undertøy via nettet?

Dreamdrops: Hvis vi to skulle ha en disney helaften( :fnise: ), hvem to filmer skulle vi sett? OG BARE TO FILMER. IKKE FLERE :fnise:

EryMax: Du skal bake kake til meg. Hvilken kake velger du?

Skrevet

BusteMartePinn: er det finest med lyst eller mørkt hår på vinteren?

Jeg er jo blond uansett når på året det er jeg, og trives ganske godt med det :) Hadde neppe forandret på den pga årstid uansett hvilken farge jeg hadde hatt. Jeg liker alle farger :)

Er egentlig litt av det samme med klærne mine. Jeg kler meg ikke så veldig mye mørkere når det blir høst og vinter heller, prøver å være fargerik uansett.

Afro: Hva er din naturlige hårfarge?

Gjest Aphrodite
Skrevet

Afro: Hva er din naturlige hårfarge?

2yzmop3.jpg Noe ala dette. Men nå er det veldig lyst igjen. Jeg farget det for to dager siden.

Men før jul skal jeg (hvis jeg er like tøff som nå) farge det slik

3599st4.jpg

ThePreacher: Er eventyrbrus eller villa best?

Skrevet

ThePreacher: Er eventyrbrus eller villa best?

eventyrbrus, jumjum

PusteBakEnGrind: hvilken tv-kanal ser du egentlig mest på?

Skrevet

Ja, jeg elsker Daughtry! Himla kjekk og fine sanger. :rodmer:

Cuddlegirl: Handler du masse undertøy via nettet?

Nei, nesten aldri. Har handlet ett par truser og nattkjoler, men aldri BH'er. Føler det er noe jeg er nødt å prøve før jeg eventuellt kjøper, da jeg ikke har det største å skryte av. :plystre:

Anoia: Hvilken drikke hadde du levd på, utenom vann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...