Gjest Disguise Skrevet 11. oktober 2012 #7721 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Disguise: Kuleste spion film du har sett? må vel være bourne serien og da kanskje den første bourne filmen Endret 11. oktober 2012 av Disguise
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #7722 Skrevet 11. oktober 2012 Dreamdrops: Hvordan gikk intervjuene?? Jeg tror de gikk bra altså Ene var faktisk gruppeintervju; har jeg aldri vært med på før. Skulle få svar i løpet av denne/neste uke, så er veldig spent altså Likevel søkt noen jobber til i dag, kan jo aldri være sikker! Stjerner og Planeter: Om du kunne velge instrument, hvilket ville du kunne spille ekstremt bra?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7723 Skrevet 11. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Om du kunne velge instrument, hvilket ville du kunne spille ekstremt bra? Rett og slett hardingfela. Det har alltid vore draumen min.... Disguise: Kunne du overlevd ei veke i skogen med sveitserkniv, ein pose nøtter, stormkjøkken, fiskekrok og fyrstikker?
BusteMartePinn Skrevet 11. oktober 2012 #7724 Skrevet 11. oktober 2012 Åja! Så moro da Nei, de er nok favorittseriene mine altså. Tenkte å se Charmed nå faktisk Hihi. Er egentlig ingen instrumenter jeg synes høres dumme ut.. I alle fall ikke som jeg kommer på (er ikke akkurat kjempe flink når det kommer til sånt). Men jeg kan nevne verdens kuleste instrument og det er saksofon En dag skal jeg lære meg det, har jeg bestemt! Oh my, ble nesten litt pinlig berørt av mitt dårligste spørsmål hittil. Tror jeg får ordne et lager av spm. i litt mer kreative øyeblikk enn jeg har midt på natten. Hvor som helst! Men jeg hadde ikke protestert om noen ville ta meg med til Hellas! BusteMartePinn: Ønsker du å bli gift en gang? Var det en tilsiktet vits med protester og Hellas? Jeg fniste litt for meg selv Jaaaaa jeg vil bli gift Med stor hvit kjole og kirkebryllup (selv om jeg ikke akkurat er religiøs) og hele den jentete pakken. Har ikke akkurat planlagt alt men jeg har ønsket meg det siden jeg var bitteliten. Så får vi se om det blir med en annen i hvit kjole eller en i smoking da. Ser nok mest for meg at jeg blir gift med en mann. Bustemartepinn: Planter du blomar i hagen om våren? Jeg er glad i blomster, men jeg klarer ikke holde liv i noen av dem om livet mitt hadde vært på spill. Tror mamma hadde blitt ganske overrasket om jeg hadde stått med rumpa i været over bedene ute i hagen (jeg bor fortsatt hjemme). Hun styrer med detså jeg lar henne ta seg av alt sånt Solsenga: Synes du det er dobbeltmoralsk å ikke være religiøs men likevel ville ha kirkebryllup?
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2012 #7725 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det er faktisk hunden jeg ikke vet om jeg liker. Den bjeffer på alt og alle (eller burde jeg si ingen og ingenting?), og virker i det hele tatt litt.. Nervøs, kanskje? Men det kan jeg vel ikke klandre den for :-p Men samtidig er den jo litt god også da, blir glad når han ser meg og hopper opp i fanget for å kose Jeg klarer bare ikke den gneldringa hans..! Noz: Kanskje vi skal danne et anti-heksforbund? det er jo som med barn.. - (og i dette tilfelle hunder) det er foreldrene som oppdrar barnet (hunden) og former store deles av den sin personlighet... Jaaaa- vi kan gjerne danne det! vi kan være formanner begge 2, for jeg tror vi får en drøss av medlemmer! dreamdrops: i hvilke butikker har du vært på intervju nå? minya: hva hadde du gjort sist kjæresten din var sur/oppgitt over deg? cuddlegirl: er du ikke her mere? maya: er du åpen om KG til din mann og dine barn? drue: hva liker du best på jenter som hverdagsklær? Endret 11. oktober 2012 av NozMonster
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #7726 Skrevet 11. oktober 2012 dreamdrops: i hvilke butikker har du vært på intervju nå? Det er "en del" som vet hvor jeg var på intervju i dag, så jeg ønsker å ikke dele det i fare for at folk skal kjenne meg igjen Beklager! Maya76: Snakker du og mannen din samme dialekt? Hvilke(n) i så fall? Wednesday: Lam, svin eller kylling-kjøtt?
Wednesday Skrevet 11. oktober 2012 #7727 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Wednesday: Er du forberedt på trassalderen? den tror jeg er godt i gang allerede, og nei, jeg var ikke forberedt wednesday: hvor kjøpte du kåpa di? er på utkikk etter det selv,men finner ingeeeen! ...og når du sier det du sa om prisen, så¨blir jeg jo rimlig nyskjerrig,.. du kan jo ikke bare si sånn uten å røpe det! Røpe det?? http://webshop.ricco...34&c3=0&p=33074 ikke såå dyr da? men den sitter sååå fint på.. tror det er laget for meg ...jeg kjøpte den riktig nok i butikk, og den var litt dyrere der ser jeg (argh!!). Wednesday: Noe du skulle ønske flere gutter gikk med/hadde som stil? Hva i så fall? jaaa skulle ønske flere gutter kunne kjøre litt "kulere" stil med kule jeans (hverken baggy eller trange, men relaxed fit), og kule t-skjorter/button-ups i merker som volcom,billabong, dc, circa, zoo york, LRG osv osv (uten flashy logo).. og kule sneakers... eeer så hot med sånn stil på gutter!! Dreamdrops: hva synes du er hot på gutter ? Endret 11. oktober 2012 av Wednesday
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #7728 Skrevet 11. oktober 2012 den tror jeg er godt i gang allerede, og nei, jeg var ikke forberedt http://webshop.ricco...34&c3=0&p=33074 ikke såå dyr da? men den sitter sååå fint på.. tror det er laget for meg ...jeg kjøpte den riktig nok i butikk, og den var litt dyrere der ser jeg (argh!!). jaaa skulle ønske flere gutter kunne kjøre litt "kulere" stil med kule jeans (hverken baggy eller trange, men relaxed fit), og kule t-skjorter/button-ups i merker som volcom,billabong, dc, circa, zoo york, LRG osv osv (uten flashy logo).. og kule sneakers... eeer så hot med sånn stil på gutter!! Dreamdrops: hva synes du er hot på gutter ? Jeg savner at flere bruker bukseseler og hatt. Jeg synes det er megakult! Selvfølgelig kler ikke alle det, men mange som kunne prøvd seg med suksess altså Viernes: Hvis du skulle lært deg 3 språk flytende, hvilke ville du valgt og hvorfor?
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. oktober 2012 #7729 Skrevet 11. oktober 2012 det er jo som med barn.. - (og i dette tilfelle hunder) det er foreldrene som oppdrar barnet (hunden) og former store deles av den sin personlighet... Jaaaa- vi kan gjerne danne det! vi kan være formanner begge 2, for jeg tror vi får en drøss av medlemmer! Det er jeg enig i, så egentlig kan jeg ikke klandre den stakkars hunden heller. Han kan jo ikke noe for at han fikk en heks til "mamma" Og han er faktisk ganske søt, når han ikke gneldrer Jeg tror absolutt det kan dukke opp en del medlemmer! Kanskje vi burde la de stakkars mennene få bli medlemmer også? Mange av dem tørr sikkert ikke å kvitte seg med heksa, i frykt for hva hun kan stelle i stand. Har fått inntrykket av at det er en del menn der ute med hekser knyttet fast i hofta.. Bustemartepinn: Vil du beskrive drømmebryllupet ditt?
Wednesday Skrevet 11. oktober 2012 #7730 Skrevet 11. oktober 2012 Wednesday: Lam, svin eller kylling-kjøtt? Lam!! eelsker lam!!! duda ? BusteMartePinn: har du smykker du alltid går med? hva da i såfall?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7731 Skrevet 11. oktober 2012 Gunnar (the preacher, whatever): Når var siste gang du ommøblerte stua? Jeg er jo fankern meg ikke engang ferdig med å innrede den engang! Spisestuen er grei nok, der er vitrineskap, stoler og tjafs på plass. Til og med gardiner (sydd sjøl! true story!) Stuedelen inneholder på ekte mannevis et helsikkes svært tv (sony, må be) og masse stereo, playstation og alt det der man skal ha. Sofaen er på plass. Den er rosa. Jeg har en sånn lenestol som ser kul ut, men er en fitte å sitte i. Stuebordet er på plass. Og... det var det.. Resten ligger i esker og innpakket fremdeles. Moroa med svært hus varte ikke lenge. Når jeg kommer hjem har jeg en plan om å skaffe en palme og noe annet grønt. Og gardiner. og, bare for å illustrere galskapen/latskapen/whatnot - bildene som skal opp er på plass, men de står på tredje uken dandert bortover gulvet. Minya: høres det ikke sjarmerende ut? BusteMP: har du for vane å rote til døgnrytmen din? Sukkerspinn: fornøyd med novellen om Syndikatet, og din involvering?
Cuddlegirl Skrevet 11. oktober 2012 #7732 Skrevet 11. oktober 2012 cuddlegirl: er du ikke her mere? Joda, jeg er her. Puserjenta: Hvilken truse har du på deg nå?
Gjest Bandit Skrevet 11. oktober 2012 #7733 Skrevet 11. oktober 2012 Bandit: En dialekt du rett og slett ikke klarer å etterligne? Og hvilken dialekt er du best på? (Bortsett fra den du snakker selv). Jeg er vel generelt dårlig på dialekter ettersom jeg blander dem sammen. Den dårligste må være trøndersk. Av en eller annen grunn tar det alltid av og til slutt høres jeg ut som en fette full nordlending uansett... Jeg var en jævel på Haugesund-dialekt en del år tilbake, men jeg har på følelsen det har tapt seg stort... Bandit: Yrke? Ikke nå. Hjemme med ME. Før var jeg markedsanalytiker. Bandit: Gruer du deg til å runde 40 eller tar du det cool like a man? Jeg er sånn passe laidback når det gjelder alder, så det kommer nok ikke til å bli noen ny sportsbil eller motorsykkel, og en nakenmodell i hver arm. både mamma og jeg skrev på hver vår liste en rekke navn vi ville ha på henne, og Betty var det eneste til felles! Men se på henne daaaa- hun får jo ikke vært noe annet enn en betty Ikke mye Ugly Betty der nei.... Nydelig er hun! Stjerner og planeter: Hvor i landet er det du gjemmer deg?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7734 Skrevet 11. oktober 2012 Nei, men jeg er veldig lærevillig;) Ser gøy ut! Jeg har en plan! Giacomma: av ren nysgjerrighet - hva er det meste du har brukt på grisefylla? og også, hva er det minste du har måtte bruke, men allikevel blitt så skjenkt at det var en kveld du aldri kommer til å huske?
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7735 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg kjeder meg ikke, for når jeg er syk kan jeg ha dyne på sofaen, se serier, lese romaner, sove. Men, i motsetning til da jeg var liten, er det ingen som kommer med brus og chips og paracet når jeg er syk! Dette synes jeg ingenting om, så jeg er ofte døden nær. Gia: HVA JOBBER DU MED? Jeg er los i diverse perifere havnebassenger! Ermh, jeg eier ikke evne til å bli flau. Har nok ingen sånne :/ Gia: hva har man egentlig på vaffler? Bringebærsyltetøy og rømme. Alt andet er gudsbespottelse! Sukkerspinnet: Har du fundet noe å ride på?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7736 Skrevet 11. oktober 2012 Yme: har du funnet ut hva troathgagging er for noe? Noz: hvor mange språk kan du?
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2012 #7737 Skrevet 11. oktober 2012 dreamdops: du er en av de fåååå som jeg har sett som også liker bukseseler! ...hender det at din kjære går med det? wednesday: den kåpa var kjempefin (og langt ifra så dyr som jeg antok)- hva slags vintersko pleier du å ha? er du en skikkelig frossapinne som må ha det varmeste av de varmeste vinterskoene? cuddlegirl: hva har du drevet med i det siste? swe: hva er det siste du kjøpte? (untatt matvarer) nattjenta: hvem er du når du er beruset? (danseren, grinern, en som alltid ler, en som alltid prater og prater og prater og prater.... osv...) solsenga: hva driver du med om dagen? - jobb? student? - ingenting? ... gunfreak: har du alltid bodd i oslo? hvis ikke- hvor andre steder har du bodd? Jack: har du opplevd drikkepress nå mens du har bodd hos Giacomo?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7738 Skrevet 11. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hvor i landet er det du gjemmer deg? eg er litt utanfor Bergen. Sukkerspinn: Fritert skorpion eller smalahåve?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7739 Skrevet 11. oktober 2012 Jack: har du opplevd drikkepress nå mens du har bodd hos Giacomo? Nozzings, jeg har drevet uteplass med alle de problemene og grå hår + facepalms noe sånt medfører. Det er ikke rent få ganger jeg har lurt på om det kanskje var like greit å tømme lageret for noen prosenter..unnskyld... promille. Det er ingenting mr puccini kan stille opp med som får meg til å føle press. Men han har lært meg den ene tingen jeg aldri har kunnet, snodig nok. Hvordan man lager en GT. ^^ Stjärnor och planeter: ditt forhold til Kent? Musikeren altså Gia: http://www.youtube.com/watch?v=geYIFnsmKS0 ja? har du?
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #7740 Skrevet 11. oktober 2012 gunfreak: har du alltid bodd i oslo? hvis ikke- hvor andre steder har du bodd? Ja, altid bodd i Oslo, først på majorstua nå på bislett, så har bare flytta 10 minutter unna. Nozzy: Har du tenk på å flytte in i Oslo, eller vil du holde deg i Bærum? Gia:Skriver du dansk fordi du er dansk, eller fordi du bare vil vikre mer dannet så du høres ut som et Henrik Ibsen stykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå