Cleopatra Skrevet 11. oktober 2012 #7701 Skrevet 11. oktober 2012 Akkurat fylt 39. Hva med deg? Svampelura: Favorittbok da du var liten? Brødrene løvehjerte Drue: Hva spiser du på julaften?
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #7702 Skrevet 11. oktober 2012 Drue: Hva spiser du på julaften? Jeg feirer ikke jul, så vi har ikke så sterke tradisjoner på julaften. Likevel samler vi familien og spiser middag, og da er det stort sett kalkun vi spiser norah: hvis du kunne tatt en sprøyte som gjorde at det aldri mer vokste hår andre steder enn på hodet (inkludert øyenbryn og -vipper), det vil si aldri mer hår på dåsa, rumpesprekken, leggene, etc., hadde du tatt den?
Gjest Disguise Skrevet 11. oktober 2012 #7703 Skrevet 11. oktober 2012 Vet ikke hva det er men navnet DuracelBetty får meg til å le. ThePreacher: Om du fikk designe en bil. Hva slags type bil(i.e stasjonsvogn osv.) og hvilken bilprodusent skulle ha produsert den? Gunfreak: Når var sist gang du hjalp en fremmed person som du så hadde litt problemer?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7704 Skrevet 11. oktober 2012 ThePreacher: Om du fikk designe en bil. Hva slags type bil(i.e stasjonsvogn osv.) og hvilken bilprodusent skulle ha produsert den? det hadde blitt en sportscoupe, og hvem andre enn Cadillac kunne være verdige nok til å bygge et av mine prosjekter? jeg kunne godt tenkt meg å være med på å utvikle en ny cts coupe, siden den de allerede har laget er direkte stygg. minya: hva er det meste du har brukt på en mobiltelefon?
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #7705 Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, har det sånn selv, ender alltid opp med å ramse opp dritmange. Veldig godt gjort å (bortsett fra Grey's) nevne så mange serier uten å få med en jeg følger, men bare ser sporadisk Edit: Glemte del 2. Jeg er et nattdyr, og har et jobbeår hvor jeg bare jobber deltid. Da kan jeg unne meg det litt. Elsker å være oppe om natten når hele verden har lagt seg. Dreamdrops: Hvilket instrument synes du høres aller dummest ut? (Rent lydmessig) Åja! Så moro da Nei, de er nok favorittseriene mine altså. Tenkte å se Charmed nå faktisk Hihi. Er egentlig ingen instrumenter jeg synes høres dumme ut.. I alle fall ikke som jeg kommer på (er ikke akkurat kjempe flink når det kommer til sånt). Men jeg kan nevne verdens kuleste instrument og det er saksofon En dag skal jeg lære meg det, har jeg bestemt! Bandit: En dialekt du rett og slett ikke klarer å etterligne? Og hvilken dialekt er du best på? (Bortsett fra den du snakker selv). Wednesday: Noe du skulle ønske flere gutter gikk med/hadde som stil? Hva i så fall?
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7706 Skrevet 11. oktober 2012 Solsenga: Har du noen skjulte talenter? Hmm, ingen skjulte nei. Finner jeg ut at jeg har talent for noe, så kan du banne på at jeg viser det frem Men hvis jeg likevel skal svare noe, noe som folk sikkert ikke tror om meg, så blir det trommer og tegning. Solsenga: i hvilket land ville du helst ligget på en solseng i nå? Hvor som helst! Men jeg hadde ikke protestert om noen ville ta meg med til Hellas! Solsenga: Til syden eller på fjellet? Ingen erfaring med noen av dem, men velger syden siden jeg elsker å ha det varmt. Stjerner og planeter: Hva er det første du legger merke til når du møter en mann? Noe du ser etter/ må sjekke? katyperry: Gruer du deg til vinteren? Hva blir det verste? Lillesiren: Hva med deg? Noen skjulte talenter? Drue: Er du handy? BusteMartePinn: Ønsker du å bli gift en gang?
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #7707 Skrevet 11. oktober 2012 Drue: Er du handy? I hvilken sammenheng? Sånn når det kommer til mekking o.l., så er jeg helt ok. I senga så er jeg veldig handy. Guybrush: hvor handler du klær? Er det noen steder du prinsipielt ikke handler klær?
Gjest Lillesiren Skrevet 11. oktober 2012 #7708 Skrevet 11. oktober 2012 stjärnor och planeter: da du mistet pc'en i gulvet - hvor sint var du da? lillesirenen: kan du danse slikt som i vedlagte video? Nei, men jeg er veldig lærevillig;) Ser gøy ut! Lillesiren: Synes du selv at du har fin rumpe? ThePreacher: Det meste du har betalt for en halvliter? Hehe, noen dager. Kommer litt an på dagsformen:p katyperry: Gruer du deg til vinteren? Hva blir det verste? Lillesiren: Hva med deg? Noen skjulte talenter? BusteMartePinn: Ønsker du å bli gift en gang? Ikke så mange skjulte her heller, vet å lire av meg:p Eneste jeg kommer på er tegning, tror ikke det er så altfor mange som vet noe om den siden. Gia: Er du dansk:)? Såfall, hvor lenge har du bodd i Norge?
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #7709 Skrevet 11. oktober 2012 minya: hva er det meste du har brukt på en mobiltelefon? Tror jeg brukte 1200 på Sony Ericsson 710i uten abonnement eller operatørlås. Lurer fælt på hvordan jeg skal få meg mobiltelefon nå når jeg trenger en ny, siden jeg vil ha en mobiltelefon og ikke en duppeditt.
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7710 Skrevet 11. oktober 2012 I hvilken sammenheng? Sånn når det kommer til mekking o.l., så er jeg helt ok. I senga så er jeg veldig handy. Første gang jeg har hørt noen dra den over to the kinky side! Måtte jo være deg Tenkte mest på mekking og snekring og sånt ja. Men er du en teoretiker eller praktiker? Minya: Jeg har samme problem! Og jeg vil i tillegg ha taster.. Må vi gi etter for teknologien og kjøpe en touchdings med 9283 andre funksjoner tror du??
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #7711 Skrevet 11. oktober 2012 Første gang jeg har hørt noen dra den over to the kinky side! Måtte jo være deg Tenkte mest på mekking og snekring og sånt ja. Hæ? "Alle" bruker vel handy innenfor kinky sammenhenger da. Det er en kjent greie. Men er du en teoretiker eller praktiker? I hvilken sammenheng? Giacomo: hva synes du om å skrive substantiv med store bokstaver?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7712 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Stjerner og planeter: Hva er det første du legger merke til når du møter en mann? Noe du ser etter/ må sjekke? Det må nok vera magen. Om han har litt mage. Elskar mage på menn Deretter ville det vore tenna og hendene. Eg likar menn som er reinslege. Bustemartepinn: Planter du blomar i hagen om våren? Bandit: Yrke? Solsenga: Stoler du på google.no? Drue: Legg du merke til at namna er feite? Endret 11. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7713 Skrevet 11. oktober 2012 Hæ? "Alle" bruker vel handy innenfor kinky sammenhenger da. Det er en kjent greie. I hvilken sammenheng? Ok, da sa visst det mer om meg........ Hahaha. Samme betydning som før! Og hvorfor mener du at du er så handy i senga? Gode tilbakemeldinger eller bra selvbilde? Dreamdrops: Hvordan gikk intervjuene??
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7714 Skrevet 11. oktober 2012 Solsenga: Stoler du på google.no? Drue: Legg du merke til at namna er feite? Hmm, er det noe å ikke stole på? Innholdet i de diverse linkene man får opp er jeg nok mer skeptisk til noen ganger. Wee, er dataen frisk igjen?! maya76: Du får tilbud om å reise til Gambia, men du må reise om 5 min. Hva prioriterer du å pakke? Swarovski og Guybrush: Bo ett år i Kina eller Polen? Hvorfor?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7715 Skrevet 11. oktober 2012 Hmm, er det noe å ikke stole på? Innholdet i de diverse linkene man får opp er jeg nok mer skeptisk til noen ganger. Wee, er dataen frisk igjen?! maya76: Du får tilbud om å reise til Gambia, men du må reise om 5 min. Hva prioriterer du å pakke? Swarovski og Guybrush: Bo ett år i Kina eller Polen? Hvorfor? lånepc......
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #7716 Skrevet 11. oktober 2012 Drue: Legg du merke til at namna er feite? Veldig bra. Nå må du bare slutte å svare (kort) uten å stille spørsmål til tredjebruker, så er vi i mål Stjerner: liker du menn som har skjegg og som bruker truse? ( Drue spesial) Cuddlegirl: har du hilst musekatt fra meg og sagt jeg savner henne?
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #7717 Skrevet 11. oktober 2012 Gunfreak: Når var sist gang du hjalp en fremmed person som du så hadde litt problemer? Hm, det er faktisk en stund siden jeg hjalp noen(bortsett fra å gi penger til uteliggere) Sist var en kar som hadde vært operert i hode, og hadde null balanse, så han skulle komme seg til trikke holdplassen, men mangelt da balanse, da hjalp jeg han et par kvartaler dit. Tror det må være over et år siden jeg. Disguise: Kuleste spion film du har sett? Solsenga: Blir du med på biff middag? Drue: Har du vært på kjemi avdelinga på blineren?
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #7718 Skrevet 11. oktober 2012 Minya: Jeg har samme problem! Og jeg vil i tillegg ha taster.. Må vi gi etter for teknologien og kjøpe en touchdings med 9283 andre funksjoner tror du?? NEVAH! Det skal være en mobilTELEFON ikke en mp3-spiller eller fotoapparat med mulighet for å ringe og sende melding. -.- Den skal ha knapper man merker at man trykker ned når man slår inn nummer eller skriver melding, og det skal være mobiltastatur og ikke et ræva touchtastatur man ikke kan skrive på uten en kulepenn eller noe annet spisst ræl. Vil jeg ha en laptop, kjøper jeg en laptop, vil jeg ha en notebook, kjøper jeg en notebook. Iphone er noe rektig skit. Dårlig batterikapasitet, konstant online om du ikke husker å slå av nettverket hele tiden, og stor sannsynlighet for hack og tyveri. Jeg nekter å bruke fem laken på å kjøpe en duppeditt jeg ikke kan ta med meg overalt. Gunnar (the preacher, whatever): Når var siste gang du ommøblerte stua? 1
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. oktober 2012 #7719 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) tvillingjenta: er det hunden du ikke helt vet om du liker, eller er det enkli fordi den bor hos noen som du ikke er sååå begeistra for? ... pappan min har også en heks hohoho.... Det er faktisk hunden jeg ikke vet om jeg liker. Den bjeffer på alt og alle (eller burde jeg si ingen og ingenting?), og virker i det hele tatt litt.. Nervøs, kanskje? Men det kan jeg vel ikke klandre den for :-p Men samtidig er den jo litt god også da, blir glad når han ser meg og hopper opp i fanget for å kose Jeg klarer bare ikke den gneldringa hans..! Noz: Kanskje vi skal danne et anti-heksforbund? Svampelura: Hvilket stjernetegn er du født i? Endret 11. oktober 2012 av _Tvillingjenta_
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7720 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Veldig bra. Nå må du bare slutte å svare (kort) uten å stille spørsmål til tredjebruker, så er vi i mål Stjerner: liker du menn som har skjegg og som bruker truse? ( Drue spesial) tilbake til ikkje- feit-namn... prøv å skrive lange svar på mobilen då! også siterar du også får du beskjeden "antal sinnatagger stemmer ikke" også tenkjer du "faens mobil" også må du sitera på nytt men då fyk deleten så raskt at plutseleg har du deleta vekk sitatet. og når du då skal spørja eit spm til ein anna brukar oppdagar du at du ikkje huskar kva dei heiter og du kan ikkje finna det ut fordi du sit å skriv på ein f...... mobil! puh! skjegg på menn ja! det er sexy! likte truse på menn heit til eg hadde eit ons med ein i bokser, jammi! eg drit forsåvidt i trusa. den skal av uansett! Solsenga: Har du vore utanfor Europa og evt kor? Endret 11. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå