Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreamdrops: Hva er ditt største mareritt?

At jeg skal miste noen jeg elsker. Det er mitt største mareritt.

blant andre ;) (og neeei, ikke noe romantisk date, bare friendshipping;p )

Hæ, hva er det du sier? :(

Dreamdrops: hvor mye penger hver gang måtte du ha for å jobbet på ei strippebule :P

Å jobbe i ei "strippebule" er for meg uansett uaktuelt, så her aner jeg ikke hva jeg skal svare :P Men siden jeg ikke skal være megakjip, så må jeg svare i alle fall 5000. Minst!

Dreamdrops: Gleder du deg til helgen? ;)

Jaa, det håper jeg blir veldig hyggelig! :) Eller.. Jeg vet det blir hyggelig :strix:

Dreamdrops: Telys eller kubbelys?

Begge deler! Lys er koselig :) Men om jeg må velge, sier jeg kubbelys.

Bandit: Gruer du deg til å runde 40 eller tar du det cool like a man?

Guybrush: Den mest jentete serien du ser på?

Lillesiren: Synes du selv at du har fin rumpe?

ThePreacher: Det meste du har betalt for en halvliter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stjerner: hva er det mest sexy og det minst sexy yrket en mann kan ha?

Skrevet

Thepreacher: Kan du danse slik?

jeg er med i videoen, jeg

Anoia: hvis du skulle spille en rolle i en ny Discworld-film, hvem ville du spilt?

Skrevet

ThePreacher: Det meste du har betalt for en halvliter?

la meg presisere at jeg ikke drikker alkohol selv, men jeg har en lei tendens til å spandere.

130 kroner er vel det meste jeg har betalt. ran, kalles det - og det er ikke i norge engang!

BusteMP: hvis jeg skal spandere på deg i baren, hva ber jeg bartenderen om å fikse ihop?

Skrevet

la meg presisere at jeg ikke drikker alkohol selv, men jeg har en lei tendens til å spandere.

130 kroner er vel det meste jeg har betalt. ran, kalles det - og det er ikke i norge engang!

Beklager, glemte det i farten! :) 130 kroner var litt i meste laget, altså.

Drua: Det mest sexie og det minst sexie yrket en kvinne kan ha?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: hva er det mest sexy og det minst sexy yrket en mann kan ha?

Oj!

minst sexye er vel frisør, servitør, stuert, butikkansatt ( håpar ikkje eg sårar nokon!)

mest sexy er nok brannmann, bilmekaniker (!), og der dei er barske utanpå, men mjuk inni...( er vel ikkje eit yrke men, men)

Drue: Er du muslim? (eg veit eg bryt reglane, men skit!)

Skrevet

Beklager, glemte det i farten! :) 130 kroner var litt i meste laget, altså.

when in Monaco, don't argue on the price. iaffal ikke når det er en kvinne tilstede. (greit, det var min søster, men still)

Tvillingjenta: hvorfor er du våken nå?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva var grunnen til at du valgte navnet Betty? Alltid artig å høre hvilket forhold folk har til forskjellige navn.

både mamma og jeg skrev på hver vår liste en rekke navn vi ville ha på henne, og Betty

var det eneste til felles! Men se på henne daaaa- hun får jo ikke vært noe annet enn en betty :rodmer:

iphone1%20084.JPG

jack: hvor i alle dager betalte du 130 kroner for en halvliter!? :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

jack: hvor i alle dager betalte du 130 kroner for en halvliter!? :hakeslepp:

Monaco. sannsynligvis var det billig for å være der.

Noz: planer om å skifte ut mobilen snart? ^^

Skrevet

Tvillingjenta: hvorfor er du våken nå?

Fordi jeg jobber med noen oppgaver jeg må levere snart (rettere sagt snarest).

Det går ikke så bra, nei :-p

Noz: Hvorfor valgte du akkurat en puddel?

Pappa og heksa hans har forøvrig akkurat en sånn en. Og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker'n eller ikke..

Skrevet

Sukkerspinnet: Hva irriterer deg aller mest her i verden?

Idioti. Og støv. Og menn som ikke svarer på sms.

Stjerner og planeter: Kvifor er ikkje brukarnamnet ditt "Stjerner og planetar"?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Kvifor er ikkje brukarnamnet ditt "Stjerner og planetar"?

ein kan skrive planeter med - ar og med -er. Då eg oppretta det jobba eg på austlandet så eg var vel "miljøskada..."

Sukkerspinnet: Tomat eller agurk?

Skrevet

BusteMP: hvis jeg skal spandere på deg i baren, hva ber jeg bartenderen om å fikse ihop?

Siden jeg ikke er fylt 20 enda er det kanskje tryggest å be henne jekke en flaske øl. Hvis vi ser bort fra akkurat da, hadde jeg blitt gladest for en mojito eller en strawberry daquiri :) Jeg ER veldig glad i øl da, så jeg hadde ikke klaget over det heller :)

Preacherman: Inspirert av Trygdekontoret, hva er ditt verste pute-tv-øyeblikk?

Dreamdrops: Hva er favorittserien din?

Skrevet

Pappa og heksa hans har forøvrig akkurat en sånn en. Og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker'n eller ikke..

:fnise:

Siden jeg ikke er fylt 20 enda er det kanskje tryggest å be henne jekke en flaske øl. Hvis vi ser bort fra akkurat da, hadde jeg blitt gladest for en mojito eller en strawberry daquiri :) Jeg ER veldig glad i øl da, så jeg hadde ikke klaget over det heller :)

Dreamdrops: Hva er favorittserien din?

Vært litt smånysgjerrig på alderen din faktisk :) Så.. Takk! Hihi :)

Kan jeg bare velge EN? :o Hahah :ler:

Jeg er veldig glad i The Mentalist, Castle, Grey's Anatomy, Charmed, CSI Las Vegas, Bones & Modern Family. Beklager, det var bare helt umulig å bare nevne en :sjenert:

BusteMartePinn: Hvilken kjendis har du hørt at du ligner på? Oog hva gjør du oppe så sent? :)

Skrevet

Preacherman: Inspirert av Trygdekontoret, hva er ditt verste pute-tv-øyeblikk?

Ermh, jeg eier ikke evne til å bli flau. Har nok ingen sånne :/

Gia: hva har man egentlig på vaffler?

Skrevet (endret)

:fnise:

Vært litt smånysgjerrig på alderen din faktisk :) Så.. Takk! Hihi :)

Kan jeg bare velge EN? :o Hahah :ler:

Jeg er veldig glad i The Mentalist, Castle, Grey's Anatomy, Charmed, CSI Las Vegas, Bones & Modern Family. Beklager, det var bare helt umulig å bare nevne en :sjenert:

BusteMartePinn: Hvilken kjendis har du hørt at du ligner på? Oog hva gjør du oppe så sent? :)

Hehe, har det sånn selv, ender alltid opp med å ramse opp dritmange. :fnise: Veldig godt gjort å (bortsett fra Grey's) nevne så mange serier uten å få med en jeg følger, men bare ser sporadisk :)

Øhm, jeg har vel ikke hørt at jeg ligner spesielt på noen som jeg husker akkurat nå. Synes sånt er vanskelig å svare på for hvis folk sier at man ligner på en kjendis er det jo (forhåpentligvis) en pen kjendis, og hvis man da sier det videre virker det som selvskryt :P

Edit: Glemte del 2. Jeg er et nattdyr, og har et jobbeår hvor jeg bare jobber deltid. Da kan jeg unne meg det litt. Elsker å være oppe om natten når hele verden har lagt seg.

Dreamdrops: Hvilket instrument synes du høres aller dummest ut? (Rent lydmessig)

Endret av BusteMartePinn
Skrevet

Tonje: når du får en sms, skvetter du til med hjertebank og håper at det er en spesiell person som gir lyd fra seg? :)

Nei. Finnes ingen slik person i livet mitt, og det er vel egentlig flere år siden sist.

Jeg reagerer derimot ofte på SMS-er med å lese dem halvhjertet for så å legge fra meg mobilen å glemme å svare. Prøver å bli flinkere på det her, men det er en uvane som sitter godt i. Selv når jeg får kjempehyggelige meldinger som jeg blir glad for kan jeg reagere sånn. Er en SMS-prokrastinerer :(

Genesis: Hvor gammel er du?

(Jada, jeg vet jeg stiller spørsmål til folk som ikke er aktive i tråden. Men shit au.)

Skrevet

pepsi max :biggrin:

OPI i fargen Cajun Shrimp!! :) du da?

Bandit: hva er det slemmeste/frekkeste en jente noen gang har gjort mot deg ?

Jeg har ikke så mange enda, men den fineste fargen har kollegaen min - opi, over the taup :fnise:

Det må nok bli Return To Eden, er egentlig en miniserie i 3 deler, en av de beste jeg har sett i hele mitt liv.

Puserjenta: Beste tvprogram hittil i år?

Jeg ser nesten ikke på ting som går på norske kanaler. Vi laster ned og ser på serier. Men jeg likte Girls veldig godt. Passe kleint

Puserjenta: har du noe fobier? Type redd for edderkopper, klovner eller denslags ? :)

vært?

Jeg er ikke spesielt glad i krypdyr. Hater kakerlakker og liberiasnegler. Klovner går bra

Katyperry: fikk du kjøpt noe ull??

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: planer om å skifte ut mobilen snart? ^^

nei, hvorfor skulle jeg det? :vetikke:

den funker jo den så... og desuten så kan jeg bare drømme om å få råd til en ny i de 4 neste årene...

Noz: Hvorfor valgte du akkurat en puddel?

Impulskjøp... :sjenert: .... jaja- kjempelurt å impulskjøpe en hund tenker sikkert mange :P ..og det forstår jeg jo.. men jeg er oppvokst med hund, og har passe god dreisen på dem, så jeg visste jo hva jeg gikk til da..

Jeg bestemte meg nemlig på en onsdag at jeg mååå haaa hund nååååå! .... og Betty sitt kull var det eneste kullet som var henteklart akkuratt nuh- så da dro jeg med en gang og så på henne, og så kjøpte jeg henne visst også gitt ! ... jeg hadde ikke tolmodighet til å vente over helgen en gang så...

tvillingjenta: er det hunden du ikke helt vet om du liker, eller er det enkli fordi den bor hos noen som du ikke er sååå begeistra for? ... pappan min har også en heks :P hohoho....

drue: hvilke likhetstrekk har din nåværende kjæreste med dine tidligere kjærester?

Skrevet

drue: hvilke likhetstrekk har din nåværende kjæreste med dine tidligere kjærester?

De er virkelig forskjellige. Nesten på alle plan: utseende, væremåte, dialekt, interesser. Men begge er utrolig snille, og da jeg og exen min var sammen, så hadde hun til felles med min nåværende kjæreste at du kunne se at hun ble glad for å se meg hver gang vi møttes. Det setter jeg pris på :)

fashionistan: Hva synes du om menn som bruker snekkerbukse? Synes du jeg er håpløs som ønsker meg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...