Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tar ikke særlig stor høy plass om jeg legger meg ned å kryper bortover, så klarer fint å krype under et gjerde som ikke er så altfor langt fra bakken :P

ja, i mange år!

har spilt både fotball, håndball og basket på jentelag, guttelag, 86-lag (er 86-modell selv),

85- lag oooog kretslag :)

svampelura: kjempenydelig voffs du har! hva heter`n ? :)

wednesday: hvem er dine KG-dater for helgen? dreamdrops kanskjeeeeem?

Takker, han heter Milo :)

NozMonster: Hva heter din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Guybrush: hvor mange par sko har du stående i gangen din?

Ehhh måtte ut og telle. 12 med fotballskoene :P

Bandit: hvis du kunne velge en sport eller aktivitet ellers som du automatisk ville blitt grisegod til - hvilken skulle det vært og hvorfor? :)

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Apple som i Apple Inc eller som frukten ? Jeg er ikke no apple-fanboy. Jeg liker mine dippedutter som jeg liker verden. Åpen og uten masse hindringer og forbud ;)

Wednesday: av klesplagg/sko som du eier akkurat nå - hvilke ble du mest "awwww DE måååå jeg ha" etterfulgt av fråding rundt kjeften, stjerner i øynene og prislappblindhet ;)

newb ;p

hehe det må være kåpen jeg kjøpte meg her om dagen...sååååå fin... prisen trenger vi ikke snakke om :plystre:

Svampelura: er du glad i å shoppe? og hva er din favorittbutikk?

Endret av Wednesday
Skrevet

Maskiner? Ehhh PC, Xbox360, Xbox, PS1, PS2, PS3, Gamecube, Wii, DS, GBA, PSP. Holder det eller? ;) Altså jeg var kategorisjef for denslags blant annet så jeg fikk slengt utstyr etter meg en periode for endel år siden :)

1'ern, det første jeg spilte og det var så konge. Men 2'ern er også kanon :)

Hmmm, jeg er nok litt bevisst på hva jeg slenger på meg. Det skal jo liksom passe. Men nå kjører jeg mest casual stil med jeans, tskjorter, belte og no form for sneakers stort sett. Varierer med litt farger, mønster og gøyale trykk :) Matche sko og skjorte funker.

Apple som i Apple Inc eller som frukten ? Jeg er ikke no apple-fanboy. Jeg liker mine dippedutter som jeg liker verden. Åpen og uten masse hindringer og forbud ;)

Svampelura: har du noen tvangstanker ? Dobbeltsjekke ting, ikke tråkke på kummlokk osv ? ;)

Puserjenta: har du noe fobier? Type redd for edderkopper, klovner eller denslags ? :)

Dreamdrops: hvor mye penger hver gang måtte du ha for å jobbet på ei strippebule :P

Stjerner og planeter: om du måtte velge et annet yrke, og du måtte velge realistisk - hva ville det vært?

Drue: er du god i fifa? hva er sannsynligheten for at jeg kan slå deg ? :P

Sukkerspinn: når du blir sjuk tenker du "faen jeg kommer til å kjede vettet av meg" eller "ahh digg, noen dager til å slaske inne og sove leeenge" ? :)

Wednesday: av klesplagg/sko som du eier akkurat nå - hvilke ble du mest "awwww DE måååå jeg ha" etterfulgt av fråding rundt kjeften, stjerner i øynene og prislappblindhet ;)

Hmmm, ikke som jeg kommer på i farta :sjokkert:

Dreamdrops: Telys eller kubbelys?

Skrevet

Sukkerspinn: når du blir sjuk tenker du "faen jeg kommer til å kjede vettet av meg" eller "ahh digg, noen dager til å slaske inne og sove leeenge" ? :)

Jeg kjeder meg ikke, for når jeg er syk kan jeg ha dyne på sofaen, se serier, lese romaner, sove. Men, i motsetning til da jeg var liten, er det ingen som kommer med brus og chips og paracet når jeg er syk! Dette synes jeg ingenting om, så jeg er ofte døden nær.

Gia: HVA JOBBER DU MED?

Skrevet

newb ;p

hehe det må være kåpen jeg kjøpte meg her om dagen...sååååå fin... prisen trenger vi ikke snakke om :plystre:

Svampelura: er du glad i å shoppe? og hva er din favorittbutikk?

Egentlig ikke, men når jeg skal handle klær blir det enten Only eller vero moda.

Bandit: Røyker du?

Skrevet

Spør du meg? Er vel du må evt må være fornøyd da ;) men du har all grunn til å være fornøyd :)

Ja, jeg spurte deg ja :) Og takk for komplimentet :)

Guybrush: Nå som du vet hvem jeg er (sort of), så føles vel ikke ting så urettferdig lenger? Og stod det til forventningene (om du i det hele tatt hadde noen)?

Skrevet (endret)

Bandit: Røyker du?

Nei. En uhyre sjelden sigar i meget godt lag, kan jeg nok la meg friste av. Men da må den være god. Og helst sammen med en cognac... :)

Sukkerspinnet: Hva irriterer deg aller mest her i verden?

Endret av Bandit
Skrevet

Jeg er ikke vernepleier, men har ei venninne som er vernepleier.

Nei. Jeg foretrekker hytte med innlagt vann og strøm.

Fluffy-stand up og gaga-konsert :) også er det snart juuuuul :)

Svampelura: who lives in a pineapple under the sea??

Wednesday: favoritt neglelakk!??

Svampebob :jepp:

Gått tom for spørsmål igjen :omg:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: om du måtte velge et annet yrke, og du måtte velge realistisk - hva ville det vært?

mmm, har alltid draumt om å vera kokk, men realistisk sett så hadde ikkje det funka. Geolog kanskje...

Bandit: Eg klarar ikkje å "lesa" kor gamal du er...Er du eldre enn 40 år?

Drue: Du vert innlagt på sjukehus. Kve fem ting må du ha med deg?

Wednesday: Er du forberedt på trassalderen?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Drue: er du god i fifa? hva er sannsynligheten for at jeg kan slå deg ? :P

Jeg er ikke spesielt god egentlig. Jeg kan noen fancy tricks, men jeg er litt dårlig til å forsvare meg, så det er ganske lett å score. Men om du ikke har spilt så mye, så hadde jeg nok tatt deg. Bare add "arilddd" hvis du spiller online, så tar vi en match :)

Stjerner og planeter: pleier du å bruke massasjefunksjonen på dusjhodet til å...eh..massere skuldre og nakke?

Skrevet

Bandit: Eg klarar ikkje å "lesa" kor gamal du er...Er du eldre enn 40 år?

Akkurat fylt 39. Hva med deg?

Svampelura: Favorittbok da du var liten?

Skrevet

Stjerner og planeter: pleier du å bruke massasjefunksjonen på dusjhodet til å...eh..massere skuldre og nakke?

Ja, inkludert ja til det du tenkte før di skreiv "...eh...massere skuldre og nakke?"

Guybrush: Kva nettlesar brukar du og kvifor?

Skrevet

Akkurat fylt 39. Hva med deg?

34

Gjest NozMonster
Skrevet

Takker, han heter Milo :)

NozMonster: Hva heter din?

Betty :)

hun blir kalt mye rart da- som BettySpagetti, SprettballBetty, DanseBetty, DuracelBetty...egentlig rimlig sjeldent bare Betty :ler:

wednesday: hvor kjøpte du kåpa di? er på utkikk etter det selv,men finner ingeeeen! ...og når du sier det du sa om prisen, så¨blir jeg jo rimlig nyskjerrig,.. du kan jo ikke bare si sånn uten å røpe det! Røpe det?? :jepp:

Skrevet

Drue: Du vert innlagt på sjukehus. Kve fem ting må du ha med deg?

Macen

En stor flaske olivenolje

Ingredienser til frokostshaken min

Det er egentlig det eneste jeg trenger :P Kommer ikke på noe mer. Spiser antakeligvis ikke sykehusmat, så noen må komme med middag til meg.

Ja, inkludert ja til det du tenkte før di skreiv "...eh...massere skuldre og nakke?"

Takk for samarbeidsvilligheten.

Stjerner og planeter: hva er grunnen til at du ikke uthever navna til de du spør? (er det fordi du skriver fra iPad f.eks.?)

Tonje: når du får en sms, skvetter du til med hjertebank og håper at det er en spesiell person som gir lyd fra seg? :)

Skrevet

Stjerner og planeter: hva er grunnen til at du ikke uthever navna til de du spør? (er det fordi du skriver fra iPad feks?)

Fordi pc min gjekk i golvet. Trur nettverkskortet har løsna (går det an?). Den møkkataben min vil ikkje skrive her eller feks på face!! Då sit eg att med ein mobil.Den vil ikkje feita ut namna....

Skrevet

stjärnor och planeter: da du mistet pc'en i gulvet - hvor sint var du da?

lillesirenen: kan du danse slikt som i vedlagte video?

Skrevet

Ehhh måtte ut og telle. 12 med fotballskoene :P

Bandit: hvis du kunne velge en sport eller aktivitet ellers som du automatisk ville blitt grisegod til - hvilken skulle det vært og hvorfor? :)

Det måtte være fotball. Det er ikke lenge til poden passerer meg ferdighetsmessig, og da er det plutselig lite jeg kan bidra med... :ler:

Noz: Hva var grunnen til at du valgte navnet Betty? Alltid artig å høre hvilket forhold folk har til forskjellige navn.

Skrevet (endret)

stjärnor och planeter: da du mistet pc'en i gulvet - hvor sint var du da?

eg registrerar at eg flytter lengre og lengre inn i Sverige...

Vart ikkje så sint...Pc er ein kommunepc så då skjønar du at den ikkje er up to date..Håpar rett og slett at eg får ny...Men irriterande at taben min ikkje funkar slik eg vil!!!

Thepreacher: Kan du danse slik?

Endret av Stjerner og planeter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...