Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud bedre... Jeg kunne valgt hvilken låt som helst, det ville gått til helvete uansett. =P

Men sånn for moro skyld, tror jeg at jeg hadde valgt Äkligt, av Ansiktet. Det er en gøy låt, i det minste. =P

ThePreacher: Har du hørt Gangnam Style? Om du har; på en skala fra 1-10, hvor 10 er det mest irriterende, hvor synes du den havner?

Jeg synes sangen er fryktelig interessant, og jeg irriterer meg over at folk flest ikke fatter den store ironien med hele sangen. Sangen kommer fra et land som kulturelt sett er veldig konservativt og som tvilholder på gamle ritualer innenfor musikk. teksten forteller om det noe utpregede luksus-poser-liv i forstaden gangnam og den sinnsvake pengebruken som pågår der for å fremstå som en vellykket og rik person.

det er også et ganske fantastisk fenomen at den eneste mer vestlig korrekt fremførte melodien, rent teknisk sett, fra sørkorea på evinnelige tider også er den eneste sangen derfra som greier rase inn på verdens store hitlister. den er allerede verdens mest spilte youtube-video noensinne. og samtidig, så er artisten en mindre vakker småtykk mann. I love it.

Wednesonsdag: hvordan pleier jeg deg best når du har feber og er dårlig?

Skrevet

Presten: Er gia like hyggelig i virkligheten som han virker på forumet?

Hyggeligere, men med en vanvittig sjarm. Hvorfor forumets kvinner ikke har tvunget ham til kirken med trussler om ekteskap og deling av huslån, sofakrok og etternavn, er meg et stort spørsmål.

Swarovski: how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Skrevet

Raven Emerald: Spiller du mye spill?

Til tider, ja. Roter rundt på sånne nettsider med masse spill.

Selv om det selvsagt blir mindre enn vanlig all den tid vesla på død og liv skal plukke på alt.

Bandit: Du har barn, etter det jeg har skjønt? Hva er det hyggeligste dere kan gjøre sammen?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

As much as he wanted :tongue:

ThePreacher: Siden jeg fikk følelsen av at jeg har spurt bandit før om hvor han er om 10 år, så spør jeg deg om det i stedet.

Bandit: Hvilket spill spilles det mest av i huset deres?

Dreamdrops: Har du noe favorittdyr?

Nica: Hvilken realityserie er den beste?

Skrevet

Nica: Hvilken realityserie er den beste?

Nja, det må vel kanskje bli Farmen eller 71 grader nord, tror jeg.

Raven Emerald: Hvor mange armhevinger klarer du å ta?

Skrevet (endret)

Nja, det må vel kanskje bli Farmen eller 71 grader nord, tror jeg.

Raven Emerald: Hvor mange armhevinger klarer du å ta?

En halv, på en god dag.

Swarovski: Hva slags edelstein synes du er den peneste?

Endret av Raven Emerald
Skrevet

ThePreacher: Siden jeg fikk følelsen av at jeg har spurt bandit før om hvor han er om 10 år, så spør jeg deg om det i stedet.

det useriøse svaret. om ti år ligger vi to i kjellerstuen og dundrer penis mens kiddsa er jagd ut for å leke med naboungene.

det seriøse svaret. om ti år er jeg i full drift med et a4 1/2 familieliv så godt som jeg er i stand til å få det. dattern er blitt fjortiss og jeg har fått en ny mengde grå hår pga dette. jeg håper og tror det er par arvinger til som løper rundt med lego og leker jeg skal tråkke og snuble i.

det bør være produsert noe musikk med min stemme inni. det skal være et stort firma i gang, med hovedarbeidsmengde narvik/troms/finnmark hvor et x antall lastebiler i sort skal fyke rundt og tjene penger for meg. jeg aner ikke en cm hen jeg bor, men jeg vet at om ti år har jeg et fantastisk vakkert landsted/tilhørsplass på tomten min på Øyjord utenfor Narvik. og, jeg er for lengst ferdig med å få telefoner i tide og utide fra forsvaret, men sitter derimot og mimrer om de gale dager da man gjorde faenskap og hatet kulden, mens jeg skryter over hvor spenstig og tøff jeg var dengang til min kjære som sitter og jatter med meg og historiene hun har hørt x antall ganger før, før hun jager meg ut i garasjen hvor jeg daglig skal dille med mine søte små us muscle-biler og andre motoriserte leketøy.

Bandit: tror du på ekteskapet?

• Liker 1
Skrevet

Wednesday: liker du biff da, kanskje vi kunne ha en kg biff kveld.

jeg gjør faktisk ikke det! :sjokkert:

wednesday: Har du kredittkortgjeld som ikke gjelder inneværende periode?

det var da et fryktelig privat spørsmål, men nei, det har jeg ikke (og har heller aldri hatt).

Wednesday: Beste kino opplevelse?

det var når jeg så the simpsons movie på en drive-in kino i texas i 2007. vi var en hel gjeng..også satt vi baki med tepper og snop. aaahh memories <3

ble riktig nok flere turer til drive in-kinoen da, men denne husker jeg best for det var første gangen jeg var der ..og jeg tok meg selv i å sitte å tenke "det blir ikke mer amerikansk enn dette!" :popcorn:

Wednesonsdag: hvordan pleier jeg deg best når du har feber og er dårlig?

hmm jeg er ikke så sosial av meg når jeg er dårlig.. men hvis du ordner noen episoder med en serie jeg liker, eller en bra film jeg ikke har sett, uten at jeg må si så mye.. da blir jeg glad :)

også er jeg jo glad i pepsi max da, både når jeg er syk og når jeg er frisk :)

Raven Emerald: hvem er din favoritt idol-deltager gjennom tidene ? (norske)

Nica: hva spiser du når du skal skeie ut ?

Skrevet

Raven Emerald: hvem er din favoritt idol-deltager gjennom tidene ? (norske)

Må vel bli Kurt Nilsen. Han virker sympatisk, de andre jeg har fått med meg eksistensen til, har jeg ikke sansen for i det hele tatt.

Wednesday: Hvordan vil du beskrive drømmemannen?

Skrevet

Wednesday: Hvordan vil du beskrive drømmemannen?

han må være snill og omtenksom, belest og reflektert, ha god humor, ha sine egne interesser som han dyrker lidenskapelig, han bør være ambisiøs - ville noe med livet sitt, ønske seg barn, sosialt oppegående - ha egne venner, det ville vært et pluss om han er film/serie-nerd, gjerne være musikalsk, ha sjarm og glimt i øyet :)

hva med drømmemannen din da Raven Emerald?

Swarovski: hvilken butikk handler du mest i? (utenom matbutikker)

Drue: fornøyd med kampen ? tror du vi kommer til å se mange slike perler fra Giroud fremover?

Bandit: når var du sist på kino, og hva så du? terningkast?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hunterlady: har du og Yme hatt sex? :laugh:

Endret av Drue
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: leve en måned på kun...

naan1.jpg

nan

eller

article-image_no.jpg

nan?

om jeg vil leve på Nan eller Nan spør du drua?? heheee.....da svarer jeg nok.....*trommevirvel* ........

NAN!

Nan nr 2 faktisk.. hadde nok klart lenger tid enn 1 mnd også :P

Drua: hvor mye penger skulle du ha vunnet før du hadde delt med familien?

Skrevet (endret)

Ok. Det burde vært en form for notification når man blir nevnt i en tråd, så man får det med seg.

Sukkerspinnet: Bliver du ofte oppringt av sleske herrer på østlandet om natten?

Du skulle bare visst! Dere var ikke de eneste fra den siden av fjellet jeg snakket med den natten.

Sukkerspinn: blir du redd når jeg brøler?

Jeg får dødsangst! Neida. Hvor lettskremt tror du egentlig jeg er?

Sukkerspinn: Er det noen historie bak nicket?

Ja, det er det. I korte trekk - jeg ville ha noe sukkersøtt.

ehhh... må jeg spør noen noe nå?

NozMonster: Kan du fortelle oss en hemmelighet?

Endret av Sukkerspinnet
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Ok. Det burde vært en form for notification når man blir nevnt i en tråd, så man får det med seg.

Du skulle bare visst! Dere var ikke de eneste fra den siden av fjellet jeg snakket med den natten.

NozMonster: Kan du fortelle oss en hemmelighet?

ja, jeg kan fortelle deg en hemmelighet sukkerspinnet.......... og det er at det faktisk finnes en notification-knapp-greie :ler:

wednesday: hva er det fineste barnet ditt har sagt til deg?

Endret av NozMonster
Skrevet

tja... både og kan man si... ser jeg pigger på leggen på en søndag kveld, så gidder jeg ikke å shave når jeg alikevell skal dra på meg 3 strømpebukser dagen etter uansett...

ja, men bare på dagtid...

alkasil- er det fru hagen som er stedet?

Nei, overhodet ikke, har faktisk ikke vært der, men du nevnte dattera til hagen, og den ene gangen jeg har vært der, skulle folk gå videre til fru hagen, men jeg gikk hjem - derfor kom jeg på det nå.

Silfen: Er det fortsatt kjedelig her?

Skrevet

Så du kampen?! Åh, jeg skal leve på den lenge altså. Utrolig deilig seier. Ja, han kommer helt klart til å vise mer av det vi fikk se idag. Er du litt lei deg for at han ikke spiller for spurs eller? ;)

jepp, jeg så på! Egentlig synes jeg han har vært en kløne hittil.. men i dag imponerte han. Men vi har da ikke bruk for han ;)

wednesday: hva er det fineste barnet ditt har sagt til deg?

"ååå mamma du har så fin og stor (??!) mage" :fnise: ..men ingenting er som når hun sier hun er glad i meg :)

ThePreacher: tok du lappen på 18-års dagen din?

Skrevet

ThePreacher: tok du lappen på 18-års dagen din?

Nei, jeg fikk ikke lov fordi jeg knuste en bil året før - uten førerkort såklart. måtte vente pittelitt. jeg har uansett bursdag på en dag som er helt umulig å kjøre opp på ;)

Wednesday: jeg har forstått at du er litt av en råkjører. hvilken av bilene mine stikker du av med? corvetten, cadillacen eller broncoen? eller er det mazda stasjonsvognen?

Skrevet

Wednesday: jeg har forstått at du er litt av en råkjører. hvilken av bilene mine stikker du av med? corvetten, cadillacen eller broncoen? eller er det mazda stasjonsvognen?

så du fikk utsettelse ? :sjokkert:

..Jeg kjører helst corvetten såklart :reise: men er ikke noe råkjører da ;)

ThePreacher: hvilken mobil har du?

alkasil: favorittfilm?

Skrevet

ThePreacher: hvilken mobil har du?

en rød Galaxy S3, matcher ene go'bilen <3

Yme: har du ikke fler fantastiske bilder av meg på lur? ^^

Weddingday: liker du tegneserier? hvilke er dine favoritter?

Skrevet (endret)

Yme: har du ikke fler fantastiske bilder av meg på lur? ^^

De lager seg på mange måter selv, gjennom mine hender, så jeg kan ikke bare produsere uendelig av dem, men jeg lover at med en gang anledningen viser seg, kommer det til å komme fler! Jeg vil si det er sjebnen som lager dem.

Silvermist: Hvor mange pupper har du?

Endret av Yme
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...