Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

du klarer å vri alt den veien du kjære :fnise: 10 poeng! hehe

heeey, jeg mente det selvsagt i en ren faglig sammenheng. Hva tar du meg for :rolleyes:

Gunfreak: svarte du på spørsmålet mitt ikveld? :)

Skrevet

Har du hilst på noen lemurer når du var i Madagaskar?

ikke akkurat håndhilst, men så quite a few ;) også aper da, masse aper ;) O-O-A-A ! :briller2:

Gunfreak: har du vært noen spennende steder da?

Gjest Gunfreak
Skrevet

heeey, jeg mente det selvsagt i en ren faglig sammenheng. Hva tar du meg for :rolleyes:

Gunfreak: svarte du på spørsmålet mitt ikveld? :)

Ja mener det http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=668083&st=7180#entry11607025

ikke akkurat håndhilst, men så quite a few ;) også aper da, masse aper ;) O-O-A-A ! :briller2:

Gunfreak: har du vært noen spennende steder da?

Kina er vel det mest spennede stedet jeg har vært

Wednesday: viss du kunne reise hvor du ville hvor ville det vært?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz Hva var ditt inntrykk av meg in real kontra her?

det skal jeg fortelle deg!

jeg har likt deg her inne hele veien, men jeg så for meg at du var mer utadvent her inne, enn du

er irl.. men der tok jeg veldig feil ! du var jo så trivelig å skravle sammen med!

det føltes ikke som at vi møttes for første gang..

Noz: tror jeg glemte et spørsmål fra deg. Jeg var nok bare nysgjerrig. Fikk bare for meg at du muligens var fra nordnorge :P har du strippestang hjemme eller har du vurdert å skaffe deg?

nordnorge?? hahaa... neeeei- jeg er fra, og bor et par mil utenfor oslo jeg :P

jeg har ikke strippestang hjemme nei, men jeg driver å sparer til det nå...:strix:

(koster 3000)

guybrush: hva fikk deg til å tro at jeg var fra nordnorge? heheee

karpuzi: hva er din dom fra treffet vårt da?

Skrevet

det skal jeg fortelle deg!

jeg har likt deg her inne hele veien, men jeg så for meg at du var mer utadvent her inne, enn du

er irl.. men der tok jeg veldig feil ! du var jo så trivelig å skravle sammen med!

det føltes ikke som at vi møttes for første gang..

karpuzi: hva er din dom fra treffet vårt da?

Det var hyggelig å høre. :)

Ja jeg er enig, jeg syns det var veldig naturlig å snakke med dere begge to. Føltes ikke som et første møte!

Skrevet

Wednesday: viss du kunne reise hvor du ville hvor ville det vært?

new zealand!! hva med deg?

Skrevet

Gunfreak, Karpuzi, Wednesday, wtf?! Dere må følge retningslinjene.

Arabella: har du noen gang vært utro, og/eller har noen noen gang vært utro bak ryggen din?

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

new zealand!! hva med deg?

Canada kanskje, oppleve skogene og slikt der. Candadire skal være veldig hyggelige også

Skrevet

Dreamdrops: hva er det lengste du har gått uten snop ?

Hm, det husker jeg faktisk ikke. Husker jeg hadde en periode da jeg var yngre hvor jeg fikk penger for å være uten godteri, men hvor lenge husker jeg ikke.

Gunfreak: Hva kunne du tenke deg å jobbe med i fremtiden?

Skrevet

Gunfreak, Karpuzi, Wednesday, wtf?! Dere må følge retningslinjene.

Wtf! Jeg glemte det :laugh:

Drue - Hva syns du om pizza på Villa Paradiso??

Skrevet

42 tommer

tja...si det... kunne jeg ha valgt på øverste hylle, så hadde det nok blitt enten Uma Thurman eller Kiera Knightley :wow:

Vampen: har du date`et noen fra KG?

gunfreak: hvilken historisk begivenhet skulle du ønske at du hadde fått oppleve?

maya;: hvordan er livet ditt i dag, i forhold til hvordan du så for deg/håpet på tidlig i 20 årene?

Haha, nei. Jeg avskyr alt som har med dating å gjøre, så det kommer nok heller aldri til å skje.;)

Guybrush: favorittfag på skolen?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hm, det husker jeg faktisk ikke. Husker jeg hadde en periode da jeg var yngre hvor jeg fikk penger for å være uten godteri, men hvor lenge husker jeg ikke.

Gunfreak: Hva kunne du tenke deg å jobbe med i fremtiden?

Jeg lyst til å jobbe med dyr, så zoolgi, eller noe annet innen biologi, som palentolgoi.

Dreamdrops: Har du planer om å gife deg innen 5 år?

Karpuzi: syns du jeg er en av dem som sporer av for mange tråder?

Skrevet

guybrush: hva fikk deg til å tro at jeg var fra nordnorge? heheee

Tja si det. En kombinasjon av at du spurte en annen bruker hva som ville skje om typen flytta til Mo i Rana, og det faktum at jeg har ei venninne som bor der (Mosjøen) som ligner ganske mye på deg både i stil og utseende :)

Guybrush: favorittfag på skolen?

Ehhh, når du sier skole tenker jeg vgs. Så da blir det fordypning media som jeg hadde (jeg gikk allmennfaglig som det het den gangen men vi var griseheldige og hadde muligheten til å ta både realfag og media samtidig - og vi hadde bedre utstyr enn mediahøgskolen på Lillehammer på den tiden).

Karpuzi: bortsett fra hårfrisyren hva er den største forskjellen fra avataren din og hvordan du selv ser ut?

Skrevet

Jeg lyst til å jobbe med dyr, så zoolgi, eller noe annet innen biologi, som palentolgoi.

Dreamdrops: Har du planer om å gife deg innen 5 år?

Så gøy! :)

Hm, det er jo ikke noe jeg akkurat kan planlegge på egenhånd, men jeg må innrømme at jeg har et lite håp om å være gift når jeg er 24, ja. Selv om jeg ikke skal drømme for mye ;) En vet jo aldri hva som skjer.

Karpuzi: Hva er det du liker best med KG? Og hva liker du minst?

Skrevet

Må få opp futtet i denne tråden:

Solsenga: Hva er ditt forhold til NSB?

:fnise: "futtet opp....nsb.... Hehehe. Jeg pendlet i 5 år og fikk etterhvert god kjennskap til selskapet. Det er absolutt endel episoder jeg skulle vært foruten! Har vært mye irritasjon.

Solsenga: favorittsjanger innen prono? :danse:

Det blir som regel noe amatørgreier, sånt som er mer realistisk. Kan ikke fordra teite rollespill! Men så lenge det er noe inn og ut, så funker det :P (I det siste har det blitt litt trekanter.......)

Hva med deg, Drue? ;)

Dreamdrops: Du bor i et boligfelt og nabogutten på 18 har fest. Ca 20 skrålende ungdommer holder på 10 m fra huset ditt. Plager det deg? Håper du noen ber de dempe seg? (Ja, jeg opplever det akkurat nå :) )

Skrevet

:fnise: "futtet opp....nsb.... Hehehe. Jeg pendlet i 5 år og fikk etterhvert god kjennskap til selskapet. Det er absolutt endel episoder jeg skulle vært foruten! Har vært mye irritasjon.

Det blir som regel noe amatørgreier, sånt som er mer realistisk. Kan ikke fordra teite rollespill! Men så lenge det er noe inn og ut, så funker det :P (I det siste har det blitt litt trekanter.......)

Hva med deg, Drue? ;)

Dreamdrops: Du bor i et boligfelt og nabogutten på 18 har fest. Ca 20 skrålende ungdommer holder på 10 m fra huset ditt. Plager det deg? Håper du noen ber de dempe seg? (Ja, jeg opplever det akkurat nå :) )

Hihi, det der var min og kjærestens bursdag for et par uker siden, så tror ikke jeg skal si noe :fnise: MEN jeg sa i alle fall fra til naboen før festen begynte. Sur, gammel og... Ja :( Men jeg sa i fra! Også var det en fredag..!

Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg har ikke jobb for tiden, så jeg hadde nok ikke blitt plaget av det. Heller banket på og spurt om jeg får være med :fnise: Men med jobb/skole dagen etter på en mandag? Øh, ja. Men om jeg hadde turt å si ifra? Tror ikke det.. :sjenert:

Solsenga: Tør du å si ifra da?

BusteMartePinn: Liker du best små eller store glass?

Skrevet

Solsenga: Tør du å si ifra da?

Jeg sa tidligere i kveld at sånt ikke kunne falt meg inn å irritere meg over, de har ferie og er unge. La de ha det gøy!

MEN: jenter som skriker- i kor, synes jeg er unødvendig. Det er tross alt mange andre naboer. Venter spent på mulige reaksjoner, trenger litt action! :P

BusteMartePinn: Hvor glad er du for den nye x-rated- tråden? ;)

Skrevet

Jeg sa tidligere i kveld at sånt ikke kunne falt meg inn å irritere meg over, de har ferie og er unge. La de ha det gøy!

MEN: jenter som skriker- i kor, synes jeg er unødvendig. Det er tross alt mange andre naboer. Venter spent på mulige reaksjoner, trenger litt action! :P

Sant! Det er jo ferie ;) De har i alle fall en snill nabo! Ikke alle som tenker sånn :)

Ooo, action sa du? Hvor bor du? :fnise: Kommer gjerne en tur jeg altså!

Vampen: Står laderen til pc'en din "alltid" i, eller tar du den ut og setter den ikke inn igjen før det nesten ikke er mer batteri igjen og du lade?

Skrevet

Sant! Det er jo ferie ;) De har i alle fall en snill nabo! Ikke alle som tenker sånn :)

Ooo, action sa du? Hvor bor du? :fnise: Kommer gjerne en tur jeg altså!

Det kan nok hende det har noe med alderen å gjøre at jeg ikke bryr meg.. Og misunnelse. Haha. Ja, kom, så lager vi litt action! :P Jeg bor en times tid nord for Oslo :)

Dreamdrops: Hvorfor blir gamle menn koselige, mens gamle damer blir gretne? (Finnes selvfølgelig unntak!)

Skrevet

Det kan nok hende det har noe med alderen å gjøre at jeg ikke bryr meg.. Og misunnelse. Haha. Ja, kom, så lager vi litt action! :P Jeg bor en times tid nord for Oslo :)

Dreamdrops: Hvorfor blir gamle menn koselige, mens gamle damer blir gretne? (Finnes selvfølgelig unntak!)

Alder? Hvor gammel er du? :) Oo, det blir litt langt. Jaja, du får oppdatere her inne om det skjer noe da!

Hoho, det aner jeg seriøst ikke :fnise: Aldri tenkt over heller. Hva tenker du om saken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...