Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hakeslepp: Å Jesus! Det der fikk du kun i land fordi du er kjekk. Alle andre hadde fått et jæææævlig olmt og snerrende blikk.

Bandit: Har du lagt ut bilde av deg selv her inne?

( :fnise: )

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Hahaha! Nice!

Guroh: I forhold til hvordan du "kjenner" meg her inne. Hvilken bil ville du valgt til meg? Og hvorfor?

(Beklager for mye bilspørsmål)

Samme bilen som jeg anbefaler alle som skal ha ny bil. Mazda6 eller Mazda3, alt ettersom hvor stor bil du føler du trenger. Ganske ok kvalitet, grei pris og gøyal å kjøre pluss masse utstyr.

Norah: det mest patetiske sjekkestuntet du har blitt utsatt for, og gjerne som du har funnet litt sjarmerende?

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt noe italiensk i meg, bare fra et par land i nærheten :fnise: . Jeg er veldig glad i opera og klassisk musikk, og italiensk er favoritten. Språket er nydelig. Jeg har glemt så mye. Det hadde vært en idé og hatt en personlig trener til både det ene og det andre ;).

Arabella: Prater du italiensk?

Roy Orbison blir vel ikke definert som en operasanger, men han kan opera! Hørt han og hva synes du i så fall?

Ble to spørsmål til baare deg det gitt :fnise:

Skrevet

:hakeslepp: Å Jesus! Det der fikk du kun i land fordi du er kjekk. Alle andre hadde fått et jæææævlig olmt og snerrende blikk.

Jeg fikk jo et olmt og snerrende blikk mens det pågikk. Jeg liker å tro jeg appellerte til hennes dårlige samvittighet, og at hun dermed til slutt så at jeg ikke var så ille allikevel... :ler:

Aner ikke hva som kom over meg, normalt hadde jeg bare gitt blaffen, men jeg fikk en sånn "faen heller"-holdning...

Guroh: Hvilken stilling.... sover du stort sett i?

Skrevet

solsenga: skal du følge med på Tigerstaden, som begynner nå snart?

Jeg måtte google den der...og svaret er NEI! :)

Solsenga: hvorfor tror du jeg ville likt den serien ? :)

Hmm, med tanke på den lista du hadde, så synes jeg den passet inn. Den er grotesk og bra. Har du sett?

Solsenga: Er du flink til å bake?

Får til det meste om jeg prøver, men er best på gjærbakst :)

Swarovski: Hva er du aller flinkest til?

NozMonster: Hvem skulle spilt hovedrollen i filmen om deg?

Skrevet

Bandit: Har du lagt ut bilde av deg selv her inne?

( :fnise: )

Ja, flere ganger.

Hva med deg? :)

Arabella: Tryner du på gata, gjør du det med stil, eller graver du deg ned?

Skrevet

Ja, flere ganger.

Åja! Visste jeg ikke.

En gang bare :) For noen uker siden bare faktisk.

BusteMartePinn: På deg selv; veldig mørkt hår eller veldig blondt hår?

Skrevet

Ja, flere ganger.

Hvis det skulle skje, går det vel så fort at jeg ikke rekker å tenke på stilen :ler: . Hvis det kommer en kjekk mann og gir meg en hjelpende hånd, så kan jeg late som jeg har slått meg veldig, så han blir ekstra omsorgsfull :fnise: .

Inx: Er du aldeles forsvunnet?

Skrevet

BusteMartePinn: På deg selv; veldig mørkt hår eller veldig blondt hår?

Ekte lys blondine representin'!!!

Ikke helt så lys som hun på avataren, men mer i, tja.. Vendela Kirsebom-farge? (Uten sammenligning forøvrig :) )

Norah: Er du en slik som har hatt en million forskjellige hårfarger/nyanser, eller har du aldri forandret på den?

Skrevet

Arabella: Prater du italiensk?

Roy Orbison blir vel ikke definert som en operasanger, men han kan opera! Hørt han og hva synes du i så fall?

Ble to spørsmål til baare deg det gitt :fnise:

Det vill være løgn å si at jeg snakker italiensk. Jeg har tatt flere kurs og også selvstudium med bøker og cd-er, Men det skorter på praksis med å snakke med noen.

Jeg liker Roy Orbison. Jeg forbinder ikke ham med opera, men det kunne vært morsomt å høre ham. Har du noen eksempler på titler?

Auroressa: Er førerkortet i havn nå?

Skrevet

Det vill være løgn å si at jeg snakker italiensk. Jeg har tatt flere kurs og også selvstudium med bøker og cd-er, Men det skorter på praksis med å snakke med noen.

Jeg liker Roy Orbison. Jeg forbinder ikke ham med opera, men det kunne vært morsomt å høre ham. Har du noen eksempler på titler?

Nei, egentlig ikke jeg heller. Men spesielt slutten på noen sanger kan være litt opera-aktige. F. eks "Crying". Enig?

Minya: Hva hører du mest på av musikk for tiden?

Skrevet (endret)

Raven Emerald: Har du noen hobbier?

Njei, jeg har ikke det pr. i dag. Skrekkelig kjedelig, er jeg.

Guroh: Hvordan liker du den nye identiteten din?

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Norah: hva er den snilleste tingen/handlingen du har gjort som du kan huske på ? :)

Raven: vi trenger utdypning. Hvor kjedelig er d ? :P

Skrevet

Må få opp futtet i denne tråden:

Maria Marihøne: Er du gift? I så fall, hvor lenge har du vært gift?

Høymann: Har du en spesiell type jenter du faller for? Beskriv.

Fille: Hvorfor har du slettet deg?

Arabella: Hørt sangen? Skjønner du hva jeg mener?

Guybrush: Ville du hatt innendørs eller utendørs basseng?

Lillesiren: Hva mener du om musikksjangeren hip hop?

Tvillingjenta: Den beste norske filmen?

Wednesday: Hva vil du vi skal finne på når jeg kommer til deg?

Karpuzi: Hvem er på avataren din? Er dere like?

Kosemose: Hvordan gikk du kledd på 80tallet og hvordan så du ut på håret?

Bandit: Sett Den Grønne Mil? Hva synes du om den filmen?

Raven Emerald: Gleder du deg til Hobbiten kommer i desember?

BusteMartePinn: Hvilke type jenter er mest sexie? Hva skal en jente gjøre/ha på seg (f.eks ute på byen), for å å fin oppmerksomhet?

Solsenga: Hva er ditt forhold til NSB?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Arabella: Siden du liker italia og slikt, liker du italienske menn?

Skrevet

Wednesday: Hva vil du vi skal finne på når jeg kommer til deg?

jaaaa, spørsmål !! :bolledeig: ....... umm spise en mengde smågodt og se på en skummel film ? :popcorn:

Dreamdrops: hva er det meste du har shoppa for på èn dag?

Høymann: benytter du deg ofte av kollektiv transport?

Guybrush: tror du på horoskop?

Skrevet

jaaaa, spørsmål !! :bolledeig: ....... umm spise en mengde smågodt og se på en skummel film ? :popcorn:

Dreamdrops: hva er det meste du har shoppa for på èn dag?

Tenkte det var på tide nå ja! :)

Enig! Også må du få lov å være litt fotograf :fnise:

Sikkert ikke mer enn 2-3000? Jeg er nesten alt for forsiktig med penger; men klarer jeg å dra kortet èn gang, går det som oftest bedre de neste :fnise:

Men nå har jeg ikke hatt penger på lenge, i alle fall ikke mye :( Skal gi deg en oppdatering etter første lønning!

Maya76: Husker du da spurte meg om hvem av karakterene i Greys jeg ligner mest på? Jeg svarte jo helt feil, noe om har irritert meg litt :fnise: Er så klart Lexie Grey som er svaret!

Og så spm da: Hvit eller svart telefon?

Skrevet

Guybrush: Ville du hatt innendørs eller utendørs basseng?

Hmm spørs hvor jeg bor. I norge er det vel greiest innendørs - hvis ikke får man jo aldri brukt det :P men om været eller løsninger tillater det er det jo diggest ute.

Guybrush: tror du på horoskop?

Jeg er svært lite overtroisk av meg, men det er jo gøy å se hva som står innimellom. Og tydeligvis har horoskopfolka fått for seg at vi tvillinger er svært barnslige, eventyrlystne, kreative og impulsive....hmmm skjønner ikkeno :P

Dreamdrops: hva er din "signaturrett"?

Lillesiren: forrige ukes høydepunkt?

Wednesday: hva drømte du om å bli da du var bittelita ?

Gunfreak: hvorfor gidder du ha langt hår :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: hvorfor gidder du ha langt hår :)

Damene ser ut til å like det, i hvertfall bedre enn det jeg hadde før(pluss at hode mitt er så lite at jeg trenger hår til å fylle opp hatter)

Guybrush: holdt du på mye idrett når du var yngre(gjør du det enda)

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozi: Hvor stor er tv'en din?

42 tommer

NozMonster: Hvem skulle spilt hovedrollen i filmen om deg?

tja...si det... kunne jeg ha valgt på øverste hylle, så hadde det nok blitt enten Uma Thurman eller Kiera Knightley :wow:

Vampen: har du date`et noen fra KG?

gunfreak: hvilken historisk begivenhet skulle du ønske at du hadde fått oppleve?

maya;: hvordan er livet ditt i dag, i forhold til hvordan du så for deg/håpet på tidlig i 20 årene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...