Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, Guybrush sitt spørsmål kan alltids besvares på andre måter..

The bruker formerly known as CadJack: ser jeg ut som en ubernerd? Det er lov å si ja.:nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har blitt dårlig med nerding i det siste. Og for å svare på et spørsmål jeg mener å huske å ha lest, beskrivelser er kjedelig. ;)

Hva med din nerding?

Noz: trives du som student?

Fant ut det var på tide å dra frem Mass Effect 2 samt Dragon Age 2 og faktisk spille dem. I tillegg har jeg og en kompis kjørt hardtrening på fifa :P Ellers lite nerding gitt. Eller jo, jeg redda harddisken til ei venninne som hadde en hel rapport og 2 innleveringer samt alle bilder der inne. Jeg var the hero of the day for å si det sånn! Linux rescue disc ftw!

Svampelura: hva er den ene tingen du har lest her inne som virkelig fikk deg til å tenke WTF?!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Har du noen tatoveringer?

Nei, av åpenbare hårete grunner (kunne hatt tattis på ryggen da)

Drue: Ble denne tråden slik du håpet (lang, godt besøkt) med et soleklart flertall av korte, trivielle, fjasete, lett flørtende og utfordrende spørsmål til en ikke altfor stor KG krets eller hadde du håpet på/fryktet dype filosofiske spørsmål med dertil påfølgende tunge svarutredninger fra en kanskje enda mindre KG krets?

Vampen: Du må velge - Enten klesklyper på brystvortene eller en ivrig fotfetisjist som suger og småbiter på tærne dine en stakket stund.

Skrevet

Solsenga: jeg er tom for ideer så klassisk spørsmål. Hva du er mest fornøyd med - t eller a ? ;) og why?

t eller a?? Sorry, jeg tok ikke den jeg... :S Ka mene du?

solsenga: vannseng, pro/cons?

Aller først vil jeg si at det er kjipt om strømmen går! Brrrr. Ellers er det vel generelt en uting/ veldig upraktisk at den er så løs. Kan ikke sove sammen med noen som ikke ligger HELT rolig. Og kan man ha sex i en vannseng?? Så var det positive sider: Man ligger ihvertfall mykt? Kan ikke si så mye positivt om saken!

CadillacJack: Kor i nord e du ifra?

Skrevet

Eller, Guybrush sitt spørsmål kan alltids besvares på andre måter..

The bruker formerly known as CadJack: ser jeg ut som en ubernerd? Det er lov å si ja. :nigo:

nei. du er babe, i den klassen som kan snurre meg rundt lillefingre og mere til.

du er sånn kvinne som er livsfarlig for sånne som meg, fordi sånne som meg blir så alt for lydige. at du i tillegg vet hva forskjellen på skyrim og rimjob er gjør deg til hustrumateriale - men det hadde aldri gått bra - for sånne som meg blir jo tøffelmateriale av et sånt scenarie.

Vamp: hvor mye tøffel må jeg akseptere å bli?

Noz: har du noen gang klaget til en frisør?

Skrevet (endret)

AHHHHH!! Tits eller ass???!

Tits :)

Edit: Slenger på svaret her jeg, ellers blir det så mange innlegg! Hvorfor....gruble gruble.. De får meg til å føle meg feminin, også passer de til kroppen sånn med tanke på størrelse. Dessuten har jeg ingen ræv- så det er ikke et alternativ! :fnise:

Endret av Solsenga
Skrevet (endret)

Solsenga: du glemte forklaringa ;)

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet

CadillacJack: Kor i nord e du ifra?

Æ e fra Victoriahavn! Vært der?

fullmoonfever: er varuvler akseptable husdyr?

Skrevet

AHHHHH!! Tits eller ass???!

Tits :)

enig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fant ut det var på tide å dra frem Mass Effect 2 samt Dragon Age 2 og faktisk spille dem. I tillegg har jeg og en kompis kjørt hardtrening på fifa :P Ellers lite nerding gitt. Eller jo, jeg redda harddisken til ei venninne som hadde en hel rapport og 2 innleveringer samt alle bilder der inne. Jeg var the hero of the day for å si det sånn! Linux rescue disc ftw!

Svampelura: hva er den ene tingen du har lest her inne som virkelig fikk deg til å tenke WTF?!

Får jeg nerdepoeng om jeg forteller at sist min pc sa takk og farvel, etter å ha fått et bad, så puttet jeg den i stekovnen og fikk den til å funke igjen?:lur:

Nei, av åpenbare hårete grunner (kunne hatt tattis på ryggen da)

Drue: Ble denne tråden slik du håpet (lang, godt besøkt) med et soleklart flertall av korte, trivielle, fjasete, lett flørtende og utfordrende spørsmål til en ikke altfor stor KG krets eller hadde du håpet på/fryktet dype filosofiske spørsmål med dertil påfølgende tunge svarutredninger fra en kanskje enda mindre KG krets?

Vampen: Du må velge - Enten klesklyper på brystvortene eller en ivrig fotfetisjist som suger og småbiter på tærne dine en stakket stund.

Nå er jeg forvirra, du sier klesklyper på brystvortene som om det er en bad thing?:klo: jeg liker litt smerte, så jeg går helt klart for den, fremfor å være en tåsmokk.

nei. du er babe, i den klassen som kan snurre meg rundt lillefingre og mere til.

du er sånn kvinne som er livsfarlig for sånne som meg, fordi sånne som meg blir så alt for lydige. at du i tillegg vet hva forskjellen på skyrim og rimjob er gjør deg til hustrumateriale - men det hadde aldri gått bra - for sånne som meg blir jo tøffelmateriale av et sånt scenarie.

Vamp: hvor mye tøffel må jeg akseptere å bli?

Hahaha, poeng for ha fått meg til å sette teen i halsen.;)

Men tøffel? Jeg vil ikke ha noen tøffel. Jeg liker menn som utfordrer meg.

Gorgenzola: liker du å suge på tær?

Endret av Vampen
Skrevet

Hahaha, poeng for ha fått meg til å sette teen i halsen. ;)

Men tøffel? Jeg vil ikke ha noen tøffel. Jeg liker menn som utfordrer meg.

bra du har begynt å øve deg, men er ikke kaffe litt upraktisk?

bra, for jeg har ikke lyst å bli tøffel. crocs kan gå. så lenge den er grønn.

nica: nevn en artist du rett og slett slår av radioen for, når vedkommende kommer på

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: trives du som student?

ja, jeg gjør jo det... det er et slit, men jeg har ihvertfall stått på det første arbeidskravet :)

nå er det arbeidskrav nr 2 pluss priosjekt-eksamen!

jeg har gått på frisørskolen selv og jobbet litt som frisør, så jeg klipper meg selv, men farger det hos frisøren.. men siden vi snakker samme språk, så får jeg det alltid som jeg vil :)

vampen: om du ser ut av vinduet på soverommet ditt- hva ser du da?

Endret av NozMonster
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nå er jeg forvirra, du sier klesklyper på brystvortene som om det er en bad thing? :klo: jeg liker litt smerte, så jeg går helt klart for den, fremfor å være en tåsmokk.

Gorgenzola: liker du å suge på tær?

Hæ? Jeg sa ikke noe om at det (ene eller andre) er en bad thing, jeg sa du mått velge, for alt jeg vet eller visste hadde du gjerne sagt "ja takk begge deler" eller "nei takk, ingen av delene" :erter:

Om jeg liker å suge på tær? Nja, la meg si det sånn: Jeg har en lei tendens til å bli ganske altoppslikkende når det kommer til kvinnens kropp og attributter så det er overhengende fare for at jeg smaker på/slikker/snuser/stryker/klasker/kysser/klemmer og tafser der det er ønsket :lur:

Om jeg får beskjeden "ta for deg" så starter jeg ikke med tærne, så er det sagt.

Wednesday: Pet shop boys eller Dimmu Borgir?

Cadillac Jack: Foretrekker at dama; 1)er naken, 2)iført stay-ups 3)cheerleader outfit?

Skrevet

jeg har gått på frisørskolen selv og jobbet litt som frisør, så jeg klipper meg selv, men farger det hos frisøren.. men siden vi snakker samme språk, så får jeg det alltid som jeg vil :)

jaggu, det visste jeg faktisk ikke! lærer noe nytt her hele tiden! men jeg er ikke overrasket, du er ganske kreativ :)

wednesdag: min eller din bil på langtur?

Skrevet

Cadillac Jack: Foretrekker at dama; 1)er naken, 2)iført stay-ups 3)cheerleader outfit?

jeg liker det slutty og sånn. jeg elsker å pakke ut. stay ups, helt klart. cheerleader utgår, det er ikke ballsport vi bedriver.

hvem helvete skal jeg spørre nå?

Giacoma: har agenten gått av tjeneste? jeg savner de GODE svarene i denne tråden!

Skrevet

Æ e fra Victoriahavn! Vært der?

Ahh, Narvik ikke sant? Jeg ELSKER dialekten fra det området og utover mot Svolvær!

Jeg har bodd i Nordland, men ikke høyere opp enn Brønnøysund.

CJ: Kjenner du til RSP? Meninger?

Skrevet

Dimmu borgir...... men er ikke noe blodfan altså. ;p

wednesdag: min eller din bil på langtur?

siden jeg kjøpte meg ny bil i dag så må jeg si min !!! :fnise:

Gorgonzola: har du noen gang hatt en crush på en KG-jente ? :)

Skrevet

Ahh, Narvik ikke sant? Jeg ELSKER dialekten fra det området og utover mot Svolvær!

Jeg har bodd i Nordland, men ikke høyere opp enn Brønnøysund.

CJ: Kjenner du til RSP? Meninger?

sånn snakke æ, på tross av steike mange år i utlendighet og elendighet i bergen!

jeg kjenner godt til RSP, og har flere bokser med det liggende i kjellern. fantastisk greit å ha på tur, og veldig grei hundemat også. bruker det som pålegg og til lapskaus/suppe. JA JEG VET, forsvaret har ødelagt meg.

facebook: wtf, hvorfor skriver du aldri noe her?

Skrevet

Hæ? Jeg sa ikke noe om at det (ene eller andre) er en bad thing, jeg sa du mått velge, for alt jeg vet eller visste hadde du gjerne sagt "ja takk begge deler" eller "nei takk, ingen av delene" :erter:

Om jeg liker å suge på tær? Nja, la meg si det sånn: Jeg har en lei tendens til å bli ganske altoppslikkende når det kommer til kvinnens kropp og attributter så det er overhengende fare for at jeg smaker på/slikker/snuser/stryker/klasker/kysser/klemmer og tafser der det er ønsket :lur:

Om jeg får beskjeden "ta for deg" så starter jeg ikke med tærne, så er det sagt.

My bad! Jeg har vært litt for mye på KG, så jeg tolker automatisk alternativer som pest eller kolera. Men isåfall, så er jeg med på begge deler. ;)

ja, jeg gjør jo det... det er et slit, men jeg har ihvertfall stått på det første arbeidskravet :)

nå er det arbeidskrav nr 2 pluss priosjekt-eksamen!

vampen: om du ser ut av vinduet på soverommet ditt- hva ser du da?

Et jorde. Urbant strøk ja.;)

Bandit: topp 3 serier?

Skrevet

siden jeg kjøpte meg ny bil i dag så må jeg si min !!! :fnise:

flott, da kan jeg sitte i ro og dille med stereoen!

wednesday: kjøpte du med blåtannpakken? hva synes du om stemmen til dama i stereoen? jeg kaller henne bare Bitching Betty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...