Vulpes Skrevet 26. september 2012 #6961 Skrevet 26. september 2012 Tonje!: Hvor har du gjort av din awesome tilstedeværelse? Jeg er her fremdeles, men jeg er kanskje ikke så awesome lenger? Uansett takker jeg for komplimentet :D Dreamdrops: Hvor i landet bor du og hvor gammel er du? Eller som vi sa i gamledager - asl?
Guybrush Skrevet 26. september 2012 #6962 Skrevet 26. september 2012 Guybrush: Hva synes du om maksimet mitt om at menn over tredve ikke skal bruke hettegenser? Følger du det? Hahahaha, da retter jeg det til "menn som ser u tsom om de er over tredve ikke skal bruke hettegenser" Guybrush: Hvordan ser dusjforhenget ditt ut? Dusjforheng? Har jeg ikke hatt siden jeg bodde på hybel Norah: svarte du på spørsmålet mitt eller bare overså du det? Bustemartepinn: få høre de viktigste forskjellene mellom å ha med seg ei jente i seng og en gutt ?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. september 2012 #6963 Skrevet 26. september 2012 Dreamdrops: date snart ?? Jaa! Dreamdrops: Hvor i landet bor du og hvor gammel er du? Eller som vi sa i gamledager - asl? Hihi Jeg bor i Akershus og er 19 år! Hva med deg? Lillesiren: Liker du å gå mye med smykker, osv?
Gjest norah Skrevet 26. september 2012 #6964 Skrevet 26. september 2012 (endret) norah: Du får muligheten til å endre forumsreglene her inne, du kan enten legge til noen regler, eller ta bort noen av reglene som finnes. Hva ville du forandra, og hvorfor? 1: Alle stygge kommentarer mot folk som poster bilder av seg selv blir sletta asap, heller ikke lov å gi terningkast. Si noe konstruktivt/positivt eller fuck off 2: Ikke lov å gi råd om dagsmenyer som er sykelige(type 1300 kalorier og jogge 7 ganger i uka osv) 3: Mmmmm.....kommer ikke på noe mer....*har nok glemt noe* Hahaha, det er endel stereotyper som treffer ganske godt blant endel av de gutta. Har jo både venner og truffet endel slike selv. Måtte knise litt da jeg så en gjeng med nye studenter dukke opp med leatherman og mobilholdere i beltet og skjorta trøkka godt nedi buksa. Men det er stort sett veeeeldig trivelige folk Norah: noen gang troppa opp på jobb i snasen drakt, littegranne kort skjørt, skyhøye hæler, oppsatt hår og litt markerte briller og distrahert alle mannfolka på jobb? Jeg vet! Det er utrolig koselige. Men akk så kjedelige(sorry, men det er litt sånn - sykkelritt ER ikke gøy å snakke om) Jeg har ikke troppet opp i dette på dagtid(har du en streng lærerinne fetisj eller?). Jeg har gått i vanlig kjole og fått hyggelige komplimenter, selv av ingeniører! Men, jeg har kommet i litt kort kjole på jobbfest til stor glede for endel av kjente og ukjente mannfolk. Tror neppe jeg har fått så mye oppmerksomhet før eller siden, det skal sies at alkoholen fløt fritt hele kvelden. Det gikk mye i "du skal være med på nachspiel i natt/sånn burde du gå kledd veldig ofte" Husker også en episode hvor vi skulle gå rett fra jobb til julebord, så jeg skulle skifte på jobb. Jobbet som ei rotte for å få ferdig en rapport, og spurte sidemannen(skikkelig teknologisk geni) om endel tekniske nerdedetaljer(noe greier langt inni fag-gokk) mens jeg knattet på tastaturet som en gærning, løp inn i garderoben, kom tilbake i kort kjole/høye hæler/lipgloss og håret løst, hvorpå han synes denne "først snakke masse om tekniske ting på høyt nivå og så komme inn som heit dame" var veldig stilig Kan jeg si like a boss til det? Eller hvertfall like a multitasker. Norah: svarte du på spørsmålet mitt eller bare overså du det? Jeg svarte deg nå(og det snakker du om som aldri svarer meg i andre debatter..snurt....) og spør videre: Guybrush: Hva føler du om en kvinne du har et godt øye til i jobbsammenheng og har kysset èn gang troppa opp på jobb i snasen drakt, littegranne kort skjørt, skyhøye hæler, oppsatt hår og litt markerte briller - hvorpå hun sier hun at du har å innfinne deg på konferanserommet; Du går inn alene, hun ber deg bestemt låse døren og trekke ned persiennene. Så legger hun en rapport på bordet du har utarbeidet, sier du har glemt å foreta skikkelig språkvask - og lurer på hvilken konsekvens du synes det skal få - mens hun ser strengt på deg. Hadde du håpet stort på at denne konsekvensen var i en frekkere sjanger, eller blir du redd og vil helst bare ut av rommet for å trøstespise ei kokosbolle med skjelvende hånd? Endret 27. september 2012 av norah 1
_Tvillingjenta_ Skrevet 26. september 2012 #6965 Skrevet 26. september 2012 Tvillingjenta: får du den type orgasmer selv? I sjeldne tilfeller, ja. Tvillingjenta: Bag eller koffert når du skal på ferie? Koffert. Guybrush: Når hadde sex sist? Stod til det forventningene? Dreamdrops: Beskriv drømmeferien? Sted, reisefølge, aktiviteter? Gorgonzola: Hva burde jeg glede meg mest til når jeg får barn? Maria_Marihønne: Jeg og samboeren har diskutert dette med barn og når det er riktig å få barn. Han vil vente på det "perfekte" øyeblikket, mens jeg mener dette ikke finnes. Hva mener du om dette? Føler du at alt er "perfekt" og 100% klart til gullet kommer?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. september 2012 #6966 Skrevet 26. september 2012 Maria_Marihønne: Jeg og samboeren har diskutert dette med barn og når det er riktig å få barn. Han vil vente på det "perfekte" øyeblikket, mens jeg mener dette ikke finnes. Hva mener du om dette? Føler du at alt er "perfekt" og 100% klart til gullet kommer? Oi, det var et vanskelig spørsmål syns jeg. Dere har vel rett begge to. Klart det finnes bedre tidspunkt i livet enn andre å få barn på, men helt forberedt blir man egentlig aldri. Det passer liksom aldri å få barn, sånn egentlig. Mannen min var som samboeren din. Ville at jeg skulle bli ferdig med studiene først, og at begge var i fast jobb. Det tok mange år før vi kom så langt. Så jeg angrer litt på at vi ventet så lenge. Men nå er vi vel så nærme opp til det "perfekte" øyeblikket som mulig. Skulle vi ventet lengre nå, så hadde det vært fordi vi egentlig har for liten leilighet. Men som sagt. helt forberedt tror jeg aldri man blir. Derfor det er så spennende også Dreamdrops: har du kjøpt Askepott på Blu Ray i dag?
Guybrush Skrevet 26. september 2012 #6967 Skrevet 26. september 2012 (endret) Guybrush: Når hadde sex sist? Stod til det forventningene? Mai - Topp 10 Guybrush: Hva føler du om en kvinne du har et godt øye til i jobbsammenheng og har kysset èn gang troppa opp på jobb i snasen drakt, littegranne kort skjørt, skyhøye hæler, oppsatt hår og litt markerte briller - hvorpå hun sier hun at du har å innfinne deg på konferanserommet; Du går inn alene, hun ber deg bestemt låse døren og trekke ned persiennene. Så legger hun en rapport på bordet du har utarbeidet, sier du har glemt å foreta skikkelig språkvask - og lurer på hvilken konsekvens du synes det skal få - mens hun ser strengt på deg. Hadde du håpet stort på at denne konsekvensen var i en frekkere sjanger, eller blir du redd og vil helst bare ut av rommet for å trøstespise ei kokosbolle med skjelvende hånd? Hahahaha, hva du tror Ikke no kokosbolle nei. Hadde sikkert funnet på noe som hun fortjente konsekvens av også i samma slengen - jeg er svært gavmild av meg Marihøna: jeg trodde du allerede var mamma, har jeg bomma helt ? Tvillingjenta: føler du at noe av det som står om oss i horoskoper og denslags faktisk stemmer? Norah: haha, har du inntrykk av at jeg foretrekker å bli herset med og "straffet" av kvinnfolk? Endret 26. september 2012 av Guybrush
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. september 2012 #6968 Skrevet 26. september 2012 Marihøna: jeg trodde du allerede var mamma, har jeg bomma helt ? Jepp. Har noen få måneder igjen så blir jeg mamma for første gang Vampen: Finnes det spøkelser? Norah: Tror du det finnes ting mellom himmel og jord som vi ikke kan se? Overnaturlige ting altså?
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2012 #6969 Skrevet 26. september 2012 wednesday og dreamdrops: har dere 2 møttes før? er du fra samme område som dreamdrops, wednesday`?
Wednesday Skrevet 26. september 2012 #6970 Skrevet 26. september 2012 wednesday og dreamdrops: har dere 2 møttes før? er du fra samme område som dreamdrops, wednesday`? nei, det har vi ikke.. men har planer om å møtes å ta en øl!! vi bor på hver vår side av hovedstaden... Noz: hvor høy er du?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. september 2012 #6971 Skrevet 26. september 2012 (endret) Dreamdrops: Beskriv drømmeferien? Sted, reisefølge, aktiviteter? Oi, vanskelig Men har veldig lyst til å dra på en jorda rundt - reise. Helst med kjæresten min eller noen gode venninner. Evt reist noen par. Da ville vi reist til f. eks Nederland, Kroatia, Hellas, India, Thailand, Australia, Cuba, Madagaskar, Sør Afrika, USA og Brasil. Måtte valgt ut noen da! Og ville tatt noen måneder Evt road trip i USA med kjæreste og gode venner! Dreamdrops: har du kjøpt Askepott på Blu Ray i dag? Jeg har ikke bluray-spiller, så nei, men har den på DVD da! wednesday og dreamdrops: har dere 2 møttes før? er du fra samme område som dreamdrops, wednesday`? Nei, men det skal vi så snart som mulig! Vi bor ikke såå langt unna hverandre sånn egentlig, men blir til at vi møtes i Oslo i så fall. Guybrush: Korsett eller bh på en sexy aften? Maria marihøne: Hvilke Disneyfilmer har du på bluray da? Maya76: Er du utdannet videre innen sykepleier eller er du "bare" sykepleier? Wednesday: Bruker du lebestift eller lipgloss? Hvilke farger og toner bruker du mest i så fall? Lillesiren: Hvilken skostrl bruker du? Endret 26. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. september 2012 #6972 Skrevet 26. september 2012 Maria marihøne: Hvilke Disneyfilmer har du på bluray da? Husker ikke hvem jeg har på BluRay og hvem jeg har på DVD, men har i hvert fall alle Disney Classics som er kommet ut, unntatt Askepott for den har jeg ikke fått kjøpt enda Jeg elsker Disney
Wednesday Skrevet 26. september 2012 #6973 Skrevet 26. september 2012 Wednesday: Bruker du lebestift eller lipgloss? Hvilke farger og toner bruker du mest i så fall? haha, sist jeg telte hadde jeg noen-og-sytti lipglosser og lebestifter ;p favoritten og den jeg bruker aller mest er denne http://www.feelunique.com/p/Clarins-Instant-Light-Natural-Lip-Perfector-12ml ..bruker ca en tube i mnd ;p Dreamdrops: hva er din favorittgloss ?
Guybrush Skrevet 26. september 2012 #6974 Skrevet 26. september 2012 Guybrush: Korsett eller bh på en sexy aften? Hmm det spørs veldig, jeg synes begge deler kan være utrolig sexy. Hvis jenta skal terge og holde på en stund før jeg får bortpå og leke kan hun gjerne ha et korsett, hvis det er mer rett på sak funker sikkert bh'en bedre Dreamdrops: synes du at du er flink til å synge ? Tvilling: hva er det diggeste kjæresten din vet om som du gjør ?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. september 2012 #6975 Skrevet 26. september 2012 Husker ikke hvem jeg har på BluRay og hvem jeg har på DVD, men har i hvert fall alle Disney Classics som er kommet ut, unntatt Askepott for den har jeg ikke fått kjøpt enda Jeg elsker Disney Jeg og Hvilke er dine aller favoritter? Kom på en ting siden du snart blir mor (eller kanskje er) og det er at jeg tror jeg og mitt fremtidige barn kommer til å "krangle" om hvilken disneyfilm vi skal se Maria: Når har du evt termin? Tvillingjenta: Har du tatt frem vinterjakka?
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. september 2012 #6976 Skrevet 26. september 2012 Gorgonzola: hvilket lag spiller du med på fifa? Rosenborg (selvsagt), Barcelona og Norwich Gorgonzola: Hva burde jeg glede meg mest til når jeg får barn? Oi, det kan vel ikke jeg svare på, hva du skal/bør glede deg mest til? For min del: Det er så mange faser, fra dama kommer gråtende ut fra badet med blå streker på testen, ni måneder med voksende mage, hormoner, irrasjonalitet, alt venninnestyret med den voksende magen til fødselen (endelig) skjer. Den historien kan jeg ta i en annen tråd, helsikes kvinnfolk altså Skal jeg forsøke å si noe kort, slik jeg har opplevd det, så tror jeg ingressen blir omtrent dette: Det å oppleve et lite menneske, spørrende, nysjerrig, logisk, rett fram, ærlig, åpen, sårbar som jeg kan kommunisere med. Altså; ikke snakke til men med. Jeg har ikke vært spesielt opptatt av merke på barnevogna, klærne og alt det praktiske rundt unger (hvilket jeg også ikke tar fem øre for å kritisere relativt mange - etter min oppfating - håpløst hysteriske kvinner for) men hatt fokus på kommunikasjon, dialog, kjemi og relasjonelle ferdigheter mellom meg, som far/mann/maskulin rollemodell og kidsa. Den reisen har vært helt fantastisk, med mange rørende og gledelige oppturer og en god del tunge, frustrerende og bekymringsfulle nedturer. Når jeg ser på ungene så tenker jeg som regel; "fy faen, disse har jeg skapt og det er jeg så inni helvete stolt av" Og da snakker jeg altså ikke om prestasjonen med å sprute inni dama men alt jeg har bidratt med og deltatt i etter at de ploppa ut på fødeavdelingen Nå kommer jeg til å høres dørgende kjedelig og altfor gammel ut men husk; tiden fra de plopper ut til de plutselig står i døra med lappen og en sixpack med øl går så fort at det er til å gremmes av. Derfor har jeg ett fundamentalt råd til alle som ønsker seg/venter barn: Vær så snill - vær tilstede i øyeblikkene, ta vare på øyeblikkene, kjenn på opplevelsene der og da. Drit i å fomle med kamera og iPad for å skynde deg å poste på Facebook eller Instagram. Se og hør barna dine - der og da! Det er faktisk bedre enn både fotball og sex. Genesis, maya76 og altflyter: Sånn på en skala fra 1 til 10, hvor representativ for (unge) norske kvinner synes du KG er, helt subjektivt.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. september 2012 #6977 Skrevet 26. september 2012 haha, sist jeg telte hadde jeg noen-og-sytti lipglosser og lebestifter ;p favoritten og den jeg bruker aller mest er denne http://www.feelunique.com/p/Clarins-Instant-Light-Natural-Lip-Perfector-12ml ..bruker ca en tube i mnd ;p Dreamdrops: hva er din favorittgloss ? Å! Akkurat den brukte jeg før! Jeg bruker ikke gloss siden det er klissete å kysse med Men bruker mye lebestift! Rosatoner Hmm det spørs veldig, jeg synes begge deler kan være utrolig sexy. Hvis jenta skal terge og holde på en stund før jeg får bortpå og leke kan hun gjerne ha et korsett, hvis det er mer rett på sak funker sikkert bh'en bedre Dreamdrops: synes du at du er flink til å synge ? Din snik! Du har sett video! Vet ikke.. Jeg er i alle fall ikke tonedøv Guybrush: Hva synes du om stemmen min i den 2,5 år gamle videoen? CJ: Den kuleste jobben du kunne tenke deg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. september 2012 #6978 Skrevet 26. september 2012 Jeg og Hvilke er dine aller favoritter? Kom på en ting siden du snart blir mor (eller kanskje er) og det er at jeg tror jeg og mitt fremtidige barn kommer til å "krangle" om hvilken disneyfilm vi skal se Maria: Når har du evt termin? Tror min absolutte favoritt er Skjønnheten og udyret. Har termin på nyttårsaften CadillacJack: Er du langsint?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2012 #6979 Skrevet 26. september 2012 CJ: Den kuleste jobben du kunne tenke deg? FLUFFE:..nei, vent. JAGERFLYGER! Min knuste drøm, det eneste jeg en gang ville var å herje i luften med en F16 mellom beina. Tenk det sjekketrikset, da. Se for deg scenariet, komme tassende bort til Wednesday på en luguber pub. "hei, jeg er jagerflyger! lyst til å fly lavt med meg?" evt noe slikt: wednesday: hadde det funket? og, burde jeg få sånn bart som goose har?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2012 #6980 Skrevet 26. september 2012 CadillacJack: Er du langsint? Njæææ. Jeg glemmer ikke så lett, da. Og, når jeg først setter i gang konsekvenser, så er jeg grundig. altflyter: DU GLEMTE OSS I GÅR? whyyyyyyy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå