Yme Skrevet 20. september 2012 #6721 Skrevet 20. september 2012 (endret) Yme: Hva liker du best med jula? Absolutt ingen ting... Om jeg må velge noe, får det vel bli maten, men digg mat kan man jo spise når man vil. yme: er du ikke i tråden her mere? Joda, men jeg som regel ikke å svare, før jeg har fått mange spørsmål, for da kan jeg svare på 18 ting, og bare finne på ett spørsmål selv Det er masse flotte mannfolk her inne. Umulig å vite hvem som ville vært en perfekte match, så jeg skal feige ut på dette spørsmålet også og velge Yme, selv om han er altfor ung for meg. Tror det hadde vært en utrolig morsom date/møte Yme: Hvilken stereotype vil du si er mest lik deg? Ekkel, gammal mann med gubbemage og hentesveis, som later som han er ung og flott på nettet, for å lure med seg piker hjem. Yme: hva var den mest verdifulle tingen du eide da du var ca 6-9 år gammel? Jeg har ikke minner fra barndommen min, så det veit jeg ikke. Yme: hvilken solfaktor pleier du å bruke en varm og heit sommerdag? Den høyeste jeg finner. Jeg har ikke tenkt til å bli brun. Yme: Hvis huset ditt brant, hva ville du reddet ut først? Røykvarsleren. Det hadde vært synd å miste den, når den har vist seg å redde livet mitt. Yme: Festival eller kanotur i ødemarka? Hmm... Begge deler er fristende. Festival er enklere å få til, men jeg tror kanotur er utrolig undervurdert. Yme: Hva er planene for i kveld? Lage nattmat før jeg legger meg. Lurer på om jeg skal steike litt kylling, og lage en salat. Det er digg! Yme: Gleder du deg til spisedag i morgen? Hva står på menyen? Blir det grøt? :D Jeg gleder meg alltid til å spise, uansett om det er spisedag eller ikke. Yme; Katt eller hund? Dyr er kule folk, så jeg sier jatakk til alt som er. Yme. I dare you til å vise ditt siste kunstverk. (Inne i mitt hode er du en kunstner). Jeg har lagt det ut tidligere, men jeg kan legge ut noe annet jeg har lagd, som jeg ikke har vist før. Hogwash: Er du glad i å lage mat? Endret 20. september 2012 av Yme 1
Gjest NozMonster Skrevet 20. september 2012 #6722 Skrevet 20. september 2012 Nei, det var på et KG-treff vettu. Hvor var du a? ?? Hva da "??" ? Det var jo et KG-treff!? (prøver bare å skape litt hype her) .....................?? ... Nozi: Noe du er sterkt i mot? Og hvorfor? ja! pels fra stakkarslige dyr som blir myrda kun for pelsen!! jeg regner med at jeg ikke trenger å argumentere for det.. Noz: Har du noe med affeksjonsverdi? I såfall hva? bare en hel haug med bilder og en kosebamse for farmor gikk da hun var ung (hun er født i 1910), som pappa fikk da han ble født, som han igjen da til meg da jeg var liten dreamdrops: har kjæresten din og du flytte-sammen-planer?
BusteMartePinn Skrevet 20. september 2012 #6723 Skrevet 20. september 2012 Dette forumet trenger en taggemulighet så man kan se når man blir nevnt i et innlegg, ikke bare når man blir sitert. BustePinneMart: Hva gleder du deg mest til akkurat nå? BusteMartePinn: Planer for helgen? Tar disse to sammen jeg, for ja jeg har planer til helgen, og jeg er spentspentspent Vet jeg er veldig 19 nå men det får bare være. Han er veldig kjekk og jeg har så sommerfugler at hele magen føles som en tørketrommel Har bare fått beskjed om å kle meg pent og vente på at det ringer på døren. Håper jeg ikke er her for å skrive natt til søndag for å si det sånn Bustemartepinn: Hvordan ser du ut på håret? Hehe, har vel svart på det en gang her inne men det er vel 100 sider siden snart. Jeg retter det ut til vanlig så det ser oftest ganske greit ut. Jeg har ikke afrokrøller altså, men jeg må holde veldig orden på det ellers ser det helt bananas ut ganske fort. Tiltak når det regner! BusteMartePinn: Uten kaffe en måned eller uten mobil en måned? Uten kaffe, helt klart. Jeg er pinlig avhengig av mobilen. Har noen paniske sekunder bare jeg har lagt den i feil veskelomme og ikke finner den når jeg griper etter den, selv om den ligger i nabolommen. Kanskje jeg egentlig hadde hatt godt av en måned uten mobil? Wednesday: Har du vært naken offentlig? (Evt. hva er det nærmeste du har vært naken offentlig, og hvorfor?) Yme: Hva er det beste albumet som ble gitt ut på 90-tallet?
Solsenga Skrevet 20. september 2012 #6724 Skrevet 20. september 2012 Haha. Neeei, du var pre-FFM. Altså, FFM før du selv visste at du var FFM. Hvordan? Nei, du som er litt småkinky passer til å være det. Tenker på det hore-bildet ditt. Haha! Det oser jo FFM av det Jøsssss, kul info! Til det andre spørsmålet: To joystick`s hadde rett og slett blitt for mye fommæ!
Gjest Drue Skrevet 20. september 2012 #6725 Skrevet 20. september 2012 Jøsssss, kul info! Til det andre spørsmålet: To joystick`s hadde rett og slett blitt for mye fommæ! Sjæl ass. Jeg klarer så vidt det er å tilfredstille ei dame. To blir for mye. Minya: hva var det siste du skrev for hånd? 1
Gjest Skrevet 20. september 2012 #6726 Skrevet 20. september 2012 Dreamdrops: beste indiske i byen? Jeg har spist på flere indiske i byen, men jeg husker aldri navnet på de, så kan dessverre ikke svare Dreamdrops: Hater DU den sangen? Det ringte ingen bjeller da du skrev tittelen, så sitter og hører på den nå Kan ikke si at jeg hater den. ja! pels fra stakkarslige dyr som blir myrda kun for pelsen!! jeg regner med at jeg ikke trenger å argumentere for det.. dreamdrops: har kjæresten din og du flytte-sammen-planer? Spiser du kjøtt da? Nei Swarovski: Hva har du gjort i dag?
Gjest Bandit Skrevet 20. september 2012 #6727 Skrevet 20. september 2012 Tar disse to sammen jeg, for ja jeg har planer til helgen, og jeg er spentspentspent Vet jeg er veldig 19 nå men det får bare være. Han er veldig kjekk og jeg har så sommerfugler at hele magen føles som en tørketrommel Har bare fått beskjed om å kle meg pent og vente på at det ringer på døren. Håper jeg ikke er her for å skrive natt til søndag for å si det sånn Krysser fingrene for deg! Masse lykke til! Swarovski: Pannekaker eller vafler? 1
Gjest Error Sapiens Skrevet 20. september 2012 #6728 Skrevet 20. september 2012 (endret) Error: tidenes jazztrompetist? Og tidenes solo av vedkommende? (det er et smalt spørsmål, så du kan godt få en ukes tid til å tenke på det) I mine Øyne Miles Davis. Har The Legendary Prestige Quintet Sessions på ønskelista , den med coltrane på sax osv. (Som du skjønner kan jeg ikke plukke ut en solo av ham som jeg kjenner godt nok) Derfor: Randy Brecker - Around midnight Selv om jeg kan arresteres på om det er en Solo.. kalles vel et "kor" i jazzverdnen? Endret 20. september 2012 av Error Sapiens
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6729 Skrevet 20. september 2012 Drue / Solsenga: horebilde??!!! hva har jeg gått glipp av? 1
Minya Skrevet 20. september 2012 #6730 Skrevet 20. september 2012 Minya: Hvilken type øl bestiller du på puben? Guinness eller Kilkenny. Har de ingen av delene, bestiller jeg irsk eller skotsk whiskey. Helst single malt. Minya: Tror du det finnes aliens? Altså skapninger på andre planeter? Uten tvil. Humanoider? Hvem vet. Kanskje de er en høyt utviklet soppart? Eller dinosaurer som har utviklet seg til en slags humanoid? Og før du spør hvorfor; Hvorfor ikke? Universet er svært, på ett eller annet tidspunkt har det eksistert eller kommer det til å eksistere andre skapninger og livsformer på andre planeter. Mennesket er fortsatt ganske snever i sin oppfatning om hva som er en beboelig planet. Om de eksisterer i dag er jo det store spørsmålet. Har de planer om å invadere planeten vår og utrydde menneskeheten? Neppe. Enten har de ikke lagt merke til oss, eller så dreit de langt faen i oss hvis de stakk innom. Hva med deg?
Solsenga Skrevet 20. september 2012 #6731 Skrevet 20. september 2012 Drue / Solsenga: horebilde??!!! hva har jeg gått glipp av? Say whaaaat?!
BusteMartePinn Skrevet 20. september 2012 #6732 Skrevet 20. september 2012 *Håper det kommer noen wink wink-spørsmål og musikkspørsmål min vei snart* 1
Minya Skrevet 20. september 2012 #6733 Skrevet 20. september 2012 Sjæl ass. Jeg klarer så vidt det er å tilfredstille ei dame. To blir for mye. Minya: hva var det siste du skrev for hånd? En underskrift på en returkvittering på jobben. Drue: Hva var det siste du skrev på skrivemaskin? (den gamle klapretypen altså, datamaskin tels ikke)
Gjest Error Sapiens Skrevet 20. september 2012 #6734 Skrevet 20. september 2012 Bustemartepinn: Konsert eller diskotek, og i såfall hva slags konsert ?
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6735 Skrevet 20. september 2012 (endret) *Håper det kommer noen wink wink-spørsmål og musikkspørsmål min vei snart* BusteMartePinn: hvilke småfrekke ting håper du så at daten skal utføre på deg før natta er omme AKA hva liker du på soverommet (var det wink wink nok eller?) Endret 20. september 2012 av Guybrush
Solsenga Skrevet 20. september 2012 #6736 Skrevet 20. september 2012 (endret) BusteMartePinn: Hva håper du å gjøre på lørdag? Dag og natt Guybrush: Bildet du la ut, er det gammelt? Du så så ung og uskyldig ut, får det ikke til å stemme Endret 20. september 2012 av Solsenga
Gjest Bandit Skrevet 20. september 2012 #6737 Skrevet 20. september 2012 Guinness eller Kilkenny. Har de ingen av delene, bestiller jeg irsk eller skotsk whiskey. Helst single malt. Nå var det like før jeg hentet deg gjennom skjermen, kledde deg naken og hadde min vei med deg. Hadde du ikke skrevet skotsk whiskey. Det kan ikke skrives sammen med irsk whiskey. Det korrekte hadde vært: Har de ingen av delene, bestiller jeg irsk whiskey eller skotsk whisky. DER er jeg gramatikknazi... BusteMartePinn: Hvor lenge siden er det du har... vel.... wink-wink, nudge-nudge... du vet?
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6738 Skrevet 20. september 2012 BusteMartePinn: Hva håper du å gjøre på lørdag? Dag og natt Guybrush: Bildet du la ut, er det gammelt? Du så så ung og uskyldig ut, får det ikke til å stemme Det der er nok 4-5 år gammelt ja. Bruker ikke ha så mye "barisbilder" av meg sjæl liggende Litt smårund i kinnene og litt vel mye skjegg på haka Dreamdrops: på en skala fra 1-10 hvor høylydt er du hvis ingen andre kan høre dere
Gjest Swarovski Skrevet 20. september 2012 #6739 Skrevet 20. september 2012 Nå som jeg hadde begynt å håpe... Vel, det er jo ingenting galt med å håpe. Annet enn at man kan bli noe skuffet Swarovski: Hva er din største interesse For tiden vil jeg nok si at det er å lage smykker. Swarowski: Hva synes du om Vinni? Musikk og person. Kan ikke si jeg vet så mye om han. Skjønner ikke helt hype'n. Men bra at han har tatt tak i livet sitt Swarovski: hva hunderase er mest gull? Jeg kan ingenting om hunder, så der må jeg lese meg opp om hva som ville passet til meg. Sannsynligvis en som oppfører seg mest mulig som en katt Swarovski: Hva har du gjort i dag? Jeg er på en liten tur. Så har reist med tog og fly og blitt så lei av å sitte stille, at jeg sovnet etter å ha tatt et varmt bad. Etter det har jeg fått i meg litt mat og hengt på KG Swarovski: Pannekaker eller vafler? Vafler. Evt pannekaker hvis noen andre lager de til meg Yme: Hvor lang tid brukte du på å lage det smykket? Og hvordan har du tålmodighet til det?... jeg blir altfor utålmodig av sånt noe CadJack: Hvilken hunderase er mest gull? SemperFi: Er dette året mer hektisk enn forrige (på skolen)?
Gjest Skrevet 20. september 2012 #6740 Skrevet 20. september 2012 Dreamdrops: på en skala fra 1-10 hvor høylydt er du hvis ingen andre kan høre dere Vet du.. Vi er faktisk så vant til å være stille nå, at jeg nesten har litt problemer med å "slå meg løs". Så jeg holder faktisk på å øve meg, og skal øve enda mer på lørdag Så kan ikke si mer enn en 6'er foreløpig. Solsenga: Pleier du å sove med sovemaske? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå