Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lexie Grey skrev (1 time siden):

Ja egentlig, men da favorittkarakteren min Lexie Grey døde, er ikke serien den samme lengre.. 😢

Det var en smertefull episode og så døde mark kort tid etter, nå er serien et gjenferd av seg selv

Gjest Muffin man
Skrevet
Cid skrev (43 minutter siden):

@Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt?

Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave  som det mest kjente):) Rip.

Sender spørsmålet i retur:)

Skrevet
Muffin man skrev (2 minutter siden):

Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave  som det mest kjente):) Rip.

Sender spørsmålet i retur:)

Det er Rodney fra Robots :) elsker den filmen 😄 

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

@Svinet Har du blitt kalt for et svin før?

@Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt?

@Namine Liker du andre rollespill utenom Kingdom Hearts?

Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. :) Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. :)

Skrevet
Namine skrev (6 minutter siden):

Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. :) Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. :)

Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt :) Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt :) Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har

Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓

Skrevet
Namine skrev (Akkurat nå):

Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓

På Wii?

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

På Wii?

På Wii ja. :)

Skrevet

På Wii ja. :)

Synd du ikke likte det da, historien er veldig bra :)

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Synd du ikke likte det da, historien er veldig bra :)

Ja, var det jeg hadde hørt og, så dumt at det ikke falt i smak. 😓 Kanskje gi det et nytt forsøk en dag. :)

Skrevet
Namine skrev (2 timer siden):

Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓

Type «gå rundt og kverk 1000 gobliner/rotter/o.l. før første hule» osv 😓

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓

Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg :P Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre :) 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg :P Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre :) 

Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅

Jrpg bruker å være mer historie :) derfor jeg elsker rollespill. Og det er morsomt å være overleveled 😁

Skrevet
Entern skrev (10 minutter siden):

Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓

• Liker 1
Skrevet

Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓

Det er vel side oppdrag?

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Det er vel side oppdrag?

Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅

Skrevet
Namine skrev (2 minutter siden):

Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅

Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 

Sant det! 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...