Entern Skrevet 7. august 2022 #28281 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (8 minutter siden): ikke Helene1982 skrev (7 minutter siden): gi meg et tomt og mystisk innlegg. Helene1982 skrev (5 minutter siden): men lyset er på! @Helene1982liker du ikke mysterious strangers?(🥲) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. august 2022 #28282 Del Skrevet 7. august 2022 22 hours ago, Cid said: Facebook @Kruset Når fikk du Facebook? En eller annen gang på ungdomsskolen, rundt 2010 kanskje. 22 hours ago, Entern said: Nei jeg kan spise omtrent hva som helst 😀 veldig lite jeg ikke spiser 😀 @Krusethva slags mat liker du aller best? Helt umulig å svare på, det er for mange ting som er godt. Noe med pasta, kanskje? 19 hours ago, Zenobia said: Har ingen favoritt-artister Leprous liker jeg flere låter av. Noen Terje Rypdal-prosjekter også (The Sea). Tord Gustavsen, Espen Eriksen (begge trio) @Kruset Når skrev du sist et håndskrevet brev til noen? Oi, det er lenge siden! Jeg tror faktisk det siste håndskrevne brevet var til meg selv, skrevet i 2011. Kan ikke komme på noe etter det. @Cid Hva slags mobil bruker du? @Entern Høyre- eller venstrehendt? @Zenobia Liker du te? Hva er i tilfelle din favoritte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28283 Del Skrevet 7. august 2022 Kruset skrev (1 minutt siden): En eller annen gang på ungdomsskolen, rundt 2010 kanskje. Helt umulig å svare på, det er for mange ting som er godt. Noe med pasta, kanskje? Oi, det er lenge siden! Jeg tror faktisk det siste håndskrevne brevet var til meg selv, skrevet i 2011. Kan ikke komme på noe etter det. @Cid Hva slags mobil bruker du? @Entern Høyre- eller venstrehendt? @Zenobia Liker du te? Hva er i tilfelle din favoritte? Høyrehendt @Krusethvilken brunost liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28284 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (14 minutter siden): @Helene1982liker du ikke mysterious strangers?(🥲) som sladrer uten meg? absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. august 2022 #28285 Del Skrevet 7. august 2022 Kruset skrev (13 minutter siden): Oi, det er lenge siden! Jeg tror faktisk det siste håndskrevne brevet var til meg selv, skrevet i 2011. Kan ikke komme på noe etter det. @Zenobia Liker du te? Hva er i tilfelle din favoritte? Har ingen te-favoritt. Drakk meg litt lei da jeg sang i band. Oppdaget kaffe Minst styr er faktisk Ricolas tørr-te, både dag- og aftenblandingen. Tørrte hørtes rart ut. Som tørrkaffe, bare te. Instant da, blæ. @Entern Har du brukt videokonferanse i løpet av pandemien? I så fall hvilken, og likte du noen bedre enn andre? Samme spørsmål til @Kruset Selv brukte og bruker jeg Zoom. Skulle prøve Teams forleden, men brannmuren sa ?? Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28286 Del Skrevet 7. august 2022 Zenobia skrev (9 minutter siden): Har ingen te-favoritt. Drakk meg litt lei da jeg sang i band. Oppdaget kaffe Minst styr er faktisk Ricolas tørr-te, både dag- og aftenblandingen. Tørrte hørtes rart ut. Som tørrkaffe, bare te. Instant da, blæ. @Entern Har du brukt videokonferanse i løpet av pandemien? I så fall hvilken, og likte du noen bedre enn andre? Samme spørsmål til @Kruset Selv brukte og bruker jeg Zoom. Skulle prøve Teams forleden, men brannmuren sa ?? Jaja. Ja brukt det masse og bruker masse fortsatt. Bruker Teams. Fungerer greit men har innimellom vært trøblete 🤪 @Zenobiahva slags band sang du i? 🤩😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. august 2022 #28287 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja brukt det masse og bruker masse fortsatt. Bruker Teams. Fungerer greit men har innimellom vært trøblete 🤪 @Zenobiahva slags band sang du i? 🤩😀 Et rockeband som bare spilte egne låter. Nei, jeg røper ikke navnet. Totalt ukjent uansett. Ingen utgivelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28288 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (2 timer siden): Nei. Jeg har heldigvis ikke lappen eller skalpell. @TheHairyToothfairyHva er det beste rådet du har fått av foreldren dine? Spis opp maten din. @Helene1982 finnes det mat du absolutt ikke spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28289 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Stilig arr, men sorry ass, ville slått deg lett i en konkurranse. Den utfordringen tar jeg lett. Dette er det ene jeg har laget på meg selv.🦴 @Frøkenfryden du som er sånn vestlending. Fortell oss om ditt forhold til Rotlaus, Vassendgutane og Vinskvetten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28290 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (4 timer siden): Det hender men ganske sjelden i disse dager, hender ei jente kaster seg over meg da 😅 @Frøkenfrydenhender det du har lyst til å si til vennene dine «blås i drinker og rar mat, vi spiser en burger og så går vi på pub og drekker øl i stedet!!🤪»😆 Ånei.. jeg er snobben🙃 Jeg liker burger! Men øl vil jeg slippe. Men kan ta en cider👍😀 @Entern får du bra mat i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28291 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Den utfordringen tar jeg lett. Dette er det ene jeg har laget på meg selv.🦴 @Frøkenfryden du som er sånn vestlending. Fortell oss om ditt forhold til Rotlaus, Vassendgutane og Vinskvetten! Nååh.. kjenner kun Vassendgutane. Tror jeg syns de var ok på målrockfestival. Men Kaizers og Åge Aleksandersen var mer stas da.. @TheHairyToothfairy Hender det du og fruen spiller brettspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28292 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ånei.. jeg er snobben🙃 Jeg liker burger! Men øl vil jeg slippe. Men kan ta en cider👍😀 @Entern får du bra mat i kveld? Spekemat (har spist) men skal ha riskrem etterpå 😊 @Frøkenfrydenhva slags cider liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28293 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Nååh.. kjenner kun Vassendgutane. Tror jeg syns de var ok på målrockfestival. Men Kaizers og Åge Aleksandersen var mer stas da.. @TheHairyToothfairy Hender det du og fruen spiller brettspill? Yep, ganske ofte faktisk. @Frøkenfryden verdens beste brettspill heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 7. august 2022 #28294 Del Skrevet 7. august 2022 7 hours ago, Entern said: Høyrehendt @Krusethvilken brunost liker du best? Rar som jeg er, liker jeg faktisk ikke brunost. Kunne fått ned en skive av høflighet om jeg måtte, men kjøper ikke det til meg selv. 7 hours ago, Zenobia said: Har ingen te-favoritt. Drakk meg litt lei da jeg sang i band. Oppdaget kaffe Minst styr er faktisk Ricolas tørr-te, både dag- og aftenblandingen. Tørrte hørtes rart ut. Som tørrkaffe, bare te. Instant da, blæ. @Entern Har du brukt videokonferanse i løpet av pandemien? I så fall hvilken, og likte du noen bedre enn andre? Samme spørsmål til @Kruset Selv brukte og bruker jeg Zoom. Skulle prøve Teams forleden, men brannmuren sa ?? Jaja. Den er ganske god, faktisk. Drakk en del av den grønne i barndommen. Men jeg er også mest glad i kaffe. Jeg har undervist over Teams, faktisk. Det var ganske pyton, egentlig, men plattformen fungerer godt. Har også brukt Messenger for mer sånn sosiale møter, der ble det veldig mye ekko. @Entern Hva er den siste boka du leste? @Zenobia Liker du å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. august 2022 #28295 Del Skrevet 7. august 2022 @Kruset Ingen begeistret baker her, men absolutt begeistret for resultatet når andre baker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28296 Del Skrevet 7. august 2022 Kruset skrev (15 minutter siden): Rar som jeg er, liker jeg faktisk ikke brunost. Kunne fått ned en skive av høflighet om jeg måtte, men kjøper ikke det til meg selv. Den er ganske god, faktisk. Drakk en del av den grønne i barndommen. Men jeg er også mest glad i kaffe. Jeg har undervist over Teams, faktisk. Det var ganske pyton, egentlig, men plattformen fungerer godt. Har også brukt Messenger for mer sånn sosiale møter, der ble det veldig mye ekko. @Entern Hva er den siste boka du leste? @Zenobia Liker du å bake? Delusion’s Master av Tanith Lee, tredje bok i en serie på fem, Flat Earth serien (Night’s Master, Death’s Master, Delusion’s Master, Delirium’s Mistress og Night’s Sorceries). Fin og veldig annerledes fantasyserie, veldig 1001 Natt + Gamle Testamente mer eller mindre, om en flat verden styrt av totalt likegyldige guder (som ikke må provoseres, da!😱) der menneskene er prisgitt mektige demoner - Azhrarn (mørke og ondskap), Uhlume (død), Chuz (galskap) og etterhvert Azhriaz. Og nei det handler ikke om helter som bekjemper dem, demonene er stort sett hovedpersonene + pluss ymse stort sett ulykkelige eller onde eller gale eller alle tre, mennesker som involveres med dem. En spesiell ting er at erotikken i bøkene inkluderer homoerotiske scener, uvanlig i underholdningslitteratur på 70-80-tallet da bøkene ble skrevet. Selv om de danner en serie henger de ganske løst sammen og siste boka (Night’s Sorceries) er kanskje den letteste å komme inn i faktisk. Siden den er variert og delt opp i noveller - en som ligner et folkeeventyr, en som ligner Shakespeare + 1001 Natt, en som minner om fantasy fra 30-tallet osv 😊 Ja har lest de før 😊 @KrusetHar du en favorittforfatter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. august 2022 #28297 Del Skrevet 8. august 2022 22 hours ago, Entern said: Delusion’s Master av Tanith Lee, tredje bok i en serie på fem, Flat Earth serien (Night’s Master, Death’s Master, Delusion’s Master, Delirium’s Mistress og Night’s Sorceries). Fin og veldig annerledes fantasyserie, veldig 1001 Natt + Gamle Testamente mer eller mindre, om en flat verden styrt av totalt likegyldige guder (som ikke må provoseres, da!😱) der menneskene er prisgitt mektige demoner - Azhrarn (mørke og ondskap), Uhlume (død), Chuz (galskap) og etterhvert Azhriaz. Og nei det handler ikke om helter som bekjemper dem, demonene er stort sett hovedpersonene + pluss ymse stort sett ulykkelige eller onde eller gale eller alle tre, mennesker som involveres med dem. En spesiell ting er at erotikken i bøkene inkluderer homoerotiske scener, uvanlig i underholdningslitteratur på 70-80-tallet da bøkene ble skrevet. Selv om de danner en serie henger de ganske løst sammen og siste boka (Night’s Sorceries) er kanskje den letteste å komme inn i faktisk. Siden den er variert og delt opp i noveller - en som ligner et folkeeventyr, en som ligner Shakespeare + 1001 Natt, en som minner om fantasy fra 30-tallet osv 😊 Ja har lest de før 😊 @KrusetHar du en favorittforfatter? Jeg vet ikke helt om jeg vil si jeg har en favorittforfatter, men jeg har noen jeg har lest flere bøker av. Cecilia Samartin og Jodi Picoult, for eksempel. Sistnevnte har evnen til å vekke både tanker og følelser hos meg. Ærlig talt har det gått veldig trått med lesingen helt siden studietida. @Entern Hva drømte du om å bli da du var barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. august 2022 #28298 Del Skrevet 8. august 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke helt om jeg vil si jeg har en favorittforfatter, men jeg har noen jeg har lest flere bøker av. Cecilia Samartin og Jodi Picoult, for eksempel. Sistnevnte har evnen til å vekke både tanker og følelser hos meg. Ærlig talt har det gått veldig trått med lesingen helt siden studietida. @Entern Hva drømte du om å bli da du var barn? Det husker jeg ærlig talt ikke, vet ikke om jeg drømte om å bli noe spesielt? @Krusethadde du en drøm om å bli noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. august 2022 #28299 Del Skrevet 8. august 2022 8 minutter siden, Entern said: Det husker jeg ærlig talt ikke, vet ikke om jeg drømte om å bli noe spesielt? @Krusethadde du en drøm om å bli noe spesielt? Av alle ting hadde jeg lenge en drøm om å bli flyvertinne. I dag er jeg helt sikker på at det er en jobb jeg ikke ville trives i. @Entern Foretrekker du salt eller søtt når du skal ha noe godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. august 2022 #28300 Del Skrevet 8. august 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Av alle ting hadde jeg lenge en drøm om å bli flyvertinne. I dag er jeg helt sikker på at det er en jobb jeg ikke ville trives i. @Entern Foretrekker du salt eller søtt når du skal ha noe godt? Veldig glad i begge men foretrekker nok til syvende og sist søtt 😋 @Krusetliker du indisk mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå