Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27941 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Mest det siste 😐 også blir jeg distrahert av KG og fattern spanderer Madeira som ikke er perfekt for konsentrasjonen😅 @Geitiser Respect bra film? Jennifer Hudson spiller og synger vanvittig bra, jeg likte filmen, men den er litt tung å se på, for jeg griner jo av alt som er trist eller vanskelig😅🙈 @Entern Har du god konsentrasjon til vanlig? Sånn uten madeira innabords 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27942 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (3 timer siden): Jennifer Hudson spiller og synger vanvittig bra, jeg likte filmen, men den er litt tung å se på, for jeg griner jo av alt som er trist eller vanskelig😅🙈 @Entern Har du god konsentrasjon til vanlig? Sånn uten madeira innabords 😅 Jeg blir fort ukonsentrert, å gjøre bare en ting fungerer ikke. Så hører ofte på musikk OG ser tv mens jeg tegner 😅 Tror jeg er litt understimulert. Motsatt problem av dagens ungdom 😆 @GeitisLiker du sangene til Aretha Franklin? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mai 2022 #27943 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (På 23.5.2022 den 19.18): Hard pass og hell no😬😅 @TheHairyToothfairy Hva gjør du for å føle deg bedre på tunge dager? Kreativ sex som enten tapper meg for alt av krefter og/eller hun sliter med å gå etterpå. Evt ut og kjøre bil med ok musikk smygende ut av høyttalerne. @Geitishar du noen form for overtro eller ting og rutiner du bare må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27944 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Jeg blir fort ukonsentrert, å gjøre bare en ting fungerer ikke. Så hører ofte på musikk OG ser tv mens jeg tegner 😅 Tror jeg er litt understimulert. Motsatt problem av dagens ungdom 😆 @GeitisLiker du sangene til Aretha Franklin? 😀 Ja jeg gjør i grunnen det. Ikke som i at de fyller opp hele spillelista mi, det gjør de ikke, men det er likevel knakande bra musikk. Så jeg har de på feel good listen min på Spotify. Jeg gjør forresten akkurat det samme🤣 TVen står alltid på, men jeg ser i grunnen aldri på den. Jeg trenger ofte bakgrunnsstøy for å konsentrere meg. Så enten er det fullt fokus eller ingen ting🙈 jeg har ikke noe midt i mellom egentlig😬🤣🙈 Det er som om jeg trenger kaos for å finne ro? Om det gir mening @Entern😅? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27945 Del Skrevet 29. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Kreativ sex som enten tapper meg for alt av krefter og/eller hun sliter med å gå etterpå. Evt ut og kjøre bil med ok musikk smygende ut av høyttalerne. @Geitishar du noen form for overtro eller ting og rutiner du bare må gjøre? Den eneste tingen jeg bare må gjøre, litt sånn tvangsmessig er å sjekke at jeg har låst do døren på jobb minst 3 ganger😬😅🙈 Å jeg er veldig fascinert med alt som omhandler tro og overtro, men jeg tror ikke på det selv. Jeg har både Bibelen, en Budda figur og en Hamsa hånd i stuen. @TheHairyToothfairy Hva er det forteste du har kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27946 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (12 minutter siden): Ja jeg gjør i grunnen det. Ikke som i at de fyller opp hele spillelista mi, det gjør de ikke, men det er likevel knakande bra musikk. Så jeg har de på feel good listen min på Spotify. Jeg gjør forresten akkurat det samme🤣 TVen står alltid på, men jeg ser i grunnen aldri på den. Jeg trenger ofte bakgrunnsstøy for å konsentrere meg. Så enten er det fullt fokus eller ingen ting🙈 jeg har ikke noe midt i mellom egentlig😬🤣🙈 Det er som om jeg trenger kaos for å finne ro? Om det gir mening @Entern😅? Det gir masse mening, bakgrunnsstøy er viktig for meg og 😅 følger ikke nødvendigvis med på TVen eller musikken som står på men fint å ha den der 😊 Særlig musikk hjelper på konsentrasjonen 😊 @GeitisHar du radiokanaler på TVen? Så du kan bruke den som radio? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27947 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det gir masse mening, bakgrunnsstøy er viktig for meg og 😅 følger ikke nødvendigvis med på TVen eller musikken som står på men fint å ha den der 😊 Særlig musikk hjelper på konsentrasjonen 😊 @GeitisHar du radiokanaler på TVen? Så du kan bruke den som radio? 😀 Jeg kan det, men jeg bruker ikke TVen til det. Jeg har en Digital radio om jeg skulle få lysten til å høre på radio, men det blir som oftest Spotify for min del. Jeg er også veeeldig glad i podcaster. Vi er jo flere her i huset så jeg går som oftest rundt med lyddempende høretelefoner om jeg skal gjøre noe eller konsentrere meg. For andres musikk eller tv serier synes jeg er super forstyrrende🤷♀️🙈 Bare for å være litt ekstra vanskelig og sær, jeg vet🤣 @Entern Finnes det noe musikk som får deg på dårlig humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27948 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Jeg kan det, men jeg bruker ikke TVen til det. Jeg har en Digital radio om jeg skulle få lysten til å høre på radio, men det blir som oftest Spotify for min del. Jeg er også veeeldig glad i podcaster. Vi er jo flere her i huset så jeg går som oftest rundt med lyddempende høretelefoner om jeg skal gjøre noe eller konsentrere meg. For andres musikk eller tv serier synes jeg er super forstyrrende🤷♀️🙈 Bare for å være litt ekstra vanskelig og sær, jeg vet🤣 @Entern Finnes det noe musikk som får deg på dårlig humør? Mye moderne pop, norsk «rap» o.l., dårlig Rock’n’Roll spesielt sånn nostalgisk opplegg type Ackles, noe country (men bare noe!) og det meste av opera 😅 @GeitisMusikk som får deg i godt humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27949 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Mye moderne pop, norsk «rap» o.l., dårlig Rock’n’Roll spesielt sånn nostalgisk opplegg type Ackles, noe country (men bare noe!) og det meste av opera 😅 @GeitisMusikk som får deg i godt humør? Det er faktisk ett vanskelig spørsmål for det varierer så. All musikk jeg liker får meg på bedre humør egentlig. Det eneste jeg absolutt ikke hører på er danseband og gammel country musikk hvor bikkja dør, dama har reist og bilen havarerte fire mil hjemmenfra 😅 @Entern Har du lest/sett det gylne kompass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27950 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Det er faktisk ett vanskelig spørsmål for det varierer så. All musikk jeg liker får meg på bedre humør egentlig. Det eneste jeg absolutt ikke hører på er danseband og gammel country musikk hvor bikkja dør, dama har reist og bilen havarerte fire mil hjemmenfra 😅 @Entern Har du lest/sett det gylne kompass? Begynte på den en gang men droppet 🙃 @GeitisLiker du Det Gyldne Kompass serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27951 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Begynte på den en gang men droppet 🙃 @GeitisLiker du Det Gyldne Kompass serien? Ja, jeg så først den første filmen og så leste jeg bøkene etterpå. Bøkene er bedre enn filmen og serien er helt ok, men ikke mindblowing, grunnen jeg spurte var fordi jeg lurte på hva du tror din daemon hadde vert om du hadde en😅 @Entern Hva skal du finne på i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27952 Del Skrevet 29. mai 2022 Jeg har en tegning å tegne ferdig, ellers blir det vel en spasertur og mest avslapping. Pannekaker med iskrem og syltetøy til middag!!😻 @GeitisSkal du se Top Gun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #27953 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (På 28.5.2022 den 9.16): Oioioi glemte å svare 😱😱😱 Brus og juice og masse syltetøy + fløtemysost med kaffe latte smak @FrøkenfrydenHvordan blir helgen? 😊 Går helt fint, innimellom går det jo i forrykende tempo her. Heldig pappa! Ps… det er mulig jeg hamstret inn den osten i Moss i helga. Si fra om du går tom, jeg sender med en bydue😁 @Entern ble du tegneinspirert etter hvert? Og funket det tross Madeira? Kan man se noe du har tegnet en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27954 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (11 timer siden): Jeg har en tegning å tegne ferdig, ellers blir det vel en spasertur og mest avslapping. Pannekaker med iskrem og syltetøy til middag!!😻 @GeitisSkal du se Top Gun? Det tviler jeg på🙈 jeg liker virkelig ikke Tom Cruise 🫢🙈 @Entern Pannekaker med iskrem og syltetøy høres jo helt fabeltastisk ut🤩 Hva slags is og syltetøy er det som er best da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 29. mai 2022 #27955 Del Skrevet 29. mai 2022 @Frøkenfryden tegner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #27956 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (45 minutter siden): @Frøkenfryden tegner du? Nei… bare dårlig drodling i teamsmøter🙈 @Geitis fått deg cider i helga? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27957 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (52 minutter siden): Det tviler jeg på🙈 jeg liker virkelig ikke Tom Cruise 🫢🙈 @Entern Pannekaker med iskrem og syltetøy høres jo helt fabeltastisk ut🤩 Hva slags is og syltetøy er det som er best da? Inspira vaniljeis 😊 Og jordbærsyltetøy 😊 @Geitishvordan har søndagen vært? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #27958 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Går helt fint, innimellom går det jo i forrykende tempo her. Heldig pappa! Ps… det er mulig jeg hamstret inn den osten i Moss i helga. Si fra om du går tom, jeg sender med en bydue😁 @Entern ble du tegneinspirert etter hvert? Og funket det tross Madeira? Kan man se noe du har tegnet en gang? Fikk til 3 tegninger til slutt 😊 @FrøkenfrydenHar du hatt en fin helg?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mai 2022 #27959 Del Skrevet 29. mai 2022 Geitis skrev (14 timer siden): Den eneste tingen jeg bare må gjøre, litt sånn tvangsmessig er å sjekke at jeg har låst do døren på jobb minst 3 ganger😬😅🙈 Å jeg er veldig fascinert med alt som omhandler tro og overtro, men jeg tror ikke på det selv. Jeg har både Bibelen, en Budda figur og en Hamsa hånd i stuen. @TheHairyToothfairy Hva er det forteste du har kjørt? Spørs hva du mener. Kjører ofte fort, men bryter sjeldent fartsgrensen. 310ognoe er raskeste rett frem. 22 timer Bergen - Narvik, men lite fartsovertredelser. Da guttungen ble født så brøt jeg lydmuren i Lillestrøm på veg til sykehuset. @Geitis fineste byen du ennå ikke har besøkt i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #27960 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Fikk til 3 tegninger til slutt 😊 @FrøkenfrydenHar du hatt en fin helg?😀 Å bra! 😃👏🏻 Jo takk, som spør, jeg syns det. God helg. Jeg følte meg litt i hamsterhjul før helga.. over litt tid. Trengte roe veldig ned og lese og pusle og høre på fuglene og være med famile❤️ Gjorde meg godt! @Entern Tegnet du til boka eller annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå