Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27761 Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (6 minutter siden): jeg hadde grøt til middag hadde du til salat til? Det er godt Nei. Hva er din favorittsang?
Frøkenfryden Skrevet 19. mai 2022 #27762 Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): Hadde handlet inn noe Royal med jordbær og snadder. Var også noe sandwich i frysern. @Frøkenfryden hvilken film hadde du tatt med meg på om vi skulle på kino til helgen? Og, popcorn eller bacon snacks? Odeon kino. Film: mør og saftig Baconcrisp til deg, noe sjokolade og en iskaffe til meg😃 @TheHairyToothfairyJeg får aldri helt tak på om du bor med en familie eller har sånn barn 50-50 og bor alene ellers. Beklager, har ikke satt av nok tid til å lese 2.0-tråden, burde ta ut mer flexitid på jobb. Jeg vet!
Frøkenfryden Skrevet 19. mai 2022 #27763 Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Koselig Nå skal jeg spise middag snart og slappe av 😆 Hva er gøy på tv i kveld? Vi ser staircase HBO😃
Frøkenfryden Skrevet 19. mai 2022 #27764 Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (21 timer siden): @FrøkenfrydenHva er favorittstedet ditt?🤩😎 Hjemme: veranda Oslo: En restaurant jeg alltid koser mef på som knows my name🙂 Utland. Mexico. Leid hus med eget basseng. sånn egentlig.. kan like meg overalt om jeg har folk jeg liker der. Eller meg selv og ro inni meg❤️ @Entern henger du i parkene i Oslo om sommeren?
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27765 Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Nei, de gjør nok ikke det. Har seks i dag. @Geitis er du eller har du vært politisk aktivt? Det har jeg, men det var ikke noe for meg. Mild sosial angst og konfliktsky er ikke akkurat det beste utgangspunktet. @TheHairyToothfairy Hvilken politiker liker du minst?
Gjest Filifjonk@ Skrevet 19. mai 2022 #27766 Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Det er godt Nei. Hva er din favorittsang? Aha take on me Hva er din yndlingsforfatter?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27767 Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (3 minutter siden): Aha take on me Hva er din yndlingsforfatter? 👍 Jeg har ingen, men liker krim så Jo Nesbø og Karin Fossum er gode. Liker du Filifjonka?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27768 Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Vi ser staircase HBO😃 Har ikke HBO Ellers takk for tips 😆
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27769 Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (24 minutter siden): jeg liker våren best Hvorfor liker du tove jansson? Har likt henne siden jeg var liten og så dukkefilmen, var mystisk og både koselig og skummel. Husker godt jeg lånte Trollvinter på biblioteket når jeg gikk på barneskolen og var helt solgt 😀 Som tenåring oppdaget jeg Sent i November og that’s it 🥹 også er jeg veldig glad i bildene hennes 😀 Har du lest andre ting hun har skrevet?
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27770 Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Hjemme: veranda Oslo: En restaurant jeg alltid koser mef på som knows my name🙂 Utland. Mexico. Leid hus med eget basseng. sånn egentlig.. kan like meg overalt om jeg har folk jeg liker der. Eller meg selv og ro inni meg❤️ @Entern henger du i parkene i Oslo om sommeren? Ja henger litt i Frognerparken 😀 @Frøkenfrydengjør du? 😀
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27771 Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (21 minutter siden): Ikke nok🙈 de dør bare fra meg🙈😅🙈 men jeg prøver virkelig å holde liv i de stakkarsene 🙈 @Entern Har du blomster i vinduskarmen? Nei jeg er forferdelig med blomster og planter garantert verre enn deg 😭😭😭😭 @Geitishar du en favorittplante?
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27772 Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Nei jeg er forferdelig med blomster og planter garantert verre enn deg 😭😭😭😭 @Geitishar du en favorittplante? Det har jeg❤️ En kaktus som jeg fant i ett hus som hadde stått tomt i mange år, den hadde da overlevd i sikkert 3 år uten stell, jeg kunne ikke komme meg til å kaste den når den hadde kjempet så hardt for å overleve. Den lever her på 6. året nå😍 @Entern Har du mye ting med sentimental verdi?
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27773 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Geitis skrev (2 minutter siden): Det har jeg❤️ En kaktus som jeg fant i ett hus som hadde stått tomt i mange år, den hadde da overlevd i sikkert 3 år uten stell, jeg kunne ikke komme meg til å kaste den når den hadde kjempet så hardt for å overleve. Den lever her på 6. året nå😍 @Entern Har du mye ting med sentimental verdi? Så fint 😊😊😊😊 heldig 🌵 Ja bøker jeg likte som barn, steingamle møbler fra barndommen, mors ullpledd fra mors studiedager… @Geitisliker du også Tove Jansson? Endret 19. mai 2022 av Entern
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27774 Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så fint 😊😊😊😊 heldig 🌵 Ja bøker jeg likte som barn, steingamle møbler fra barndommen, mors ullpledd fra mors studiedager… @Geitisliker du også Tove Jansson? 🙈 jeg måtte Google hvem det var🙈 Jeg liker Mummi trollet da, men har ikke egentlig noe forhold til forfatteren selv. @Entern Har du ofte mareritt?
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27775 Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (12 minutter siden): 🙈 jeg måtte Google hvem det var🙈 Jeg liker Mummi trollet da, men har ikke egentlig noe forhold til forfatteren selv. @Entern Har du ofte mareritt? Hadde det veldig ofte som barn men ikke som voksen. @GeitisHusker du ofte drømmer?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27776 Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Odeon kino. Film: mør og saftig Baconcrisp til deg, noe sjokolade og en iskaffe til meg😃 @TheHairyToothfairyJeg får aldri helt tak på om du bor med en familie eller har sånn barn 50-50 og bor alene ellers. Beklager, har ikke satt av nok tid til å lese 2.0-tråden, burde ta ut mer flexitid på jobb. Jeg vet! Uhørt! Men la oss gjøre dette underholdende da. @Frøkenfryden fortell om hva du har fått med deg om meg? Fasit får du på pm.
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27777 Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (4 timer siden): jeg hører ikke på spotify Hva er din favoritt artist? Det tror jeg må bli Steve Earle. @Filifjonk@ når du ser på tv, hva vil du helst se?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27778 Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (4 timer siden): Det har jeg, men det var ikke noe for meg. Mild sosial angst og konfliktsky er ikke akkurat det beste utgangspunktet. @TheHairyToothfairy Hvilken politiker liker du minst? Av norske så er det uhorvelig mange å velge i. Men jeg tror jeg skal nevne Audun Lysbakken på topp fordi jeg har hatt den tvilsomme æren å se på nært hold hva slags asshat han er privat. @Geitis hva slags farve skal epler ha for å smake best?
Gjest Filifjonk@ Skrevet 20. mai 2022 #27779 Skrevet 20. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden): 👍 Jeg har ingen, men liker krim så Jo Nesbø og Karin Fossum er gode. Liker du Filifjonka? jeg digger filifjonka. Hun er så kul. hvorfor liker du å lese krim?
Gjest Filifjonk@ Skrevet 20. mai 2022 #27780 Skrevet 20. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Har likt henne siden jeg var liten og så dukkefilmen, var mystisk og både koselig og skummel. Husker godt jeg lånte Trollvinter på biblioteket når jeg gikk på barneskolen og var helt solgt 😀 Som tenåring oppdaget jeg Sent i November og that’s it 🥹 også er jeg veldig glad i bildene hennes 😀 Har du lest andre ting hun har skrevet? Jeg har lest alle mummibøkene jeg har skrevet. De er veldig fine. Trollvinter er min favorittbok. Har du noen plakater tegnet av tove jansson?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå