Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27541 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Yess! Har en helt fortreffelig lørdag så langt. Har gått litt i ett de siste ukene og de neste ukene ser ikke ut til å bli mindre travle😅 men i dag er det bare kaffe å kos som gjelder 🤩 @Frøkenfryden Hvilken cider er best? Greven apple lite eller pear lite! Åå nå vil jeg sitte på en brygge og drikke cider. Men skal trene inne heller😞 @Geitis glad i vin?
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27542 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hmm.. tror det er at jeg er blid og ler lett, og kjapp i replikken. Oi det ble tre.. neida så jeg bare skryter hemningsløst av meg selv jeg😬😂… men det henger litt sammen i en pakke. Ler jo selv også siden jeg er såpass morsom😃😂🙈 og du a’ @Geitis I showed you mine.. din tur. Jeg er ikke sånn boblende glad person hele tiden🙈 men jeg er veldig flink til å glede meg over de små tingene🤩 sån typ du hører meg på butikken fordi jeg sier ooooooh, se se se… mens jeg klapper å peker på en ny type cider med litchi og lime😅 Sjarmerende for noe, veeeeeldig kleint for fjortisen 😬🤣😬🤣 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Greven apple lite eller pear lite! Åå nå vil jeg sitte på en brygge og drikke cider. Men skal trene inne heller😞 @Geitis glad i vin? Skulle ønske så veldig at jeg var sofistikert nok til vin, men egentlig er jeg ikke det, vil mye heller ha god cider ja. @Frøkenfryden Hva trener du inne?
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27543 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (17 minutter siden): Jeg er ikke sånn boblende glad person hele tiden🙈 men jeg er veldig flink til å glede meg over de små tingene🤩 sån typ du hører meg på butikken fordi jeg sier ooooooh, se se se… mens jeg klapper å peker på en ny type cider med litchi og lime😅 Sjarmerende for noe, veeeeeldig kleint for fjortisen 😬🤣😬🤣 Skulle ønske så veldig at jeg var sofistikert nok til vin, men egentlig er jeg ikke det, vil mye heller ha god cider ja. @Frøkenfryden Hva trener du inne? Jeg kan også bli gira ute og gjøre Mann litt brydd. Så ser greia! 😂 ikke glad alltid altså, men løftes nok opp av å være med folk uansett så smiler mye da. Trener bare på matte , litt lett styrke med egen kroppsvekt. Sit ups og sånne gamneldagse greier😂 kos deg videre! @Geitis er lime-litchicider god?
Gjest lurven Skrevet 14. mai 2022 #27544 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg er sykt dårlig på hunderaser.. men sånn som naboen! Terriertype tror jeg! @Kvakkekyllingen Klar for grand prix med godis til? 🤩🥂 Den nesa så god ut å ta på
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mai 2022 #27546 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hmm.. å reise bort, årevis siden utland!(svenskehandel teller ikke) @Kvakkekyllingen klassisk bad typ hvite eller grå fliser eller spreke farger? Jeg har heller ikke vært i utlandet på lang tid. Sist var i Lanzarote for sikkert 7-8 år siden 😆 (Sverige teller ikke nei :p) Blir nok ganske klassisk. Jeg husker ikke hva vi har valgt 😁 Mye grått på både vegg og gulv tror jeg det var 😛 Gleder du deg til 8-retter i kveld? 😀
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27547 Skrevet 14. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Den nesa så god ut å ta på Den er det! ❤️❤️❤️
AprilLudgate Skrevet 14. mai 2022 #27548 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (15 timer siden): Med litt øving så burde man jo få til en og en er alt man trenger🤘 @Fløff Men hva er den beste sangen i verden? For et STORT spørsmål! Kan det være Fortysix&two av Tool? Eller…..nei, vettu hva. For et klin umulig spørsmål! Jeg stiller det samme tilbake til deg 😅
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27549 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (20 timer siden): Dessverre😅🙈 gikk to år på piano skole som liten😬 men ble ikke det musikalske geniet moren min håpte på jeg skulle bli😅🙈 @Entern Hvilket spørsmål vil du ikke svare på? Usikker 😅 Det finner vi sikkert ut etterhvert 😅 @GeitisEr det ting du ikke liker å bli spurt om?
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27550 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Rå blekksprut på sushisted. Og foie gras , jeg vet jeg hater det men hender den slenger seg med i sånn satte fancymenyer🤢 @Geitis Har du en fin lørdag med fine planer? @Entern er vi i form i dag, unge Mann eller sliten etter fredagskos? 😬😁 @TheHairyToothfairy Skal du cruise i åpen bil med pen dame i helgesolen? Sliten 🫤 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Forbausende få! @Entern Har du bilde av hawaiiskjortefavoritten? (jeg syns det var over snittet gøy info om deg☺️) @TheHairyToothfairy Din beste pappa-side/egenskap? Dessverre 🫤 @FrøkenfrydenSkjer det noe spennende i helga?
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27551 Skrevet 14. mai 2022 (endret) Entern skrev (4 minutter siden): Sliten 🫤 Dessverre 🫤 @FrøkenfrydenSkjer det noe spennende i helga? Jeg skal ut på 8 retters om et par timer, må fjonge meg snart. Ellers uspennende. Jobbe i morgen.. rekker ikke det jeg skal og tar igjen i helger😵💫 men går fint! @Entern på vift i kveld? rediger; haha de emojiene var ikke det jeg valgte, metamorfose på veien😂 Endret 14. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27552 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Jeg kan også bli gira ute og gjøre Mann litt brydd. Så ser greia! 😂 ikke glad alltid altså, men løftes nok opp av å være med folk uansett så smiler mye da. Trener bare på matte , litt lett styrke med egen kroppsvekt. Sit ups og sånne gamneldagse greier😂 kos deg videre! @Geitis er lime-litchicider god? Den var kjempe god🤩 @Frøkenfryden Skal du ha noe godt i glasset i kveld?
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27553 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg skal ut på 8 retters om et par timer, må fjonge meg snart. Ellers uspennende. Jobbe i morgen.. rekker ikke det jeg skal og tar igjen i helger😵💫 men går fint! @Entern på vift i kveld? rediger; haha de emojiene var ikke det jeg valgte, metamorfose på veien😂 Nei i kveld blir det Grand Prix 🙃 @Frøkenfrydenkan vi forvente en detaljert beskrivelse av middagen?😋
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27554 Skrevet 14. mai 2022 Fløff skrev (4 timer siden): For et STORT spørsmål! Kan det være Fortysix&two av Tool? Eller…..nei, vettu hva. For et klin umulig spørsmål! Jeg stiller det samme tilbake til deg 😅 Nei, den har jeg ikke hørt enda, har bare hørt Tribute 😬😅🙈 @Fløff Beskriv stilen 13 år gamle deg skulle ønske du hadde i dag😅
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27555 Skrevet 14. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Usikker 😅 Det finner vi sikkert ut etterhvert 😅 @GeitisEr det ting du ikke liker å bli spurt om? Jeg liker ikke det klassiske «går det greit med deg» på butikken spørsmålet😅 @Entern Har du noe som du selv mener at bringer lykke? Som en lykke mynt eller noe i den duren?
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27556 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Jeg liker ikke det klassiske «går det greit med deg» på butikken spørsmålet😅 @Entern Har du noe som du selv mener at bringer lykke? Som en lykke mynt eller noe i den duren? Nei men hadde en gang en skjorte jeg refererte til som «hypnoseskjorta» (veldig 60-talls og rart mønster) som jeg tenkte litt på som lykkeskjorte 😁 @GeitisHar du?😀
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27557 Skrevet 14. mai 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Nei men hadde en gang en skjorte jeg refererte til som «hypnoseskjorta» (veldig 60-talls og rart mønster) som jeg tenkte litt på som lykkeskjorte 😁 @GeitisHar du?😀 Ikke helt, jeg hadde ett arr som var formet som spar ess og trodde bestemt det var derfor jeg alltid vant i spill da jeg var yngre😅 Både arret og flaksen har visst forsvunnet med åra😅 @Entern Hva skal du ha til snacks når du se på mgp i kveld?
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27558 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (34 minutter siden): Ikke helt, jeg hadde ett arr som var formet som spar ess og trodde bestemt det var derfor jeg alltid vant i spill da jeg var yngre😅 Både arret og flaksen har visst forsvunnet med åra😅 @Entern Hva skal du ha til snacks når du se på mgp i kveld? Litt usikker men jeg har tenkt å spise focaccia med chilliaioli i alle fall og kanskje litt spekemat. Har sjokolade og da 😀 @Geitishva skal du kose deg med i kveld?
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27559 Skrevet 14. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Litt usikker men jeg har tenkt å spise focaccia med chilliaioli i alle fall og kanskje litt spekemat. Har sjokolade og da 😀 @Geitishva skal du kose deg med i kveld? Har allerede spist opp chipsen når jeg så på film🙈😅 så jeg vet ikke😬 ett par cider kanskje 😅 Focaccia med chilli aioli høres jo helt fortreffelig ut da🤩 @Entern Hvis du skulle reist på ferie i morgen, hvor ville du dratt?
Entern Skrevet 14. mai 2022 #27560 Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Har allerede spist opp chipsen når jeg så på film🙈😅 så jeg vet ikke😬 ett par cider kanskje 😅 Focaccia med chilli aioli høres jo helt fortreffelig ut da🤩 @Entern Hvis du skulle reist på ferie i morgen, hvor ville du dratt? København tror jeg 😀 @GeitisHar du spennende ferieplaner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå