Entern Skrevet 13. mai 2022 #27501 Skrevet 13. mai 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): Jeg har juletskjorte med Slayer 😂 (sleigher). Men favorittpub ja - jo: Bonanza. Nå gikk vel den under fordi covid (😢). Last Train er og greit, og Revolver er og greit. Men Bonanza er/var ❤️❤️❤️❤️ Hva er dine favoritter? Er Bonanza borte?????😨😫😭 I gamle dager: Bar Boca og Aku Aku Nå: Flyfisher, Cafe Nero Har hengt mange steder da, det var en periode jeg var veldig mye på Gamle Major men stedet har tapt seg litt 😒 @FløffØl, vin eller drinker?
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2022 #27502 Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (25 minutter siden): For så vidt, ble lei meg da favoritten (svart med gyldne blomster) ble utslitt @Entern Digresjon til tråden, men et godt råd ang. plagg kommer her: finner en ting som en virkelig øyeblikkelig liker og står i en kjøpesituasjon ved; kjøp en ekstra og hvis det er skikkelig salg; kjøp FEM!...så har du et fint lager. Det gjør jeg og det fungerer kjempefint. Omgivelsene forstår meg ikke ang. det, men det gjør ikke noe. Jeg har min egen stil. 1 1
AprilLudgate Skrevet 13. mai 2022 #27503 Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Er Bonanza borte?????😨😫😭 I gamle dager: Bar Boca og Aku Aku Nå: Flyfisher, Cafe Nero Har hengt mange steder da, det var en periode jeg var veldig mye på Gamle Major men stedet har tapt seg litt 😒 @FløffØl, vin eller drinker? Vettu hva!!!! De er åpnet igjen - ble bare midlertidig stengt ❤️❤️❤️ Jo, vært mye på Grunerløkka og - og forsåvidt Grisen på Torshov 😅 Jeg vil si jeg liker litt av hvert, men jeg blir såpass umiddelbart fyllesyk av alkohol at jeg må avstå. Men favoritter er: - Rødvinen til Wongraven (herreGUD den er så god!!). Av hvitviner er det meste riesling greit, men ikke godt. - Juleølen Bestefar - Eplemojito - Cava Liker generelt ikke lys øl, sure ting i alkoholform. Heller ikke for søtt, og jeg takler ikke gin. Søte drinker blir fort kvalmt. Pleide du drikke chilidrinken på Aku Aku? 1
Entern Skrevet 13. mai 2022 #27504 Skrevet 13. mai 2022 Fløff skrev (49 minutter siden): Vettu hva!!!! De er åpnet igjen - ble bare midlertidig stengt ❤️❤️❤️ Jo, vært mye på Grunerløkka og - og forsåvidt Grisen på Torshov 😅 Jeg vil si jeg liker litt av hvert, men jeg blir såpass umiddelbart fyllesyk av alkohol at jeg må avstå. Men favoritter er: - Rødvinen til Wongraven (herreGUD den er så god!!). Av hvitviner er det meste riesling greit, men ikke godt. - Juleølen Bestefar - Eplemojito - Cava Liker generelt ikke lys øl, sure ting i alkoholform. Heller ikke for søtt, og jeg takler ikke gin. Søte drinker blir fort kvalmt. Pleide du drikke chilidrinken på Aku Aku? Jeg prøvde mye rart på Aku Aku inkludert Blue Hawaii 🥶 men ikke den. Favoritt var i grunn Havana Kick de fikk den alltid perfekt Var på hils med en kul og veldig pen jente som jobba der, hun ga meg alltid klem år jeg kom innom 🥰 @FløffVisste du at de siste åra har det dukket opp flere bra thrash metal band i Norge? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27505 Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (13 timer siden): @TheHairyToothfairy Drømmebilen? den har jeg faktisk. 1990 Eunos Cosmo. men jeg kunne godt tenkt meg en ny Suburban eller en 1969 eller 1973 Roadrunner. -Missi- skrev (13 timer siden): @TheHairyToothfairy Er du redd for edderkopper? nei, er kun redd for ligningsvesenet. @Geitis fortell om ditt flaueste øyeblikk på restaurant? @-Missi- fortell om ditt flaueste øyeblikk på butikken?
-Missi- Skrevet 13. mai 2022 #27506 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): den har jeg faktisk. 1990 Eunos Cosmo. men jeg kunne godt tenkt meg en ny Suburban eller en 1969 eller 1973 Roadrunner. nei, er kun redd for ligningsvesenet. @Geitis fortell om ditt flaueste øyeblikk på restaurant? @-Missi- fortell om ditt flaueste øyeblikk på butikken? Jeg tror det må være når jeg ikke fant lommeboka mi når jeg skulle betale. Helt sikker på den hadde blitt stjålet eller noe. Så fikk jeg telefon fra butikken senere på dagen at de fant den blant appelsinene 😂😂 @TheHairyToothfairy Har du noen gang datet en person bare for å være snill? 1
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #27507 Skrevet 13. mai 2022 -Missi- skrev (2 minutter siden): Jeg tror det må være når jeg ikke fant lommeboka mi når jeg skulle betale. Helt sikker på den hadde blitt stjålet eller noe. Så fikk jeg telefon fra butikken senere på dagen at de fant den blant appelsinene 😂😂 @TheHairyToothfairy Har du noen gang datet en person bare for å være snill? 😆
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27508 Skrevet 13. mai 2022 -Missi- skrev (1 time siden): Jeg tror det må være når jeg ikke fant lommeboka mi når jeg skulle betale. Helt sikker på den hadde blitt stjålet eller noe. Så fikk jeg telefon fra butikken senere på dagen at de fant den blant appelsinene 😂😂 @TheHairyToothfairy Har du noen gang datet en person bare for å være snill? Godt jobbet! Gjort omtrent nesten det samme selv, men min lommebok lå i kjekshyllen. Minst like forvirret. Ja, det har jeg gjort. Jeg ble jaggu meg en gang lengre enn jeg ville i et forhold av akkurat den grunnen, for å være snill. @-Missi- har du vært på en litt uvanlige date? Hva gjorde dere som var utenom det vanlige?
-Missi- Skrevet 13. mai 2022 #27509 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Godt jobbet! Gjort omtrent nesten det samme selv, men min lommebok lå i kjekshyllen. Minst like forvirret. Ja, det har jeg gjort. Jeg ble jaggu meg en gang lengre enn jeg ville i et forhold av akkurat den grunnen, for å være snill. @-Missi- har du vært på en litt uvanlige date? Hva gjorde dere som var utenom det vanlige? Hehe morsomt når man surrer sånn 😂 Uff forstår deg man vil ikke såre andre men så bør man jo ikke gjøre det som ikke føles rett før seg selv heller❤ Tja spørs hva man definerer 🤔tror jeg må si nei på den jeg. Ikke sikkert andre er enig i det da😊 @TheHairyToothfairy Har du planlagt hva du skal ha på deg på 17.mai?😊
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27510 Skrevet 13. mai 2022 -Missi- skrev (1 minutt siden): Hehe morsomt når man surrer sånn 😂 Uff forstår deg man vil ikke såre andre men så bør man jo ikke gjøre det som ikke føles rett før seg selv heller❤ Tja spørs hva man definerer 🤔tror jeg må si nei på den jeg. Ikke sikkert andre er enig i det da😊 @TheHairyToothfairy Har du planlagt hva du skal ha på deg på 17.mai?😊 Blir nok dress. Satser på at jeg passer uniformen igjen neste år. @-Missi- enn De? Blir det bunad og hosebånd?
-Missi- Skrevet 13. mai 2022 #27511 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): Blir nok dress. Satser på at jeg passer uniformen igjen neste år. @-Missi- enn De? Blir det bunad og hosebånd? Hehe nei men jeg har faktisk blå Nordlands bunad😊blir rød kjole også har jeg kjøpt sånn 17. Mai nål. Hvite sko til 😊skulle hatt noe blått og🤔 @TheHairyToothfairy Har du noen gang vært sammen med en mann?
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27512 Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (7 timer siden): Å 😶 Liker det jeg har hørt av de men har ikke noen favoritt 😶 @GeitisHar du sett alle filmene til Jack Black? Kanskje 🤔😅🤷♀️ Jeg vet ikke, mange av de hvertfall😅 @Entern Kan du spille på noen musikkinstrumenter?
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27513 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): den har jeg faktisk. 1990 Eunos Cosmo. men jeg kunne godt tenkt meg en ny Suburban eller en 1969 eller 1973 Roadrunner. nei, er kun redd for ligningsvesenet. @Geitis fortell om ditt flaueste øyeblikk på restaurant? @-Missi- fortell om ditt flaueste øyeblikk på butikken? Jeg har ikke hatt noen flaue opplevelser på restaurant som jeg kan huske. Jeg synes alltid det er litt flaut når jeg ikke klarer å spise opp maten om det er store porsjoner😅 heldigvis har jeg stort sett med mannen, så det løser seg vanligvis😬😅 @TheHairyToothfairy hva bestiller du aldri igjen på restaurant?
Entern Skrevet 13. mai 2022 #27514 Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (7 minutter siden): Kanskje 🤔😅🤷♀️ Jeg vet ikke, mange av de hvertfall😅 @Entern Kan du spille på noen musikkinstrumenter? Lærte meg å spille baryton som barn 😆 @GeitisKan du? 😃
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27515 Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (49 minutter siden): Lærte meg å spille baryton som barn 😆 @GeitisKan du? 😃 Dessverre😅🙈 gikk to år på piano skole som liten😬 men ble ikke det musikalske geniet moren min håpte på jeg skulle bli😅🙈 @Entern Hvilket spørsmål vil du ikke svare på?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27516 Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairy hva bestiller du aldri igjen på restaurant? sushi. ew ew ew. kjøper heller aldri spare ribs på restaurant heller, uansett hvor godt det er, for jeg kan ikke spise det og se ut som et oppegående menneske ute blant folk. -Missi- skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairy Har du noen gang vært sammen med en mann? nei, har nok ikke det og har for den saks skyld ingen slike planer. med mindre han er VELDIG rik da. @Geitis 17. mai - om du bare kan velge mellom en av disse to; is eller pølse i brød? @-Missi- menn i uniform - hot or yawn?
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27517 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (38 minutter siden): sushi. ew ew ew. kjøper heller aldri spare ribs på restaurant heller, uansett hvor godt det er, for jeg kan ikke spise det og se ut som et oppegående menneske ute blant folk. nei, har nok ikke det og har for den saks skyld ingen slike planer. med mindre han er VELDIG rik da. @Geitis 17. mai - om du bare kan velge mellom en av disse to; is eller pølse i brød? @-Missi- menn i uniform - hot or yawn? Is så klart🤩 spiser ikke pølser😬 ikke sånne hvertfall harr harr harr 🤣 hark host kremt🙈 @TheHairyToothfairy Hvor rik og gammel måtte denne mannen være da 🤔
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27518 Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (35 minutter siden): @TheHairyToothfairy Hvor rik og gammel måtte denne mannen være da 🤔 enormt rik. utrolig svakt hjerte. ingen arvinger. sart som silkepapir. og enormt rik. @Geitis hva, kjenner du noen?
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27519 Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): enormt rik. utrolig svakt hjerte. ingen arvinger. sart som silkepapir. og enormt rik. @Geitis hva, kjenner du noen? Da hadde jeg ville hatt han for meg selv @TheHairyToothfairy Har du verktøy i en kjøkkenskuff eller er du en alt på sin egen plass i garasjen type fyr?
AprilLudgate Skrevet 13. mai 2022 #27520 Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Jeg prøvde mye rart på Aku Aku inkludert Blue Hawaii 🥶 men ikke den. Favoritt var i grunn Havana Kick de fikk den alltid perfekt Var på hils med en kul og veldig pen jente som jobba der, hun ga meg alltid klem år jeg kom innom 🥰 @FløffVisste du at de siste åra har det dukket opp flere bra thrash metal band i Norge? Mnjæ, gi meg noen tips! Liker du Mr.Bungle? @Geitis Har du troa på cock pushups?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå