Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #27441 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden): det har jeg faktisk! skogstorkenebb. vendlig vanlig liten sak, men den har fin farve og gjør ikke så mye utav seg, og er sterk som fy. bare når jeg har glemt møter etc. ikkeno annet særlig underholdende. @-Missi- en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @lurvenen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Frøkenfryden en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Fløff en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Enternen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Cid en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Kvakkekyllingen en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Geitis en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? Hmmm. Syns Magnum lager veldig god is. Ellers svak for sjokoladeis fra gode merker, generelt liksom. @TheHairyToothfairy Topp tre viktigste egenskaper hos en venn?
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #27442 Skrevet 11. mai 2022 @AthenaRavenLuna hva synes du om treneren til Odd? Kjekk? Og hva synes du om halskjedet hans?
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #27443 Skrevet 11. mai 2022 (endret) Entern skrev (6 timer siden): Da vet jeg hvem du liker/ville likt best i Knøttene/Peanuts: Ja jeg tror jeg spurte om spasering i Oslo Det liker jeg også veldig godt Bare utelydene @FrøkenfrydenHva pleier du kjøpe på cafe? Åå. Kluten så sånn ut! Blå!🥰 Utelydene er stas. I dag badet duene i pytten på torget her også, fjæret seg opp😀 Americano. Eller cortado. Jeg spiser veldig lite usunt, så om jeg spiser er det kanskje chiapudding eller yoghurt og sånn. Islatte på sommeren. 🥰 @EnternHar du favorittsted å kjøpe kaffe på? Pleier du kjøpe take away.? Endret 11. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest Cid Skrevet 11. mai 2022 #27444 Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (På 10.5.2022 den 17.22): Så klart, bortsett fra den siste da (har hørt den er ubeskrivelig dårlig 😂😅) @CidLiker du KLM? Liker folkene bak Trond døde alt for tidlig @Entern Er du morsom? Geitis skrev (På 10.5.2022 den 18.32): Da jeg var 22. @Cid Favoritt olsenbanden karakter? Må bli Egon @Geitis Sett de gamle filmene? -Missi- skrev (På 10.5.2022 den 20.48): @Cid Nei ikke nå lenger han min er så stor så det har vært uaktuelt en god del år nå😊men hele mixa familien møtes på en café der vi har bestilt bord😊 gleder meg selv om det er min x og hans x og deres barn osv osv for vi er en brokete gjeng med folk som alle er glad i hverandre. Før var det mer plikt og ubehag nå er det faktisk blitt koselig og tradisjon 😊 @Cid Har du hatt vårrengjøring? Så han har søskne fra far sin side? Nei @-Missi- Er du en veldig reinslig person? TheHairyToothfairy skrev (22 timer siden): det har jeg faktisk! skogstorkenebb. vendlig vanlig liten sak, men den har fin farve og gjør ikke så mye utav seg, og er sterk som fy. bare når jeg har glemt møter etc. ikkeno annet særlig underholdende. @-Missi- en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @lurvenen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Frøkenfryden en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Fløff en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Enternen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Cid en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Kvakkekyllingen en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Geitis en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? Denne definitivt! @TheHairyToothfairy Er du en hårete person?
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27445 Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Åå. Kluten så sånn ut! Blå!🥰 Utelydene er stas. I dag badet duene i pytten på torget her også, fjæret seg opp😀 Americano. Eller cortado. Jeg spiser veldig lite usunt, så om jeg spiser er det kanskje chiapudding eller yoghurt og sånn. Islatte på sommeren. 🥰 @EnternHar du favorittsted å kjøpe kaffe på? Pleier du kjøpe take away.? Egentlig ikke det er så sjelden jeg går på cafe lenger 😅 Kjøper innimellom kaker til å ta med hjem men ikke kaffe 😅 @FrøkenfrydenHar du en favorittcafe?
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27446 Skrevet 11. mai 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Liker folkene bak Trond døde alt for tidlig @Entern Er du morsom? Må bli Egon @Geitis Sett de gamle filmene? Så han har søskne fra far sin side? Nei @-Missi- Er du en veldig reinslig person? Denne definitivt! @TheHairyToothfairy Er du en hårete person? Aner ikke. Prøver da 😅 @CidEr du? 😀
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #27447 Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (21 timer siden): Inspira. Vanilje er favoritten men alle er gode. @TheHairyToothfairyBeste brus? coca-cola zero eller fanta lemon elns @Entern drinker eller øl?
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27448 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): coca-cola zero eller fanta lemon elns @Entern drinker eller øl? Øl stort sett, selv om jeg liker drinker @TheHairyToothfairyHva er din mening om ansjos på pizza?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #27449 Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (8 timer siden): @TheHairyToothfairy har du lest på bok på en torsdag? jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden -Missi- skrev (4 timer siden): Åååå jeg er også nordlending😁 @TheHairyToothfairy Har du plukket markjordbær som barn? endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro Frøkenfryden skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairy Topp tre viktigste egenskaper hos en venn? 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner Cid skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairy Er du en hårete person? definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen?
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27450 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen? Selger @TheHairyToothfairymest oppskrytte film?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #27451 Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Øl stort sett, selv om jeg liker drinker @TheHairyToothfairyHva er din mening om ansjos på pizza? vittig! jeg tenkte på akkurat det idag!! jeg har faktisk prøvd det, og det er for spesielt interesserte. jeg kan dog tåle det pittelitt, men det holder med en gang. @Entern er du en sånnn som kjeder deg fort, eller er du flink til å sysselsette deg selv?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #27452 Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Selger @TheHairyToothfairymest oppskrytte film? 50 shades of grey, en film om overgrep pakket inn til å liksom forestille noe kinky @Entern liker du det litt tøft og røfft eller er du mer for kos?
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #27453 Skrevet 11. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen? Vet ikke. Tror ikke hun finnes Endret 11. mai 2022 av lurven
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27454 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): vittig! jeg tenkte på akkurat det idag!! jeg har faktisk prøvd det, og det er for spesielt interesserte. jeg kan dog tåle det pittelitt, men det holder med en gang. @Entern er du en sånnn som kjeder deg fort, eller er du flink til å sysselsette deg selv? Jeg er nok en halvgammel fyr som en gang var en understimulert unge så jeg må ha minst to ting gående samtidig helst flere. Klin umulig å følge med på møter og sånn hvis jeg ikke kan tegne f.eks. Er relativt god til å sysselsette meg selv, men hender jeg blir veldig rastløs 😅 det ender stort sett fuktig 😅 @TheHairyToothfairyhvor mye sover du i døgnet?
Entern Skrevet 11. mai 2022 #27455 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): 50 shades of grey, en film om overgrep pakket inn til å liksom forestille noe kinky @Entern liker du det litt tøft og røfft eller er du mer for kos? Er neimen ikke sikker lenger det er en stund siden sist 😅 @TheHairyToothfairybeste norske film? 1
-Missi- Skrevet 11. mai 2022 #27456 Skrevet 11. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Liker folkene bak Trond døde alt for tidlig @Entern Er du morsom? Må bli Egon @Geitis Sett de gamle filmene? Så han har søskne fra far sin side? Nei @-Missi- Er du en veldig reinslig person? Denne definitivt! @TheHairyToothfairy Er du en hårete person? Ja det har han😊 Nja kommer ann på hvem man spør, og hvem man sammenligner meg med. Men jeg jobber hardt med saken for det ligger meg naturlig på same måte om jeg feks sammenligner mer med mamma. Prøver å holde oppvask og klesvask under kontroll. Men nå har jeg holdt på grundig et par dager så tatt skikkelig av i år. Når jeg først begynte å kaste ting så ble det mye. Mye bedre plass nå overalt og i dag kom en bil jeg hadde bestilt og tok med seg alt 😊 @Cid Har du spilt sims2?
-Missi- Skrevet 11. mai 2022 #27457 Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (42 minutter siden): jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen? Så koselig da, jeg har akkurat plantet her hjemme for jeg fikk såå barndoms nostalgi når jeg fant det🤩 Hmm drømmejobben den er litt vanskelig for har spekulert mye på jobbskifte i det siste. Akkurat nå er drømmejobben en jobb som ikke gjør meg utslitt 😂 Men om jeg skulle drite i realisme hadde jeg sagt astronaut! Ut å utforske alt som finnes der ute😊 @TheHairyToothfairy Har du noengang vært på elgjakt?
Gjest Cid Skrevet 12. mai 2022 #27458 Skrevet 12. mai 2022 (endret) Entern skrev (4 timer siden): Aner ikke. Prøver da 😅 @CidEr du? 😀 Håper da det TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen? Spill forfatter -Missi- skrev (2 timer siden): Ja det har han😊 Nja kommer ann på hvem man spør, og hvem man sammenligner meg med. Men jeg jobber hardt med saken for det ligger meg naturlig på same måte om jeg feks sammenligner mer med mamma. Prøver å holde oppvask og klesvask under kontroll. Men nå har jeg holdt på grundig et par dager så tatt skikkelig av i år. Når jeg først begynte å kaste ting så ble det mye. Mye bedre plass nå overalt og i dag kom en bil jeg hadde bestilt og tok med seg alt 😊 @Cid Har du spilt sims2? Nei men prøvd sims urbz Jeg stiller ikke nye spørsmål tilbake til noen her forresten fordi jeg ikke føler for å henge i denne tråden mer, slitsomt å komme på spørsmål hele tiden og på denne måten så kan jeg bare poppe opp igjen i tråden en gang hvis jeg vil uten å måtte bla igjennom mange sider Endret 12. mai 2022 av Cid
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27459 Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (På 10.5.2022 den 22.25): Ikke noen te-dame, kun pukka-te når syk. @Geitis Hvem er subwoolfers? Har ikke peiling, synes det høres ut som Gaute Ormåsen som synger, men jeg vet ikke. Trodde først det var Ylvis da🙈 tror ikke det stemmer. @Frøkenfryden Du vet selvsagt hvem det er?
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27460 Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 10.5.2022 den 23.42): det har jeg faktisk! skogstorkenebb. vendlig vanlig liten sak, men den har fin farve og gjør ikke så mye utav seg, og er sterk som fy. bare når jeg har glemt møter etc. ikkeno annet særlig underholdende. @-Missi- en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @lurvenen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Frøkenfryden en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Fløff en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Enternen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Cid en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Kvakkekyllingen en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? @Geitis en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge? Sandwich, fra Diplom-is så klart😬😅 @TheHairyToothfairy Hvis du bare kunne spist en rett til middag resten av livet, hva ville det vert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå