Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Geitis
Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Niks! Barbierom❤️❤️❤️ Men skal sies til mitt forsvar.. jeg fikk barbie hver gang jeg måtte på sykehus.. ergo mye sykehus. 
@Geitis kaffe i fanget i dag eller tørt skritt gjennom dagen? 😂

😬 Har overlevd så langt, men man vet jo aldri🤣🤣🤣 

@Frøkenfryden Hvilken kaffe er aller best? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Geitis skrev (1 minutt siden):

😬 Har overlevd så langt, men man vet jo aldri🤣🤣🤣 

@Frøkenfryden Hvilken kaffe er aller best? 

Kaffebrenneriet sin fransk kontinental. I trakter😍

@Geitis du er litt ny her sant? Trives du? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Frøkenfryden skrev (22 minutter siden):

Kaffebrenneriet sin fransk kontinental. I trakter😍

@Geitis du er litt ny her sant? Trives du? 😃

Ja det vil jeg si. Mye artig, mye tull og mye troll 😅 men underholdningsverdien er stor da😎 

@Frøkenfryden Hva med te da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (På 9.5.2022 den 13.40):

@AttilaTheHun For meg som er gammel og grå 40åring: hvordan ser du for deg at din optimale forelder ville vært i den alderen du er i nå? 

Tja, ut i fra historiene min far har fortalt meg om sin ungdomstid vil nok mitt aspekt ligge på at han var ganske naiv. Tror nok han hadde vært mye mer «villere» enn meg siden jeg ikke tørr å ta sjanser, for jeg tenker mye mer på konsekvensene man får. Hvis faren min hadde vært i den alderen jeg er i nå hadde jeg sett for meg en avisbud som hadde veldig få venner, havnet i vanskelige situasjoner jeg selv hadde unngått å være i. Han opplevde mange vonde ting i sin familie og han hadde heller ingen som var der for ham. Det har jo også ført til at han har måttet ta vanskelige og dårlige valg i livet. Jeg hadde sett for meg min far som bekymringsløs, vill, naiv og smart samtidig. Han tok nok sikkert ikke de beste valgene, men det må da være lov. Man lærer jo av sine feil. Og en ting jeg har lært er:

ikke la 5 minutters glede ødelegge livet ditt.🙃

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (55 minutter siden):

Ja det vil jeg si. Mye artig, mye tull og mye troll 😅 men underholdningsverdien er stor da😎 

@Frøkenfryden Hva med te da? 

Ikke noen te-dame, kun pukka-te når syk. 

@Geitis  Hvem er subwoolfers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (6 timer siden):

@TheHairyToothfairy

Har du en favoritt blomst?

det har jeg faktisk! skogstorkenebb. vendlig vanlig liten sak, men den har fin farve og gjør ikke så mye utav seg, og er sterk som fy. 

Geitis skrev (5 timer siden):

@TheHairyToothfairy Har du hatt noen teams tabber da? 

bare når jeg har glemt møter etc. ikkeno annet særlig underholdende. 

@-Missi- en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@lurvenen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Frøkenfryden en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Fløff en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Enternen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Cid en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Kvakkekyllingen en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Geitis en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden):

det har jeg faktisk! skogstorkenebb. vendlig vanlig liten sak, men den har fin farve og gjør ikke så mye utav seg, og er sterk som fy. 

@-Missi- en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@lurvenen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Frøkenfryden en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Fløff en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Enternen gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Cid en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Kvakkekyllingen en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?
@Geitis en gang for alle - hva er den beste isen som kan handles fra dagligvarebutikker i norge?

Det synes jeg og er en fin blomst😊

Ahh det er sånn jeg  ikke kan tenke på siden jeg ikke kan spise sukker lenger😑men finnes en god sukkerfri vaniljeis tror det er diplom is som har den. Når vi skal ha noe godt spiser vi den med bær til og hakkede nøtter😊

@TheHairyToothfairy

Hva er ditt favoritt bær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Jepp, 6 orkideer i vinduskarm. Pleier de pent. Blomstrer jevnlig. Den eldste ca 12 år.

@Entern Er du komfortabel med å gå ut alene for å spise eller drikke øl eller kaffe?

Absolutt pleier å gå ut alene

@Frøkenfrydenhender det at du gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Troor jeg skulle svare på

om jeg døgnet. Skjer aldri😂 Fast  døgnrytme i ❤️

@Entern Skal du se hele grand prix? Jeg har egentlig leggetid 22, dilemma😮

Jepp men det blir forsinket siden ettermiddagsluren tok helt av 🤣

@FrøkenfrydenGjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Inspira.

Vanilje er favoritten men alle er gode.

@TheHairyToothfairyBeste brus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Jepp men det blir forsinket siden ettermiddagsluren tok helt av 🤣

@FrøkenfrydenGjorde du?

Ja.. kommer til å angre.. oppe 4.45.. 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden):

Nåværende er Drillo isen.

Tidenes beste er kaptein sorte bill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Ja👍 Takk❤️❤️❤️ På sykehus noen ganger i året men får ikke barbie😢😂 makan!!

@lurven Hvordan er trimlivet?

Går dårlig. Blitt feit og er i dårlig form. Og itillegg er jeg støl og har en hoven fot. Blir en tålmodighetsprøve dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (13 timer siden):

@TheHairyToothfairy

Hva er ditt favoritt bær?

nordlendingen i meg sier multebær, fanaboen i meg sier bringebær. de sloss stadigvekk. 

@-Missi- frukt da? åssen frukt liker du å ha på bordet? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (På 9.5.2022 den 16.08):

En bamse :) 

(Senere lego. Men bamsen var med overalt)

@FrøkenfrydenOg du? :) 

Koseklut jeg var avhengig av litt for lenge😮 pappas t-skjorte egentlig. Og barbie😃❤️

@Entern føler meg så sikker på at du har spurt meg om jeg liker tur i oslo, spasertur, men finner det ikke igjen her. Jeg liker tur og liker Oslo. Jeg bor sånn at det er en lang spasertur til en kaffebar og et par spisesteder og det er fint syns jeg, det er ikke rett utenfor døra☺️
Koselig å se på folk og fugler. Digresjon: Ofte på vei til jobb ser jeg en fyr som ser ut som en hardbarka motorsykkel-rocke-fyr, og som følger sønnen til skolen. Artig. De kule rockegutta på Løkka fikk barn og flytta ut av sentrum.. tenker jeg da. hehe☺️

@Entern Pod på tur eller utelydene bare ?

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Koseklut jeg var avhengig av litt for lenge😮 pappas t-skjorte egentlig. Og barbie😃❤️

@Entern føler meg så sikker på at du har spurt meg om jeg liker tur i oslo, spasertur, men finner det ikke igjen her. Jeg liker tur og liker Oslo. Jeg bor sånn at det er en lang spasertur til en kaffebar og et par spisesteder og det er fint syns jeg, det er ikke rett utenfor døra☺️
Koselig å se på folk og fugler. Ofte på vei til jobb ser jeg en fyr som ser ut som eg hardbarka motorsykkel-rocke-fyr som følger sønnen til skolen. Artig. De kule rockegutta på Løkka fikk barn og flytta ut av sentrum.. hehe☺️

@Entern Pod på tur eller utelydene bare ?

Da vet jeg hvem du liker/ville likt best i Knøttene/Peanuts:

Bilderesultat for peanuts linus

Ja jeg tror jeg spurte om spasering i Oslo :) 

Det liker jeg også veldig godt :) 

Bare utelydene :) 

@FrøkenfrydenHva pleier du kjøpe på cafe? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

nordlendingen i meg sier multebær, fanaboen i meg sier bringebær. de sloss stadigvekk. 

@-Missi- frukt da? åssen frukt liker du å ha på bordet? 

Åååå jeg er også nordlending😁

@TheHairyToothfairy

Hmm vannmelon men det er på sesongen nå da så litt derfor ellers er jeg også veldig glad i Appelsin 😊

Har du plukket markjordbær som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...