TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #27381 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ålesushi. Var godt. @TheHairyToothfairyDu da? Ristede kakerlakker. Var i grunnen ikke så verst, men ikke noe jeg absolutt må ha igjen. @Entern elektrisk eller analog tannbørste?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #27382 Skrevet 10. mai 2022 -Missi- skrev (4 minutter siden): @TheHairyToothfairy Ja😊elsker planter! Normalt har jeg mange på denne tiden av året som jeg lengter etter å få ut på terrassen❤men i år har hærmyggen forsynt seg grovt desverre. Men har en gul cherrytomat plante jeg har veldig tro på i år 😊 Liker du tomater? Tomater er knall, men jeg liker de ikke når de blir for syrlige. @-Missi- når fikk du blomster sist?
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27383 Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Ristede kakerlakker. Var i grunnen ikke så verst, men ikke noe jeg absolutt må ha igjen. @Entern elektrisk eller analog tannbørste? Jeg foretrekker analog, som i det meste ellers 😁 @TheHairyToothfairyAlltid subbe rundt i joggebukse, joggesko og grilldressjakke, eller alltid tråkke rundt i Matrix-frakk, vernestøvler OG goth sminke i fjeset?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #27384 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker analog, som i det meste ellers 😁 @TheHairyToothfairyAlltid subbe rundt i joggebukse, joggesko og grilldressjakke, eller alltid tråkke rundt i Matrix-frakk, vernestøvler OG goth sminke i fjeset? Eier ikke noen av delene, har to treningsbukser som brukes til trening og kun det. Så det er vel grilldressen som er mest sannsynlig. @Entern analog eller elektrisk drill? 😅
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27385 Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Gode joggesko siden zombier går ganske sakte. Og masse ammo. Pluss en kompis som er dårligere enn meg på å løpe så zombiene tar ham istedet for meg. @Geitis beste brettspillet i historien? Ååårh den er vanskelig, umiddelbart får jeg jo veldig lyst til å si risk😬 men jeg er ikke sikker. @TheHairyToothfairy En kompis faktisk😬 du ville ikke heller ta med den litt plagsomme naboen foreksempel? Så du slapp og risikere livet for å redde han😅🤷♀️
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27386 Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Eier ikke noen av delene, har to treningsbukser som brukes til trening og kun det. Så det er vel grilldressen som er mest sannsynlig. @Entern analog eller elektrisk drill? 😅 Elektrisk. Seffern. Ække helt sprø. @TheHairyToothfairyDa kommer dagens musikkspørsmål! Hva synes du om:
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27387 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Norge og det er en stund siden sist jeg heiet på fedrelandet i gp 😆 @GeitisMiddagsplaner? Nei, ingen planer, lager noe på sparket basert på det jeg allerede har i dag tror jeg. @Entern Du da?
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27388 Skrevet 10. mai 2022 Geitis skrev (7 minutter siden): Nei, ingen planer, lager noe på sparket basert på det jeg allerede har i dag tror jeg. @Entern Du da? Har tenkt å kjøpe diger pizza på Domino's, men må se an været litt 😅 @Geitisfølger du noen podkaster?
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27389 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har tenkt å kjøpe diger pizza på Domino's, men må se an været litt 😅 @Geitisfølger du noen podkaster? Sååååå mange podcaster 102 stk på listen som jeg følger🙈 hører på musikk/podcast stort sett gjennom hele dagen🤩 @Entern kan du anbefale en interessant og lærerik podcast?
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27390 Skrevet 10. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Sååååå mange podcaster 102 stk på listen som jeg følger🙈 hører på musikk/podcast stort sett gjennom hele dagen🤩 @Entern kan du anbefale en interessant og lærerik podcast? Liker veldig godt Norsken Svensken og Dansken Norsken, svensken og dansken - NRK Radio @GeitisHar du en å anbefale?
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27391 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Liker veldig godt Norsken Svensken og Dansken Norsken, svensken og dansken - NRK Radio @GeitisHar du en å anbefale? Det store bildet. Ganske ny og lovende etter min mening😅👍 @EnternGår du i sandaler på sommeren?
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27392 Skrevet 10. mai 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Det store bildet. Ganske ny og lovende etter min mening😅👍 @EnternGår du i sandaler på sommeren? Helst ikke 😅 @GeitisGjør du?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #27393 Skrevet 10. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Ååårh den er vanskelig, umiddelbart får jeg jo veldig lyst til å si risk😬 men jeg er ikke sikker. @TheHairyToothfairy En kompis faktisk😬 du ville ikke heller ta med den litt plagsomme naboen foreksempel? Så du slapp og risikere livet for å redde han😅🤷♀️ vil ha en som garantert faller om, naboen min driver på med løping som sport helt frivillig så han er uaktuell. da er det jo meg zombiene tar! @Geitis bruker du Teams ofte via jobb?
-Missi- Skrevet 10. mai 2022 #27394 Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Tomater er knall, men jeg liker de ikke når de blir for syrlige. @-Missi- når fikk du blomster sist? Det er lenge siden tror jeg husker ikke. Men fikk en eske med sånn hjerte sjokolade av daten min på lørdag 😍 Egentlig vil jeg heller ha en potteplante enn snitt blomster for da lever de lenger 😊 @TheHairyToothfairy Har du en favoritt blomst?
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #27395 Skrevet 10. mai 2022 Geitis skrev (21 timer siden): Drag race eller Drag Queen 😬 kan gå i vegge retninger det spørsmålet😅👍 Jo, har hatt et par PlayStationer og en sega, fra slutten av 90 tallet gikk jeg egentlig mest over til PC. Sluttet helt med gaming da jeg fikk barn. @Cid Har du spilt ett av tidenes beste spill😬 monkey Island? Det kommer snart ett nytt har jeg hørt🤩 da skal jeg jaggu spille litt igjen tror jeg😅 Nei men vet at @Elaine Marley har 😄 Har aldri vært så stor fan av pek og klikk spill, kommer vel et nytt spill nå? @Geitis Når fikk du ditt første barn? Entern skrev (20 timer siden): Seffern 😀 @CidLiker du Harald Heide Steen Jr? Digget han, trist at han døde bare 70 år @Entern Sett Olsenbanden? -Missi- skrev (20 timer siden): Hehe vet du ikke det? Lett å Google seg til da😊 men se feks på programmet " drag me out" på TV Norge så skjønner du hva det er😊 men da er jo svaret nei når du ikke vet det da😉 @Cid Gleder du deg til 17. Mai? Vet hva drag er men lurte på om det var drag race eller drag queen Bryr meg ikke egentlig, holder meg inne da siden jeg ikke er fan av store folkemengder @-Missi- Bruker dere å gå i tog?
Entern Skrevet 10. mai 2022 #27396 Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Nei men vet at @Elaine Marley har 😄 Har aldri vært så stor fan av pek og klikk spill, kommer vel et nytt spill nå? @Geitis Når fikk du ditt første barn? Digget han, trist at han døde bare 70 år @Entern Sett Olsenbanden? Vet hva drag er men lurte på om det var drag race eller drag queen Bryr meg ikke egentlig, holder meg inne da siden jeg ikke er fan av store folkemengder @-Missi- Bruker dere å gå i tog? Så klart, bortsett fra den siste da (har hørt den er ubeskrivelig dårlig 😂😅) @CidLiker du KLM?
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27397 Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): vil ha en som garantert faller om, naboen min driver på med løping som sport helt frivillig så han er uaktuell. da er det jo meg zombiene tar! @Geitis bruker du Teams ofte via jobb? Naturligvis, jeg synes sånne som løper rundt helt uanfektet for morroskyld er svært irriterende 😬 Hvor jeg skal finne noen som er tregere enn meg derimot🙈 jeg ligger dårlig an altså🙈 Er på teams kanskje ett par ganger i uka, det er ofte nok for meg😅 @TheHairyToothfairy Har du hatt noen teams tabber da?
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27398 Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (41 minutter siden): Nei men vet at @Elaine Marley har 😄 Har aldri vært så stor fan av pek og klikk spill, kommer vel et nytt spill nå? @Geitis Når fikk du ditt første barn? Digget han, trist at han døde bare 70 år @Entern Sett Olsenbanden? Vet hva drag er men lurte på om det var drag race eller drag queen Bryr meg ikke egentlig, holder meg inne da siden jeg ikke er fan av store folkemengder @-Missi- Bruker dere å gå i tog? Da jeg var 22. @Cid Favoritt olsenbanden karakter?
Gjest Geitis Skrevet 10. mai 2022 #27399 Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Helst ikke 😅 @GeitisGjør du? Det hender vel, men vanligvis ikke nei. @Entern alltid varm eller alltid kald?
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27400 Skrevet 10. mai 2022 Jeg føler jeg må lese meg opp her inne nå! Mye action! Moro da😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå